Eigenlijk was het best een kutkeeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.
Jongensboek en zulks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.
Wel een mooi verhaal natuurlijk.
Opa Pasveer had op dat moment verreweg de beste statistieken op strafschoppen. Ik dacht dat hij er daarom bij was gehaald door van Gaal. Zal het nooit begrijpen allemaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel ging
Dat zijn een hoop woorden om te zeggen dat je er zelf geen flauw benul van hebt. Maar om de rest van het topic te entertainen leg even uit waarom zijn opvattingen prehistorisch zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als er ook maar een halve procent kans was dat je mijn uitleg zou begrijpen, dan zou ik die moeite hebben genomen.
Maar ik schat je daadwerkelijk zo laag in dat ik daar niet in geloof.
"Wij Nederlanders snappen voetbal wel hoor!!! Daar hebben we geen buitenlandiër voor nodig!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt overal de raarste namen voorbij komen om maar een NEDERLANDER aan te stellen. Waarom is een buut'nlander zo eng?
"Maar Bosz en Ten Hag zitten nu 4 jaar in de kast!!!"quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt overal de raarste namen voorbij komen om maar een NEDERLANDER aan te stellen. Waarom is een buut'nlander zo eng?
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Tarado het volgende:
Ik maak me eigenlijk drukker om de kwaliteit van de spelers, nou ja het ontbreken ervan.
Echt een ongekende mongool is dat ja. Wat een kleuter ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen en normale gesprekken.
Die heb ik gemist.
Ja, want die Frenkie heeft ons al wat opgeleverd zeg. Boh.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.
Grote manco in de komende maanden gaat de blessure van Frenkie zijn, natuurlijk.
Ja dat is een veel groter probleem. Een toernooi winnen ga je toch niet doen met welke trainer dan ook. Xavi zal tenminste wat leuker spelen dan Koeman (hoop ik).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Tarado het volgende:
Ik maak me eigenlijk drukker om de kwaliteit van de spelers, nou ja het ontbreken ervan.
Dan heb je de laatste tijd interviews overgeslagen. Ik vond Sam van Royen eerst heel kleuterig, maar de laatste weken verbaast hij positief met goede interviews, en is meertalig waardoor mensen zich makkelijker kunnen uiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen en normale gesprekken.
Die heb ik gemist.
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees eigenlijk maar weinig kritieke omtrent het feit dat Xavi niet Nederlands is. Misschien wat bejaarden, maar volgens mij zijn de meesten best benieuwd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.
Vervolgens gekeken naar een realistische optie met internationale uitstraling die ook nog wel wat verstand van voetbal heeft. Dikke prima.
Mensen die de kwaliteiten bij Frenkie niet zien moet je gewoon negeren en op geen enkel vlak meer serieus nemen. Dat zijn üntermenschen die met pek en veren door de straat getrokken dienen te worden om vervolgens kaalgeschoren een nekschot te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh leuk, de Frenkie discussie weer. Alle mongolen verzamelen.
Valt op zich ook wel mee hoe ver out of the box.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Bijzondere keus. Out of the box. Ben benieuwd.
Ja, dit. Als je Xavi kan binnenhengelen: Doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was voornamelijk een gebrek aan lef, maar je bent niet echt door de top getest en ik zie vooral voorin geen topspelers en ook geen toptalenten die eraan komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.
Grote manco in de komende maanden gaat de blessure van Frenkie zijn, natuurlijk.
Waarom zouden we dat willen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:09 schreef -XOR- het volgende:
Misschien kan Xavi Ouazane (die van ons aller...) nog overhalen om voor Nederland te kiezen.
Frenkie is vermoedelijk de meest overschatte speler van Oranje ooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die de kwaliteiten bij Frenkie niet zien moet je gewoon negeren en op geen enkel vlak meer serieus nemen. Dat zijn üntermenschen die met pek en veren door de straat getrokken dienen te worden om vervolgens kaalgeschoren een nekschot te krijgen.
Figuurlijk dan hè.
Ze hadden vooral iemand met enige ervaring mogen aanstellen, of dat nou een Nederlander, Duitser of Spanjool is maakt niet zoveel uit lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Het had erger kunnen zijn,.KNVB had ook een Duitser kunnen aanstellen
De kritiek op dit hele proces is natuurlijk volledig terecht. Dat is waar het voornamelijk om gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.
Vervolgens gekeken naar een realistische optie met internationale uitstraling die ook nog wel wat verstand van voetbal heeft. Dikke prima.
Klopp zag ik ook wel zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Het had erger kunnen zijn,.KNVB had ook een Duitser kunnen aanstellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |