SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
En nu mijn reactie daar weer op (lekkere rommelige post wordt ditquote:Janken is goed dan komt het eruit.
Bedenk ook dat als je eenmaal in de wisselwoning zit met je spullen het grootste deel klaar en achter de rug is. Dan kun je rustig toewerken naar de verhuizing terug naar je eigen gerenoveerde woning. Dat zal lang niet zoveel energie vragen en stress geven als nu de verhuizing naar de wisselwoning.
over 1 post is dit deel vol.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sukkel.
Ben een beetje hypochonder de laatste tijd. Bij elk pijntje en dingetje ben ik bang om dood te gaan
Komt door eerst die overleden vriendin, toen werd mijn moeder ziek, toen weer een vriendin ziek (wel weer beter, maar was wel spannend) en nu een collega die een gezwel op zijn long heeft (stuk long eruit en dan klaar, gelukkig!); alleen dat maakt me zo bang
Door mijn meds heb ik best wel obstipatie, dus veel buikpijn, maar dat is ook gelijk dodelijk in mijn hoofd
Ik ben zo ontzettend bang de hele tijd. Terwijl er echt niks is... Alleen ben wel super bang de hele tijd
Dat is ook naar... dikke knuffelquote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er zelf ook van tijd tot tijd last van. Heb zelf het benigne fasciculatiesyndroom, waardoor ik nog steeds denk dat ik een terminale spierziekte heb, terwijl dat niet zo is.
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeenquote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er zelf ook van tijd tot tijd last van. Heb zelf het benigne fasciculatiesyndroom, waardoor ik nog steeds denk dat ik een terminale spierziekte heb, terwijl dat niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.Hell To The Liars
Gelukkig weten we dat we niks ergs mankeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook naar... dikke knuffel
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeen
Weet wel, als ik mezelf maar lang genoeg voorhoud dat ik iets heb dat ik dan ook de fysieke symptonen erbij krijg
Tot ik de dokter bel en die zegt, nou Droopie dat heb je zeker niet...Het is ook stom. Kreeg toen nog zelfs een doorverwijzing naar een neuroloog, want het kon ook MS of ALS zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.
Maar de neuroloog zag het meteen en stelde mij ook gerust. Heb in het verleden epilepsie gehad en hij zei dat die aandoeningen mogelijk een verband met elkaar hebben, al zijn ze daar nog niet over uit. Momenteel is de aandoening behoorlijk rustig omdat ik er niet meer aan denk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeen
Weet wel, als ik mezelf maar lang genoeg voorhoud dat ik iets heb dat ik dan ook de fysieke symptonen erbij krijg
Tot ik de dokter bel en die zegt, nou Droopie dat heb je zeker niet...Klinkt wel alsof je een goede HA hebt? Wel goed van het navragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.
Dat is ook de reden waarom ik niet voor elke piep naar de HA ga, meestal is het weg als ik mijn hart gelucht hebZeker waar!quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat we niks ergs mankeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is ook stom. Kreeg toen nog zelfs een doorverwijzing naar een neuroloog, want het kon ook MS of ALS zijn.
Maar de neuroloog zag het meteen en stelde mij ook gerust. Heb in het verleden epilepsie gehad en hij zei dat die aandoeningen mogelijk een verband met elkaar hebben, al zijn ze daar nog niet over uit. Momenteel is de aandoening behoorlijk rustig omdat ik er niet meer aan denk.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Hartstikke logisch toch met wat je gezien hebt? Het draagt bij aan het idee dat het zomaar kan omslaan of erger nog over kan zijn. Al is de kans klein, maar toch. Ook wel een beetje herkenbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sukkel.
Ben een beetje hypochonder de laatste tijd. Bij elk pijntje en dingetje ben ik bang om dood te gaan
Komt door eerst die overleden vriendin, toen werd mijn moeder ziek, toen weer een vriendin ziek (wel weer beter, maar was wel spannend) en nu een collega die een gezwel op zijn long heeft (stuk long eruit en dan klaar, gelukkig!); alleen dat maakt me zo bang
Door mijn meds heb ik best wel obstipatie, dus veel buikpijn, maar dat is ook gelijk dodelijk in mijn hoofd
Ik ben zo ontzettend bang de hele tijd. Terwijl er echt niks is... Alleen ben wel super bang de hele tijd
Ja... het weer thuis maken wil ik zelf doen. Alleen in deze fase zou ik een partner wel fijn vinden, maar goed...in mijn beleving is een partner verder geen voordeel. Ik ben geen relatiemateriaal. Dat kan ik echt niet, een levensgezel zijn. Daar ben ik (heel grof gezegd) te fucked-up voor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan me dat goed voorstellen dat je je alleen kunt voelen in deze weken. Niemand neemt het even van je over. Bedenk dan maar dat als het op het inrichten van je huis straks aankomt, het heerlijk is dat je dat alleen kunt doen. Hoppa, lekker zelf doen.
Ja...quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hartstikke logisch toch met wat je gezien hebt? Het draagt bij aan het idee dat het zomaar kan omslaan of erger nog over kan zijn. Al is de kans klein, maar toch. Ook wel een beetje herkenbaar.
Wees niet te hard over jezelf eh.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen in deze fase zou ik een partner wel fijn vinden, maar goed...in mijn beleving is een partner verder geen voordeel. Ik ben geen relatiemateriaal. Dat kan ik echt niet, een levensgezel zijn. Daar ben ik (heel grof gezegd) te fucked-up voor.
Het is niet hard, het is gewoon eerlijk. De mensen die van me houden zeggen het ook, met andere woorden. Ik functioneer gewoon niet in een relatie. Daarin verlies ik mezelf, want ik te extreem ga aanpassen en dat gaat enorm irriteren. Dan houdt mijn liefde op, want ik nie CotS meer ben, maar een gegokte versie van mezelf waarvan ik hoop dat de ander wil zien. Relaties, ik kan het echt niet. Ik ben echt te fucked-up... 't Is wat het isquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wees niet te hard over jezelf eh.![]()
Succesquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
'k Werd iets minder enthousiast wakker, maar goed... Om half tien richting de woningbouw voor de sleutels
'k Ben er een beetje nerveus van
Eerst maar rustig wakker worden met een kop koffie, ben nog een beetje gaperig. Toch minder lekker geslapen van de spanning. Nu maar hopen dat ik vroeg in de middag klaar ben, dat betekent een niet al te vies huis
Dank je welquote:
Dank je!quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:24 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, wat spannend! Je krijgt eindelijk de sleutels. It Giet Oan!
Ik hoop inderdaad wel dat dat huis een beetje schoon is. Veel succes vandaag, het komt vast wel goed.
Die knoop is nergens voor nodig. Ook al zou het allemaal niet zo schoon zijn, dan nog krijg je dat wel schoon. Het is niet groot en ik neem aan dat er een inspectie geweest is, die checken ook vast wel of de boel een beetje schoon was.quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet zo maar mezelf dwingen wat te eten. 'k Heb een knoop in mijn maag van de spanning, alleen met dit werk moet er wel even wat energie in, anders word ik beroerd
Ik weet dat die knoop niet nodig is, alleen mijn ingewanden zijn net kerstlampjes: knopen zijn compleet overbodig en irritant > toch zijn ze erquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Die knoop is nergens voor nodig. Ook al zou het allemaal niet zo schoon zijn, dan nog krijg je dat wel schoon. Het is niet groot en ik neem aan dat er een inspectie geweest is, die checken ook vast wel of de boel een beetje schoon was.
Ik weet het, en het past bij je..quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet dat die knoop niet nodig is, alleen mijn ingewanden zijn net kerstlampjes: knopen zijn compleet overbodig en irritant > toch zijn ze er
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet hard, het is gewoon eerlijk. De mensen die van me houden zeggen het ook, met andere woorden. Ik functioneer gewoon niet in een relatie. Daarin verlies ik mezelf, want ik te extreem ga aanpassen en dat gaat enorm irriteren. Dan houdt mijn liefde op, want ik nie CotS meer ben, maar een gegokte versie van mezelf waarvan ik hoop dat de ander wil zien. Relaties, ik kan het echt niet. Ik ben echt te fucked-up... 't Is wat het is
En vaak heb ik er vrede mee. Alleen met deze stress zou het fijn zijn. Het is er niet, er is ook geen familie. Gelukkig zijn er mensen die me helpen, maar het moet wel allemaal uit mij opborrelen. Het is niet zo dat iemand zegt "joh CotS, zal ik even dingetje X doen". Dat is wel jammer, maar ja... nadeel van mijn levenskeuzes
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stapquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.Maar ik snap je wel punten wel; een relatie moet geen toneelstuk worden of een slechte soapserie.
Toch gun ik jou iemand die weleens een boodschapje voor je zou willen doen, al is het maar een goede buur of vriend.
Zo is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stap
Haha jepquote:
Het is wat het is. Het is één en al dramatiek, ik word er niet gelukkig vanquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.Maar ik snap je wel punten wel; een relatie moet geen toneelstuk worden of een slechte soapserie.
Toch gun ik jou iemand die weleens een boodschapje voor je zou willen doen, al is het maar een goede buur of vriend.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stap
Dit, blij voor jou (CotS dusquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:13 schreef Droopie het volgende:
Zo he! Daar zal wel een vrouw gewoon hebben dan
Jemig CotS, wat een fijn nieuws..
Hoeveel punten van je eerdere lijstje kunnen er nu wel dan niet afgevinkt worden.
Superblij voor je
Pfffffft!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:13 schreef Droopie het volgende:
Zo he! Daar zal wel een vrouw gewoond hebben dan
Ja, lijstje is klaar tot zaterdag. Dus nu chillen en energie verzamelen voor dan en de week daarop.quote:Jemig CotS, wat een fijn nieuws..
Hoeveel punten van je eerdere lijstje kunnen er nu wel dan niet afgevinkt worden.
Superblij voor je
Ikke ookquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit, blij voor jou (CotS dus)
Wat fijn dat dat huis zo mooi schoon is! Alsof je op vakantie bent!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grootste uitdaging wordt koken op inductie. Geen flauw idee, zal wel wat verpestte maaltijden hebben de eerste dagenEr is een combi-oven.
Ja idd!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat huis zo mooi schoon is! Alsof je op vakantie bent!
En koken op inductie is niets lastigs aan. Ik doe het al 15 jaar. Is eigenlijk hetzelfde als koken op gas, alleen heb je geen vlammen. En niet alle pannen zijn er geschikt voor. Als er een magneet aan de pan blijft hangen kun je hem gebruiken en anders niet.
Dus ik ben ook blij voor je!![]()
![]()
Komt vast helemaal goedquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS, wat fijn! Ze hebben echt hun best gedaan voor die fijne mevrouw! Geniet er van!
quote:
Kijk, dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]best veel ook
![]()
Als ik weer thuis ben en er geen schade is koop ik er wat leuks vanWeet al wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twijfel ook of ik mijn oude buurman die ook boven woont hulp moet aanbieden. Vrijdag deed hij pas open voor de woningbouw en negeerden hen al die tijd eerder. Dus zijn hij en zijn kinderen tot laat gisteren bezig geweest (toen om half twaalf de lamp uit ging hoorde ik hen nog). Aan de ene kant vind ik het sneu dat hij alles in een week tijd moet doen. Anderzijds, hij heeft zelf de woningbouw genegeerd (zei hij ook zelf tegen mij) en hij heeft familie die helpt. Echter is het wel een oude man, dus ik weet het even niet. Voor mezelf ben ik klaar en heb wel tijd. Echter heb ik me wel gelijk proactief opgesteld.
Gelukkig maar. Had het heel erg voor je gevonden als je Remi was geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En mijn besties steunen me veel hoor! Niks te klagen. Dinsdag (niet morgen) gaan besties en ik ook naar de supermarkt, zodat ik dat niet meer hoef te doen als ik er net zit en gewoon kan chillenHet zijn schatten van mensen. Alleen tja... ik moet hulp vragen en dat is soms stom. Echt staan mijn drie besties altijd voor me klaar.
Ach dan ben ik blijkbaar niet duidelijk geweestquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:49 schreef Iceage het volgende:
Child,
Wat fijn dat de wisselwoning schoon is en ook alles er is. Scheelt je een hoop gedoe.
In mijn hoofd was de wisselwoning leeg en moest je veel eigen meubels verhuizen. (Hoe ik daarbij kom weet ik ook niet)
We gaan het meemaken. Komt vast wel goed. De oven uittesten, de magnetron uittesten en inductie. Het is gewoon een heel avontuurquote:Inductie koken ben je zo aan gewend. Is wat al eerder gezegd is niet veel anders dan op gas.Je gaat ook te snel op te hoge stand dat is wel even goed bekijken. Je kan het prima uit testen met een pan water hoe hard het gaat. Klopt niet elke pan is geschikt.
Kijk even hoe dat ding doorloopt. 'k Heb helemaal niet aan schoonmaakazijn gedachtquote:Mogelijk de senseo even ontkalken ?
En 2 slaapkamers met bedden misschien als ze wil kan je bestie ook even logeren totdat de verhuizing klaar en achter de rug is.
Ja... het voelt zo stom... gisteren lag ik op de bank televisie te kijken en ik hoorde hen... Zat de hele avond in twijfel of ik mijn hulp moest aanbieden, maar durfde dat tegelijk ook weer niet.quote:Zie je wel: Alles sal reg kom.
Fijne dag U allen.
Edit wat betreft anderen helpen dat siert je zeer maar je hebt meer dan genoeg nu te doen voor jezelf.
oh! Weer wat geleerd! Dank je welquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:24 schreef Iceage het volgende:
Oei! Senseo niet schoonmaken met azijn hoor gaat ie stuk van. Er is speciaal schoonmaak spul voor met citroenzuur. Oa van HG. Is ook niet duur.
Ik heb het de laatste keer bij bol besteld (Voor mijn oom) zelf drink ik geen koffie. Trouwens choco pads voor de senseo vind ik wel lekker.
je hebt wel gelijkquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:28 schreef Iceage het volgende:
Niks twijfelen over anderen hulp aanbieden en zeker niet de hele avond. Ik neem aan dat hun jou ook geen hulp hebben aan geboden. En als ze de woningbouw genegeerd hebben ja dat is gewoon dom.
Zorg eerst goed dat jij alles op orde hebt. Als je dat dan hebt en ook voldoende energie kan je overwegen hulp aan te bieden maar in jouw situatie lijkt me dat niet verstandig om te doen.
De Ikea heeft ze iddquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:39 schreef Iceage het volgende:
Je kan evt (Indien nodig) een bakfiets huren voor 1 of halve dagIk meen maar weet ik niet zeker dat Ikea ze ook heeft staan.
TOP!quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De Ikea heeft ze idd
Alleen mijn bestie heeft een auto, dat is veel handiger
Ze zei al: neem alles mee wat je wil hebben aan hobby en overige, desnoods rijden we vier keer heen en weer, komt goed
Jij hebt ook wel de beste besties hè?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 10 augustus 2026 14:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel de beste besties hè?
Ik bedoel natuurlijk Child.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben een dankbaar en gezegend mens
Ja zeker. Als ik mocht kiezen zou ik anders besloten hebben, maar het is wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
Ow Cots
Wat goed !
En wat fijn dat het huisje toch stiekem best wel meevalt
En ja liever 2 maanden ergens anders dan 2 maanden in een halve woning .
( hebben hier een jaar lang verbouwd en gewoond , zal je zeggen valt niet mee )
De herrie is er ook als ik er nog ben. Ze zijn pas in maart klaar. Alleen dit is omdat er geen toilet, badkamer of plafond boven is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:02 schreef DoubleDip het volgende:
Wat fijn om te lezen dat de wisselwoning meevalt.
Overigens zou ik blij zijn dat je even weg bent hoor. Heb ook wel gehoord over mensen die wel mochten blijven tijdens renovatie. Enorme puinzooi wordt dat en je zit er middenin. Echt niks lijkt me dat.
Voor die buurman van je trouwens ook niet, die zit nu middenin de herrie.
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Iom = in overleg metquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Was op mijn verzoekquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Gesnapt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het haakclubje was weer even fijn
Even een uurtje onder de mensen. De volle twee uur haal ik bijna nooit. Een uurtje is fijn. Ben wel helemaal uitgeput nu, maar op een goede manier.
Tijd voor thee
Nog maar een week tot mijn spullen naar de wisselwoning ga en een week plus twee dagen tot ikzelf over gaspannend!
Mis mijn moeder wel enorm. Zou zo graag even met haar praten.
Zij zei toen mijn vader zelfmoord had gepleegd: "als hij er tussenuit mag knijpen, dan mag ik dat ook". Ondanks dat euthanasie anders is, dat ik het begrijp en respecteer, dat gevoel wat zij zei, voel ik nu ook. En nee, ik ben niet boos of zo. Echter heb ik sterk het gevoel van "ik wil er ook tussenuit knijpen", een "ik kan het niet aan"
'k Ben zo moe. Niet alleen van het drukke clubje, maar ook van alle toestanden. Misschien ga ik dadelijk even een dutje doen, maar eerst thee
Ja... als hij geen familie had dan wel, maar goed... ook een beetje eigen schuld dikke bult. Negeren was geen handige tactiek van hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Fijn dat je wisselwoning meevalt
En het is heel lief dat je anderen wilt helpen maar neem niet teveel hooi op je vork
Ook iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |