SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
En nu mijn reactie daar weer op (lekkere rommelige post wordt ditquote:Janken is goed dan komt het eruit.
Bedenk ook dat als je eenmaal in de wisselwoning zit met je spullen het grootste deel klaar en achter de rug is. Dan kun je rustig toewerken naar de verhuizing terug naar je eigen gerenoveerde woning. Dat zal lang niet zoveel energie vragen en stress geven als nu de verhuizing naar de wisselwoning.
over 1 post is dit deel vol.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sukkel.
Ben een beetje hypochonder de laatste tijd. Bij elk pijntje en dingetje ben ik bang om dood te gaan
Komt door eerst die overleden vriendin, toen werd mijn moeder ziek, toen weer een vriendin ziek (wel weer beter, maar was wel spannend) en nu een collega die een gezwel op zijn long heeft (stuk long eruit en dan klaar, gelukkig!); alleen dat maakt me zo bang
Door mijn meds heb ik best wel obstipatie, dus veel buikpijn, maar dat is ook gelijk dodelijk in mijn hoofd
Ik ben zo ontzettend bang de hele tijd. Terwijl er echt niks is... Alleen ben wel super bang de hele tijd
Dat is ook naar... dikke knuffelquote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er zelf ook van tijd tot tijd last van. Heb zelf het benigne fasciculatiesyndroom, waardoor ik nog steeds denk dat ik een terminale spierziekte heb, terwijl dat niet zo is.
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeenquote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er zelf ook van tijd tot tijd last van. Heb zelf het benigne fasciculatiesyndroom, waardoor ik nog steeds denk dat ik een terminale spierziekte heb, terwijl dat niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.Hell To The Liars
Gelukkig weten we dat we niks ergs mankeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook naar... dikke knuffel
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeen
Weet wel, als ik mezelf maar lang genoeg voorhoud dat ik iets heb dat ik dan ook de fysieke symptonen erbij krijg
Tot ik de dokter bel en die zegt, nou Droopie dat heb je zeker niet...Het is ook stom. Kreeg toen nog zelfs een doorverwijzing naar een neuroloog, want het kon ook MS of ALS zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.
Maar de neuroloog zag het meteen en stelde mij ook gerust. Heb in het verleden epilepsie gehad en hij zei dat die aandoeningen mogelijk een verband met elkaar hebben, al zijn ze daar nog niet over uit. Momenteel is de aandoening behoorlijk rustig omdat ik er niet meer aan denk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, nu kan ik ook gaan opschrijven wat ik af en toe allemaal denk te hebben, maar dan breng ik andere op ideeen
Weet wel, als ik mezelf maar lang genoeg voorhoud dat ik iets heb dat ik dan ook de fysieke symptonen erbij krijg
Tot ik de dokter bel en die zegt, nou Droopie dat heb je zeker niet...Klinkt wel alsof je een goede HA hebt? Wel goed van het navragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypochondrie is idd stom, mensen die eraan lijden niet.
Dat is ook de reden waarom ik niet voor elke piep naar de HA ga, meestal is het weg als ik mijn hart gelucht hebZeker waar!quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat we niks ergs mankeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is ook stom. Kreeg toen nog zelfs een doorverwijzing naar een neuroloog, want het kon ook MS of ALS zijn.
Maar de neuroloog zag het meteen en stelde mij ook gerust. Heb in het verleden epilepsie gehad en hij zei dat die aandoeningen mogelijk een verband met elkaar hebben, al zijn ze daar nog niet over uit. Momenteel is de aandoening behoorlijk rustig omdat ik er niet meer aan denk.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Hartstikke logisch toch met wat je gezien hebt? Het draagt bij aan het idee dat het zomaar kan omslaan of erger nog over kan zijn. Al is de kans klein, maar toch. Ook wel een beetje herkenbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sukkel.
Ben een beetje hypochonder de laatste tijd. Bij elk pijntje en dingetje ben ik bang om dood te gaan
Komt door eerst die overleden vriendin, toen werd mijn moeder ziek, toen weer een vriendin ziek (wel weer beter, maar was wel spannend) en nu een collega die een gezwel op zijn long heeft (stuk long eruit en dan klaar, gelukkig!); alleen dat maakt me zo bang
Door mijn meds heb ik best wel obstipatie, dus veel buikpijn, maar dat is ook gelijk dodelijk in mijn hoofd
Ik ben zo ontzettend bang de hele tijd. Terwijl er echt niks is... Alleen ben wel super bang de hele tijd
Ja... het weer thuis maken wil ik zelf doen. Alleen in deze fase zou ik een partner wel fijn vinden, maar goed...in mijn beleving is een partner verder geen voordeel. Ik ben geen relatiemateriaal. Dat kan ik echt niet, een levensgezel zijn. Daar ben ik (heel grof gezegd) te fucked-up voor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan me dat goed voorstellen dat je je alleen kunt voelen in deze weken. Niemand neemt het even van je over. Bedenk dan maar dat als het op het inrichten van je huis straks aankomt, het heerlijk is dat je dat alleen kunt doen. Hoppa, lekker zelf doen.
Ja...quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hartstikke logisch toch met wat je gezien hebt? Het draagt bij aan het idee dat het zomaar kan omslaan of erger nog over kan zijn. Al is de kans klein, maar toch. Ook wel een beetje herkenbaar.
Wees niet te hard over jezelf eh.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen in deze fase zou ik een partner wel fijn vinden, maar goed...in mijn beleving is een partner verder geen voordeel. Ik ben geen relatiemateriaal. Dat kan ik echt niet, een levensgezel zijn. Daar ben ik (heel grof gezegd) te fucked-up voor.
Het is niet hard, het is gewoon eerlijk. De mensen die van me houden zeggen het ook, met andere woorden. Ik functioneer gewoon niet in een relatie. Daarin verlies ik mezelf, want ik te extreem ga aanpassen en dat gaat enorm irriteren. Dan houdt mijn liefde op, want ik nie CotS meer ben, maar een gegokte versie van mezelf waarvan ik hoop dat de ander wil zien. Relaties, ik kan het echt niet. Ik ben echt te fucked-up... 't Is wat het isquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wees niet te hard over jezelf eh.![]()
Succesquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
'k Werd iets minder enthousiast wakker, maar goed... Om half tien richting de woningbouw voor de sleutels
'k Ben er een beetje nerveus van
Eerst maar rustig wakker worden met een kop koffie, ben nog een beetje gaperig. Toch minder lekker geslapen van de spanning. Nu maar hopen dat ik vroeg in de middag klaar ben, dat betekent een niet al te vies huis
Dank je welquote:
Dank je!quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:24 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, wat spannend! Je krijgt eindelijk de sleutels. It Giet Oan!
Ik hoop inderdaad wel dat dat huis een beetje schoon is. Veel succes vandaag, het komt vast wel goed.
Die knoop is nergens voor nodig. Ook al zou het allemaal niet zo schoon zijn, dan nog krijg je dat wel schoon. Het is niet groot en ik neem aan dat er een inspectie geweest is, die checken ook vast wel of de boel een beetje schoon was.quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet zo maar mezelf dwingen wat te eten. 'k Heb een knoop in mijn maag van de spanning, alleen met dit werk moet er wel even wat energie in, anders word ik beroerd
Ik weet dat die knoop niet nodig is, alleen mijn ingewanden zijn net kerstlampjes: knopen zijn compleet overbodig en irritant > toch zijn ze erquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Die knoop is nergens voor nodig. Ook al zou het allemaal niet zo schoon zijn, dan nog krijg je dat wel schoon. Het is niet groot en ik neem aan dat er een inspectie geweest is, die checken ook vast wel of de boel een beetje schoon was.
Ik weet het, en het past bij je..quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet dat die knoop niet nodig is, alleen mijn ingewanden zijn net kerstlampjes: knopen zijn compleet overbodig en irritant > toch zijn ze er
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet hard, het is gewoon eerlijk. De mensen die van me houden zeggen het ook, met andere woorden. Ik functioneer gewoon niet in een relatie. Daarin verlies ik mezelf, want ik te extreem ga aanpassen en dat gaat enorm irriteren. Dan houdt mijn liefde op, want ik nie CotS meer ben, maar een gegokte versie van mezelf waarvan ik hoop dat de ander wil zien. Relaties, ik kan het echt niet. Ik ben echt te fucked-up... 't Is wat het is
En vaak heb ik er vrede mee. Alleen met deze stress zou het fijn zijn. Het is er niet, er is ook geen familie. Gelukkig zijn er mensen die me helpen, maar het moet wel allemaal uit mij opborrelen. Het is niet zo dat iemand zegt "joh CotS, zal ik even dingetje X doen". Dat is wel jammer, maar ja... nadeel van mijn levenskeuzes
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stapquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.Maar ik snap je wel punten wel; een relatie moet geen toneelstuk worden of een slechte soapserie.
Toch gun ik jou iemand die weleens een boodschapje voor je zou willen doen, al is het maar een goede buur of vriend.
Zo is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stap
Haha jepquote:
Het is wat het is. Het is één en al dramatiek, ik word er niet gelukkig vanquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel heftig om te lezen, maar ook erg eerlijk.Maar ik snap je wel punten wel; een relatie moet geen toneelstuk worden of een slechte soapserie.
Toch gun ik jou iemand die weleens een boodschapje voor je zou willen doen, al is het maar een goede buur of vriend.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Al is van jezelf houden al een goede eerste stap
Dit, blij voor jou (CotS dusquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:13 schreef Droopie het volgende:
Zo he! Daar zal wel een vrouw gewoon hebben dan
Jemig CotS, wat een fijn nieuws..
Hoeveel punten van je eerdere lijstje kunnen er nu wel dan niet afgevinkt worden.
Superblij voor je
Pfffffft!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:13 schreef Droopie het volgende:
Zo he! Daar zal wel een vrouw gewoond hebben dan
Ja, lijstje is klaar tot zaterdag. Dus nu chillen en energie verzamelen voor dan en de week daarop.quote:Jemig CotS, wat een fijn nieuws..
Hoeveel punten van je eerdere lijstje kunnen er nu wel dan niet afgevinkt worden.
Superblij voor je
Ikke ookquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit, blij voor jou (CotS dus)
Wat fijn dat dat huis zo mooi schoon is! Alsof je op vakantie bent!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grootste uitdaging wordt koken op inductie. Geen flauw idee, zal wel wat verpestte maaltijden hebben de eerste dagenEr is een combi-oven.
Ja idd!quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat huis zo mooi schoon is! Alsof je op vakantie bent!
En koken op inductie is niets lastigs aan. Ik doe het al 15 jaar. Is eigenlijk hetzelfde als koken op gas, alleen heb je geen vlammen. En niet alle pannen zijn er geschikt voor. Als er een magneet aan de pan blijft hangen kun je hem gebruiken en anders niet.
Dus ik ben ook blij voor je!![]()
![]()
Komt vast helemaal goedquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS, wat fijn! Ze hebben echt hun best gedaan voor die fijne mevrouw! Geniet er van!
quote:
Kijk, dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]best veel ook
![]()
Als ik weer thuis ben en er geen schade is koop ik er wat leuks vanWeet al wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twijfel ook of ik mijn oude buurman die ook boven woont hulp moet aanbieden. Vrijdag deed hij pas open voor de woningbouw en negeerden hen al die tijd eerder. Dus zijn hij en zijn kinderen tot laat gisteren bezig geweest (toen om half twaalf de lamp uit ging hoorde ik hen nog). Aan de ene kant vind ik het sneu dat hij alles in een week tijd moet doen. Anderzijds, hij heeft zelf de woningbouw genegeerd (zei hij ook zelf tegen mij) en hij heeft familie die helpt. Echter is het wel een oude man, dus ik weet het even niet. Voor mezelf ben ik klaar en heb wel tijd. Echter heb ik me wel gelijk proactief opgesteld.
Gelukkig maar. Had het heel erg voor je gevonden als je Remi was geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En mijn besties steunen me veel hoor! Niks te klagen. Dinsdag (niet morgen) gaan besties en ik ook naar de supermarkt, zodat ik dat niet meer hoef te doen als ik er net zit en gewoon kan chillenHet zijn schatten van mensen. Alleen tja... ik moet hulp vragen en dat is soms stom. Echt staan mijn drie besties altijd voor me klaar.
Ach dan ben ik blijkbaar niet duidelijk geweestquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:49 schreef Iceage het volgende:
Child,
Wat fijn dat de wisselwoning schoon is en ook alles er is. Scheelt je een hoop gedoe.
In mijn hoofd was de wisselwoning leeg en moest je veel eigen meubels verhuizen. (Hoe ik daarbij kom weet ik ook niet)
We gaan het meemaken. Komt vast wel goed. De oven uittesten, de magnetron uittesten en inductie. Het is gewoon een heel avontuurquote:Inductie koken ben je zo aan gewend. Is wat al eerder gezegd is niet veel anders dan op gas.Je gaat ook te snel op te hoge stand dat is wel even goed bekijken. Je kan het prima uit testen met een pan water hoe hard het gaat. Klopt niet elke pan is geschikt.
Kijk even hoe dat ding doorloopt. 'k Heb helemaal niet aan schoonmaakazijn gedachtquote:Mogelijk de senseo even ontkalken ?
En 2 slaapkamers met bedden misschien als ze wil kan je bestie ook even logeren totdat de verhuizing klaar en achter de rug is.
Ja... het voelt zo stom... gisteren lag ik op de bank televisie te kijken en ik hoorde hen... Zat de hele avond in twijfel of ik mijn hulp moest aanbieden, maar durfde dat tegelijk ook weer niet.quote:Zie je wel: Alles sal reg kom.
Fijne dag U allen.
Edit wat betreft anderen helpen dat siert je zeer maar je hebt meer dan genoeg nu te doen voor jezelf.
oh! Weer wat geleerd! Dank je welquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:24 schreef Iceage het volgende:
Oei! Senseo niet schoonmaken met azijn hoor gaat ie stuk van. Er is speciaal schoonmaak spul voor met citroenzuur. Oa van HG. Is ook niet duur.
Ik heb het de laatste keer bij bol besteld (Voor mijn oom) zelf drink ik geen koffie. Trouwens choco pads voor de senseo vind ik wel lekker.
je hebt wel gelijkquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:28 schreef Iceage het volgende:
Niks twijfelen over anderen hulp aanbieden en zeker niet de hele avond. Ik neem aan dat hun jou ook geen hulp hebben aan geboden. En als ze de woningbouw genegeerd hebben ja dat is gewoon dom.
Zorg eerst goed dat jij alles op orde hebt. Als je dat dan hebt en ook voldoende energie kan je overwegen hulp aan te bieden maar in jouw situatie lijkt me dat niet verstandig om te doen.
De Ikea heeft ze iddquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:39 schreef Iceage het volgende:
Je kan evt (Indien nodig) een bakfiets huren voor 1 of halve dagIk meen maar weet ik niet zeker dat Ikea ze ook heeft staan.
TOP!quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De Ikea heeft ze idd
Alleen mijn bestie heeft een auto, dat is veel handiger
Ze zei al: neem alles mee wat je wil hebben aan hobby en overige, desnoods rijden we vier keer heen en weer, komt goed
Jij hebt ook wel de beste besties hè?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 10 augustus 2026 14:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel de beste besties hè?
Ik bedoel natuurlijk Child.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben een dankbaar en gezegend mens
Ja zeker. Als ik mocht kiezen zou ik anders besloten hebben, maar het is wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
Ow Cots
Wat goed !
En wat fijn dat het huisje toch stiekem best wel meevalt
En ja liever 2 maanden ergens anders dan 2 maanden in een halve woning .
( hebben hier een jaar lang verbouwd en gewoond , zal je zeggen valt niet mee )
De herrie is er ook als ik er nog ben. Ze zijn pas in maart klaar. Alleen dit is omdat er geen toilet, badkamer of plafond boven is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:02 schreef DoubleDip het volgende:
Wat fijn om te lezen dat de wisselwoning meevalt.
Overigens zou ik blij zijn dat je even weg bent hoor. Heb ook wel gehoord over mensen die wel mochten blijven tijdens renovatie. Enorme puinzooi wordt dat en je zit er middenin. Echt niks lijkt me dat.
Voor die buurman van je trouwens ook niet, die zit nu middenin de herrie.
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Iom = in overleg metquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Was op mijn verzoekquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Gesnapt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het haakclubje was weer even fijn
Even een uurtje onder de mensen. De volle twee uur haal ik bijna nooit. Een uurtje is fijn. Ben wel helemaal uitgeput nu, maar op een goede manier.
Tijd voor thee
Nog maar een week tot mijn spullen naar de wisselwoning ga en een week plus twee dagen tot ikzelf over gaspannend!
Mis mijn moeder wel enorm. Zou zo graag even met haar praten.
Zij zei toen mijn vader zelfmoord had gepleegd: "als hij er tussenuit mag knijpen, dan mag ik dat ook". Ondanks dat euthanasie anders is, dat ik het begrijp en respecteer, dat gevoel wat zij zei, voel ik nu ook. En nee, ik ben niet boos of zo. Echter heb ik sterk het gevoel van "ik wil er ook tussenuit knijpen", een "ik kan het niet aan"
'k Ben zo moe. Niet alleen van het drukke clubje, maar ook van alle toestanden. Misschien ga ik dadelijk even een dutje doen, maar eerst thee
Ja... als hij geen familie had dan wel, maar goed... ook een beetje eigen schuld dikke bult. Negeren was geen handige tactiek van hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Fijn dat je wisselwoning meevalt
En het is heel lief dat je anderen wilt helpen maar neem niet teveel hooi op je vork
Ook iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?
Geniet van je snoeibeurt!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
't Is weer ochtend. Het is containerdag in de straat (grofvuilcontainer voor de straat) en net mijn meuk erin gegooid. En nu ga ik als een oud wijf klinken: Van achter mijn laptop uitzicht op. Dus ik kan lekker kijken naar sjouwende mensenIk was de eerste
Vandaag lekker haken achter de laptop. Zo nu en dan naar boven om dingen te doen, maar dat is "rommel in vuilniszak doen" of "kopje naar beneden brengen". Dus prima te doen ja
Dus elk uur even naar boven voor één mini-dingetje
Gisteravond had ik het even moeilijk, maar gelukkig is dat gevoel nu wegSoms kunnen avonden zo lastig zijn. Dan ben ik moe en ik kan me de laatste tijd slecht concentreren op boeken. Anyway, nog een week en een dag, dan heb ik even rust.
Besloten trouwens dat ik me, zodra ik over ben, mezelf een knipbeurt gun. Mijn haar is erg lang, jaren geen kapper gezien. Dus even bijpunten en netjes makenHet valt nu tot tien centimeter boven mijn billen, dus als ik het laat bijwerken is het niet ineens super kort. En dan elke zomer even naar de kapper daarvoor
![]()
Even goed voor mezelf zorgen
Nu nog nietquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geniet van je snoeibeurt!Zal vast fijn aanvoelen.
Vind het altijd wel leuk om naar de kapper te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu nog nietZodra ik over ben naar de wisselwoning.
Ben benieuwd of ze wat moois ervan kunnen maken
Maar echt, ben jaren niet geweest, dus het is wel nodig en zo duur is de kapper nou ook weer niet![]()
Net mijn haar gewassen, dus het wordt zo weer een beetje krullerig, dat vind ik altijd wel leuk staan. Als het wat bijgewerkt is, is dat misschien ook meer![]()
Lekker belangrijk ditdomme uiterlijkheden
Uiterlijkheden zijn niet domquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar echt, ben jaren niet geweest, dus het is wel nodig en zo duur is de kapper nou ook weer niet![]()
Net mijn haar gewassen, dus het wordt zo weer een beetje krullerig, dat vind ik altijd wel leuk staan. Als het wat bijgewerkt is, is dat misschien ook meer![]()
Anderhalf weekje en dan idd naar de kapperquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiterlijkheden zijn niet dom
Het kunnen bepaalde gevoelens enorm versterken
Als je haar goed zit
Voel jij je ook vaak beter
Dus lekker haartjes laten doen
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, misschien wil ik toch even weg naar de wisselwoning
Ik word helemaal gestoord hier..:
• het eerste renovatieblok (ik zit in blok twee) enorme herrie
• de straat wordt opengesloopt en gedaan voor elektra
• niet gedefinieerde herrie
Ik heb een noise cancelling - koptelefoon die normaal gesproken echt prima werkt, alleen die kan dit niet tegenhouden. Mijn hobbykamer is leeg, dus daar kan ik niet heen vluchten en dat geeft stress van alle zooi (van dozen, spullen die nog even moeten wachten met weg etc). En ik heb al gewandeld, maar ik vind in het park zitten ook ongemakkelijk.
Dit zijn teveel prikkels
[..]
Anderhalf weekje en dan idd naar de kapper
Stukje er af en kijken of ze wat volume kan geven
Als je dat leuk vindt, straal je dat ook uit!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is helemaal gemeubeliseerd gelukkigquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.
Dank u! Over mijn haar krijg ik best vaak complimentenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt, straal je dat ook uit!
Good for you.![]()
En af en toe de schaar erin is ook weleens lekker.
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.
Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)
Ach, 't is wat het is. Gewoon nog een weekjequote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.
De woonkamer en keuken blijven ingericht (alleen kwetsbare spullen goed opbergen en alle meubels bij het raam wegquote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:36 schreef DoubleDip het volgende:
Ah dat idee is best verwarrend, dat het een verhuizing is zonder spullen allemaal mee nu![]()
Anyway, heb je nog een rustige plek gevonden @:ChildoftheStars?
Ik lig graag dwarsquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt nu lekker dwarsliggen in je tweepersoonsbed!
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig graag dwars
Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet
Zou ik gewoon doen hoor, heerlijk tochquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig graag dwars
Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet
Wat irritant!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk
Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.
Elch, ik ben echt even geïrriteerd
Erg vervelend ja, baal als ene stekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat irritant!
Ik heb laatst de plaatselijke elektronica winkel gebeld en gezegd dat ik een tv nodig had. (Niet voor mezelf, maar toch). Man vroeg door (wensen en budget) en kwam met een goed voorstel. Beetje verkoper kan je helpen.
Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk
Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.
Elch, ik ben echt even geïrriteerd
Ja ik weet het zeker. Hij reageert nergens meer opquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?
Stopcontact is prima, lampje eraan gedaan, die deed het en alle porseleinen stoppen in de stoppenkast zijn nog heelquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:57 schreef Iceage het volgende:
Ai, Dat is balen.
Het kan ook iets heel simpels zijn zoals bv een zekering in de tv di er er uit ligt.
Hoe oud is je tv ? Nog evt garantie ?
Kun je tv kijken op de laptop ?
Nieuwe TV genotquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
De chagrijnigheid is weg
Het is wat het is. Als ik weer naar huis ga een nieuwe televisie kopen. Zulke dingen gebeuren eenmaal.
Nu lekker luieren. Ben al een paar keer naar boven geweest > zie echt geen klus meer voor nu. Ik wil zondag pas beneden beginnen. Dus ik kan echt even niks doen vandaag
Nou het is flink warm, zweet als een otter, dus ik ga lekker niksen. Beetje binge watchen, beetje lezen, beetje gamen etc. Vandaag en morgen zijn toch onmogelijk warm. Loop wel regelmatig naar boven voor het zoeken naar klusjes, maar kan ze niet vinden. Eerst volgende klus boven is zaterdag of zondag een laatste was draaien hier. Morgenochtend even wat vuilniszakken wegbrengen
maar ik merk wel dat het me allemaal teveel wordt > ik ben chagrijnig, onaardig, ongeduldig, bozig en voel me algeheel niet fijn. Deze versie van mijzelf is niet een leuke versie, maar hem wegdrukken wil even niet meer lukken
Over twee of drie maanden jaquote:
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over twee of drie maanden jamaar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel
vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over twee of drie maanden jamaar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel
vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
Met je eens. Mijn oom is 92 en begin stadium dementie. Kon binnen 5 minuten goed met de Sony overweg gelukkig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).
Dank je wel, super liefquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:22 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Cots. Lees net een post van jou in een ander topic. Wat ben je ondanks alles toch een positief en hulpvaardig mens!
En ik weet dat je daar zelf soms anders over denkt. Maar ik meen dit echt!
Nog wel redelijk kunnen slapen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun iedereen zijn feestje, al zou het leuk vinden als mijn buren mij ook slaap zouden gunnen
Wat een vervelende, harde muziek en geschreeuw
Dat gaat een kort nachtje worden
[..]
Dank je wel, super liefDoe mijn best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heel laat geworden. Dus de wekker maar om tien uur gezet. Was niet fijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog wel redelijk kunnen slapen?
Vanavond een slaappil misschien. Vanmiddag komt begeleider, dus dan even met hem bespreken
Vreselijk is dat eh? Ik had de politie gebeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is heel laat geworden. Dus de wekker maar om tien uur gezet. Was niet fijn
Vanavond een slaappil misschien. Vanmiddag komt begeleider, dus dan even met hem bespreken
ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vreselijk is dat eh? Ik had de politie gebeld.
Ik gun ze het ook wel, maar het is niet de bedoeling dat ze overlast veroorzaken. Ik ben dan ook niet gemaakt voor een woonwijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik niet
Want ik gun mensen hun feestje en ik weet ook niet precies waar. 't Is wat het is. Alleen de nacht is niet helemaal lekker gegaan
En nu duf en vervelen door de warmte. Buiten is het helemaal geen doen
Gelukkig heb ik enkel mijn begeleider vandaag en verder niks
Ergens hoop ik dat hij een lichte neusverkoudheid heeft waardoor de afspraak niet door kan gaan
'k Zit niet fantastisch in mijn vel, want ik kom tot niks.
Vannacht een slaappil misschien en dan zaterdag weer wat meer koelteEn stiekem al beginnen aan de lijst met klussen. Stapje voor stapje. Disndag moet het klaar zijn
Ik ben een stadsmens, alleen als je wil slapen die zeur van een Adele keihard moeten horen is minder ideaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel, maar het is niet de bedoeling dat ze overlast veroorzaken. Ik ben dan ook niet gemaakt voor een woonwijk.
Je gaat het wel redden voor dinsdag. Zoals je zei; stapje voor stapje.
Ik duim met je mee voor de neusverkoudheid.
Dan wens ik Adele ook een neusverkoudheid toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmens, alleen als je wil slapen die zeur van een Adele keihard moeten horen is minder ideaal
Waarschijnlijk lukt het wel ja
Spannend is het wel. Ik wil woensdagavond zover zijn dat ik enkel de gordijnen in de slaapkamer weg moet halen en mijn matras in de folie moet doen.
En donderdag vijf uur wekkerDat is een deprimerend idee. Denk dat ik die nacht daarna wel slaap, want ik gewoon moe ben van vroeg uit bed
Baal wel dat de woningbouw dan pas om één uur komt. Dan moet ik wachten in een ingepakt huismaar goed... eerst dit weekend
Wat was die enorme herrie? De buren weer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Afgelopen nacht slaapmedicatie gehad. Toen ik wilde inslapen hoorde ik wel enorme herrie, maar de slaappil was sterker.
Vandaag stiekem toch wat klusjes doen
Het is echt wel erg spannend nuheb een constante knoop in mijn maag.
maar eerst even koffie en een ontbijtje
Ben wel blij met de koelte. Lekkere frisse bries![]()
Nu hopen dat we de laatste hitte hebben gehad
Warm weer, dus jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat was die enorme herrie? De buren weer?
Ach, meestal denk ik "gezellig feestje hebben die lui" en val in slaapquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit moet je dus niet drie maanden lang hebben.
Ik ben wel in staat om dingen te tillenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:53 schreef Iceage het volgende:
Pas wel op met sjouwen dat je het veilig doet. Wij willen niet dat je van de trap afvalt!!
Kun je het sjouwen niet aan de verhuizers overlaten ? Die zijn er toch voor ingehuurd door de woningbouw?
Nee, alleen het idee al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit moet je dus niet drie maanden lang hebben.
Ach... ben eraan gewendquote:
Goed bezig ook weer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wasje draait, de laatste voorlopig hier
Boven straks maar weer verder, alleen overzie het echt niet meer
Kleding straks naar beneden brengen(van slaapkamer naar keuken)
Servies naar beneden, doekje over de tafel, swifferen... kijken of er niks meer ligt... verder weet ik het allemaal even niet meer.
Dinsdag samen met twee besties even goed kijken. Misschien zien die wat slims
Denk dat ik zo ook ga vragen met de woonkamer een stukje klaar te makenzes handen gaat een stuk sneller en zes ogen zien meer
maar nu niet direct al te druk maken. Eerst koffie, daarna paniek (grapje)
Vandaag en morgen heb ik nog zat tijd. Dinsdag samen met besties, dan heb ik nog een hele dag... Alles wat naar de opslag moet is ingepakt, en de rest kan allemaal donderdag nog
quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed bezig ook weer.Misschien ben je nog wel eerder klaar dan gedacht.
Dan heb je een semi vrije dag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]kan niet echt verder nu ... wasje draait. Moet enkel nog een theepot naar beneden brengen en vuilnis.
Dat geen klussen meer hebben voor vandaag en dat geeft bakken stress
Je kunt er les in geven!quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wasje draait, de laatste voorlopig hier
Boven straks maar weer verder, alleen overzie het echt niet meer
Kleding straks naar beneden brengen(van slaapkamer naar keuken)
Servies naar beneden, doekje over de tafel, swifferen... kijken of er niks meer ligt... verder weet ik het allemaal even niet meer.
Dinsdag samen met twee besties even goed kijken. Misschien zien die wat slims
Denk dat ik zo ook ga vragen met de woonkamer een stukje klaar te makenzes handen gaat een stuk sneller en zes ogen zien meer
maar nu niet direct al te druk maken. Eerst koffie, daarna paniek (grapje)
Vandaag en morgen heb ik nog zat tijd. Dinsdag samen met besties, dan heb ik nog een hele dag... Alles wat naar de opslag moet is ingepakt, en de rest kan allemaal donderdag nog
Jawel. Dat zegt iedereen. En dinsdag met z'n drieën bezig, dus dan moet alles wel gezien worden jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan heb je een semi vrije dag.Het gaat goedkomen hoor.
Les in overmatige paniekstress die totaal ongeremd en ongegrond (volgens anderen) isquote:
Ja... ik vind het woord verhuizen ook naarquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:16 schreef qltel het volgende:
Ik kan me voorstellen hoor, dat je gespannen bent voor de komende verhuizing en bang dat je iets vergeet. Maar je hebt nog alle tijd, dus neem vandaag je rust. Alles komt goed, de komende dagen komen je besties je helpen en zo te zien gaat alles prima ne heb je het meeste al voor elkaar..
Daar hebben mijn vrienden een woord voor, hysterischquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel. Dat zegt iedereen. En dinsdag met z'n drieën bezig, dus dan moet alles wel gezien worden ja
Nu maar lekker series kijkenbeetje gamen.
Ben te onrustig om echt lekker te lezen, doen we vanaf donderdag wel weer
Nog eventjes doorzetten
[..]
Les in overmatige paniekstress die totaal ongeremd en ongegrond (volgens anderen) is
Oh mijn vrienden hebben het woord neurotisch, labiel, dwangmatig en obsessief voorquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar hebben mijn vrienden een woord voor, hysterisch
En dat iets ongegrond is, betekent niet dat de paniek er minder van wordt.
Maar hey, adem in, adem uit, dat lijstjs van 35 stuks heb je (uiteraard) ook overleefd en kijk waar je nu staat.
"Normale" mensen zouden nu pas paniek gaan krijgen omdat ze nog niets voorbereid zouden hebben.
Knuffel en hopelijk gaat de paniek snel zakken
Twee schatten van mensen ookquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:31 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent echt goed bezig hoor. En mocht je iets vergeten dan lees ik dat je twee mensen hebt om je nog te helpen. Komt goed!
Probeer eens om toch even de tranen toe te staan ...quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... ben Flikken Maastricht aan het inhalen en er is een begrafenis erin
Het kost me zoveel moeite om niet te gaan janken. Moet gewoon aan mijn moeder denken en ik mis haar en ik wil met haar praten. Het laten gaan lukt niet en het wegslikken lukt niet
Zit nogal in de knoop met mezelf
Was al geïrriteerd en nu verdrietig en geïrriteerd
Het is zo moeilijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer eens om toch even de tranen toe te staan ...
Ja de dagen voor het verhuizen zijn altijd kak.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
De woonkamer is officieel ongezellig nu
Relatief veel knuffels heb ik ontdekt. Anderhalf verhuisdoos vol
Nu eerst een mok thee drinken. Dan de badkamer doen. Dan weer een kop thee en dan de wc doen. Dan weer een kop thee en een volgende taak (ja, ik houd van thee)
Gewoon een verplicht rustmoment tussen de taken
Morgen iig de spullen die kant op en taken met vrienden uitvoeren. Nog twee dagen. Laatste loodjes wegen het zwaarst ja.
Van de stress lukt lezen niet. Terwijl ik een heel goed boek lees en het komt gewoon niet binnen. Terwijl het prettig geschreven is en terwijl het een onderwerp is wat ik super spannend en intrigerend vind (gijzelingen en toestanden, super spannend)
Nog één nacht echt goed slapen, want ik heb mijn knuffelkussens nog in bed de komende nacht. Morgen gaan die vast richting het huis. Nog drie nachtjes slapen
Woensdag ben ik klaar denk ik. Een saaie stressdag met een knoop in mijn maag. Misschien sta ik donderdag op om zes uur, ipv vijf uur. Weet niet of ik dat aandurf
[..]
Het is zo moeilijkHet is een enorme innerlijke strijd elke keer. Alleen in een serie werd iets gezegd wat mijn moeder had gezegd vlak voor haar overlijden en dat brak me een beetje
maar goed... ik ben gewoon niet zo goed met emotieregulatie. Sorry
Ja... naja... twee/drie maanden niet in mijn eigen bed. Dus ik ga in een groot bed slapenquote:Op maandag 17 augustus 2026 12:58 schreef DoubleDip het volgende:
Is ook lastig die laatste paar dagen. Vooral als dan ineens je bed ergens anders staat. Gelukkig is het maar voor even.
Wat betreft je moeder: is ook lastig maar het helpt echt om dan maar gewoon ff een potje te janken kan ik zeggen. Ook als je niet alleen bent.
Het erge is dat ik amper wat te klagen heb. Ben op tijd begonnen, krijg hulp van mijn besties. Het is gewoon uitzitten. Daar ben ik minder goed inquote:Op maandag 17 augustus 2026 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat mij helpt in zo’n moeilijke situatie is klagen, klagen, klagen. Dan ‘ontlucht’ je. Of schrijven hoe pissig je bent. Want het is toch even drie keer niks?
Ja het is echt heel irritant. Op dit moment geen thuis en ik denk dat die andere woning als vakantiehuisje blijft voelen, of instelling, en niet als thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de dagen voor het verhuizen zijn altijd kak.
Ongezellig huis
Het 1 staat hier
Het ander ingepakt
Je huis voelt niet als thuis
Maar ff doorzetten Cots
Bijna in de tijdelijke woning
Daar ff toeven
En dan kun je weer je eigen huisje prettig maken
Het gaat jullie lukken! Veel succes en we duimen voor jullie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Oh wat zijn jullie liefBedankt
Beetje stress, maar ik richt me erop dat ik mijn besties ga zien en dat is altijd fijn
Ik wacht met overige dingen regelen tot zij er zijn om mij te helpenal voelt dat lullig (zeker omdat ik wel de tijd heb genomen om uitgebreid te douchen)
Nu eerst koffie en crackertjes. Proberen rustig te blijven
Heel veel succes CotSquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Oh wat zijn jullie liefBedankt
Beetje stress, maar ik richt me erop dat ik mijn besties ga zien en dat is altijd fijn
Ik wacht met overige dingen regelen tot zij er zijn om mij te helpenal voelt dat lullig (zeker omdat ik wel de tijd heb genomen om uitgebreid te douchen)
Nu eerst koffie en crackertjes. Proberen rustig te blijven
Zo fijn dat je hulp hebt van je besties!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank dank
Over een uurtje zijn ze hier appten de ze net
Lijstje met dingen die we samen doen
Woensdag nog een paar klusjes en dan ben ik echt echt echt klaar
Nog heel even in de ongezellige onrust, heel erg vreemd om dan zolang van huis te zijn. Wil wel rust en gezelligheid, maar wil tegelijkertijd niet weg hier. Alleen soit, moet er doorheen
Ben blij dat ik wat zwaardere en lastigere klussen niet alleen hoef te doen ja
En ben blij dat er even mensen zijn die me geruststellen en mijn obsessieve gedrag afremmen
Je hebt dankzij de hulp een goede werkbare planning gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank dank
Over een uurtje zijn ze hier appten de ze net
Lijstje met dingen die we samen doen
Woensdag nog een paar klusjes en dan ben ik echt echt echt klaar
Nog heel even in de ongezellige onrust, heel erg vreemd om dan zolang van huis te zijn. Wil wel rust en gezelligheid, maar wil tegelijkertijd niet weg hier. Alleen soit, moet er doorheen
Ben blij dat ik wat zwaardere en lastigere klussen niet alleen hoef te doen ja
En ben blij dat er even mensen zijn die me geruststellen en mijn obsessieve gedrag afremmen
Ben je echt gestresst of laat de spanning zich nu pas een beetje goed los.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het is allemaal gelukt. Morgen even de swiffer er doorheen en het balkon leeghalen. Donderdag even de gordijnen uit mijn slaapkamer weg en dan ben ik klaar
Ben zo uitgeput nu
Tijd voor thee en rust. Slechte serie erbij. Niet druk meer maken
Heb mijn besties moeten beloven dat ik donderdag niet voor zes uur opsta. Matras inpakken en dekens opbergen kost niet zoveel tijd. De gordijnen weghalen is ook zo gedaan. Na zes uur opstaan geeft stress, dus zes uur wekker. Douchen, klusjes en wachten
Kan vandaag echt niks meer
Ben op, ben gestrest, het is gewoon even helemaal op
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het is allemaal gelukt. Morgen even de swiffer er doorheen en het balkon leeghalen. Donderdag even de gordijnen uit mijn slaapkamer weg en dan ben ik klaar
Ben zo uitgeput nu
Heb mijn besties moeten beloven dat ik donderdag niet voor zes uur opsta. Matras inpakken en dekens opbergen kost niet zoveel tijd. De gordijnen weghalen is ook zo gedaan. Na zes uur opstaan geeft stress, dus zes uur wekker. Douchen, klusjes en wachten
Dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:47 schreef DoubleDip het volgende:
Topper ben je hoor.
Hard gewerkt en morgen weer een dag. En dan op naar je tijdelijke nieuwe huis!
Ik voel me wel gestrest over donderdag en ondanks dat ik een paar kleine klusjes heb die zo gedaan zijn... het is gewoon lastig en ik kan me niet ontspannen in mijn huis nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je echt gestresst of laat de spanning zich nu pas een beetje goed los.
Je bent echt een topper en je besties ook.
Ik gun je een fijne nachtrust en hopelijk een vakantie gevoel waar je happy of rustig van wordt.
Het is echt niet niets wat je geflikt hebt
quote:
quote:
en dat is helemaal niet gekquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ben zo uitgeput nu
Blozen was toch Stig zijn dingquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Jullie hebben geweldig werk verricht hoor. Knap en hard gewerkt.Geniet van je rust!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat is helemaal niet gek
ff niks nu
Dat zullen we allemaal herkennen maar dan met de strijkbout en het gasfornuis!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh wat ben ik toch een randdebiel!
Net in volle paniek de man van Bestie gebeld "De voordeur, die heb ik toch dichtgedaan, volgens mij staat hij open, weet jij of ik de deur gesloten heb"
Naja, ze kennen mij. Ze weten dat continu deuren en tassen controleer. Alleen ik had ineens zo'n paniek. Alleen hij heeft beloofd dat de deur dicht is
Pffffft... soms word ik zo moe van mezelf
Edit: soms kijk ik ook om drie uur in de nacht even of ik het gasfornuis uit heb gezet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh wat ben ik toch een randdebiel!
Net in volle paniek de man van Bestie gebeld "De voordeur, die heb ik toch dichtgedaan, volgens mij staat hij open, weet jij of ik de deur gesloten heb"
Naja, ze kennen mij. Ze weten dat continu deuren en tassen controleer. Alleen ik had ineens zo'n paniek. Alleen hij heeft beloofd dat de deur dicht is
Pffffft... soms word ik zo moe van mezelf
Edit: soms kijk ik ook om drie uur in de nacht even of ik het gasfornuis uit heb gezet
Dank je wel! Liefquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:09 schreef Iceage het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook hoor, Zeker als ik voor langere tijd van huis ben . Volgens mij is dat heel normaal/
Fijn dat je nu op paar dingetjes na echt klaar bent!
Over 2 mnd weer terug dat is denk ik in een dag weer klaar behalve uiteraard je eigen huis weer inrichten.
Knap gedaan hoor. Mijn Complimenten!
TOP!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Lief
Dat checken doe ik echt heel erg veel. Alleen de deur is dicht, het gas is uit, de stekkers zijn uit het contact en mijn sleutels/portemonnee zitten in mijn tasje
Ja, het zijn echt kleine dingen. Hooguit een uurtje in totaal aan klussen
Morgen is vooral heel erg veel wachten
Dus ik slaap lekker even bij en uit
Ook wel zin om donderdag daar mijn tassen uit te pakken en de boel op te ruimen. Even rustig plekje inrichten
Ja tuurlijk doe ik datquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:33 schreef Iceage het volgende:
[..]
TOP!
Nog 1 ding (al vaker gepost) Hou je belangrijke spullen zoals portemonnee, paspoort en echt belangrijke documenten in een tas goed bij je!
Ja, werd om tien over negen wakker (wekker stond op half tien) was best wel even lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
Goed dat je morgen wat uitslaapt. En ja het checken doet iedereen wel eens denk ik, zeker als je wat langer weg bent. Maar komt goed, fijn dat je mensen hebt die je helpen.
Succes morgen!
Ze weet dat ik in een renovatie zitquote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:25 schreef DoubleDip het volgende:
Als je de buurvrouw morgen tegenkomt zeg je gewoon dat je geen tijd hebt met alle verhuis perikelen.
Je kan wel iets beloven maar soms lopen dingen anders.
Dank je welquote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ach *mijmert* ik weet nog dat alles je teveel was. Tóch doorgegaan en kijk nou met vlag en wimpel geslaagd. Zó goed gedaan Child!!!
quote:
Ik snap je angst wel. Heb zelf een korte periode geloofd en dat zat meestal in de katholieke hoek. Maar ik ging verder zoeken en vragen en kort daarna heb ik het christendom voorgoed de rug toegekeerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik in een ander subforum hier een topic over ga maken, maar gooi het er eerst hier uit
'k Ben christelijk opgevoed. Daarna ben ik een lange tijd atheïst geweest, eigenlijk uit boosheid. Toen mijn moeder ziek werd, ben ik weer gaan geloven? Ik ben niet kerkelijk en voel ook (nog) geen behoefte tot een kerkgemeenschap.
Wel bid ik regelmatig en na de renovatie ga ik de Bijbel weer lezen.
Elk gebed bestaat uit grote angst. Bidden voor genade, bidden voor vergeving en bidden voor anderen. Ik heb niet veel wensen in mijn gebeden. Behalve of de Heer me wil helpen om een beter mens te worden. Een goed mens te worden.
Ik ben doodsbang voor God. Dit is een heel scheve verhouding: toen ik kind was, was Sinterklaas nog een strenge, wrekende doch rechtvaardig man. De Pieten hadden een roe en je was bang voor hen. Tegenwoordig is Sinterklaas een domme goedzak met debiele Pieten
Toen ik opgevoed werd was God een strenge, rechtvaardig, en misschien ook wrekende macht. Natuurlijk is goed ook Liefde en Kracht, maar Hij is geen domme goedzak. Zelf heb ik het gevoel dat Hij net als Sinterklaas afgezwakt is. Dat kinderen niet meer leren om te vrezen voor God.
Die angst werkt helaas ook wel beklemmend. Voel me schuldig als ik vloek en ga (als ik het door heb iig) direct een klein gebedje eruit gooien. Ik bid voornamelijk voor vergeving. Voor kracht om een goed mens te worden. Ik ben gewoon heel angstig.
De enige gelovigen die ik ken zijn mijn broer en diens vrouw. Over religie valt er wel te praten met mijn broer hoor, alleen het is nogal een vraag die weerstand kan oproepen. Ik weet niet precies hoe hij daarin staat en ik ben bang dat hij het verkeerd opvat.
Denk dat hij de angst voor God niet vat.
Daarnaast woon ik vlakbij een kerk. Ooit, niet nu, maar ooit wil ik naar een dienst. Alleen tja... Ook eng. Nu sowieso het enkel bij bidden houden en Bijbel lezen.
En ik durf dit ook niet goed naar vrienden en mensen die mij kennen te uiten. Die zijn allemaal atheïstisch en ik wil niet dom gevonden worden. Ergens schaam ik me zelfs voor mijn manier van geloven. Het is gewoon ingewikkeld ja
Beetje een stom verhaal, alleen het houdt me zo bezig
Dat dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:01 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent al een goed mens, met of zonder God.
Zeg ik als overtuigd atheïst. Doe vooral wat jij denkt dat goed is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:01 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent al een goed mens, met of zonder God.
Zeg ik als overtuigd atheïst. Doe vooral wat jij denkt dat goed is.
Dat hoop ik... ben alleen ook echt (bijna verlammend) bang voor Godquote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben wel gelovig en zeg met heel mijn hart: God is oneindige Liefde.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik snap je angst wel. Heb zelf een korte periode geloofd en dat zat meestal in de katholieke hoek. Maar ik ging verder zoeken en vragen en kort daarna heb ik het christendom voorgoed de rug toegekeerd.Hm...ja... begrijp wat je bedoelt en gelooft. Dat is een heel mooi geloof wat jij hebt. Stuk minder eng ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed... bidden vind ik heel erg fijn om te doen. Het geeft me rust en geruststelling. Ik ben niemand die elke dag bid, soms bid ik eens per week, soms bid ik twee keer per dag en soms weer tijden niet en wel
Bidden doe je ook echt voor jezelf denk ik
Ik heb niks stoms in je vraag kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:29 schreef Droopie het volgende:
Stomme vraag, kan je dat niet een keer (en tuurlijk mag je op FOK! evt. een topic openen).
Is een gesprek met een pastoor een optie?
Ik weet niet oprecht wat jouw geloof predikt of dat je een zijsprong kan of wil maken naar gemeenschap waar jij kracht ipv angst uithaalt.
Zaken zoals de erfzonde, vergiffenis het is allemaal zo specifiek en verwarrend.
Straks maak jij je zorgen en zegt de pastoor "ja maar jouw zonden worden vergeven", zit je je voor niets zorgen te maken.
Maar toen ik op zoek naar het geloof, niet gelukt, viel me idd op dat bijna alle religies wel heel veel angst inboezemen.
Ze heeft niks voor me gedaan. Heb haar al eerder één gegeven. Alleen nu wil ze twee meer. En dan zegt ze "ik wil er wel voor betalen". Het gaat mij niet om het geld, maar om de drukquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:22 schreef Iceage het volgende:
Over die wind spinners haken. Hopelijk heb je niet ook afgesproken dat ze volgende week af zijn. Jammer dat je je door vermoeid zijn en stress hebt laten overhalen. Als zij jou nou veel had geholpen en jij haar had gevraagd hoe kan ik je bedanken snap ik het wel.
Ze zei dat ik ook wel een paar weken kon wachten. Alleen ze is niet iemand met sterke sociale voelsprieten. Lief mens, maar tja...quote:Ik vind het ook wel apart dat ze het vraagt terwijl ze weet dat je midden in een renovatie zit.
Op dit moment heb ik er gewoon de ruimte niet voor in mijn hoofd. Het is nog iets dat moet en er moet al zoveel nu. Ik wil gewoon even in mijn eigen coconnetje lekker bezig. Anyway... moet even een plan trekkenquote:Ik weet dat je je aan je afspraken houdt maar neem nu eerst tijd voor jezelf en zorg dat je goed op orde bent in de wisselwoning, begin pas aan die spinners als je er zin in en tijd voor hebt.
Fijne dag.
Het is zeker niet eng nee. Voor wie God aanvaart, zal God na de dood vinden en worden één met Het. Diegenen die het niet aanvaarden of de kennis verwerpen, worden opnieuw geboren en ervaren het lijden opnieuw totdat ook zij God vinden door middel van zelfkennis. Dit is geen straf van een straffende god, maar simpelweg het ontbreken van kennis om na de dood tot de Ene op te stijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm...ja... begrijp wat je bedoelt en gelooft. Dat is een heel mooi geloof wat jij hebt. Stuk minder eng ook?
Gooi het er maar uit!!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaaah!
De tijd gaat te traag
De tijd gaat te snel
Wat als, wat als
Paniekaanvallen afgewisseld met hyperventilatie
Overzicht kwijt
Ik wil dit niet en ik wil weg uit de rommel
Ik word helemaal gestoord van mezelf
Duurt allemaal te lang, twee/drie maanden is echt super lang
Wil mijn huis weer als thuis hebben
Wil mijn spulletjes rustig uitpakken in de wisselwoning
Wil rust, rust, rust
WIl een gezonde dosis saaiheid
Gewoon AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Hoiquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaaah!
De tijd gaat te traag
De tijd gaat te snel
Wat als, wat als
Paniekaanvallen afgewisseld met hyperventilatie
Overzicht kwijt
Ik wil dit niet en ik wil weg uit de rommel
Ik word helemaal gestoord van mezelf
Duurt allemaal te lang, twee/drie maanden is echt super lang
Wil mijn huis weer als thuis hebben
Wil mijn spulletjes rustig uitpakken in de wisselwoning
Wil rust, rust, rust
WIl een gezonde dosis saaiheid
Gewoon AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Lord, het is jouw mening hequote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is zeker niet eng nee. Voor wie God aanvaart, zal God na de dood vinden en worden één met Het. Diegenen die het niet aanvaarden of de kennis verwerpen, worden opnieuw geboren en ervaren het lijden opnieuw totdat ook zij God vinden door middel van zelfkennis. Dit is geen straf van een straffende god, maar simpelweg het ontbreken van kennis om na de dood tot de Ene op te stijgen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is zeker niet eng nee. Voor wie God aanvaart, zal God na de dood vinden en worden één met Het. Diegenen die het niet aanvaarden of de kennis verwerpen, worden opnieuw geboren en ervaren het lijden opnieuw totdat ook zij God vinden door middel van zelfkennis. Dit is geen straf van een straffende god, maar simpelweg het ontbreken van kennis om na de dood tot de Ene op te stijgen.
quote:
OMG... ja... ik gooi het er zeker hier even uit tochquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dit is jouw topic dus als je ff gillend rondjes wilt rennen is dit de plek.
Schimmel komt alleen als je de deuren dichthoud. Ik doe er een theedoek tussen, zodat er wat zuurstof binnenkomt en dan komt het goed. Vaker een tijd de koelkast uit gehad en zo komt dat goedquote:Op woensdag 19 augustus 2026 17:25 schreef Iceage het volgende:
Nog even doorbijten Child je doet het prima . Wat betreft koelkast stroom. Is het niet mogelijk om de stroom er op te laten? Als je de stroom er af haalt leert de ervaring wel dat er heel snel schimmel en bacterie groei gaat ontstaan.
mocht je de stroom wel aan kunnen laten leg dan paar flessen kraanwater in vriezer en koelkast.
Gewoon nachtje open laten staan werkt prima zeg ik uit ervaring.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schimmel komt alleen als je de deuren dichthoud. Ik doe er een theedoek tussen, zodat er wat zuurstof binnenkomt en dan komt het goed. Vaker een tijd de koelkast uit gehad en zo komt dat goed
Dus ik zet hem uit
Mening... mening... voor mij is het waarheid. Maar goed, heb er genoeg over gezegd.quote:
Vraag of ze koffie willen en ga het dan halen bij een koffiezaakje 3 km verderopquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..] Moet die mensen van de verhuizing maar vragen wat ik moet doen. Of hoe ik het beste niet in de weg sta.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vraag of ze koffie willen en ga het dan halen bij een koffiezaakje 3 km verderop
Rustig aan hoor. Ik heb destijds naar buiten staan kijken hoe ze alles met de verhuislift in gingen laden. Meer kon ik toch niet doen, maar was best bijzonder om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]heb speciaal voor ze lekkere koeken in huis gehaald
dus ik verwen ze wel (en melk, suiker en sowieso zoetjes in huis)
Ik weet het gewoon helemaal niet. Vraag het ze gewoonliefst laat ik hen als een wervelwind door mijn bovenverdieping razen en als ze weg gaan even kijken.
Hoor dat soort dingen morgen wel ja
Ik woon in een simpele wijk. Als ik naar het meest dichtbij zijnde koffiezaakje ga, krijgen ze ijskoffie, vanwege de afstandplus fietsen met koffie... mwuah. Misschien kunnen ze mijn koffie aan
(en ja, ik weet dat je me plaagtZie je me al fietsen met fietstassen vol koffie)
Nog één nachtje slapen. Ben CotS-misselijk van de stress. Handen trillen helemaal. Vanaf morgen of vrijdag eindelijk weer een beetje knutselen![]()
Misschien zelfs een haar- plus gezichtsmaskertje op en een lange douche nemen, om hem in te wijden. Daar kan ik wel van ontspannen.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Rustig aan hoor. Ik heb destijds naar buiten staan kijken hoe ze alles met de verhuislift in gingen laden. Meer kon ik toch niet doen, maar was best bijzonder om naar te kijken.
Ik zou zeggen als je toch niet kan helpen: maak het jezelf gemakkelijk en geniet van het feit dat je echt ff niks hoeft. Scheelt ook weer een zere rug en spierpijn. Laat ze maar zwoegen, daar worden ze voor betaald
Ik hoop dat je lekker slaapt straks en dat het allemaal maar gauw achter de rug mag zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik snap je
![]()
Denk dat ik gewoon in de woonkamer wacht tot ze klaar zijn. Zeg ze dat ze een sein moeten geven als ze zin in koffie krijgen, dat ik het dan maak. Verder... tja...
Ben nu gewoon super gestrest, mijn handen trillen, moest overgeven. Zwaar irritant
Over anderhalf uur is het weer bedtijd. Echt geen zin in. Alleen moet wel. Zes uur gaat de wekker weer ja. Mensen zonder mijn problematiek hebben in zulke omstandigheden al stress, alleen met mijn karakter plus aandoeningen gaat het nog een tandje harder.
Ik moet er gewoon even doorheen.
Als ik om half zeven mijn bestie niet geappt heb, belt ze mij om te checken of ik me niet verslapen heb. Dat geeft wel rust. Is vast niet nodig hoor. Alleen anders slaap ik helemaal beroerd.
Straks even douchen en dan kan de badkamer ook leeg. Even wat rommeltjes in een vuilniszak proppen boven. Dan kan die morgen ook naar de container.
Voel me er echt beroerd van.
Heel veel succes vandaag (en beetje sterkte).quote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Wat een slechte nacht. Viel rond een uur of twaalf in slaap. Werd om één uur wakker, half twee, drie uur, vier uur en om kwart voor vijf maar uit bed gegaan.
Matras zit in het plastic. De badkamer is geloof ik leeg.
Gordijnen heb ik even hulp bij nodig, want mijn bed staat in de weg en kan niet uit de weg...
Zo maar ontbijten. Koffie keihard nodig. Zo even wat vuilnis weggooien. Fiets buiten zetten, anders vergeet ik hem.
Ik weet het echt niet meer... hoor het dadelijk wel van de verhuismensen. Het kan nooit veel zijn iig
Zoveel stress en ik denk dat mijn lijf instort wanneer ik in de andere woning ben. Misschien ga ik daar als eerste even dutten. Zien we over een groot aantal uren wel.
Had ik maar kunnen slapen tot zes uur, het lukte me echt niet. Anderzijds, stel dat ze te vroeg zouden komen en ik was nog niet klaar
Nog heel, heel, heel eventjes
Naja... twee lappen voor de ramen wegquote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel veel succes vandaag (en beetje sterkte).
Mbt de gordijnen, koek geven en met volle mond wijzen naar de gordijnen
Goedemorgen. Succes vandaag. Je slaapt vast goed komende nacht in het grotere bed als alles achter de rug is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Wat een slechte nacht. Viel rond een uur of twaalf in slaap. Werd om één uur wakker, half twee, drie uur, vier uur en om kwart voor vijf maar uit bed gegaan.
Matras zit in het plastic. De badkamer is geloof ik leeg.
Gordijnen heb ik even hulp bij nodig, want mijn bed staat in de weg en kan niet uit de weg...
Zo maar ontbijten. Koffie keihard nodig. Zo even wat vuilnis weggooien. Fiets buiten zetten, anders vergeet ik hem.
Ik weet het echt niet meer... hoor het dadelijk wel van de verhuismensen. Het kan nooit veel zijn iig
Zoveel stress en ik denk dat mijn lijf instort wanneer ik in de andere woning ben. Misschien ga ik daar als eerste even dutten. Zien we over een groot aantal uren wel.
Had ik maar kunnen slapen tot zes uur, het lukte me echt niet. Anderzijds, stel dat ze te vroeg zouden komen en ik was nog niet klaar
Nog heel, heel, heel eventjes
Dank je welquote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Goedemorgen. Succes vandaag. Je slaapt vast goed komende nacht in het grotere bed als alles achter de rug is.
Bijna... Succes!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Over anderhalf uur is het zover
Denk dat ik dat bedje ga uittesten zodra ik er kom![]()
Ben er duizelig en misselijk van, maar goed... nog even zenuwlijen
Kom op, Child. Je kunt dit! Wij juichen langs de lijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Lekker even siësta voor je overprikkelde breinquote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
JUICHEN.gifquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kom op, Child. Je kunt dit! Wij juichen langs de lijn.![]()
![]()
Dit wachten is ergens ook wel fijn jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker even siësta voor je overprikkelde brein
Jaaaaaquote:
Dank je welquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:07 schreef Iceage het volgende:
Sterkte!
Pas op dat er niks gestolen wordt als je je fiets behangt zoals bij Cupfighter is gebeurd.
Nog heel even doorzetten.
Ook niet dubbelvouwen met tyraps @Inboxquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:07 schreef Iceage het volgende:
Sterkte!
Pas op dat er niks gestolen wordt als je je fiets behangt en buiten zet zoals bij Cupfighter is gebeurd.
Nog heel even doorzetten.
Oh... ja... mijn fiets is geen Grofvuil iddquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet dubbelvouwen met tyraps @:Inbox
Ik heb ook een fietsquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ja... mijn fiets is geen Grofvuil iddmaar een hele goede, mooie opoe-fiets
Half uur is voorbijquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie ineens dat aan de sleutels van de wisselwoning een kaartje met het adres zitsnap dat het handig is voor de woningbouw, maar bewaar dat ding even ergens anders. Beetje een uitnodiging voor inbraak bij verlies
Nu nog een half uur. De tijd gaat zo extreem traag
Wij warmen je wel opquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Internet is gefixed.
Kaartje van andere bestie op de mat
Nu heel even zitten, straks kijk ik wel naar de tassen en alles. Eerst thee
Door de stromende regen en het onweer erheen gelopen. Ben zeiknat en heb het koud
maar RUST
En complimenten van de woningbouw over mijn aanpak. Dat was fijn
Prima gedaan en leuk toch die complimentenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Internet is gefixed.
Kaartje van andere bestie op de mat
Nu heel even zitten, straks kijk ik wel naar de tassen en alles. Eerst thee
Door de stromende regen en het onweer erheen gelopen. Ben zeiknat en heb het koud
maar RUST
En complimenten van de woningbouw over mijn aanpak. Dat was fijn
Is dat wel verstandig met die droogte?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:48 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een haardvuurtje voor je aangemaakt!
Ga lekker zitten en warm op.
Hopelijk heeft ze de brandblusser meeverhuisdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig met die droogte?
Ze zit in de stromende regen. Welke droogte?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig met die droogte?
So far so good.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meeste rommel weg
Had verwacht uitgebreid te knutselen, maar dat wordt op zijn vroegst morgen of zaterdag. 'k Ben helemaal op. Je kent het wel, stress valt wel en dan zak je in als een plumppudding.
Moet de woningbouw even mailen over wat kleine gebreken in de woning
Nu geen fut voor. Nergens fut voor. Zelfs theezetten is even een dingetje
Zelfs het opruimen hier is uitputtend
Wel weer lekker warm
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
So far so good.![]()
Lekker ff inzakken. Bakkie thee erbij.
Verdraag de rommel slecht. Het idee dat ik op een nette en vooral rustige plek kan zitten houdt me aan. Al begint het rustig aan vorm te krijgen. Zo vast mijn tassen met kleding naar boven. Kussen naar beneden halen voor op de bank. Daarnaast kom morgenmiddag de psych en dan wil ik graag de boel netjes hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
So far so good.![]()
Lekker ff inzakken. Bakkie thee erbij.
Heb je wel eens inductie gehad?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik moet even negatief doen.
Magnetron geeft zo'n harde schok dat ik een blaar heb
Vervolgens doet de senseo stom
De televisie en ik hebben ruzie
en nu begrijp ik helemaal niks van die super stomme inductie
Dus maar koud gegeten. Ben nu echt te moe, kan wel janken
Morgen maar weer een poging wagen met die *** inductie
En een mail naar de woningbouw
Waarom kan het allemaal niet even meezitten. Ben alles even in veelvoud zat.
Stom huis
Stomme renovatie
Stomme alleen zijn
Stomme alles
zit gewoon te janken van frustratie.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik moet even negatief doen.
Magnetron geeft zo'n harde schok dat ik een blaar heb
Vervolgens doet de senseo stom
De televisie en ik hebben ruzie
en nu begrijp ik helemaal niks van die super stomme inductie
Dus maar koud gegeten. Ben nu echt te moe, kan wel janken
Morgen maar weer een poging wagen met die *** inductie
En een mail naar de woningbouw
Waarom kan het allemaal niet even meezitten. Ben alles even in veelvoud zat.
Stom huis
Stomme renovatie
Stomme alleen zijn
Stomme alles
zit gewoon te janken van frustratie.
Bedoel je een Febo ?quote:
Nee dierbare foto.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bedoel je een Febo ?
Child inductie even testen met pan water of een ei bakken. Vooral met een ei bakken heb je snel in de gaten hoe hard (of zacht) het gaat.
Relatief goed geslapen. Lijf moet wennen aan bed en geluidenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:20 schreef DoubleDip het volgende:
Hoop dat je goed slaapt vannacht. Morgen weer een dag en dan met een frisse blik alles bekijken.
Terechte complimenten trouwens over je aanpak. Je klonk heel gestructureerd en georganiseerd. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Geen eieren in huis. Ga vanavond gewoon kijken en als wat aanbrand is het pech. Worteltjes, aardappeltjes en een vleesvervanger zijn geen wereldschokkende, moeilijke dingen (maar oh zo lekker soms)quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:10 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen Child.
Ik hoop dat je goed geslapen hebt in je wisselwoning in het brede bed.
Vandaag lekker relaxen, het gezellig maken en uitvogelen hoe de TV werkt en wat er mis is met de senseo.
Test eitje bakken op de inductieplaat.
Als je zelf nog geen senseo hebt misschien eentje als kado en beloning voor jezelf kopen ? Vrienden van mij vinden de mokka pads het lekkerst. Ikzelf drink geen koffie maar sla de chocolade pads niet af
Fijne vooral rustige dag. Hectiek en onrust heb je meer dan genoeg gehad de afgelopen tijd.
SnoboftheStars.quote:[b]Op
Een nieuwe senseo ga ik niet kopen. Heb thuis een liminet edition van Blond Amsterdam
Ik schrok alleen heel ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:03 schreef Iceage het volgende:
Bedankt voor je update. Uit bed gelazerdLol alleen natuurlijk als je je niet zeer hebt gedaan.
Zeker weten! Servies en items van Blond Amsterdam zijn geweldig (die dure Senseo van mijn moeder gekregenquote:
Omdat het een smart-TV is, dus ik dacht check of het internet wel aangesloten is. En dat was idd niet het geval. Beetje het niveau van checken of er een stekker inzitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
“TV snap ik! Hij was niet verbonden aan het internet, nu welDus vanavond wel lekker beeldbuiskijken“
Hoe wist je j de oplossing??
Mijn excuses!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten! Servies en items van Blond Amsterdam zijn geweldig (die dure Senseo van mijn moeder gekregenKerstcadeau)
Ik ga toch niet voor een saaie, waar zie je me voor aan !?
(grapje)
Wat een puinzooi .....quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
crisisdienst gebeld. Ik ben niet oke
Alles is stuk in dit rottige rot huis. Denk, overstuur + heimwee, dat ik afleiding zoek met warme douche. Stuk.
Morgen de klantenservice (elke dag open, ook weekend) bellen. Stroom in de keuken is onveilig (de teller staat op drie grote stroomstoten) en geen warm water. En ja, ik heb alles gecheckt, ik heb gevideobeld met mijn broer die zulk werk doet. Samen met hem alles gecheckt en geprobeerd. Het is allemaal stuk. Daar moet een monteur bij komen.
Ik leg morgen wel even mijn emotionele staat van nu uit. Als ik dat nu doe krijg ik denk ik hier gedoe. Kan je wel vertellen dat als ik mijn broer moet inschakelen dat de problemen groot zijn. En de crisisdienst heeft ook niet geholpen ondanks een prima persoon. En de psych heeft een heel eerlijk appje over hoe het gaat.
Het is allemaal teveel. Leuk hoor, complimentjes omdat troepjes in een doos kan stoppen. Dat betekent niet dat ik het goed doe of goed met me gaat. Het is ruk, ik ga ruk, mijn leven is ruk en ik wil ermee stoppen.
Anyway... maakt allemaal ook niet uit
Hoi,quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry van gisteren en van bericht
Straks de woningbouw bellen
Maar eerst koffie
Ow ja, in mijn wereld reageert er niemand op mailtjes op zaterdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:33 schreef Iceage het volgende:
Niet maandag Droopie maar vandaag nog. Zeker dat er warm water is en de stroom veilig!
Dat is ze geraden ook dat ze komen vandaag en kijken of ze de warmwatervoorziening aan de gang krijgen maar het aller aller belangrijkst is dat de stroom veilig moet zijn. !!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Maar de woningbouw komt langs
Weet niet hoe laat, maar ze nemen me serieus en dat had ik niet verwacht
Het is ze geraden dat ze langskomen!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Als ze dat niet kunnen regelen ze maar een vijf sterren suite in een goed hotel.(met superdeluxe badkamer) met vervoer en een diner bon en een bos bloemen en een fles goede wijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:12 schreef qltel het volgende:
Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat ze de problemen vandaag op kunnen lossen!
Sorry waarvoor? Heb liever dat je zoiets post, dan om het maar te blijven opkroppen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry van gisteren en van bericht
Maar eerst koffie
*Stig knuppel weer opbergt*quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Ben je mal, tuurlijk ligt het niet aan jou!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woningbouw is geweest. Wat er precies mis was met de ketel weet ik niet, maar hij doet het weer. Iets met knopjes
En er komt een elekriciën (dyslexie-error) vandaag. Word ik over gebeld. Die arme man van de woningbouw heeft ook wat flinke schokken gekregen. Dus het lag niet aan mij
Tuurlijk lag dat niet aan jou. Ik hoop dat ze nu met spoed een elektricien laten komen ! Dit is bijzonder onveilig zo! (Tis zelfs levensgevaarlijk) Als hij er is laat hem ook de aardlekschakelaar controleren . Niet vergeten !quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woningbouw is geweest. Wat er precies mis was met de ketel weet ik niet, maar hij doet het weer. Iets met knopjes
En er komt een elekriciën (dyslexie-error) vandaag. Word ik over gebeld. Die arme man van de woningbouw heeft ook wat flinke schokken gekregen. Dus het lag niet aan mij
Jammer voor die man, maar wel goed voor jouw spoedvraag!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zou nog meer gecontroleerd moeten worden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Tuurlijk lag dat niet aan jou. Ik hoop dat ze nu met spoed een elektricien laten komen ! Dit is bijzonder onveilig zo! (Tis zelfs levensgevaarlijk) Als hij er is laat hem ook de aardlekschakelaar controleren . Niet vergeten !
Dat zou wel fijn zijn. Brandmelder is zelfs verplicht. Die op batterijen maken iedereen wakker ook als de batterij leeg raakt. Heb ik x gehad midden in de nacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou nog meer gecontroleerd moeten worden?
Brand- en koolmonoxidemeter?
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS misschien lees ik niet goed, maar heeft die kerel de electriciteit nou in orde gemaakt? Dat je geen schokken meer krijgt en dat alles werkt? Godnondeju??
Ik heb hier geen woorden voor. Je zou opnieuw moeten bellen met die woningbouwkutten, dit vertellen en melden als er niet deze middag iemand de electriciteit komt repareren dat hier een mooi verhaal in zit voor de plaatselijke krant!!!!! Stelletje wegwerphandschoenen zijn het!!!!!!!!! Godnondeju!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zien
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zien
Snap ik maar nogmaals hou er rekening mee dat combi stroom en water levens gevaarlijk is !quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja
Ga me er dit weekend niet meer druk om maken
Het is wat het is
Net even gelegen op de bank onder een dekentje
Zo maar thee en haken.
Dat vroeg ik eerder ook al maar zulke optaters als ze omschreef plus het feit dat de man die voor de verwarming is geweest ze ook kreeg lijkt me dat van niet. Ook daarom is een goedwerkende aardlekschakelaar zo enorm belangrijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:20 schreef qltel het volgende:
Je niet druk maken is inderdaad heel goed. Wees een beetje voorzichtig met wat niet veilig aanvoelt. En bestel wat te eten of eet iets kant-en-klaars. Zo kom je dit weekend wel door en dan komt er maandag vast een mannetje die zorgt dat alles weer veilig is.
Misschien een gekke vraag, maar waar krijg je die schokken van? Kan het statische elektriciteit zijn?
Ah, okee, dat had ik even gemist. Dan wachten tot maandag. Dat is ook wel te doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat vroeg ik eerder ook al maar zulke optaters als ze omschreef plus het feit dat de man die voor de verwarming is geweest ze ook kreeg lijkt me dat van niet. Ook daarom is een goedwerkende aardlekschakelaar zo enorm belangrijk
Ze zijn wel geweest verwarmings man kreeg ook schokken maar keuken meneer wilde niks doen.(absurd)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet zeker dat CotS wel voorzichtig gaat zijn![]()
Jammer dat ze niet vandaag komen, maar ok, het is wat het is.
Loslaten.
Dan maar indoor kamperen dit weekend
Ik weet het. Maar het is nu wat het is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ze zijn wel geweest verwarmings man kreeg ook schokken maar keuken meneer wilde niks doen.(absurd)
Ja jufquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is nu wat het is.
Loslaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |