abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221600377
Dank jullie wel O+

Het is allemaal gelukt. Morgen even de swiffer er doorheen en het balkon leeghalen. Donderdag even de gordijnen uit mijn slaapkamer weg en dan ben ik klaar

Ben zo uitgeput nu :O
Tijd voor thee en rust. Slechte serie erbij. Niet druk meer maken

Heb mijn besties moeten beloven dat ik donderdag niet voor zes uur opsta. Matras inpakken en dekens opbergen kost niet zoveel tijd. De gordijnen weghalen is ook zo gedaan. Na zes uur opstaan geeft stress, dus zes uur wekker. Douchen, klusjes en wachten

Kan vandaag echt niks meer
Ben op, ben gestrest, het is gewoon even helemaal op
pi_221601558
Topper ben je hoor.
Hard gewerkt en morgen weer een dag. En dan op naar je tijdelijke nieuwe huis!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:56:40 #153
38824 crew  Droopie
pi_221601594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Het is allemaal gelukt. Morgen even de swiffer er doorheen en het balkon leeghalen. Donderdag even de gordijnen uit mijn slaapkamer weg en dan ben ik klaar

Heb mijn besties moeten beloven dat ik donderdag niet voor zes uur opsta. Matras inpakken en dekens opbergen kost niet zoveel tijd. De gordijnen weghalen is ook zo gedaan. Na zes uur opstaan geeft stress, dus zes uur wekker. Douchen, klusjes en wachten

Ben je echt gestresst of laat de spanning zich nu pas een beetje goed los.

Je bent echt een topper en je besties ook.
Ik gun je een fijne nachtrust en hopelijk een vakantie gevoel waar je happy of rustig van wordt.

Het is echt niet niets wat je geflikt hebt :*
Hell To The Liars
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:44:36 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221601866
quote:
Dank jullie wel O+

*O* O+ *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221601904
Dadelijk videobellen met andere bestie. Even kort. En nu even wakker zien te blijven :O Morgen slaap ik lekker uit. A.) de dag gaat sneller. B.) energie verzamelen C.) gewoon lekker :Y . Val nu al om joh

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:47 schreef DoubleDip het volgende:
Topper ben je hoor.
Hard gewerkt en morgen weer een dag. En dan op naar je tijdelijke nieuwe huis!
Dank je wel O+
Morgen is nog even overleven en dan rust idd

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ben je echt gestresst of laat de spanning zich nu pas een beetje goed los.

Je bent echt een topper en je besties ook.
Ik gun je een fijne nachtrust en hopelijk een vakantie gevoel waar je happy of rustig van wordt.

Het is echt niet niets wat je geflikt hebt :*
Ik voel me wel gestrest over donderdag en ondanks dat ik een paar kleine klusjes heb die zo gedaan zijn... het is gewoon lastig en ik kan me niet ontspannen in mijn huis nu

Volgens mijn vrienden is het een heel leuk vakantiehuis ;)
Donderdag rustig de tassen uitpakken daar. Komt wel goed

Mijn besties zijn echt geweldig _O_ Ze hebben zoveel uit mijn handen genomen en meegedacht. Was echt super fijn. Het zijn schatten van mensen
Even met z'n drieën een rondje door het huis gedaan, niks vergeten

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
*O* O+ *O*
:*
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:59:37 #156
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221601941
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:@

Jullie hebben geweldig werk verricht hoor. Knap en hard gewerkt. :) Geniet van je rust! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221602119
quote:
Dank jullie wel O+

en dat is helemaal niet gek
ff niks nu :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221602260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Jullie hebben geweldig werk verricht hoor. Knap en hard gewerkt. :) Geniet van je rust! ^O^
Blozen was toch Stig zijn ding ;)

Dank je wel. De wekker gaat morgen pas om half tien. En dan doe ik heel rustig aan met opstaan. Heb het echt even nodig. Vrijdag zet ik de wekker ook laat denk ik. Daarna doen we weer normaal :Y

quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
en dat is helemaal niet gek
ff niks nu :*
:) Even gevideobelt met andere Bestie. Was ook even fijn
Dat heeft me een beetje uit de slaperigheid gehaald. Nu lekker schermstaren en thee drinken
pi_221602377
oh wat ben ik toch een randdebiel!
Net in volle paniek de man van Bestie gebeld "De voordeur, die heb ik toch dichtgedaan, volgens mij staat hij open, weet jij of ik de deur gesloten heb"
Naja, ze kennen mij. Ze weten dat continu deuren en tassen controleer. Alleen ik had ineens zo'n paniek. Alleen hij heeft beloofd dat de deur dicht is ;)

Pffffft... soms word ik zo moe van mezelf _O-

Edit: soms kijk ik ook om drie uur in de nacht even of ik het gasfornuis uit heb gezet ;)
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:13:14 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221602549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net in volle paniek de man van Bestie gebeld "De voordeur, die heb ik toch dichtgedaan, volgens mij staat hij open, weet jij of ik de deur gesloten heb"
Naja, ze kennen mij. Ze weten dat continu deuren en tassen controleer. Alleen ik had ineens zo'n paniek. Alleen hij heeft beloofd dat de deur dicht is ;)

Edit: soms kijk ik ook om drie uur in de nacht even of ik het gasfornuis uit heb gezet ;)
Dat zullen we allemaal herkennen maar dan met de strijkbout en het gasfornuis!
pi_221603657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

_O-

Heb ik ook hoor, Zeker als ik voor langere tijd van huis ben . Volgens mij is dat heel normaal/

Fijn dat je nu op paar dingetjes na echt klaar bent!

Over 2 mnd weer terug dat is denk ik in een dag weer klaar behalve uiteraard je eigen huis weer inrichten.
Knap gedaan hoor. Mijn Complimenten! :Y
pi_221603709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:09 schreef Iceage het volgende:

[..]
_O-

Heb ik ook hoor, Zeker als ik voor langere tijd van huis ben . Volgens mij is dat heel normaal/

Fijn dat je nu op paar dingetjes na echt klaar bent!

Over 2 mnd weer terug dat is denk ik in een dag weer klaar behalve uiteraard je eigen huis weer inrichten.
Knap gedaan hoor. Mijn Complimenten! :Y
Dank je wel! Lief O+

Dat checken doe ik echt heel erg veel. Alleen de deur is dicht, het gas is uit, de stekkers zijn uit het contact en mijn sleutels/portemonnee zitten in mijn tasje ;)

Ja, het zijn echt kleine dingen. Hooguit een uurtje in totaal aan klussen :Y
Morgen is vooral heel erg veel wachten
Dus ik slaap lekker even bij en uit :)

Ook wel zin om donderdag daar mijn tassen uit te pakken en de boel op te ruimen. Even rustig plekje inrichten
pi_221603784
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel! Lief O+

Dat checken doe ik echt heel erg veel. Alleen de deur is dicht, het gas is uit, de stekkers zijn uit het contact en mijn sleutels/portemonnee zitten in mijn tasje ;)

Ja, het zijn echt kleine dingen. Hooguit een uurtje in totaal aan klussen :Y
Morgen is vooral heel erg veel wachten
Dus ik slaap lekker even bij en uit :)

Ook wel zin om donderdag daar mijn tassen uit te pakken en de boel op te ruimen. Even rustig plekje inrichten
TOP! *O*

Nog 1 ding (al vaker gepost) Hou je belangrijke spullen zoals portemonnee, paspoort en echt belangrijke documenten in een tas goed bij je!

[ Bericht 4% gewijzigd door Iceage op 18-08-2026 23:15:04 ]
pi_221605247
Goed dat je morgen wat uitslaapt. En ja het checken doet iedereen wel eens denk ik, zeker als je wat langer weg bent. Maar komt goed, fijn dat je mensen hebt die je helpen.

Succes morgen!
pi_221605322
Goedemorgen deze luie morgen,

Een lange nacht slaap heeft echt even wonderen gedaan. De hulp van mijn vrienden nog meer. Het is zo fijn dat er vertrouwde mensen meekijken, meedenken, meesjouwen, meehelpen. Ik ben zo dankbaar, ik heb God echt gedankt. Ik weet niet waaraan ik zulke lieve, fijne, vertrouwde (elk positief adjectief) vrienden aan verdiend heb.

Gisteren liep ik oververmoeid van de wisselwoning naar huis. Werd ik aangesproken door een kennis. Of ik twee windspinners wil haken. Het is een heel lief mens (die helaas altijd te dichtbij komt staan. Stapje naar achter, zij stapje naar je toe. Bijna kunnen zoenen ja) Omdat ik gewoon weg wilde (lag niet aan haar, was gewoon moe)(en omdat ik kriegel werd omdat ze in mijn aura stond) heb ik ja gezegd. Nu heb ik spijt. Het is niet veel werk, in een dagje gedaan, dom werk. Alleen zo geen zin in. Het zijn zulke (in mijn mening) stomme dingen. Ik ga het wel gewoon doen hoor :Y alleen poeh... geen zin (beetje egoïstisch van me)

En weer een klusje gedaan. Toen waren het er nog maar twee :Y
Zo even ontbijten, rustig koffietje. Dan klusje twee, heel klein klusje
Na de lunch het balkon leeghalen (drie items maar) en dan ben ik echt helemaal klaar
(op matras inpakken, slaapkamergordijnen eraf halen en beddengoed naar beneden na)

Rustig aan vandaag :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:33 schreef Iceage het volgende:

[..]
TOP! *O*

Nog 1 ding (al vaker gepost) Hou je belangrijke spullen zoals portemonnee, paspoort en echt belangrijke documenten in een tas goed bij je!
Ja tuurlijk doe ik dat :) allemaal geregeld

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
Goed dat je morgen wat uitslaapt. En ja het checken doet iedereen wel eens denk ik, zeker als je wat langer weg bent. Maar komt goed, fijn dat je mensen hebt die je helpen.

Succes morgen!
Ja, werd om tien over negen wakker (wekker stond op half tien) was best wel even lekker.
pi_221605365
Als je de buurvrouw morgen tegenkomt zeg je gewoon dat je geen tijd hebt met alle verhuis perikelen.

Je kan wel iets beloven maar soms lopen dingen anders.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 10:30:27 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221605397
Ach *mijmert* ik weet nog dat alles je teveel was. Tóch doorgegaan en kijk nou met vlag en wimpel geslaagd. Zó goed gedaan Child!!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 augustus 2026 @ 10:34:36 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221605420
CotS is een rots *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221605481
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:25 schreef DoubleDip het volgende:
Als je de buurvrouw morgen tegenkomt zeg je gewoon dat je geen tijd hebt met alle verhuis perikelen.

Je kan wel iets beloven maar soms lopen dingen anders.
Ze weet dat ik in een renovatie zit :Y
maar ja... even moed verzamelen... Het is zo lullig. Alleen ik heb echt even geen energie voor... wil gewoon lekker voor mezelf bezig :@

Het enige dat ik echt perse wil haken zijn onderzetters voor een housewarming van mijn besties (die gisteren hielpen)(pakketje met thee, chocolade en die dingen dus)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ach *mijmert* ik weet nog dat alles je teveel was. Tóch doorgegaan en kijk nou met vlag en wimpel geslaagd. Zó goed gedaan Child!!!
Dank je wel O+ Doe mijn best
Nog eventjes doorbikkelen.
Alleen ik heb weinig motivatie op het moment :@ Na de lunch haal ik de laatste dingen boven weg. Balkon leeg. Fiets buiten zetten... That's it.
Morgen slaapkamer ontmantelen en vuilnis wegbrengen... Dan ben ik echt heus klaar

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS is een rots *O*
O+
*O*
pi_221606197
Ik zit te twijfelen of ik in een ander subforum hier een topic over ga maken, maar gooi het er eerst hier uit

'k Ben christelijk opgevoed. Daarna ben ik een lange tijd atheïst geweest, eigenlijk uit boosheid. Toen mijn moeder ziek werd, ben ik weer gaan geloven? Ik ben niet kerkelijk en voel ook (nog) geen behoefte tot een kerkgemeenschap.
Wel bid ik regelmatig en na de renovatie ga ik de Bijbel weer lezen.

Elk gebed bestaat uit grote angst. Bidden voor genade, bidden voor vergeving en bidden voor anderen. Ik heb niet veel wensen in mijn gebeden. Behalve of de Heer me wil helpen om een beter mens te worden. Een goed mens te worden.

Ik ben doodsbang voor God. Dit is een heel scheve verhouding: toen ik kind was, was Sinterklaas nog een strenge, wrekende doch rechtvaardig man. De Pieten hadden een roe en je was bang voor hen. Tegenwoordig is Sinterklaas een domme goedzak met debiele Pieten
Toen ik opgevoed werd was God een strenge, rechtvaardig, en misschien ook wrekende macht. Natuurlijk is goed ook Liefde en Kracht, maar Hij is geen domme goedzak. Zelf heb ik het gevoel dat Hij net als Sinterklaas afgezwakt is. Dat kinderen niet meer leren om te vrezen voor God.

Die angst werkt helaas ook wel beklemmend. Voel me schuldig als ik vloek en ga (als ik het door heb iig) direct een klein gebedje eruit gooien. Ik bid voornamelijk voor vergeving. Voor kracht om een goed mens te worden. Ik ben gewoon heel angstig.

De enige gelovigen die ik ken zijn mijn broer en diens vrouw. Over religie valt er wel te praten met mijn broer hoor, alleen het is nogal een vraag die weerstand kan oproepen. Ik weet niet precies hoe hij daarin staat en ik ben bang dat hij het verkeerd opvat.
Denk dat hij de angst voor God niet vat.

Daarnaast woon ik vlakbij een kerk. Ooit, niet nu, maar ooit wil ik naar een dienst. Alleen tja... Ook eng. Nu sowieso het enkel bij bidden houden en Bijbel lezen.
En ik durf dit ook niet goed naar vrienden en mensen die mij kennen te uiten. Die zijn allemaal atheïstisch en ik wil niet dom gevonden worden. Ergens schaam ik me zelfs voor mijn manier van geloven. Het is gewoon ingewikkeld ja :Y

Beetje een stom verhaal, alleen het houdt me zo bezig
Dat dus
pi_221606337
Je bent al een goed mens, met of zonder God.
Zeg ik als overtuigd atheïst. Doe vooral wat jij denkt dat goed is.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 13:03:34 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221606369
Ik ben wel gelovig en zeg met heel mijn hart: God is oneindige Liefde.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 13:08:20 #173
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221606394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik in een ander subforum hier een topic over ga maken, maar gooi het er eerst hier uit

'k Ben christelijk opgevoed. Daarna ben ik een lange tijd atheïst geweest, eigenlijk uit boosheid. Toen mijn moeder ziek werd, ben ik weer gaan geloven? Ik ben niet kerkelijk en voel ook (nog) geen behoefte tot een kerkgemeenschap.
Wel bid ik regelmatig en na de renovatie ga ik de Bijbel weer lezen.

Elk gebed bestaat uit grote angst. Bidden voor genade, bidden voor vergeving en bidden voor anderen. Ik heb niet veel wensen in mijn gebeden. Behalve of de Heer me wil helpen om een beter mens te worden. Een goed mens te worden.

Ik ben doodsbang voor God. Dit is een heel scheve verhouding: toen ik kind was, was Sinterklaas nog een strenge, wrekende doch rechtvaardig man. De Pieten hadden een roe en je was bang voor hen. Tegenwoordig is Sinterklaas een domme goedzak met debiele Pieten
Toen ik opgevoed werd was God een strenge, rechtvaardig, en misschien ook wrekende macht. Natuurlijk is goed ook Liefde en Kracht, maar Hij is geen domme goedzak. Zelf heb ik het gevoel dat Hij net als Sinterklaas afgezwakt is. Dat kinderen niet meer leren om te vrezen voor God.

Die angst werkt helaas ook wel beklemmend. Voel me schuldig als ik vloek en ga (als ik het door heb iig) direct een klein gebedje eruit gooien. Ik bid voornamelijk voor vergeving. Voor kracht om een goed mens te worden. Ik ben gewoon heel angstig.

De enige gelovigen die ik ken zijn mijn broer en diens vrouw. Over religie valt er wel te praten met mijn broer hoor, alleen het is nogal een vraag die weerstand kan oproepen. Ik weet niet precies hoe hij daarin staat en ik ben bang dat hij het verkeerd opvat.
Denk dat hij de angst voor God niet vat.

Daarnaast woon ik vlakbij een kerk. Ooit, niet nu, maar ooit wil ik naar een dienst. Alleen tja... Ook eng. Nu sowieso het enkel bij bidden houden en Bijbel lezen.
En ik durf dit ook niet goed naar vrienden en mensen die mij kennen te uiten. Die zijn allemaal atheïstisch en ik wil niet dom gevonden worden. Ergens schaam ik me zelfs voor mijn manier van geloven. Het is gewoon ingewikkeld ja :Y

Beetje een stom verhaal, alleen het houdt me zo bezig
Dat dus
Ik snap je angst wel. Heb zelf een korte periode geloofd en dat zat meestal in de katholieke hoek. Maar ik ging verder zoeken en vragen en kort daarna heb ik het christendom voorgoed de rug toegekeerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221606399
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:01 schreef DoubleDip het volgende:
Ik sluit me hier volledig bij aan
pi_221606447
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:01 schreef DoubleDip het volgende:
O+ Dank je wel :)
Ik doe wel mijn best hoor! Alleen tja... ik weet niet... snap mezelf ook niet helemaal en snap niet helemaal hoe mijn geloof in elkaar hangt

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben wel gelovig en zeg met heel mijn hart: God is oneindige Liefde.
Dat hoop ik... ben alleen ook echt (bijna verlammend) bang voor God
Als ik verhuisd ben de Bijbel weer eens goed lezen :Y
Catechisatie is lang geleden en weggezakt. Dus rustig elke dag een half uurtje Bijbel lezen, misschien maakt dat minder angstig :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik snap je angst wel. Heb zelf een korte periode geloofd en dat zat meestal in de katholieke hoek. Maar ik ging verder zoeken en vragen en kort daarna heb ik het christendom voorgoed de rug toegekeerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm...ja... begrijp wat je bedoelt en gelooft. Dat is een heel mooi geloof wat jij hebt. Stuk minder eng ook?

Maar goed... bidden vind ik heel erg fijn om te doen. Het geeft me rust en geruststelling. Ik ben niemand die elke dag bid, soms bid ik eens per week, soms bid ik twee keer per dag en soms weer tijden niet en wel
Bidden doe je ook echt voor jezelf denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')