Dank je wel, super liefquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:22 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Cots. Lees net een post van jou in een ander topic. Wat ben je ondanks alles toch een positief en hulpvaardig mens!
En ik weet dat je daar zelf soms anders over denkt. Maar ik meen dit echt!
Nog wel redelijk kunnen slapen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun iedereen zijn feestje, al zou het leuk vinden als mijn buren mij ook slaap zouden gunnen
Wat een vervelende, harde muziek en geschreeuw
Dat gaat een kort nachtje worden
[..]
Dank je wel, super liefDoe mijn best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heel laat geworden. Dus de wekker maar om tien uur gezet. Was niet fijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog wel redelijk kunnen slapen?
Vanavond een slaappil misschien. Vanmiddag komt begeleider, dus dan even met hem bespreken
Vreselijk is dat eh? Ik had de politie gebeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is heel laat geworden. Dus de wekker maar om tien uur gezet. Was niet fijn
Vanavond een slaappil misschien. Vanmiddag komt begeleider, dus dan even met hem bespreken
ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vreselijk is dat eh? Ik had de politie gebeld.
Ik gun ze het ook wel, maar het is niet de bedoeling dat ze overlast veroorzaken. Ik ben dan ook niet gemaakt voor een woonwijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik niet
Want ik gun mensen hun feestje en ik weet ook niet precies waar. 't Is wat het is. Alleen de nacht is niet helemaal lekker gegaan
En nu duf en vervelen door de warmte. Buiten is het helemaal geen doen
Gelukkig heb ik enkel mijn begeleider vandaag en verder niks
Ergens hoop ik dat hij een lichte neusverkoudheid heeft waardoor de afspraak niet door kan gaan
'k Zit niet fantastisch in mijn vel, want ik kom tot niks.
Vannacht een slaappil misschien en dan zaterdag weer wat meer koelteEn stiekem al beginnen aan de lijst met klussen. Stapje voor stapje. Disndag moet het klaar zijn
Ik ben een stadsmens, alleen als je wil slapen die zeur van een Adele keihard moeten horen is minder ideaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel, maar het is niet de bedoeling dat ze overlast veroorzaken. Ik ben dan ook niet gemaakt voor een woonwijk.
Je gaat het wel redden voor dinsdag. Zoals je zei; stapje voor stapje.
Ik duim met je mee voor de neusverkoudheid.
Dan wens ik Adele ook een neusverkoudheid toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmens, alleen als je wil slapen die zeur van een Adele keihard moeten horen is minder ideaal
Waarschijnlijk lukt het wel ja
Spannend is het wel. Ik wil woensdagavond zover zijn dat ik enkel de gordijnen in de slaapkamer weg moet halen en mijn matras in de folie moet doen.
En donderdag vijf uur wekkerDat is een deprimerend idee. Denk dat ik die nacht daarna wel slaap, want ik gewoon moe ben van vroeg uit bed
Baal wel dat de woningbouw dan pas om één uur komt. Dan moet ik wachten in een ingepakt huismaar goed... eerst dit weekend
Wat was die enorme herrie? De buren weer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Afgelopen nacht slaapmedicatie gehad. Toen ik wilde inslapen hoorde ik wel enorme herrie, maar de slaappil was sterker.
Vandaag stiekem toch wat klusjes doen
Het is echt wel erg spannend nuheb een constante knoop in mijn maag.
maar eerst even koffie en een ontbijtje
Ben wel blij met de koelte. Lekkere frisse bries![]()
Nu hopen dat we de laatste hitte hebben gehad
Warm weer, dus jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat was die enorme herrie? De buren weer?
Ach, meestal denk ik "gezellig feestje hebben die lui" en val in slaapquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit moet je dus niet drie maanden lang hebben.
Ik ben wel in staat om dingen te tillenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:53 schreef Iceage het volgende:
Pas wel op met sjouwen dat je het veilig doet. Wij willen niet dat je van de trap afvalt!!
Kun je het sjouwen niet aan de verhuizers overlaten ? Die zijn er toch voor ingehuurd door de woningbouw?
Nee, alleen het idee al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit moet je dus niet drie maanden lang hebben.
Ach... ben eraan gewendquote:
Goed bezig ook weer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wasje draait, de laatste voorlopig hier
Boven straks maar weer verder, alleen overzie het echt niet meer
Kleding straks naar beneden brengen(van slaapkamer naar keuken)
Servies naar beneden, doekje over de tafel, swifferen... kijken of er niks meer ligt... verder weet ik het allemaal even niet meer.
Dinsdag samen met twee besties even goed kijken. Misschien zien die wat slims
Denk dat ik zo ook ga vragen met de woonkamer een stukje klaar te makenzes handen gaat een stuk sneller en zes ogen zien meer
maar nu niet direct al te druk maken. Eerst koffie, daarna paniek (grapje)
Vandaag en morgen heb ik nog zat tijd. Dinsdag samen met besties, dan heb ik nog een hele dag... Alles wat naar de opslag moet is ingepakt, en de rest kan allemaal donderdag nog
quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed bezig ook weer.Misschien ben je nog wel eerder klaar dan gedacht.
Dan heb je een semi vrije dag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]kan niet echt verder nu ... wasje draait. Moet enkel nog een theepot naar beneden brengen en vuilnis.
Dat geen klussen meer hebben voor vandaag en dat geeft bakken stress
Je kunt er les in geven!quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wasje draait, de laatste voorlopig hier
Boven straks maar weer verder, alleen overzie het echt niet meer
Kleding straks naar beneden brengen(van slaapkamer naar keuken)
Servies naar beneden, doekje over de tafel, swifferen... kijken of er niks meer ligt... verder weet ik het allemaal even niet meer.
Dinsdag samen met twee besties even goed kijken. Misschien zien die wat slims
Denk dat ik zo ook ga vragen met de woonkamer een stukje klaar te makenzes handen gaat een stuk sneller en zes ogen zien meer
maar nu niet direct al te druk maken. Eerst koffie, daarna paniek (grapje)
Vandaag en morgen heb ik nog zat tijd. Dinsdag samen met besties, dan heb ik nog een hele dag... Alles wat naar de opslag moet is ingepakt, en de rest kan allemaal donderdag nog
Jawel. Dat zegt iedereen. En dinsdag met z'n drieën bezig, dus dan moet alles wel gezien worden jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan heb je een semi vrije dag.Het gaat goedkomen hoor.
Les in overmatige paniekstress die totaal ongeremd en ongegrond (volgens anderen) isquote:
Ja... ik vind het woord verhuizen ook naarquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:16 schreef qltel het volgende:
Ik kan me voorstellen hoor, dat je gespannen bent voor de komende verhuizing en bang dat je iets vergeet. Maar je hebt nog alle tijd, dus neem vandaag je rust. Alles komt goed, de komende dagen komen je besties je helpen en zo te zien gaat alles prima ne heb je het meeste al voor elkaar..
Daar hebben mijn vrienden een woord voor, hysterischquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel. Dat zegt iedereen. En dinsdag met z'n drieën bezig, dus dan moet alles wel gezien worden ja
Nu maar lekker series kijkenbeetje gamen.
Ben te onrustig om echt lekker te lezen, doen we vanaf donderdag wel weer
Nog eventjes doorzetten
[..]
Les in overmatige paniekstress die totaal ongeremd en ongegrond (volgens anderen) is
Oh mijn vrienden hebben het woord neurotisch, labiel, dwangmatig en obsessief voorquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar hebben mijn vrienden een woord voor, hysterisch
En dat iets ongegrond is, betekent niet dat de paniek er minder van wordt.
Maar hey, adem in, adem uit, dat lijstjs van 35 stuks heb je (uiteraard) ook overleefd en kijk waar je nu staat.
"Normale" mensen zouden nu pas paniek gaan krijgen omdat ze nog niets voorbereid zouden hebben.
Knuffel en hopelijk gaat de paniek snel zakken
Twee schatten van mensen ookquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:31 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent echt goed bezig hoor. En mocht je iets vergeten dan lees ik dat je twee mensen hebt om je nog te helpen. Komt goed!
Probeer eens om toch even de tranen toe te staan ...quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... ben Flikken Maastricht aan het inhalen en er is een begrafenis erin
Het kost me zoveel moeite om niet te gaan janken. Moet gewoon aan mijn moeder denken en ik mis haar en ik wil met haar praten. Het laten gaan lukt niet en het wegslikken lukt niet
Zit nogal in de knoop met mezelf
Was al geïrriteerd en nu verdrietig en geïrriteerd
Het is zo moeilijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer eens om toch even de tranen toe te staan ...
Ja de dagen voor het verhuizen zijn altijd kak.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
De woonkamer is officieel ongezellig nu
Relatief veel knuffels heb ik ontdekt. Anderhalf verhuisdoos vol
Nu eerst een mok thee drinken. Dan de badkamer doen. Dan weer een kop thee en dan de wc doen. Dan weer een kop thee en een volgende taak (ja, ik houd van thee)
Gewoon een verplicht rustmoment tussen de taken
Morgen iig de spullen die kant op en taken met vrienden uitvoeren. Nog twee dagen. Laatste loodjes wegen het zwaarst ja.
Van de stress lukt lezen niet. Terwijl ik een heel goed boek lees en het komt gewoon niet binnen. Terwijl het prettig geschreven is en terwijl het een onderwerp is wat ik super spannend en intrigerend vind (gijzelingen en toestanden, super spannend)
Nog één nacht echt goed slapen, want ik heb mijn knuffelkussens nog in bed de komende nacht. Morgen gaan die vast richting het huis. Nog drie nachtjes slapen
Woensdag ben ik klaar denk ik. Een saaie stressdag met een knoop in mijn maag. Misschien sta ik donderdag op om zes uur, ipv vijf uur. Weet niet of ik dat aandurf
[..]
Het is zo moeilijkHet is een enorme innerlijke strijd elke keer. Alleen in een serie werd iets gezegd wat mijn moeder had gezegd vlak voor haar overlijden en dat brak me een beetje
maar goed... ik ben gewoon niet zo goed met emotieregulatie. Sorry
Ja... naja... twee/drie maanden niet in mijn eigen bed. Dus ik ga in een groot bed slapenquote:Op maandag 17 augustus 2026 12:58 schreef DoubleDip het volgende:
Is ook lastig die laatste paar dagen. Vooral als dan ineens je bed ergens anders staat. Gelukkig is het maar voor even.
Wat betreft je moeder: is ook lastig maar het helpt echt om dan maar gewoon ff een potje te janken kan ik zeggen. Ook als je niet alleen bent.
Het erge is dat ik amper wat te klagen heb. Ben op tijd begonnen, krijg hulp van mijn besties. Het is gewoon uitzitten. Daar ben ik minder goed inquote:Op maandag 17 augustus 2026 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat mij helpt in zo’n moeilijke situatie is klagen, klagen, klagen. Dan ‘ontlucht’ je. Of schrijven hoe pissig je bent. Want het is toch even drie keer niks?
Ja het is echt heel irritant. Op dit moment geen thuis en ik denk dat die andere woning als vakantiehuisje blijft voelen, of instelling, en niet als thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de dagen voor het verhuizen zijn altijd kak.
Ongezellig huis
Het 1 staat hier
Het ander ingepakt
Je huis voelt niet als thuis
Maar ff doorzetten Cots
Bijna in de tijdelijke woning
Daar ff toeven
En dan kun je weer je eigen huisje prettig maken
Het gaat jullie lukken! Veel succes en we duimen voor jullie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Oh wat zijn jullie liefBedankt
Beetje stress, maar ik richt me erop dat ik mijn besties ga zien en dat is altijd fijn
Ik wacht met overige dingen regelen tot zij er zijn om mij te helpenal voelt dat lullig (zeker omdat ik wel de tijd heb genomen om uitgebreid te douchen)
Nu eerst koffie en crackertjes. Proberen rustig te blijven
Heel veel succes CotSquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Oh wat zijn jullie liefBedankt
Beetje stress, maar ik richt me erop dat ik mijn besties ga zien en dat is altijd fijn
Ik wacht met overige dingen regelen tot zij er zijn om mij te helpenal voelt dat lullig (zeker omdat ik wel de tijd heb genomen om uitgebreid te douchen)
Nu eerst koffie en crackertjes. Proberen rustig te blijven
Zo fijn dat je hulp hebt van je besties!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank dank
Over een uurtje zijn ze hier appten de ze net
Lijstje met dingen die we samen doen
Woensdag nog een paar klusjes en dan ben ik echt echt echt klaar
Nog heel even in de ongezellige onrust, heel erg vreemd om dan zolang van huis te zijn. Wil wel rust en gezelligheid, maar wil tegelijkertijd niet weg hier. Alleen soit, moet er doorheen
Ben blij dat ik wat zwaardere en lastigere klussen niet alleen hoef te doen ja
En ben blij dat er even mensen zijn die me geruststellen en mijn obsessieve gedrag afremmen
Je hebt dankzij de hulp een goede werkbare planning gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank dank
Over een uurtje zijn ze hier appten de ze net
Lijstje met dingen die we samen doen
Woensdag nog een paar klusjes en dan ben ik echt echt echt klaar
Nog heel even in de ongezellige onrust, heel erg vreemd om dan zolang van huis te zijn. Wil wel rust en gezelligheid, maar wil tegelijkertijd niet weg hier. Alleen soit, moet er doorheen
Ben blij dat ik wat zwaardere en lastigere klussen niet alleen hoef te doen ja
En ben blij dat er even mensen zijn die me geruststellen en mijn obsessieve gedrag afremmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |