Kom op, Child. Je kunt dit! Wij juichen langs de lijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Over anderhalf uur is het zover
Denk dat ik dat bedje ga uittesten zodra ik er kom![]()
Ben er duizelig en misselijk van, maar goed... nog even zenuwlijen
Lekker even siësta voor je overprikkelde breinquote:Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Over anderhalf uur is het zover
Denk dat ik dat bedje ga uittesten zodra ik er kom![]()
Ben er duizelig en misselijk van, maar goed... nog even zenuwlijen
JUICHEN.gifquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kom op, Child. Je kunt dit! Wij juichen langs de lijn.![]()
![]()
Dit wachten is ergens ook wel fijn jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker even siësta voor je overprikkelde brein
Jaaaaaquote:
Dank je welquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:07 schreef Iceage het volgende:
Sterkte!
Pas op dat er niks gestolen wordt als je je fiets behangt zoals bij Cupfighter is gebeurd.
Nog heel even doorzetten.
Ook niet dubbelvouwen met tyraps @Inboxquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:07 schreef Iceage het volgende:
Sterkte!
Pas op dat er niks gestolen wordt als je je fiets behangt en buiten zet zoals bij Cupfighter is gebeurd.
Nog heel even doorzetten.
Oh... ja... mijn fiets is geen Grofvuil iddquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet dubbelvouwen met tyraps @:Inbox
Ik heb ook een fietsquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ja... mijn fiets is geen Grofvuil iddmaar een hele goede, mooie opoe-fiets
Half uur is voorbijquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie ineens dat aan de sleutels van de wisselwoning een kaartje met het adres zitsnap dat het handig is voor de woningbouw, maar bewaar dat ding even ergens anders. Beetje een uitnodiging voor inbraak bij verlies
Nu nog een half uur. De tijd gaat zo extreem traag
Wij warmen je wel opquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Internet is gefixed.
Kaartje van andere bestie op de mat
Nu heel even zitten, straks kijk ik wel naar de tassen en alles. Eerst thee
Door de stromende regen en het onweer erheen gelopen. Ben zeiknat en heb het koud
maar RUST
En complimenten van de woningbouw over mijn aanpak. Dat was fijn
Prima gedaan en leuk toch die complimentenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Internet is gefixed.
Kaartje van andere bestie op de mat
Nu heel even zitten, straks kijk ik wel naar de tassen en alles. Eerst thee
Door de stromende regen en het onweer erheen gelopen. Ben zeiknat en heb het koud
maar RUST
En complimenten van de woningbouw over mijn aanpak. Dat was fijn
Is dat wel verstandig met die droogte?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:48 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een haardvuurtje voor je aangemaakt!
Ga lekker zitten en warm op.
Hopelijk heeft ze de brandblusser meeverhuisdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig met die droogte?
Ze zit in de stromende regen. Welke droogte?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig met die droogte?
So far so good.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meeste rommel weg
Had verwacht uitgebreid te knutselen, maar dat wordt op zijn vroegst morgen of zaterdag. 'k Ben helemaal op. Je kent het wel, stress valt wel en dan zak je in als een plumppudding.
Moet de woningbouw even mailen over wat kleine gebreken in de woning
Nu geen fut voor. Nergens fut voor. Zelfs theezetten is even een dingetje
Zelfs het opruimen hier is uitputtend
Wel weer lekker warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |