abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221606868
Over die wind spinners haken. Hopelijk heb je niet ook afgesproken dat ze volgende week af zijn. Jammer dat je je door vermoeid zijn en stress hebt laten overhalen. Als zij jou nou veel had geholpen en jij haar had gevraagd hoe kan ik je bedanken snap ik het wel.

Ik vind het ook wel apart dat ze het vraagt terwijl ze weet dat je midden in een renovatie zit.

Ik weet dat je je aan je afspraken houdt maar neem nu eerst tijd voor jezelf en zorg dat je goed op orde bent in de wisselwoning, begin pas aan die spinners als je er zin in en tijd voor hebt.

Fijne dag.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 14:29:27 #177
38824 crew  Droopie
pi_221606910
Stomme vraag, kan je dat niet een keer (en tuurlijk mag je op FOK! evt. een topic openen).

Is een gesprek met een pastoor een optie?
Ik weet niet oprecht wat jouw geloof predikt of dat je een zijsprong kan of wil maken naar gemeenschap waar jij kracht ipv angst uithaalt.

Zaken zoals de erfzonde, vergiffenis het is allemaal zo specifiek en verwarrend.
Straks maak jij je zorgen en zegt de pastoor "ja maar jouw zonden worden vergeven", zit je je voor niets zorgen te maken.

Maar toen ik op zoek naar het geloof, niet gelukt, viel me idd op dat bijna alle religies wel heel veel angst inboezemen.
Hell To The Liars
pi_221606988
Dadelijk even lekker douchen denk ik. Val om van de slaperigheid en vermoeidheid
Nog één dagje volhouden. Beetje slecht nieuws gehad over iemand, zit me een beetje hoog. Op zich is het geen groteske ramp, volgens die persoon ook, maar het is voor mij even een druppel teveel. Gelukkig hoef ik er verder niks mee :) maar ja...

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 14:29 schreef Droopie het volgende:
Stomme vraag, kan je dat niet een keer (en tuurlijk mag je op FOK! evt. een topic openen).

Is een gesprek met een pastoor een optie?
Ik weet niet oprecht wat jouw geloof predikt of dat je een zijsprong kan of wil maken naar gemeenschap waar jij kracht ipv angst uithaalt.

Zaken zoals de erfzonde, vergiffenis het is allemaal zo specifiek en verwarrend.
Straks maak jij je zorgen en zegt de pastoor "ja maar jouw zonden worden vergeven", zit je je voor niets zorgen te maken.

Maar toen ik op zoek naar het geloof, niet gelukt, viel me idd op dat bijna alle religies wel heel veel angst inboezemen.
Ik heb niks stoms in je vraag kunnen ontdekken :+
Op dit moment voel ik me niet comfortabel om naar een pastoor oid te gaan, want ik niet precies weet wat mijn vragen zijn. Wil eerst rustig de Bijbel lezen. Kijken wat dat met me doet :Y
Die angst is er gewoon, maar ja...

Ik heb wel al gekeken, er is een kerk op tien minuten van mijn huis met een zeer aantrekkelijke website. Als ik weer thuis ben over twee/drie maanden ben ik van plan om er een keertje te kijken en idd, Bijbelstudie

Misschien open ik op het juiste subforum er een topic over. Moet alleen even nadenken over hoe ik de OP vorm wil geven. Het is iets wat me bezighoudt. Alleen naar een persoon irl te gaan is net een stapje te ver

Wel een heel goed advies en een goede vraag :Y :*

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 14:22 schreef Iceage het volgende:
Over die wind spinners haken. Hopelijk heb je niet ook afgesproken dat ze volgende week af zijn. Jammer dat je je door vermoeid zijn en stress hebt laten overhalen. Als zij jou nou veel had geholpen en jij haar had gevraagd hoe kan ik je bedanken snap ik het wel.
Ze heeft niks voor me gedaan. Heb haar al eerder één gegeven. Alleen nu wil ze twee meer. En dan zegt ze "ik wil er wel voor betalen". Het gaat mij niet om het geld, maar om de druk
quote:
Ik vind het ook wel apart dat ze het vraagt terwijl ze weet dat je midden in een renovatie zit.
Ze zei dat ik ook wel een paar weken kon wachten. Alleen ze is niet iemand met sterke sociale voelsprieten. Lief mens, maar tja...
quote:
Ik weet dat je je aan je afspraken houdt maar neem nu eerst tijd voor jezelf en zorg dat je goed op orde bent in de wisselwoning, begin pas aan die spinners als je er zin in en tijd voor hebt.

Fijne dag.
Op dit moment heb ik er gewoon de ruimte niet voor in mijn hoofd. Het is nog iets dat moet en er moet al zoveel nu. Ik wil gewoon even in mijn eigen coconnetje lekker bezig. Anyway... moet even een plan trekken

Voor bestie en man maak ik wel wat. Alleen dat is a.) leuk en b.) zij verdienen het
pi_221607261
Aaaaaaaaaah!

De tijd gaat te traag
De tijd gaat te snel
Wat als, wat als
Paniekaanvallen afgewisseld met hyperventilatie
Overzicht kwijt
Ik wil dit niet en ik wil weg uit de rommel
Ik word helemaal gestoord van mezelf
Duurt allemaal te lang, twee/drie maanden is echt super lang
Wil mijn huis weer als thuis hebben
Wil mijn spulletjes rustig uitpakken in de wisselwoning
Wil rust, rust, rust
WIl een gezonde dosis saaiheid

-O-

Gewoon AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
  woensdag 19 augustus 2026 @ 15:21:27 #180
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221607271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hm...ja... begrijp wat je bedoelt en gelooft. Dat is een heel mooi geloof wat jij hebt. Stuk minder eng ook?

Het is zeker niet eng nee. Voor wie God aanvaart, zal God na de dood vinden en worden één met Het. Diegenen die het niet aanvaarden of de kennis verwerpen, worden opnieuw geboren en ervaren het lijden opnieuw totdat ook zij God vinden door middel van zelfkennis. Dit is geen straf van een straffende god, maar simpelweg het ontbreken van kennis om na de dood tot de Ene op te stijgen. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker woensdag 19 augustus 2026 @ 15:22:40 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221607276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaaah!

De tijd gaat te traag
De tijd gaat te snel
Wat als, wat als
Overzicht kwijt
Wil rust, rust, rust

-O-

Gooi het er maar uit!!!!!!
pi_221607343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaaah!

De tijd gaat te traag
De tijd gaat te snel
Wat als, wat als
Overzicht kwijt
Wil rust, rust, rust

-O-

Hoi :W

Dit is jouw topic dus als je ff gillend rondjes wilt rennen is dit de plek.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 15:39:11 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221607380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het is zeker niet eng nee. Voor wie God aanvaart, zal God na de dood vinden en worden één met Het. Diegenen die het niet aanvaarden of de kennis verwerpen, worden opnieuw geboren en ervaren het lijden opnieuw totdat ook zij God vinden door middel van zelfkennis. Dit is geen straf van een straffende god, maar simpelweg het ontbreken van kennis om na de dood tot de Ene op te stijgen. :)
Lord, het is jouw mening he ;)
pi_221607397
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:) Ik vind dat je een mooi geloof hebt :Y :* O+

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:22 schreef maily het volgende:

[..]
Gooi het er maar uit!!!!!!
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Hoi :W

Dit is jouw topic dus als je ff gillend rondjes wilt rennen is dit de plek.
OMG... ja... ik gooi het er zeker hier even uit toch ;)
Moest even het eruit typen. Mijn geduld is op en mijn zenuwen overspannen :o
Ben gewoon er misselijk van. Geen zin in morgenochtend. Moet die mensen van de verhuizing maar vragen wat ik moet doen. Of hoe ik het beste niet in de weg sta.
Baal alleen dat ik daarna nog best een tijd moet wachten op de woningbouw. Omdat de verhuizers voor de lunch klaar zijn en zij na de lunch komen ;)
Begrijp het wel. Alleen dan zit ik maar in een leeg huis. Alleen ben wel blij als het gedaan is.

Verwacht op zijn laatst om twee uur in het tijdelijke huis te zijn max.

Sowieso de koelkast leeghalen en de vriezen en alles meenemen. Dan gaat de koelkast uit. Snoer aan de kant voor de bouwers.
Plus tijdens het wachten op de woningbouw moet ik eventjes een afwasje doen (één bordje en een mes. De rest heb ik wegwerp gehaald). Vuilnis wegbrengen. Alleen dat alles duurt niet ruim een uur. Alleen soit. Het is wat het is

En ja ik ben wel obsessief met details, want mijn hoofd loop over
pi_221608262
Nog even doorbijten Child je doet het prima . Wat betreft koelkast stroom. Is het niet mogelijk om de stroom er op te laten? Als je de stroom er af haalt leert de ervaring wel dat er heel snel schimmel en bacterie groei gaat ontstaan.

mocht je de stroom wel aan kunnen laten leg dan paar flessen kraanwater in vriezer en koelkast.
pi_221608278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:25 schreef Iceage het volgende:
Nog even doorbijten Child je doet het prima . Wat betreft koelkast stroom. Is het niet mogelijk om de stroom er op te laten? Als je de stroom er af haalt leert de ervaring wel dat er heel snel schimmel en bacterie groei gaat ontstaan.

mocht je de stroom wel aan kunnen laten leg dan paar flessen kraanwater in vriezer en koelkast.
Schimmel komt alleen als je de deuren dichthoud. Ik doe er een theedoek tussen, zodat er wat zuurstof binnenkomt en dan komt het goed. Vaker een tijd de koelkast uit gehad en zo komt dat goed :Y
Dus ik zet hem uit
pi_221608605
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Schimmel komt alleen als je de deuren dichthoud. Ik doe er een theedoek tussen, zodat er wat zuurstof binnenkomt en dan komt het goed. Vaker een tijd de koelkast uit gehad en zo komt dat goed :Y
Dus ik zet hem uit
Gewoon nachtje open laten staan werkt prima zeg ik uit ervaring.

Succes en sterkte @ChildoftheStars. Komt goed morgen!
  woensdag 19 augustus 2026 @ 19:11:09 #188
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221608948
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Lord, het is jouw mening he ;)
Mening... mening... voor mij is het waarheid. Maar goed, heb er genoeg over gezegd. :) Terug on-topic! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 19:16:12 #189
38824 crew  Droopie
pi_221608971
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..] Moet die mensen van de verhuizing maar vragen wat ik moet doen. Of hoe ik het beste niet in de weg sta.

Vraag of ze koffie willen en ga het dan halen bij een koffiezaakje 3 km verderop :@
Hell To The Liars
pi_221609002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Vraag of ze koffie willen en ga het dan halen bij een koffiezaakje 3 km verderop :@
_O- heb speciaal voor ze lekkere koeken in huis gehaald ;) dus ik verwen ze wel (en melk, suiker en sowieso zoetjes in huis)
Ik weet het gewoon helemaal niet. Vraag het ze gewoon :) liefst laat ik hen als een wervelwind door mijn bovenverdieping razen en als ze weg gaan even kijken.
Hoor dat soort dingen morgen wel ja :Y

Ik woon in een simpele wijk. Als ik naar het meest dichtbij zijnde koffiezaakje ga, krijgen ze ijskoffie, vanwege de afstand :P plus fietsen met koffie... mwuah. Misschien kunnen ze mijn koffie aan
(en ja, ik weet dat je me plaagt :P Zie je me al fietsen met fietstassen vol koffie)

Nog één nachtje slapen. Ben CotS-misselijk van de stress. Handen trillen helemaal. Vanaf morgen of vrijdag eindelijk weer een beetje knutselen :Y
Misschien zelfs een haar- plus gezichtsmaskertje op en een lange douche nemen, om hem in te wijden. Daar kan ik wel van ontspannen.
pi_221609598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- heb speciaal voor ze lekkere koeken in huis gehaald ;) dus ik verwen ze wel (en melk, suiker en sowieso zoetjes in huis)
Ik weet het gewoon helemaal niet. Vraag het ze gewoon :) liefst laat ik hen als een wervelwind door mijn bovenverdieping razen en als ze weg gaan even kijken.
Hoor dat soort dingen morgen wel ja :Y

Ik woon in een simpele wijk. Als ik naar het meest dichtbij zijnde koffiezaakje ga, krijgen ze ijskoffie, vanwege de afstand :P plus fietsen met koffie... mwuah. Misschien kunnen ze mijn koffie aan
(en ja, ik weet dat je me plaagt :P Zie je me al fietsen met fietstassen vol koffie)

Nog één nachtje slapen. Ben CotS-misselijk van de stress. Handen trillen helemaal. Vanaf morgen of vrijdag eindelijk weer een beetje knutselen :Y
Misschien zelfs een haar- plus gezichtsmaskertje op en een lange douche nemen, om hem in te wijden. Daar kan ik wel van ontspannen.
Rustig aan hoor. Ik heb destijds naar buiten staan kijken hoe ze alles met de verhuislift in gingen laden. Meer kon ik toch niet doen, maar was best bijzonder om naar te kijken.

Ik zou zeggen als je toch niet kan helpen: maak het jezelf gemakkelijk en geniet van het feit dat je echt ff niks hoeft. Scheelt ook weer een zere rug en spierpijn. Laat ze maar zwoegen, daar worden ze voor betaald ;)
pi_221609643
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Rustig aan hoor. Ik heb destijds naar buiten staan kijken hoe ze alles met de verhuislift in gingen laden. Meer kon ik toch niet doen, maar was best bijzonder om naar te kijken.

Ik zou zeggen als je toch niet kan helpen: maak het jezelf gemakkelijk en geniet van het feit dat je echt ff niks hoeft. Scheelt ook weer een zere rug en spierpijn. Laat ze maar zwoegen, daar worden ze voor betaald ;)
Ja :) ik snap je :)
Denk dat ik gewoon in de woonkamer wacht tot ze klaar zijn. Zeg ze dat ze een sein moeten geven als ze zin in koffie krijgen, dat ik het dan maak. Verder... tja...
Ben nu gewoon super gestrest, mijn handen trillen, moest overgeven. Zwaar irritant

Over anderhalf uur is het weer bedtijd. Echt geen zin in. Alleen moet wel. Zes uur gaat de wekker weer ja. Mensen zonder mijn problematiek hebben in zulke omstandigheden al stress, alleen met mijn karakter plus aandoeningen gaat het nog een tandje harder.
Ik moet er gewoon even doorheen.

Als ik om half zeven mijn bestie niet geappt heb, belt ze mij om te checken of ik me niet verslapen heb. Dat geeft wel rust. Is vast niet nodig hoor. Alleen anders slaap ik helemaal beroerd.

Straks even douchen en dan kan de badkamer ook leeg. Even wat rommeltjes in een vuilniszak proppen boven. Dan kan die morgen ook naar de container.

Voel me er echt beroerd van.
  Spellchecker woensdag 19 augustus 2026 @ 21:00:40 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221609666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) ik snap je :)
Denk dat ik gewoon in de woonkamer wacht tot ze klaar zijn. Zeg ze dat ze een sein moeten geven als ze zin in koffie krijgen, dat ik het dan maak. Verder... tja...
Ben nu gewoon super gestrest, mijn handen trillen, moest overgeven. Zwaar irritant

Over anderhalf uur is het weer bedtijd. Echt geen zin in. Alleen moet wel. Zes uur gaat de wekker weer ja. Mensen zonder mijn problematiek hebben in zulke omstandigheden al stress, alleen met mijn karakter plus aandoeningen gaat het nog een tandje harder.
Ik moet er gewoon even doorheen.

Als ik om half zeven mijn bestie niet geappt heb, belt ze mij om te checken of ik me niet verslapen heb. Dat geeft wel rust. Is vast niet nodig hoor. Alleen anders slaap ik helemaal beroerd.

Straks even douchen en dan kan de badkamer ook leeg. Even wat rommeltjes in een vuilniszak proppen boven. Dan kan die morgen ook naar de container.

Voel me er echt beroerd van.
Ik hoop dat je lekker slaapt straks en dat het allemaal maar gauw achter de rug mag zijn O+
pi_221610230
Hoop dat je goed kan slapen vannacht, morgen weer een dag en fijn dat je vriendin je belt mocht je de wekker missen.
pi_221611194
Goedemorgen,

Wat een slechte nacht. Viel rond een uur of twaalf in slaap. Werd om één uur wakker, half twee, drie uur, vier uur en om kwart voor vijf maar uit bed gegaan.

Matras zit in het plastic. De badkamer is geloof ik leeg.
Gordijnen heb ik even hulp bij nodig, want mijn bed staat in de weg en kan niet uit de weg...

Zo maar ontbijten. Koffie keihard nodig. Zo even wat vuilnis weggooien. Fiets buiten zetten, anders vergeet ik hem.

Ik weet het echt niet meer... hoor het dadelijk wel van de verhuismensen. Het kan nooit veel zijn iig

Zoveel stress en ik denk dat mijn lijf instort wanneer ik in de andere woning ben. Misschien ga ik daar als eerste even dutten. Zien we over een groot aantal uren wel.
Had ik maar kunnen slapen tot zes uur, het lukte me echt niet. Anderzijds, stel dat ze te vroeg zouden komen en ik was nog niet klaar

Nog heel, heel, heel eventjes
pi_221611218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 05:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Wat een slechte nacht. Viel rond een uur of twaalf in slaap. Werd om één uur wakker, half twee, drie uur, vier uur en om kwart voor vijf maar uit bed gegaan.

Gordijnen heb ik even hulp bij nodig, want mijn bed staat in de weg en kan niet uit de weg...

Zo maar ontbijten. Koffie keihard nodig. Zo even wat vuilnis weggooien. Fiets buiten zetten, anders vergeet ik hem.

Ik weet het echt niet meer... hoor het dadelijk wel van de verhuismensen. Het kan nooit veel zijn iig

Zoveel stress en ik denk dat mijn lijf instort wanneer ik in de andere woning ben. Misschien ga ik daar als eerste even dutten. Zien we over een groot aantal uren wel.
Had ik maar kunnen slapen tot zes uur, het lukte me echt niet. Anderzijds, stel dat ze te vroeg zouden komen en ik was nog niet klaar

Heel veel succes vandaag (en beetje sterkte).

Mbt de gordijnen, koek geven en met volle mond wijzen naar de gordijnen :P
Hell To The Liars
pi_221611222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 05:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Heel veel succes vandaag (en beetje sterkte).

Mbt de gordijnen, koek geven en met volle mond wijzen naar de gordijnen :P
Naja... twee lappen voor de ramen weg
En ze halen de rails weg en ze halen lampen weg
Ze demonteren twee meubelstukken
Verder denk ik sjouwen
Als ik wel wat vergeten ben is het klein en snel opgelost denk ik
pi_221611321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 05:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Goedemorgen. Succes vandaag. Je slaapt vast goed komende nacht in het grotere bed als alles achter de rug is.
pi_221611330
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 06:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Goedemorgen. Succes vandaag. Je slaapt vast goed komende nacht in het grotere bed als alles achter de rug is.
Dank je wel
Over anderhalf uur is het zover
Denk dat ik dat bedje ga uittesten zodra ik er kom :Y :O
Ben er duizelig en misselijk van, maar goed... nog even zenuwlijen
pi_221611446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel
Over anderhalf uur is het zover
Denk dat ik dat bedje ga uittesten zodra ik er kom :Y :O
Ben er duizelig en misselijk van, maar goed... nog even zenuwlijen
Bijna... Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')