Ik ga proberen op alles te reageren. Het spijt me als ik iets vergeet. Ik ben echt even van het padje af. Niet in de zin van emoties (naja dat ook), maar echt een in de war merk ik.
De wereld van Lenny, als dat uit mijn scherm kon komen dan zou ik heel blij zijn. Idd, knusheid, veiligheid, hobbyheid. Even niks. En dan haken en daarna met mijn empowering playlist onder een dekentje wegkruipen.
Misschien zo even dutten als dat lukt
Op zich Ice, kan ik de deur beveiligen. Echter heb ik vaak in mijn leven toegegeven aan irrationele angsten en die worden groter en groter dan. Wat aandacht krijgt groeit. Afgelopen nacht beter geslapen dan de nacht ervoor. Die trent gaan we doorzetten

komt wel. En er ligt een groot mes onder mijn kussen
Ik weet niet hoe het hier met melders zit. Er is geen brandblusser. Ik ga er vanuit dat het oké is.
Slapen komt wel weer. Alleen de emoties zitten hoog, dan ben ik ook banger. Gewoon lezen tot het niet meer tot me doordringt en dan maar liggen. Het stomme is dat het boven zo gehorig is (beneden niet) dat ik het hoor als de buren een piepende/krakende deur dichtdoen. Inmiddels snap ik dat het de buren zijn. Alleen alsnog.
De meneer van de keuken was geen fijne man. Hij behandelde mij als een dom vrouwtje "ach het is vast de waterkoker, maar maandag laat ik een collega je geruststellen". Toen ik zei dat hij maar de andere apparaten moest testen wilde hij dat niet, omdat hij (terecht) bang was voor schokken. Toen ik zei dat de waterkoker het enige was dat wel functioneerde was er geen respons, maar mocht ik dit weekend wel water koken

Ik ben een beetje geïrriteerd door die man. "Koken is ook typisch iets waar vrouwen een spoedmelding van maken". Dus vanavond maar een maaltijdsalade maken oid. Boodschappen voor gehaald. Was alleen zo warrig dat ik met een OV-chipkaart probeerde te betalen en helemaal gefrustreerd raakte.
Dit is niet mijn week.
Jullie zijn allemaal geweldig lief. Het spijt me echt als ik ergens niet op gereageerd heb. Dat hoofd van mij...
Nu mentaal in het plaatje van Lenny duiken