quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben een dankbaar en gezegend mens
Ja zeker. Als ik mocht kiezen zou ik anders besloten hebben, maar het is wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
Ow Cots
Wat goed !
En wat fijn dat het huisje toch stiekem best wel meevalt
En ja liever 2 maanden ergens anders dan 2 maanden in een halve woning .
( hebben hier een jaar lang verbouwd en gewoond , zal je zeggen valt niet mee )
De herrie is er ook als ik er nog ben. Ze zijn pas in maart klaar. Alleen dit is omdat er geen toilet, badkamer of plafond boven is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:02 schreef DoubleDip het volgende:
Wat fijn om te lezen dat de wisselwoning meevalt.
Overigens zou ik blij zijn dat je even weg bent hoor. Heb ook wel gehoord over mensen die wel mochten blijven tijdens renovatie. Enorme puinzooi wordt dat en je zit er middenin. Echt niks lijkt me dat.
Voor die buurman van je trouwens ook niet, die zit nu middenin de herrie.
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Iom = in overleg metquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Was op mijn verzoekquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Gesnapt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het haakclubje was weer even fijn
Even een uurtje onder de mensen. De volle twee uur haal ik bijna nooit. Een uurtje is fijn. Ben wel helemaal uitgeput nu, maar op een goede manier.
Tijd voor thee
Nog maar een week tot mijn spullen naar de wisselwoning ga en een week plus twee dagen tot ikzelf over gaspannend!
Mis mijn moeder wel enorm. Zou zo graag even met haar praten.
Zij zei toen mijn vader zelfmoord had gepleegd: "als hij er tussenuit mag knijpen, dan mag ik dat ook". Ondanks dat euthanasie anders is, dat ik het begrijp en respecteer, dat gevoel wat zij zei, voel ik nu ook. En nee, ik ben niet boos of zo. Echter heb ik sterk het gevoel van "ik wil er ook tussenuit knijpen", een "ik kan het niet aan"
'k Ben zo moe. Niet alleen van het drukke clubje, maar ook van alle toestanden. Misschien ga ik dadelijk even een dutje doen, maar eerst thee
Ja... als hij geen familie had dan wel, maar goed... ook een beetje eigen schuld dikke bult. Negeren was geen handige tactiek van hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Fijn dat je wisselwoning meevalt
En het is heel lief dat je anderen wilt helpen maar neem niet teveel hooi op je vork
Ook iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?
Geniet van je snoeibeurt!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
't Is weer ochtend. Het is containerdag in de straat (grofvuilcontainer voor de straat) en net mijn meuk erin gegooid. En nu ga ik als een oud wijf klinken: Van achter mijn laptop uitzicht op. Dus ik kan lekker kijken naar sjouwende mensenIk was de eerste
Vandaag lekker haken achter de laptop. Zo nu en dan naar boven om dingen te doen, maar dat is "rommel in vuilniszak doen" of "kopje naar beneden brengen". Dus prima te doen ja
Dus elk uur even naar boven voor één mini-dingetje
Gisteravond had ik het even moeilijk, maar gelukkig is dat gevoel nu wegSoms kunnen avonden zo lastig zijn. Dan ben ik moe en ik kan me de laatste tijd slecht concentreren op boeken. Anyway, nog een week en een dag, dan heb ik even rust.
Besloten trouwens dat ik me, zodra ik over ben, mezelf een knipbeurt gun. Mijn haar is erg lang, jaren geen kapper gezien. Dus even bijpunten en netjes makenHet valt nu tot tien centimeter boven mijn billen, dus als ik het laat bijwerken is het niet ineens super kort. En dan elke zomer even naar de kapper daarvoor
![]()
Even goed voor mezelf zorgen
Nu nog nietquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geniet van je snoeibeurt!Zal vast fijn aanvoelen.
Vind het altijd wel leuk om naar de kapper te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu nog nietZodra ik over ben naar de wisselwoning.
Ben benieuwd of ze wat moois ervan kunnen maken
Maar echt, ben jaren niet geweest, dus het is wel nodig en zo duur is de kapper nou ook weer niet![]()
Net mijn haar gewassen, dus het wordt zo weer een beetje krullerig, dat vind ik altijd wel leuk staan. Als het wat bijgewerkt is, is dat misschien ook meer![]()
Lekker belangrijk ditdomme uiterlijkheden
Uiterlijkheden zijn niet domquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar echt, ben jaren niet geweest, dus het is wel nodig en zo duur is de kapper nou ook weer niet![]()
Net mijn haar gewassen, dus het wordt zo weer een beetje krullerig, dat vind ik altijd wel leuk staan. Als het wat bijgewerkt is, is dat misschien ook meer![]()
Anderhalf weekje en dan idd naar de kapperquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiterlijkheden zijn niet dom
Het kunnen bepaalde gevoelens enorm versterken
Als je haar goed zit
Voel jij je ook vaak beter
Dus lekker haartjes laten doen
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, misschien wil ik toch even weg naar de wisselwoning
Ik word helemaal gestoord hier..:
• het eerste renovatieblok (ik zit in blok twee) enorme herrie
• de straat wordt opengesloopt en gedaan voor elektra
• niet gedefinieerde herrie
Ik heb een noise cancelling - koptelefoon die normaal gesproken echt prima werkt, alleen die kan dit niet tegenhouden. Mijn hobbykamer is leeg, dus daar kan ik niet heen vluchten en dat geeft stress van alle zooi (van dozen, spullen die nog even moeten wachten met weg etc). En ik heb al gewandeld, maar ik vind in het park zitten ook ongemakkelijk.
Dit zijn teveel prikkels
[..]
Anderhalf weekje en dan idd naar de kapper
Stukje er af en kijken of ze wat volume kan geven
Als je dat leuk vindt, straal je dat ook uit!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is helemaal gemeubeliseerd gelukkigquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.
Dank u! Over mijn haar krijg ik best vaak complimentenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt, straal je dat ook uit!
Good for you.![]()
En af en toe de schaar erin is ook weleens lekker.
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een klapstoeltje ofzo pakken en met je haak/knutselspullen in de wisselwoning gaan zitten? Je hebt toch de sleutel. Neem je desnoods wat eten/snacks mee tot de herrie over is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |