Hoi,quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry van gisteren en van bericht
Straks de woningbouw bellen
Maar eerst koffie
Ow ja, in mijn wereld reageert er niemand op mailtjes op zaterdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:33 schreef Iceage het volgende:
Niet maandag Droopie maar vandaag nog. Zeker dat er warm water is en de stroom veilig!
Dat is ze geraden ook dat ze komen vandaag en kijken of ze de warmwatervoorziening aan de gang krijgen maar het aller aller belangrijkst is dat de stroom veilig moet zijn. !!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Maar de woningbouw komt langs
Weet niet hoe laat, maar ze nemen me serieus en dat had ik niet verwacht
Het is ze geraden dat ze langskomen!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Als ze dat niet kunnen regelen ze maar een vijf sterren suite in een goed hotel.(met superdeluxe badkamer) met vervoer en een diner bon en een bos bloemen en een fles goede wijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:12 schreef qltel het volgende:
Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat ze de problemen vandaag op kunnen lossen!
Sorry waarvoor? Heb liever dat je zoiets post, dan om het maar te blijven opkroppen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry van gisteren en van bericht
Maar eerst koffie
*Stig knuppel weer opbergt*quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik reageer zo op jullie
Ben je mal, tuurlijk ligt het niet aan jou!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woningbouw is geweest. Wat er precies mis was met de ketel weet ik niet, maar hij doet het weer. Iets met knopjes
En er komt een elekriciën (dyslexie-error) vandaag. Word ik over gebeld. Die arme man van de woningbouw heeft ook wat flinke schokken gekregen. Dus het lag niet aan mij
Tuurlijk lag dat niet aan jou. Ik hoop dat ze nu met spoed een elektricien laten komen ! Dit is bijzonder onveilig zo! (Tis zelfs levensgevaarlijk) Als hij er is laat hem ook de aardlekschakelaar controleren . Niet vergeten !quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woningbouw is geweest. Wat er precies mis was met de ketel weet ik niet, maar hij doet het weer. Iets met knopjes
En er komt een elekriciën (dyslexie-error) vandaag. Word ik over gebeld. Die arme man van de woningbouw heeft ook wat flinke schokken gekregen. Dus het lag niet aan mij
Jammer voor die man, maar wel goed voor jouw spoedvraag!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zou nog meer gecontroleerd moeten worden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Tuurlijk lag dat niet aan jou. Ik hoop dat ze nu met spoed een elektricien laten komen ! Dit is bijzonder onveilig zo! (Tis zelfs levensgevaarlijk) Als hij er is laat hem ook de aardlekschakelaar controleren . Niet vergeten !
Dat zou wel fijn zijn. Brandmelder is zelfs verplicht. Die op batterijen maken iedereen wakker ook als de batterij leeg raakt. Heb ik x gehad midden in de nacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou nog meer gecontroleerd moeten worden?
Brand- en koolmonoxidemeter?
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS misschien lees ik niet goed, maar heeft die kerel de electriciteit nou in orde gemaakt? Dat je geen schokken meer krijgt en dat alles werkt? Godnondeju??
Ik heb hier geen woorden voor. Je zou opnieuw moeten bellen met die woningbouwkutten, dit vertellen en melden als er niet deze middag iemand de electriciteit komt repareren dat hier een mooi verhaal in zit voor de plaatselijke krant!!!!! Stelletje wegwerphandschoenen zijn het!!!!!!!!! Godnondeju!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zien
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, stuk,maandag pas komt er een ander mannetje naar kijken. Zijn vrije dag verpesten voor een spoedmelding... typisch vrouwen die niet-koken als spoed zien
Snap ik maar nogmaals hou er rekening mee dat combi stroom en water levens gevaarlijk is !quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja
Ga me er dit weekend niet meer druk om maken
Het is wat het is
Net even gelegen op de bank onder een dekentje
Zo maar thee en haken.
Dat vroeg ik eerder ook al maar zulke optaters als ze omschreef plus het feit dat de man die voor de verwarming is geweest ze ook kreeg lijkt me dat van niet. Ook daarom is een goedwerkende aardlekschakelaar zo enorm belangrijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:20 schreef qltel het volgende:
Je niet druk maken is inderdaad heel goed. Wees een beetje voorzichtig met wat niet veilig aanvoelt. En bestel wat te eten of eet iets kant-en-klaars. Zo kom je dit weekend wel door en dan komt er maandag vast een mannetje die zorgt dat alles weer veilig is.
Misschien een gekke vraag, maar waar krijg je die schokken van? Kan het statische elektriciteit zijn?
Ah, okee, dat had ik even gemist. Dan wachten tot maandag. Dat is ook wel te doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat vroeg ik eerder ook al maar zulke optaters als ze omschreef plus het feit dat de man die voor de verwarming is geweest ze ook kreeg lijkt me dat van niet. Ook daarom is een goedwerkende aardlekschakelaar zo enorm belangrijk
Ze zijn wel geweest verwarmings man kreeg ook schokken maar keuken meneer wilde niks doen.(absurd)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet zeker dat CotS wel voorzichtig gaat zijn![]()
Jammer dat ze niet vandaag komen, maar ok, het is wat het is.
Loslaten.
Dan maar indoor kamperen dit weekend
Ik weet het. Maar het is nu wat het is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ze zijn wel geweest verwarmings man kreeg ook schokken maar keuken meneer wilde niks doen.(absurd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |