abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221525223
DE HUIDIGE SITUATIE

Op het moment heb ik extreem veel stress ivm een renovatie. De twintigste ga ik voor twee/tweeënhalf maand naar een wisselwoning. Alles is onzeker en ik kan slecht tegen stress. Doe mijn best. Fact is niet super enthousiast over hoe het gaat, maar ik doe mijn best

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
pi_221525239
Mijn Laatste post:

Ik denk geen airfryer, maar hoop wel op een oven (maar als de één ontbreekt dan de ander en zo :Y . En anders twee maanden zonder).

En ik kijk wel even over het klagen als het vies is. Ben er niet echt assertief genoeg voor :@
Als het schoon is wil ik wel nogmaals schoonmaken voor het gevoel. En als het vies is... tja... handschoentjes mee en als het echt erg is toch wel naar de woningbouw (met foto's van vuil)

Dat van die ruitjesvellen @DoubleDip deed ik als student idd! Toen ik klein woonde en elke maand de boel probeerde ruimer in te richten _O-
Mezelf kennende ga ik wel een beetje schuiven _O- dus foto hoe het was en dan ideaal maken ;)

En adem in, adem uit... in november ben ik weer thuis. In een weekje tijd is alles thuis weer schoon en gezellig :Y

Het was gisteren wel fijn dat de psych begreep en wist te benoemen waarom ik me zo eenzaam en alleen voel hierin. Ook al ben ik enorm dankbaar met al mijn vrienden en met jullie. Alleen het is toch wel erg alleen leef en dat er niemand is die zegt van "ik doe deze taak" of "ik doe de boodschappen wel even" of "zullen we even chillen met een filmpje of spelletje". Alles moet uit mij komen. En ja, heel veel lieve mensen helpen, alleen ik moet het wel alleen overzien en zo. Plus dat ik even iemand mis om gezellig mee te ontspannen

Zow... nu janken

En de reactie van @Iceage

quote:
Janken is goed dan komt het eruit.

Bedenk ook dat als je eenmaal in de wisselwoning zit met je spullen het grootste deel klaar en achter de rug is. Dan kun je rustig toewerken naar de verhuizing terug naar je eigen gerenoveerde woning. Dat zal lang niet zoveel energie vragen en stress geven als nu de verhuizing naar de wisselwoning.

over 1 post is dit deel vol.
En nu mijn reactie daar weer op (lekkere rommelige post wordt dit ;) )

Je het gelijk. Ben blij als het november is en ik weer thuis ben. Lekker schoonmaken, spulletes weer een eigen plekje geven. Kan niet wachten. En dan nog wat maanden een steiger voor mijn huis, maar dat is dikke prima. Als ik privacy wil doe ik de gordijnen wel dicht ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')