Mijn Laatste post:Ik denk geen airfryer, maar hoop wel op een oven (maar als de één ontbreekt dan de ander en zo

. En anders twee maanden zonder).
En ik kijk wel even over het klagen als het vies is. Ben er niet echt assertief genoeg voor
Als het schoon is wil ik wel nogmaals schoonmaken voor het gevoel. En als het vies is... tja... handschoentjes mee en als het echt erg is toch wel naar de woningbouw (met foto's van vuil)
Dat van die ruitjesvellen
@DoubleDip deed ik als student idd! Toen ik klein woonde en elke maand de boel probeerde ruimer in te richten

Mezelf kennende ga ik wel een beetje schuiven

dus foto hoe het was en dan ideaal maken
En adem in, adem uit... in november ben ik weer thuis. In een weekje tijd is alles thuis weer schoon en gezellig
Het was gisteren wel fijn dat de psych begreep en wist te benoemen waarom ik me zo eenzaam en alleen voel hierin. Ook al ben ik enorm dankbaar met al mijn vrienden en met jullie. Alleen het is toch wel erg alleen leef en dat er niemand is die zegt van "ik doe deze taak" of "ik doe de boodschappen wel even" of "zullen we even chillen met een filmpje of spelletje". Alles moet uit mij komen. En ja, heel veel lieve mensen helpen, alleen ik moet het wel alleen overzien en zo. Plus dat ik even iemand mis om gezellig mee te ontspannen
Zow... nu janken
En de reactie van @Iceagequote:
Janken is goed dan komt het eruit.
Bedenk ook dat als je eenmaal in de wisselwoning zit met je spullen het grootste deel klaar en achter de rug is. Dan kun je rustig toewerken naar de verhuizing terug naar je eigen gerenoveerde woning. Dat zal lang niet zoveel energie vragen en stress geven als nu de verhuizing naar de wisselwoning.
over 1 post is dit deel vol.
En nu mijn reactie daar weer op (lekkere rommelige post wordt dit

)
Je het gelijk. Ben blij als het november is en ik weer thuis ben. Lekker schoonmaken, spulletes weer een eigen plekje geven. Kan niet wachten. En dan nog wat maanden een steiger voor mijn huis, maar dat is dikke prima. Als ik privacy wil doe ik de gordijnen wel dicht