quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
So far so good.![]()
Lekker ff inzakken. Bakkie thee erbij.
Verdraag de rommel slecht. Het idee dat ik op een nette en vooral rustige plek kan zitten houdt me aan. Al begint het rustig aan vorm te krijgen. Zo vast mijn tassen met kleding naar boven. Kussen naar beneden halen voor op de bank. Daarnaast kom morgenmiddag de psych en dan wil ik graag de boel netjes hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
So far so good.![]()
Lekker ff inzakken. Bakkie thee erbij.
Heb je wel eens inductie gehad?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik moet even negatief doen.
Magnetron geeft zo'n harde schok dat ik een blaar heb
Vervolgens doet de senseo stom
De televisie en ik hebben ruzie
en nu begrijp ik helemaal niks van die super stomme inductie
Dus maar koud gegeten. Ben nu echt te moe, kan wel janken
Morgen maar weer een poging wagen met die *** inductie
En een mail naar de woningbouw
Waarom kan het allemaal niet even meezitten. Ben alles even in veelvoud zat.
Stom huis
Stomme renovatie
Stomme alleen zijn
Stomme alles
zit gewoon te janken van frustratie.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik moet even negatief doen.
Magnetron geeft zo'n harde schok dat ik een blaar heb
Vervolgens doet de senseo stom
De televisie en ik hebben ruzie
en nu begrijp ik helemaal niks van die super stomme inductie
Dus maar koud gegeten. Ben nu echt te moe, kan wel janken
Morgen maar weer een poging wagen met die *** inductie
En een mail naar de woningbouw
Waarom kan het allemaal niet even meezitten. Ben alles even in veelvoud zat.
Stom huis
Stomme renovatie
Stomme alleen zijn
Stomme alles
zit gewoon te janken van frustratie.
Bedoel je een Febo ?quote:
Nee dierbare foto.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bedoel je een Febo ?
Child inductie even testen met pan water of een ei bakken. Vooral met een ei bakken heb je snel in de gaten hoe hard (of zacht) het gaat.
Relatief goed geslapen. Lijf moet wennen aan bed en geluidenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:20 schreef DoubleDip het volgende:
Hoop dat je goed slaapt vannacht. Morgen weer een dag en dan met een frisse blik alles bekijken.
Terechte complimenten trouwens over je aanpak. Je klonk heel gestructureerd en georganiseerd. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Geen eieren in huis. Ga vanavond gewoon kijken en als wat aanbrand is het pech. Worteltjes, aardappeltjes en een vleesvervanger zijn geen wereldschokkende, moeilijke dingen (maar oh zo lekker soms)quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:10 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen Child.
Ik hoop dat je goed geslapen hebt in je wisselwoning in het brede bed.
Vandaag lekker relaxen, het gezellig maken en uitvogelen hoe de TV werkt en wat er mis is met de senseo.
Test eitje bakken op de inductieplaat.
Als je zelf nog geen senseo hebt misschien eentje als kado en beloning voor jezelf kopen ? Vrienden van mij vinden de mokka pads het lekkerst. Ikzelf drink geen koffie maar sla de chocolade pads niet af
Fijne vooral rustige dag. Hectiek en onrust heb je meer dan genoeg gehad de afgelopen tijd.
SnoboftheStars.quote:[b]Op
Een nieuwe senseo ga ik niet kopen. Heb thuis een liminet edition van Blond Amsterdam
Ik schrok alleen heel ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:03 schreef Iceage het volgende:
Bedankt voor je update. Uit bed gelazerdLol alleen natuurlijk als je je niet zeer hebt gedaan.
Zeker weten! Servies en items van Blond Amsterdam zijn geweldig (die dure Senseo van mijn moeder gekregenquote:
Omdat het een smart-TV is, dus ik dacht check of het internet wel aangesloten is. En dat was idd niet het geval. Beetje het niveau van checken of er een stekker inzitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
“TV snap ik! Hij was niet verbonden aan het internet, nu welDus vanavond wel lekker beeldbuiskijken“
Hoe wist je j de oplossing??
Mijn excuses!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten! Servies en items van Blond Amsterdam zijn geweldig (die dure Senseo van mijn moeder gekregenKerstcadeau)
Ik ga toch niet voor een saaie, waar zie je me voor aan !?
(grapje)
Wat een puinzooi .....quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
crisisdienst gebeld. Ik ben niet oke
Alles is stuk in dit rottige rot huis. Denk, overstuur + heimwee, dat ik afleiding zoek met warme douche. Stuk.
Morgen de klantenservice (elke dag open, ook weekend) bellen. Stroom in de keuken is onveilig (de teller staat op drie grote stroomstoten) en geen warm water. En ja, ik heb alles gecheckt, ik heb gevideobeld met mijn broer die zulk werk doet. Samen met hem alles gecheckt en geprobeerd. Het is allemaal stuk. Daar moet een monteur bij komen.
Ik leg morgen wel even mijn emotionele staat van nu uit. Als ik dat nu doe krijg ik denk ik hier gedoe. Kan je wel vertellen dat als ik mijn broer moet inschakelen dat de problemen groot zijn. En de crisisdienst heeft ook niet geholpen ondanks een prima persoon. En de psych heeft een heel eerlijk appje over hoe het gaat.
Het is allemaal teveel. Leuk hoor, complimentjes omdat troepjes in een doos kan stoppen. Dat betekent niet dat ik het goed doe of goed met me gaat. Het is ruk, ik ga ruk, mijn leven is ruk en ik wil ermee stoppen.
Anyway... maakt allemaal ook niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |