Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)
Ach, 't is wat het is. Gewoon nog een weekjequote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.)
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.
De woonkamer en keuken blijven ingericht (alleen kwetsbare spullen goed opbergen en alle meubels bij het raam wegquote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:36 schreef DoubleDip het volgende:
Ah dat idee is best verwarrend, dat het een verhuizing is zonder spullen allemaal mee nu![]()
Anyway, heb je nog een rustige plek gevonden @:ChildoftheStars?
Ik lig graag dwarsquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt nu lekker dwarsliggen in je tweepersoonsbed!
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig graag dwars
Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet
Zou ik gewoon doen hoor, heerlijk tochquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig graag dwars
Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet
Wat irritant!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk
Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.
Elch, ik ben echt even geïrriteerd
Erg vervelend ja, baal als ene stekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat irritant!
Ik heb laatst de plaatselijke elektronica winkel gebeld en gezegd dat ik een tv nodig had. (Niet voor mezelf, maar toch). Man vroeg door (wensen en budget) en kwam met een goed voorstel. Beetje verkoper kan je helpen.
Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk
Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.
Elch, ik ben echt even geïrriteerd
Ja ik weet het zeker. Hij reageert nergens meer opquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?
Stopcontact is prima, lampje eraan gedaan, die deed het en alle porseleinen stoppen in de stoppenkast zijn nog heelquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:57 schreef Iceage het volgende:
Ai, Dat is balen.
Het kan ook iets heel simpels zijn zoals bv een zekering in de tv di er er uit ligt.
Hoe oud is je tv ? Nog evt garantie ?
Kun je tv kijken op de laptop ?
Nieuwe TV genotquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
De chagrijnigheid is weg
Het is wat het is. Als ik weer naar huis ga een nieuwe televisie kopen. Zulke dingen gebeuren eenmaal.
Nu lekker luieren. Ben al een paar keer naar boven geweest > zie echt geen klus meer voor nu. Ik wil zondag pas beneden beginnen. Dus ik kan echt even niks doen vandaag
Nou het is flink warm, zweet als een otter, dus ik ga lekker niksen. Beetje binge watchen, beetje lezen, beetje gamen etc. Vandaag en morgen zijn toch onmogelijk warm. Loop wel regelmatig naar boven voor het zoeken naar klusjes, maar kan ze niet vinden. Eerst volgende klus boven is zaterdag of zondag een laatste was draaien hier. Morgenochtend even wat vuilniszakken wegbrengen
maar ik merk wel dat het me allemaal teveel wordt > ik ben chagrijnig, onaardig, ongeduldig, bozig en voel me algeheel niet fijn. Deze versie van mijzelf is niet een leuke versie, maar hem wegdrukken wil even niet meer lukken
Over twee of drie maanden jaquote:
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over twee of drie maanden jamaar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel
vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over twee of drie maanden jamaar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel
vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
Met je eens. Mijn oom is 92 en begin stadium dementie. Kon binnen 5 minuten goed met de Sony overweg gelukkig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |