abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2026 @ 14:26:43 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221556160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.) *O*
Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.
pi_221556436
Ah dat idee is best verwarrend, dat het een verhuizing is zonder spullen allemaal mee nu 8)7

Anyway, heb je nog een rustige plek gevonden @ChildoftheStars?
pi_221556455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 13:52 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook al. Lekker nog wat leuke klusjes doen in de wisselwoning. Klapstoeltje is niet nodig want de woning is volledig ingericht. (En schoon.) *O*
Ach, 't is wat het is. Gewoon nog een weekje :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 14:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ga gave gordijntjes haken. Als ik iets leuk vind staan is dat het wel. Zo knus en gemoedelijk.
_O- ik ben meer van de dekens haken ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:36 schreef DoubleDip het volgende:
Ah dat idee is best verwarrend, dat het een verhuizing is zonder spullen allemaal mee nu 8)7

Anyway, heb je nog een rustige plek gevonden @:ChildoftheStars?
De woonkamer en keuken blijven ingericht (alleen kwetsbare spullen goed opbergen en alle meubels bij het raam weg
De drie slaapkamers boven en badkamer moeten leeg
De wisselwoning is ingericht. Daar moeten alleen kleding, handdoeken, keukenlappen heen. Plus mijn knutselspullen. Omdat het een tweepersoonsbed is moet ik mijn besties vragen of ik van hen een onderlaken kan lenen. En als ik dat vergeet even naar de action. Beddekhoezen heb ik wel (eenpersoonsdekens).

Dus ja, het is verwarrend ;)

Edit: en de vliering moet leeg, maar die gebruik ik niet. Vind hem eng en de grote kelder/schuur-ding moet leeg

[ Bericht 2% gewijzigd door ChildoftheStars op 12-08-2026 15:49:56 ]
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:33 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221556851
Je kunt nu lekker dwarsliggen in je tweepersoonsbed!
pi_221556861
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt nu lekker dwarsliggen in je tweepersoonsbed!
Ik lig graag dwars :+

Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet :Y
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 augustus 2026 @ 17:18:19 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221556879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar idd, neem het er van. Zat te twijfelen, overbodige luxe, maar waarom eigenlijk niet :Y
:o :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221556919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zou ik gewoon doen hoor, heerlijk toch
pi_221558578
-O- net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk

Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.

Elch, ik ben echt even geïrriteerd
pi_221558664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- net even gevloekt. Zit je lekker met een boekje en televisie aan op de bank. Poef, tv stuk

Ik weet er te weinig van om eentje online te bestellen. Dus ik moet ervoor naar de stad. Dat ga ik nu niet trekken. Dat doe ik wel wanneer ik weer thuis ben rustig. En ja, het is niet dat ik het financieel niet kan dragen, het is dat je lekker zit en al stress hebt, dat de duivel dan op de hoogste hopen schijt. Als ik genoeg kennis had dan zou ik het online durven, maar dit wil ik met advies van de elektronica winkel doen.

Wat irritant!

Ik heb laatst de plaatselijke elektronica winkel gebeld en gezegd dat ik een tv nodig had. (Niet voor mezelf, maar toch). Man vroeg door (wensen en budget) en kwam met een goed voorstel. Beetje verkoper kan je helpen.
pi_221558695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Wat irritant!

Ik heb laatst de plaatselijke elektronica winkel gebeld en gezegd dat ik een tv nodig had. (Niet voor mezelf, maar toch). Man vroeg door (wensen en budget) en kwam met een goed voorstel. Beetje verkoper kan je helpen.
Erg vervelend ja, baal als ene stekker

Ach, ik woon vlakbij het centrum, dus na de renovatie ga ik er even heen. Nu moet ik geen beslissingen nemen en stress opzoeken
In de wisselwoning is er een grote televisie. Dus ik zit nu een week zonder en misschien hooguit twee weken zonder erna. Kan prima en ik heb een laptop

Het was gewoon even stom, want ik eindelijk me even ontspannen voelde en nu weer stijf sta van de stress _O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:47:22 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221558973
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?
pi_221558983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Weet je zeker dat ie kapot is? Klap erop, stekker er 3 minuten uit, ik noem maar wat?
Ja ik weet het zeker. Hij reageert nergens meer op
Stekker erin/eruit, nieuwe batterijen in de afstandsbediening (ondanks dat ik die niet gebruikte, hij stond gewoon aan). Ander stopcontact. Wachten... Hij is gewoon kaduuk

Dus na de renovatie naar de Mediamarkt
pi_221559036
Ik ben chagrijnig en geïrriteerd en gestrest e gefrustreerd en BAH
Ben alles even door en door zat
pi_221559038
Ai, Dat is balen.

Het kan ook iets heel simpels zijn zoals bv een zekering in de tv di er er uit ligt.
Hoe oud is je tv ? Nog evt garantie ?

Kun je tv kijken op de laptop ?
pi_221559050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:57 schreef Iceage het volgende:
Ai, Dat is balen.

Het kan ook iets heel simpels zijn zoals bv een zekering in de tv di er er uit ligt.
Hoe oud is je tv ? Nog evt garantie ?

Kun je tv kijken op de laptop ?
Stopcontact is prima, lampje eraan gedaan, die deed het en alle porseleinen stoppen in de stoppenkast zijn nog heel
Kreng is gewoon stuk
Geen flauw idee hoe oud hij is, sowieso geen garantie meer.
En jep, kijk nu op de laptop, maar dat is onrustig aan mijn hoofd
Maar goed... in oktober naar de Mediamarkt
pi_221559127
Je kan ergens de komende tijd ook even bij mediamarkt kijken als je niks te doen hebt. Hou ook de aanbiedingen in de gaten dat kan behoorlijk schelen.

Let op in winkels staan ze allemaal op dynamisch beeld om ze zo fel en kleurrijk mogelijk te laten overkomen. In een huiskamer is dat veel te fel.

Ga voor een betrouwbaar bekend merk met goede garantie.

Voor mijn oom heb ik een Sony Bravia (geen oled maar 1 van ik dacht 379 eu met een simpele ab. met grote toetsen) gekocht omdat hij thuis nog een ouderwetse dikke beeldbuis tv gebruikte die geen digitaal signaal aan kan :)

Slaap lekker straks.
pi_221559930
Goedemorgen,

Op de vraag hoe geslapen te hebben weet ik het even niet
Het opstaan lukt de laatste dagen wel, dat is fijn
Alleen ik ben gefrustreerd en chagrijnig naar bed gegaan en ook zo wakker geworden

Nu eerst maar koffie en wakker worden, proberen de emoties los te laten. Emoties lossen geen problemen op

Vandaag een rustig dagje. Beetje rondlummelen en weer wat dingen verslepen. Niks bijzonders. Over een week ben ik op dit moment super gestrest druk bezig. Nu maar even van mijn rust genieten

Hopelijk keert deze dag nog om
pi_221560702
De chagrijnigheid is weg
Het is wat het is. Als ik weer naar huis ga een nieuwe televisie kopen. Zulke dingen gebeuren eenmaal.

Nu lekker luieren. Ben al een paar keer naar boven geweest > zie echt geen klus meer voor nu. Ik wil zondag pas beneden beginnen. Dus ik kan echt even niks doen vandaag

Nou het is flink warm, zweet als een otter, dus ik ga lekker niksen. Beetje binge watchen, beetje lezen, beetje gamen etc. Vandaag en morgen zijn toch onmogelijk warm. Loop wel regelmatig naar boven voor het zoeken naar klusjes, maar kan ze niet vinden. Eerst volgende klus boven is zaterdag of zondag een laatste was draaien hier. Morgenochtend even wat vuilniszakken wegbrengen

maar ik merk wel dat het me allemaal teveel wordt > ik ben chagrijnig, onaardig, ongeduldig, bozig en voel me algeheel niet fijn. Deze versie van mijzelf is niet een leuke versie, maar hem wegdrukken wil even niet meer lukken
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2026 @ 10:55:49 #94
Brabo Bastard
pi_221560705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
De chagrijnigheid is weg
Het is wat het is. Als ik weer naar huis ga een nieuwe televisie kopen. Zulke dingen gebeuren eenmaal.

Nu lekker luieren. Ben al een paar keer naar boven geweest > zie echt geen klus meer voor nu. Ik wil zondag pas beneden beginnen. Dus ik kan echt even niks doen vandaag

Nou het is flink warm, zweet als een otter, dus ik ga lekker niksen. Beetje binge watchen, beetje lezen, beetje gamen etc. Vandaag en morgen zijn toch onmogelijk warm. Loop wel regelmatig naar boven voor het zoeken naar klusjes, maar kan ze niet vinden. Eerst volgende klus boven is zaterdag of zondag een laatste was draaien hier. Morgenochtend even wat vuilniszakken wegbrengen

maar ik merk wel dat het me allemaal teveel wordt > ik ben chagrijnig, onaardig, ongeduldig, bozig en voel me algeheel niet fijn. Deze versie van mijzelf is niet een leuke versie, maar hem wegdrukken wil even niet meer lukken
Nieuwe TV genot O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221560716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nieuwe TV genot O+
Over twee of drie maanden ja :Y maar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel :) vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2026 @ 11:00:02 #96
Brabo Bastard
pi_221560727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Over twee of drie maanden ja :Y maar idd, een nieuwe televisie. Even me goed laten adviseren door de winkel :) vroegah koos je een formaat en dan was het prima. Alleen nu met al die smart-televisies en zo... geen idee. Mijn overleden televisie was gewoon met een chromecast. Naja... ik neem een meetlint mee, kijk wat past en vraag hulp. Komt wel goed
Gaat je lukken O+
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 13 augustus 2026 @ 11:19:06 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221560864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).
pi_221561732
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 11:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Vraag om een eenvoudig, met nadruk op eenvoudig te bedienen TV. Dus niet met vijf afstandsbedieningen en een ‘printvriendelijke handleiding’ van 1000 pagina’s (die kreeg ik ooit).
Met je eens. Mijn oom is 92 en begin stadium dementie. Kon binnen 5 minuten goed met de Sony overweg gelukkig.
Prima TV mooi beeld en geluid full HD simpele AB.en ook geen kapitaal zoals je kwijt bent aan een met oled beeldscherm.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 13-08-2026 14:33:24 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 augustus 2026 @ 14:23:31 #99
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221561989
En als je die Chromecast gewend bent, hang 'm ook weer gewoon aan je nieuwe TV. Hoef je je daar ook niet druk over te maken.

(wij gebruiken onze gloednieuwe smart-TV helemaal dom, ook met Chromecast)
pi_221562235
'k Word altijd zo slaperig van deze temperaturen. Net een lange dut gemaakt en zou zo verder kunnen slapen. EN ja, ik lag onder een vierseizoenendekbed, want ik te lui was om mijn dunne deken te pakken _O-

Over een week heb ik rond deze tijd rust :Y
Dan zit ik vast aan de tafel of op de bank met drinken en wat lekkers om me heen te kijken en te bedenken hoe ik de ruimte wat meer "CotS" maak.
Of ik richt de kast in met mijn knutsels of ik zit te haken
Dan denk ik "vooruit, deze twee/drie maanden kom ik wel door"

En zondag rond deze tijd ben ik boven en beneden klaar met alles. Baal ik nog meer van de ongezelligheid en ben ik enorm in de stress voor dinsdag. Of ik breng alvast al mijn spullen naar beneden op mijn dooie akkertje, zodat bestie niet hoeft te sjouwen, dan heb ik dat allemaal al gedaan

Maandag rond deze tijd loop ik het zoveelste rondje door mijn huis en weet het niet meer.
Dinsdag kijken mijn bestie en ik rond deze tijd en komen tot de conclusie dat het oké is of een klein klusje

En morgen rond deze tijd zit ik er net zo bij als nu ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')