SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit hengeltje gaat zelfs @Slobeend niet happen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:34 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er wel een enorm paupergevoel bij krijgen dat je een rechtsbuiten wil kopen die 5 miljoen moet kosten en je moet zeggen ja we kunnen het nu nog niet betalen.
Nu dit bericht naar buiten is gekomen moet je maar hopen dat Twente of Utrecht je niet snel voor is.
Dat van Twente of Utrecht was wat overdreven, maar dat dit nu naar buiten komt en je zelf vast zit omdat je nog geen 5 miljoen kan betalen brengt toch een risico met zich mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dit hengeltje gaat zelfs @:slobeend niet happen.
Begrijp ik. Ik vind het ook ietwat verbazingwekkend dat we nooit een cent te makken hebben. Benieuwd of dat ooit gaat veranderen. Maar ach, we zijn het gewendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van Twente of Utrecht was wat overdreven, maar dat dit nu naar buiten komt en je zelf vast zit omdat je nog geen 5 miljoen kan betalen brengt toch een risico met zich mee.
Net als dat het een risico is dat duidelijk is dat Ajax wel bereid is de poeplap te trekken. En zo is er altijd wel iets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van Twente of Utrecht was wat overdreven, maar dat dit nu naar buiten komt en je zelf vast zit omdat je nog geen 5 miljoen kan betalen brengt toch een risico met zich mee.
Ja zo kan je overal een punt aan lullenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Net als dat het een risico is dat duidelijk is dat Ajax wel bereid is de poeplap te trekken. En zo is er altijd wel iets.
Dat is dus precies wat ik zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zo kan je overal een punt aan lullen
Lijkt me niet zo handig om het precedent te scheppen dat je bij het 1e elftal komt als je vader maar een beetje gaat zitten zeuren in de media.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef De_Pel het volgende:
Zie net dat Schaken bij 1 mag aansluiten nu Sliti weg is. Lijkt me gezien de concurrentie vrij zinloos, maargoed.
Ook daar staat veel informatie over in het jaarverslag. Bijvoorbeeld dat de uitzendrechten voor de Europese bekertoernooien in 1999 aan Feyenoord Premie Effect B.V. zijn verpand en dat de hoogte van het bedrag wat Feyenoord via een lening van de obligatiehouders heeft gehad niet in de balans zijn opgenomen in de schuldenpositie. Wel worden de uitbetaalde premies om die obligatiehouders te compenseren van het explotatieresultaat afgetrokken. De jaarrekening van Feyenoord laat daarom niet alle financiële ellende zien en het gat was veel dieper dan je dacht, want dit staat nog los van de VvF. Ook stroomt er lang niet zoveel geld naar binnen als je bruto denkt vanuit die geldbedragen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die ook maar enigszins voetbal volgt ondertussen wel begrijpt dat bruto transferresultaat láng niet het hele verhaal vertelt. Zeker niet bij Feyenoord.
Tegelijkertijd denk ik dat bijna iedereen zich jaar in jaar uit verbaast over hoe de grootste amateurclub van Nederland gerund wordt, met als gevolg dat je - zelfs nu je voor het eerst in decennia consequent goede transferresultaten behaalt en 3x in 4 jaar CL miljoenen harkt - nog steeds nauwelijks mogelijkheden blijf hebben.
Tja. Herhaling van zetten inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ook daar staat veel informatie over in het jaarverslag. Bijvoorbeeld dat de uitzendrechten voor de Europese bekertoernooien in 1999 aan Feyenoord Premie Effect B.V. zijn verpand en dat de hoogte van het bedrag wat Feyenoord via een lening van de obligatiehouders heeft gehad niet in de balans zijn opgenomen in de schuldenpositie. Wel worden de uitbetaalde premies om die obligatiehouders te compenseren van het explotatieresultaat afgetrokken. De jaarrekening van Feyenoord laat daarom niet alle financiële ellende zien en het gat was veel dieper dan je dacht, want dit staat nog los van de VvF. Ook stroomt er lang niet zoveel geld naar binnen als je bruto denkt vanuit die geldbedragen.
Dat was ook mijn doel met mijn post. En ik snap best dat je zegt dat je het concept van die langspeelplaat al vaker hebt gehoord, maar ik probeer slechts te laten zien hoeveel geld dat dan daadwerkelijk is wat wegstroomt ten opzichte van dat bruto bedrag wat je denkt via een bierviltje op te tellen.
Die 49% is niet waar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Herhaling van zetten inderdaad
Net als dat VvF verhaal inderdaad, volgens mij is er al 27x gesproken over het terugkopen van aandelen, maar hebben ze nog altijd bijna 49%.
Ondertussen halen zowel Ajax als PSV spelers die ongeveer evenveel kosten als alle aankopen van Feyenoord tot nu toe deze window. Dan moet je inderdaad maar net hopen dat alles op z'n plek valt.
Dat heeft volgens mij nooit plaatsgevonden. Het zou ook het laatste trucje van DtK zijn werd paar maand terug geroepen. Ook dat lijkt niet te zijn gebeurd. Schimmige zooi waar Feyenoord niet van af lijkt te komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:11 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die 49% is niet waar.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ienden-van-feyenoord
Kleine berekening aan de hand van dat nieuws bericht is grof ongeveer 20-25% nu nog.
Het zijn allemaal stapjes. Die premie effect is ondertussen wel afgelost, dus er is een gat waar alle winsten zoals vanuit Europees voetbal via wegstromen gedicht. Maar er zijn meer van dit soort creatieve constructies. Volgens mij ging die VvF inderdaad niet door, was dat niet omdat ze het dan in 1x wilde doen en niet in termijnen. Ik vermoed zomaar dat met dat overgebleven geld toen dat stadion dossier werd gefinancieerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 02:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij nooit plaatsgevonden. Het zou ook het laatste trucje van DtK zijn werd paar maand terug geroepen. Ook dat lijkt niet te zijn gebeurd. Schimmige zooi waar Feyenoord niet van af lijkt te komen.
Dit is dus niet doorgegaanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:11 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die 49% is niet waar.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ienden-van-feyenoord
Kleine berekening aan de hand van dat nieuws bericht is grof ongeveer 20-25% nu nog.
Het zou niet doorgegaan zijn omdat de club uiteindelijk niet in één keer alle aandelen kon terugkopen, maar wel wilde dat de VvF (vrijwel) alle benefits (zeggenschap) op zou geven. Weet natuurlijk niet of dat waar is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het zijn allemaal stapjes. Die premie effect is ondertussen wel afgelost, dus er is een gat waar alle winsten zoals vanuit Europees voetbal via wegstromen gedicht. Maar er zijn meer van dit soort creatieve constructies. Volgens mij ging die VvF inderdaad niet door, was dat niet omdat ze het dan in 1x wilde doen en niet in termijnen. Ik vermoed zomaar dat met dat overgebleven geld toen dat stadion dossier werd gefinancieerd.
Veel succes met Molina @ASroma , die kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:52 schreef H.FR het volgende:
29 miljoen voor Read gemist. Hopelijk is hij het hele jaar fit.
Nieuwe Jorgensen dit!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:52 schreef H.FR het volgende:
29 miljoen voor Read gemist. Hopelijk is hij het hele jaar fit.
Hoeveel vragen we voor Moussa?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veel succes met Molina @:asroma , die kan er echt helemaal niks van.
Blijkbaar is er ook al een tijdje een persoonlijk akkoord met Ouissa maar is er eerst een verkoop van Hadj Moussa nodig. Hup Newcastle.
Toch niet Nieuwkoop en Ivanusec he?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef fetX het volgende:
Volgens de Telegraaf wil Feyenoord nog meer spelers kwijt. Wat een nieuws.
Laat Hadj Moussa dan maar blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veel succes met Molina @:asroma , die kan er echt helemaal niks van.
Blijkbaar is er ook al een tijdje een persoonlijk akkoord met Ouissa maar is er eerst een verkoop van Hadj Moussa nodig. Hup Newcastle.
Jij zit niet in kamp Ouaissa?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Hadj Moussa dan maar blijven.
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch niet Nieuwkoop en Ivanusec he?
Je zal toch nog wat moeten verkopen van substantiele waarde, want er moet echt nog wat bij om mee te doen om de titel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Hadj Moussa dan maar blijven.
Ik denk dat ze de wat mindere spelers kwijtwillen omdat ze niet goed genoeg zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef fetX het volgende:
Misschien is de FP wel wat voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de wat mindere spelers kwijtwillen omdat ze niet goed genoeg zijn
En dan misschien nog wat betere spelers kwijtwillen zodat ze met dit geld nieuwe spelers kunnen kopen.
Absoluut niet goed genoeg.quote:
Best een aardige speler, maar vind je echt dat je die voor 10-12 moet gaan kopen? Zo goed is hij nou ook weer niet.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk niet dat hij voor 3 ton bijgetekend heeft tot 2029.
Hij zal vast wel een verhoging krijgen, net als dat wordt aangeboden aan Zechiel en Targhalline. Maar meestal gebeurt dit na de transferperiode pas.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:27 schreef De_Pel het volgende:
Voor Read zelf wordt het wel pijnlijk. Blijkbaar wil hij graag een leuke stap zetten, was met zowel Roma als Nottingham al akkoord. beiden willen een flink bedrag bieden, maar het klapt op pak hem beet 5 miljoen, wat hem een contract van vele miljoenen kost.
Natuurlijk heeft Feyenoord het goed recht, natuurlijk krijgt hij bij ons ook geen hongerloontje en natuurlijk kan hij die miljoenen later nog pakken, maar een 20 jarige jongen die zich in 1 klap financieel onafhankelijk had kunnen tekenen, dat zal je wel moeten managen.
Als hij echt 'maar' 3 ton per jaar pakt, zou ik daar wel snel wat aan doen.
De vraag is wat de marktwaarde van Read precies is. Misschien waren dit wel biedingen boven z'n marktwaarde en is er volgend jaar geen club die meer dan ¤20m wil bieden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een verhoging krijgen, net als dat wordt aangeboden aan Zechiel en Targhalline. Maar meestal gebeurt dit na de transferperiode pas.
Daarnaast is het juist goed dat Feyenoord eindelijk eens een wat lastigere onderhandelaar is. Veel te vaak zijn spelers voor te weinig vertrokken. Waarom hem nu voor 25 -28 laten gaan als je dat volgend jaar ook nog prima kunt krijgen? Tuurlijk neem je een risico met blessures, etc. Maar moet je dan altijd maar spelers voor ongeveer hun marktwaarde laten gaan?
Stevige teksten. Ik denk van wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut niet goed genoeg.
Dat is altijd de vraag natuurlijk, maar er is net zo goed een kans dat je er volgend seizoen meer dan 30 voor krijgt als hij een prima seizoen draait.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is wat de marktwaarde van Read precies is. Misschien waren dit wel biedingen boven z'n marktwaarde en is er volgend jaar geen club die meer dan ¤20m wil bieden
Die staat ook heel hoog op mijn lijstje. Wel al 25 zie ik. Dat is potentieel ook een Zerroukietjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Trenskow gaan.
Ja ook een goeie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Trenskow gaan.
So what? Aan het eind van de dag is Read een goede speler die je goed kunt gebruiken. Het gaat om de sportieve prestaties. Feyenoord is geen autohandel die wanhopig het maximale rendement moet proberen te behalen uit de voorraad "producten".quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is wat de marktwaarde van Read precies is. Misschien waren dit wel biedingen boven z'n marktwaarde en is er volgend jaar geen club die meer dan ¤20m wil bieden
Zie jij hem ooit het niveau van de Eredivisie ontstijgen? Ik niet, in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stevige teksten. Ik denk van wel.
Omrop Fryslan bevestigt het nu ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef fetX het volgende:
Precies. Ik vind dat Rigaux gevaarlijk spel speelt, een grote gok eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is wat de marktwaarde van Read precies is. Misschien waren dit wel biedingen boven z'n marktwaarde en is er volgend jaar geen club die meer dan ¤20m wil bieden.
Ook zonder blessures kan de waarde dalen, gewoon omdat de hype wegvalt.
Wow, gevaarlijk spel zelfs.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat Rigaux gevaarlijk spel speelt, een grote gok eigenlijk.
Een bod van boven de 25 Mio voor een back is niet iets vanzelfsprekends. Maar goed, hij heeft er voor doorgeleerd.
Waarom de angst laten regeren? Elke keer dat gezeik van “ja maar een blessure straks weer een Jorgensen” “ja maar straks is hij minder waard” “ja maar straks presteert hij niet” op die manier kan je elke speler wel wegdoen bij het eerste bod.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat Rigaux gevaarlijk spel speelt, een grote gok eigenlijk.
Een bod van boven de 25 Mio voor een back is niet iets vanzelfsprekends. Maar goed, hij heeft er voor doorgeleerd.
Precies dit. Verder niks met Ajax, maar dat doen ze consequent beter dan zowel PSV als Feyenoord. Ze plukken wat dat betreft nu nog steeds de vruchten van het goede jaar in 2018.quote:
Vooral verbazingwekkend aangezien het niet rijmt met hoe makkelijk er afgelopen jaren hoge miljoenenbedragen zijn uitgegeven aan spelers zonder dat ze fatsoenlijk gescout zijn voor Feyenoord. Bijna Mislintat-praktijken. Een misser die door de scouting/TD breed gedragen werd kan altijd, en soms moet je natuurlijk snel handelen. Maar hoe Priske ‘gescout’ is, lijkt voor bijna iedere miljoenenaankoop te gelden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik vind het ook ietwat verbazingwekkend dat we nooit een cent te makken hebben. Benieuwd of dat ooit gaat veranderen. Maar ach, we zijn het gewend
Zal vast altijd het plan zijn geweest dat hij mocht aanhaken wanneer Sliti of Borges weg was. En je moet die knul ook niet straffen omdat zijn vader een halvegare is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig om het precedent te scheppen dat je bij het 1e elftal komt als je vader maar een beetje gaat zitten zeuren in de media.
Dat gaat Ueda worden, denk ik. Op het Ipswich-forum (lol) zijn ze in ieder geval laaiend enthousiast. Zal wel een kwestie van tijd worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zal toch nog wat moeten verkopen van substantiele waarde, want er moet echt nog wat bij om mee te doen om de titel.
Is Ueda en Ipswich een ding?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat Ueda worden, denk ik. Op het Ipswich-forum (lol) zijn ze in ieder geval laaiend enthousiast. Zal wel een kwestie van tijd worden.
Hopelijk voor mij overbiedt een club nog.
Je hoort mij nergens zeggen dat je hem had moeten laten gaan he. Ik heb sowieso liever dat hij nog minstens een seizoen blijft. Verkop die Jap, of eventueel die Algerijn maar. Zeg alleen dat er veel op zo’n jongen afkomt, maar verwacht dat Gio en Rico dat wel op zullen vangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een verhoging krijgen, net als dat wordt aangeboden aan Zechiel en Targhalline. Maar meestal gebeurt dit na de transferperiode pas.
Daarnaast is het juist goed dat Feyenoord eindelijk eens een wat lastigere onderhandelaar is. Veel te vaak zijn spelers voor te weinig vertrokken. Waarom hem nu voor 25 -28 laten gaan als je dat volgend jaar ook nog prima kunt krijgen? Tuurlijk neem je een risico met blessures, etc. Maar moet je dan altijd maar spelers voor ongeveer hun marktwaarde laten gaan?
Als je uitgaat van hele slechte scouting moet je nooit meer een basisspeler verkopen. Lijkt me geen gezonde houding.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wow, gevaarlijk spel zelfs.
Wat gaat Feyenoord doen met 25 miljoen? Een paar Tengstedt/ Borges achtige gokjes halen en met Mats Deijl de Champions League in.
Ik snap niet echt waarom je liever zou hebben dat Hadj Moussa vertrekt dan Read, in de aanval is kwaliteit veel schaarser op dit moment en een stuk duurder om te vervangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij nergens zeggen dat je hem had moeten laten gaan he. Ik heb sowieso liever dat hij nog minstens een seizoen blijft. Verkop die Jap, of eventueel die Algerijn maar. Zeg alleen dat er veel op zo’n jongen afkomt, maar verwacht dat Gio en Rico dat wel op zullen vangen.
Ah die zitten nu ook in 'Japanse voetballers renderen het beste in setjes' boot?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat Ueda worden, denk ik. Op het Ipswich-forum (lol) zijn ze in ieder geval laaiend enthousiast. Zal wel een kwestie van tijd worden.
Ja, alhoewel één journalist het ontkrachtte.quote:
Niet op rechtsbackquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom je liever zou hebben dat Hadj Moussa vertrekt dan Read, in de aanval is kwaliteit veel schaarser op dit moment en een stuk duurder om te vervangen.
Het gaat mij er meer om dat de wereld er niet opeens anders uitziet wanneer je Read voor 25 miljoen verkoopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je uitgaat van hele slechte scouting moet je nooit meer een basisspeler verkopen. Lijkt me geen gezonde houding.
Neem aan dat ze Japan wel een keer hebben zien ballen op het WK, dus Ueda blijft gewoon bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alhoewel één journalist het ontkrachtte.
Ze zoeken in ieder geval een ervaren spits met een bewezen track record qua doelpunten. Hun keuzes zijn nu Hirst en Akpom en die kunnen er niks van. Ueda lijkt mij een vrij logische aankoop eigenlijk. Tenzij ze hem hebben zien voetballen.
Hij heeft ook een individuele actie die verder gaat dan menig buitenspeler dan ook. Ik heb denk ik bij Feyenoord nog nooit een speler gezien die er op de vierkante centimeter langs kan zoals hij.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet op rechtsback![]()
Read heeft iets meer potentie, Moussa heeft wel zijn kwaaltjes die verder gaan dan ‘typische buitenspeler’-kwaaltjes.
Ik mag toch hopen dat jij niet reageert op dat forum.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alhoewel één journalist het ontkrachtte.
Ze zoeken in ieder geval een ervaren spits met een bewezen track record qua doelpunten. Hun keuzes zijn nu Hirst en Akpom en die kunnen er niks van. Ueda lijkt mij een vrij logische aankoop eigenlijk. Tenzij ze hem hebben zien voetballen.
Daar haalt hij wel echt te weinig rendement uit, zeker in vergelijking met een speler als Godts. Hij is eigenlijk ook net niet snel genoeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook een individuele actie die verder gaat dan menig buitenspeler dan ook. Ik heb denk ik bij Feyenoord nog nooit een speler gezien die er op de vierkante centimeter langs kan zoals hij.
Ik denk ook niet dat het ooit een speler gaat worden die stabiel rendement gaat leveren. Tegelijkertijd speelt hij steevast zijn beste wedstrijden in de CL, vreemd genoeg kwam zijn allerbeste wedstrijd in een Feyenoordshirt ook al vrij vroeg (City uit genot)quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar haalt hij wel echt te weinig rendement uit, zeker in vergelijking met een speler als Godts. Hij is eigenlijk ook net niet snel genoeg.
Komt ook wel omdat hij lange tijd met mongolen als Deijl en Lotomba moest spelen. Read+Moussa samen is voor ons een stukje buitenklasse, dat ziet Rigaux ook wel.
Ik zou Moussa ook wel meteen verkopen voor 30+ maar tegelijkertijd is het wel een erg speciaal en regelmatig frustrerend spelertjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moussa zijn talent is ook meteen zijn valkuil. Blijft een genottelijke speler waar we wel echt op flink kunnen gaan cashen, al zou ik er absoluut niet rouwig om zijn om het koppeltje Read - Moussa het aankomende half jaar te mogen aanschouwen.
Ben toch een stukje positiever gestemd over Read nu, denk ook niet dat er ploegen zijn die nu zomaar 30 miljoen op tafel gaan leggen wat betreft zijn blessurerecord (ook al was dit botte pech en een incapabele keuze van de trainer). Bij Moussa vrees ik vooral voor een laatste week transfer, benieuwd hoe onze Deef dat gaat managen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Moussa ook wel meteen verkopen voor 30+ maar tegelijkertijd is het wel een erg speciaal en regelmatig frustrerend spelertje
Probleem is meer dat van Moussa en Read er normaal gesproken wel minimaal één van de twee een transfer gaat maken de komende weken en dan liggen beide flanken in puin
Ik betwijfel of Ouaissa sneller is dan AHM als ik dat gisteren zag.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar haalt hij wel echt te weinig rendement uit, zeker in vergelijking met een speler als Godts. Hij is eigenlijk ook net niet snel genoeg.
Niet verrassend. Die halen altijd goede spelers.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:04 schreef fetX het volgende:
Volgens Rijnmond is Brighton concreet voor Ueda.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet verrassend. Die halen altijd goede spelers.
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit was werkweigeringquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het ooit een speler gaat worden die stabiel rendement gaat leveren. Tegelijkertijd speelt hij steevast zijn beste wedstrijden in de CL, vreemd genoeg kwam zijn allerbeste wedstrijd in een Feyenoordshirt ook al vrij vroeg (City uit genot)
Daarom was City ook zo raar, het was helemaal toen al totaal geen speler die met zijn man meeliep maar hij was daar 90 minuten lang op en neer aan het sprinten en niet zonder gevaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit omschreef je zelf het beste:
[..]
Lille uit was een collectieve wanprestatie, dat is niet fair. En thuis tegen AC Milan was ie ook geweldig, maar net ongelukkig in de laatste fase.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit omschreef je zelf het beste:
[..]
Het was een collectieve wanprestatie, maar tegen Lille gooide hij er écht met de pet naar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lille uit was een collectieve wanprestatie, dat is niet fair. En thuis tegen AC Milan was ie ook geweldig, maar net ongelukkig in de laatste fase.
Daar was ik toevallig bij in het stadion, dus die kan ik me nog vrij goed herinnerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een collectieve wanprestatie, maar tegen Lille gooide hij er écht met de pet naar.
Hij heeft ook later nog een paar van dit soort potjes gehad, van die matige wedstrijden waar hij gewoon stopt met zijn best doen. Dat bedoel ik precies met ‘kwaaltjes’
(milaan thuis geloof ik je, dat herinner ik mij niet goed genoeg)
Omdat ik Hadj Moussa, mede gezien zijn leeftijd, nu veel dichter op z’n (waarde) top vind zitten. Read heeft nog veel meer groeipotentieel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom je liever zou hebben dat Hadj Moussa vertrekt dan Read, in de aanval is kwaliteit veel schaarser op dit moment en een stuk duurder om te vervangen.
Omdat ik Hadj Moussa, mede gezien zijn leeftijd, nu veel dichter op z’n (waarde) top vind zitten. Read heeft nog veel meer groeipotentieel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salomon Kalou. Ook met momenten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook een individuele actie die verder gaat dan menig buitenspeler dan ook. Ik heb denk ik bij Feyenoord nog nooit een speler gezien die er op de vierkante centimeter langs kan zoals hij.
Dat was echt het enige sympathieke Feyenoord team.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Salomon Kalou. Ook met momenten.
Lieve jongen. Verkoopt tegenwoordig ecologische chocola.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was echt het enige sympathieke Feyenoord team.
Bayern vind ik ook wel een lastige, daar konden wij aanvallend natuurlijk totaal niks klaarspelen en was het Bayern dat 80% balbezit had. Wij wonnen dankzij een bizar goede Bijlow, sterk collectief en 2 kansen die ook direct een goal opleverden en een pingel op het ideale moment. Als wij buiten die drie acties nog 1x over de middenlijn zijn geweest of een aanval hadden was het veel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit was werkweigering
Die werkten toch via het moneyball-principe?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:04 schreef fetX het volgende:
Volgens Rijnmond is Brighton concreet voor Ueda.
Hij had toen geen enkel goed balcontact inderdaadquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Hij is nou eenmaal wisselvallig.
Tegen Oranje laatst ging in de eerste helft ook werkelijk alles fout.
Het wordt tijd dat Feyenoord hem op een betere manier bediend. Er gaan heel veel ballen op Moussa, maar vooral wanneer hij nog laag op het veld staat. Wat mij betreft moet je hem aanspelen wanneer hij hoog op het veld staat, want hij heeft een hele goede actie maar niet genoeg snelheid. Als hij zijn actie wint op de middenlijn, dan heeft de verdediging genoeg tijd om de shit te herstellen. Als je hem aanspeelt op de punt van de 16, dan heeft zijn actie ook echt kans op rendement.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:47 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik zal Sjakie toch wel missen. redelijke commercieel directeur, trouw bestuurslid,
Sjaak zat wel lekkerder in het pluche vermoed ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga Sjaak missen als de geïnfecteerde steenpuist aan mijn reet (die was ook heel loyaal)
Toch wel een legendarisch interview op de open dagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga Sjaak missen als de geïnfecteerde steenpuist aan mijn reet (die was ook heel loyaal)
Dat was enkele dagen nadat hij strontbezopen tegen Dordrecht zei dat ze Sinisterra wel mochten hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een legendarisch interview op de open dag
Jawel hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal lekker?
Pek en veren zijn nog te goed voor Sjaak Troost. Die heeft echt alleen onrust gestookt. ‘Trouwe clubman’ is wel een heel erg eufemisme voor een ordinaire plucheplakker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:17 schreef Rocket Ride het volgende:
Het lijkt wel of iedereen met pek en veren de club uit wordt gejaagd tegenwoordig. Niet nodig naar mijn mening.
Ik denk dat je het dan ook wat overdrijft allemaal, Troost is wel gewoon iemand die al zijn hele leven lang in of rond de Kuip rondloopt terwijl het eigenlijk niet zo’n ordinaire plucheplakker (als bijvoorbeeld Salomon) isquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pek en veren zijn nog te goed voor Sjaak Troost. Die heeft echt alleen onrust gestookt. ‘Trouwe clubman’ is wel een heel erg eufemisme voor een ordinaire plucheplakker.
Als je het over te Kloese, vPersie en Priske hebt ofzo ben ik het met je eens, die deden ook meer fouts dan goeds maar hebben wel echt hun best gedaan. Maar Troost hoort niet in die categorie. Als hij echt van de club had gehouden, was hij nooit in de RvC gestapt na zijn periode als TD.
Ik denk niet dat ik overdrijf, dat hij nog zes jaar in de RvC heeft gezeten om zijn eigen klodderwerk te mogen beoordelen is natuurlijk van de zotte geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan ook wat overdrijft allemaal, Troost is wel gewoon iemand die al zijn hele leven lang in of rond de Kuip rondloopt terwijl het eigenlijk niet zo’n ordinaire plucheplakker (als bijvoorbeeld Salomon) is
Met ‘Allah was een kankerjood’ heeft hij in één zin al zo’n beetje de hele lijst uitgespeeldquote:
Ik doe dat soort uitingen meestal alleen maar bij andere clubs, gelukkig mag dat nog gewoonquote:
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik overdrijf, dat hij nog zes jaar in de RvC heeft gezeten om zijn eigen klodderwerk te mogen beoordelen is natuurlijk van de zotte geweest.
Zijn historie als ‘clubman’ ter spijt, maar dat hij er zijn hele leven rondloopt zegt eigenlijk helemaal niks. Meer dat zijn tentakels dusdanig vastgeroest waren dat hij nergens anders heen kon.
Eerlijk is eerlijk, het werd de laatste jaren misschien wel wat minder, dat moet ik toegeven, zeker in zijn periode als ad-interim TD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.
Dat ben ik wel met je eens hoor, maar ik vind die laatste periode (die ruim 7 jaar duurde) wel iets verder gaan dan iemand die wat foutjes heeft gemaakt. Met recent nog het lekken van Priske’s ontslag in de pers vlak voor München-thuis met alle gevolgen van dien. Ontslag van vGastel en Makaay die dat in de krant moesten lezen staat mij ook bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.
Dat wordt Valentequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Morgen de nieuwe aanvoerder jongens. Ik vind dit echt enorm spannend!
Zo praat Gio gewoonquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Tyfus zacht geluid. ALDI rommel.
https://one.feyenoord.nl/video/989688?showInterstitial=true
Nu ben ik helemaal in de war.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een echte aanvoerder.
@:scrummie
Ik zou hem kiezenquote:
Een fitte st Juste is meer dan prima, speelt ook sterk deze voorbereiding. Marmol linksback is geen zwakke plek, maar hij moet wel centraal ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:12 schreef alopio het volgende:
Als je de verwachte opstelling zo ziet dan heb je wel een aantal zwakke plekken. Linksbuiten is echt drie keer niks, daar moet natuurlijk echt een goede speler voor komen. Defensief is het ook lastig, Marmol moet natuurlijk in het centrum spelen. En ja het is een noodoplossing nu Bos en Smal geblesseerd zijn maar toch. St Juste ben ik geen fan van, maar denk niet dat er centraal iets gaat bijkomen.
Toch heb je wel echt bepalende spelers nodig, zeker aanvallend. Als Moussa blijft heb je natuurlijk een enorm sterk wapen, maar links moet er iets bij. Van Persie gaat ook definitief doorbreken dit seizoen dat is een prima back-up voor Moussa of in de spits. En het middenveld is natuurlijk heel erg sterk zoveel keuzes, hele goede bank ook. Daar heb je gewoon 5/6 spelers die basis kunnen staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een fitte st Juste is meer dan prima, speelt ook sterk deze voorbereiding. Marmol linksback is geen zwakke plek, maar hij moet wel centraal ja.
Ik vind het meevallen met die zwakke plekken, op de meeste plekken heb je voor Feyenoord-begrippen stevige kwaliteit met een paar uitschieters naar boven.
Alleen Diarra, Kraaijeveld en Ernst zijn wat minder, maar die moeten dit seizoen naar dat niveau toegroeien.
Moussa, Ueda en Valente zijn allemaal bepalend, en wellicht Read en Zechiël. VPersie, Ferri en Steijn kunnen allemaal als invaller bepalend zijn. Ik maak mij nog niet gelijk zorgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch heb je wel echt bepalende spelers nodig, zeker aanvallend. Als Moussa blijft heb je natuurlijk een enorm sterk wapen, maar links moet er iets bij. Van Persie gaat ook definitief doorbreken dit seizoen dat is een prima back-up voor Moussa of in de spits. En het middenveld is natuurlijk heel erg sterk zoveel keuzes, hele goede bank ook. Daar heb je gewoon 5/6 spelers die basis kunnen staan.
Toch mis ik iets, en denk ik dat wij zeker aanvallend en defensief te dun bezet zijn. Maar wie weet, ik laat mij graag verrassen
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa, Ueda en Valente zijn allemaal bepalend, en wellicht Read en Zechiël. VPersie, Ferri en Steijn kunnen allemaal als invaller bepalend zijn. Ik maak mij nog niet gelijk zorgen.
Wel eens dat het te dun is voorin en op de backposities.
Je moet die wedstrijden wel winnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.
Toch ben ik benieuwd hoe hij het zou doen in zijn tweede volledige seizoen als basisspeler.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.
Wij doen niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk, een aanvoerder met de Arena op zijn kuit.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef De_Pel het volgende:
Het is wel echt bizar, dat jonge nieuwkomer Valente vooralsnog met een straatlengte voorsprong de beste speler van het seizoen is. Volgend seizoen de absolute aanvoerder, tenzij we nog met van Persie opgescheept zitten.
Na die post heeft hij een half jaar bij de tegenstander meegedaanquote:
Jammer, die onnodige, overdreven negativiteit. Valt me tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Na die post heeft hij een half jaar bij de tegenstander meegedaan
Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:12 schreef CR7 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)-feyenoord-voor-ueda
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.
Dat zou ik dan flink onhandig vinden. Sowieso verwacht ik dat Tengstedt nog wel gaat, maar Ferri en vPersie zijn er nog niet klaar voor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.
Tengstedt is niet goed genoeg voor Feyenoord (middenmoot Eredivisie is al te hoog gegrepen voor hem vrees ik).quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef H.FR het volgende:
We hebben net Ferri voor 9/10 mln gekocht. Lijkt mij niet heel realistisch dat we nog eens zo een bedrag voor een spits uitgeven. Daarnaast kunnen we toch beter een echt goede linksbuiten gebruiken m.i.
We moeten die Ferri ook gewoon een kans geven. Hij heeft misschien maar 11 goals gemaakt, maar natuurlijk wel voor een middenmoter in België. Pepi, Parrott, Pavlidis etc maakten een vergelijkbaar aantal voordat zij de stap maakten. En volgens mij hadden we die ook graag bij Feyenoord willen zien. En voetballend deed die het in de voorbereiding best prima.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef H.FR het volgende:
We hebben net Ferri voor 9/10 mln gekocht. Lijkt mij niet heel realistisch dat we nog eens zo een bedrag voor een spits uitgeven. Daarnaast kunnen we toch beter een echt goede linksbuiten gebruiken m.i.
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.
Dan speel je gewoon hooguit om plek 3. Ferri is een leuke aankoop, maar is er nog niet klaar voor. Heeft notabene zelf aangegeven een jaartje te willen wennen. En dan daarachter vPersie die heel vaak stuk is. En Tengstedt kan écht niet. Ook gewoon contract ontbinden als er niemand komt en lekker een nieuwe spits halen. Voorin is het allemaal nog middelmaat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.
Mwoah. Fener weet ook wel dat het eerste bod zelden tot nooit wordt geaccepteerd. Een heel redelijk tegenbod doen en dan de centjes pakken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijk
Dan zul je van bovenaf iets moeten huren in mijn ogen. Ferri en vPersie zijn je spitsen voor de toekomst, daar mag geen enkele twijfel over zijn op dit moment.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon hooguit om plek 3. Ferri is een leuke aankoop, maar is er nog niet klaar voor. Heeft notabene zelf aangegeven een jaartje te willen wennen. En dan daarachter vPersie die heel vaak stuk is. En Tengstedt kan écht niet. Ook gewoon contract ontbinden als er niemand komt en lekker een nieuwe spits halen. Voorin is het allemaal nog middelmaat.
Huren kan ook. Maar ik zou Tengstedt laten gaan eigenlijk. Voor hem ook beter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zul je van bovenaf iets moeten huren in mijn ogen. Ferri en vPersie zijn je spitsen voor de toekomst, daar mag geen enkele twijfel over zijn op dit moment.
Tengstedt blijft zo’n vreemde aankoop. Daar zit je wel echt mee in je maag nu.
Uedaquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.
Vorig jaar schreeuwden we allemaal dat het seizoen starten met Ueda echt niet kon (lol)
Want Jorgensen!?quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijk
Nee, omdat je moet hopen dat die turkenscouts niet een keer wat beelden gaan terugkijken van elke keer als Ueda niet tegenover een verdediger van niveau Michel Breuer staat.quote:
Daar scoort hij dan anders juist wel tegen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet hopen dat die turkenscouts niet een keer wat beelden gaan terugkijken van elke keer als Ueda niet tegenover een verdediger van niveau Michel Breuer staat.
Onbegrijpelijk ja, die kan er geen houtje-touwtje van.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Opvallend//zorgwekkend dat de enige CV als reserve Kasanwirjo heet...
Als Krabby het zegt.quote:Voetbal International bevestigt dat Feyenoord een serieus bod van Fenerbahçe heeft ontvangen op Ayase Ueda. De Turkse topclub heeft zich concreet gemeld voor de Japanse spits en de Rotterdammers zijn bereid om met Fenerbahçe in gesprek te gaan over een transfer.
Waarom? Met Ueda komen we geen stap verder.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie nog een jaar of 2 blijft, maar verwacht het niet
Als hij het contract voorgeschoteld ziet worden gaat hij op het fietsje vermoed ik zo.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:32 schreef Caland het volgende:
Vraag lijkt vooral of Ueda er zelf oren naar heeft
Kan me voorstellen dat iemand die geen emotie heeft geen zin heeft in Turkije, daar zitten ze altijd hoog in de emotie. Verder geen idee of Fener een Jap heeft lopen voor het konijneffect
Verse sushi, broodje walvis en onbeperkt vleermuizen doen het ook goed.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij het contract voorgeschoteld ziet worden gaat hij op het fietsje vermoed ik zo.
Waar is Ahmedhodzic? Die lijkt plots verdwenenquote:Op zondag 9 augustus 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Opvallend//zorgwekkend dat de enige CV als reserve Kasanwirjo heet...
Is ziek geweest afgelopen week, aldus Gio.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar is Ahmedhodzic? Die lijkt plots verdwenen
Turks voetbal blijft zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:06 schreef Pisces het volgende:
Ueda in het hysterische Turkije. Arme jongen.
Ja het zou wel echt een oerdomme stap zijn. Wel prima springplank naar de zandbak.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:06 schreef Pisces het volgende:
Ueda in het hysterische Turkije. Arme jongen.
Ehm mag dat nietquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom ben jij zoveel met NEC bezig?
Feyenoord voor alles.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm mag dat niet
Ik kom uit Nijmegen
Laat zipportal niet voor jou bepalen waar je over praatquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm mag dat niet
Ik kom uit Nijmegen
Aan de andere kant. Als je deze zachte jongen in Engeland zet en hij presteert niet, dan is hij na een maand ook een fking cnt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja het zou wel echt een oerdomme stap zijn. Wel prima springplank naar de zandbak.
Ik wou het net zeggen ja.quote:
Ik denk eerder dat niemand hem wilde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slory en Sliti verhuren maar vergeten Diarra te verkopen
diarra was altijd al aangekondigd als een langdurig project, dat ten opzichte van een borges die er wel gewoon direct had moeten staan... ik hoop dat diarra wel stappen maakt dit seizoenquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slory en Sliti verhuren maar vergeten Diarra te verkopen
Zechariaquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:27 schreef fetX het volgende:
We gaan enorm veel plezier beleven aan Zechiël.
Zojuist.quote:
Dat wordt een tien jaren plan zo te zien.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
diarra was altijd al aangekondigd als een langdurig project, dat ten opzichte van een borges die er wel gewoon direct had moeten staan... ik hoop dat diarra wel stappen maakt dit seizoen
Maar dit deden ze voor het WK ook al bij hoge temperaturen, dan is het prima vind ik.quote:
Dit dus. 28 graden (hier dan) is gewoon tyfus heet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dit deden ze voor het WK ook al bij hoge temperaturen, dan is het prima vind ik.
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef Caland het volgende:
Al het voetbal komt van Valente en Zechiel, dat is wel leuk om te zien
Verdedigend is het allemaal wel twijfelachtig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.
Het is wel aardig ja. Zonder bal kan het nog wel een stuk beter m.i.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.
Borgesquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
Diarra's handelingssnelheid laat te wensen over. Mag toch open dat Devy nog een goede buitenspeler op het oog heeft.
https://www.dumpert.nl/item/6337761_83242803quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:45 schreef bbuddybb het volgende:
"Voetballend is het echt heel goed"
Nou nou.
Gewoon.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke uiteraard meer dan verdiend is
Ueda lozen en Shaqueelgod op 9.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben net als voorgaande seizoenen weer veel te veel kansen nodig om tot scoren te komen.
voorlopig zie ik hem als supersub, volgens mij moet ie nog wat meer inhoud krijgen om een wedstrijd echt vol te knallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |