Feyenoord voor alles.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm mag dat niet
Ik kom uit Nijmegen
Laat zipportal niet voor jou bepalen waar je over praatquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm mag dat niet
Ik kom uit Nijmegen
Aan de andere kant. Als je deze zachte jongen in Engeland zet en hij presteert niet, dan is hij na een maand ook een fking cnt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja het zou wel echt een oerdomme stap zijn. Wel prima springplank naar de zandbak.
Ik wou het net zeggen ja.quote:
Ik denk eerder dat niemand hem wilde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slory en Sliti verhuren maar vergeten Diarra te verkopen
diarra was altijd al aangekondigd als een langdurig project, dat ten opzichte van een borges die er wel gewoon direct had moeten staan... ik hoop dat diarra wel stappen maakt dit seizoenquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slory en Sliti verhuren maar vergeten Diarra te verkopen
Zechariaquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:27 schreef fetX het volgende:
We gaan enorm veel plezier beleven aan Zechiël.
Zojuist.quote:
Dat wordt een tien jaren plan zo te zien.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
diarra was altijd al aangekondigd als een langdurig project, dat ten opzichte van een borges die er wel gewoon direct had moeten staan... ik hoop dat diarra wel stappen maakt dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |