Onbegrijpelijk ja, die kan er geen houtje-touwtje van.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Opvallend//zorgwekkend dat de enige CV als reserve Kasanwirjo heet...
Als Krabby het zegt.quote:Voetbal International bevestigt dat Feyenoord een serieus bod van Fenerbahçe heeft ontvangen op Ayase Ueda. De Turkse topclub heeft zich concreet gemeld voor de Japanse spits en de Rotterdammers zijn bereid om met Fenerbahçe in gesprek te gaan over een transfer.
Waarom? Met Ueda komen we geen stap verder.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie nog een jaar of 2 blijft, maar verwacht het niet
Als hij het contract voorgeschoteld ziet worden gaat hij op het fietsje vermoed ik zo.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:32 schreef Caland het volgende:
Vraag lijkt vooral of Ueda er zelf oren naar heeft
Kan me voorstellen dat iemand die geen emotie heeft geen zin heeft in Turkije, daar zitten ze altijd hoog in de emotie. Verder geen idee of Fener een Jap heeft lopen voor het konijneffect
Verse sushi, broodje walvis en onbeperkt vleermuizen doen het ook goed.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij het contract voorgeschoteld ziet worden gaat hij op het fietsje vermoed ik zo.
Waar is Ahmedhodzic? Die lijkt plots verdwenenquote:Op zondag 9 augustus 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Opvallend//zorgwekkend dat de enige CV als reserve Kasanwirjo heet...
Is ziek geweest afgelopen week, aldus Gio.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar is Ahmedhodzic? Die lijkt plots verdwenen
Turks voetbal blijft zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:06 schreef Pisces het volgende:
Ueda in het hysterische Turkije. Arme jongen.
Ja het zou wel echt een oerdomme stap zijn. Wel prima springplank naar de zandbak.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:06 schreef Pisces het volgende:
Ueda in het hysterische Turkije. Arme jongen.
Ehm mag dat nietquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom ben jij zoveel met NEC bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |