abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221507158
Moussa zijn talent is ook meteen zijn valkuil. Blijft een genottelijke speler waar we wel echt op flink kunnen gaan cashen, al zou ik er absoluut niet rouwig om zijn om het koppeltje Read - Moussa het aankomende half jaar te mogen aanschouwen.
pi_221507277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moussa zijn talent is ook meteen zijn valkuil. Blijft een genottelijke speler waar we wel echt op flink kunnen gaan cashen, al zou ik er absoluut niet rouwig om zijn om het koppeltje Read - Moussa het aankomende half jaar te mogen aanschouwen.
Ik zou Moussa ook wel meteen verkopen voor 30+ maar tegelijkertijd is het wel een erg speciaal en regelmatig frustrerend spelertje

Probleem is meer dat van Moussa en Read er normaal gesproken wel minimaal één van de twee een transfer gaat maken de komende weken en dan liggen beide flanken in puin
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221507295
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou Moussa ook wel meteen verkopen voor 30+ maar tegelijkertijd is het wel een erg speciaal en regelmatig frustrerend spelertje

Probleem is meer dat van Moussa en Read er normaal gesproken wel minimaal één van de twee een transfer gaat maken de komende weken en dan liggen beide flanken in puin
Ben toch een stukje positiever gestemd over Read nu, denk ook niet dat er ploegen zijn die nu zomaar 30 miljoen op tafel gaan leggen wat betreft zijn blessurerecord (ook al was dit botte pech en een incapabele keuze van de trainer). Bij Moussa vrees ik vooral voor een laatste week transfer, benieuwd hoe onze Deef dat gaat managen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:02:08 #79
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221507413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Daar haalt hij wel echt te weinig rendement uit, zeker in vergelijking met een speler als Godts. Hij is eigenlijk ook net niet snel genoeg.
Ik betwijfel of Ouaissa sneller is dan AHM als ik dat gisteren zag.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:04:52 #80
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221507433
Volgens Rijnmond is Brighton concreet voor Ueda.
pi_221507444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:04 schreef fetX het volgende:
Niet verrassend. Die halen altijd goede spelers.
pi_221507522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Niet verrassend. Die halen altijd goede spelers.
twitter

@Elan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:30:31 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221507628
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:elan
Vorig jaar toch mooi 2 goals in 33 wedstrijden voor Auxerre en Birmingham!
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:34:05 #84
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221507656
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat het ooit een speler gaat worden die stabiel rendement gaat leveren. Tegelijkertijd speelt hij steevast zijn beste wedstrijden in de CL, vreemd genoeg kwam zijn allerbeste wedstrijd in een Feyenoordshirt ook al vrij vroeg (City uit genot)
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit was werkweigering
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221507661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit omschreef je zelf het beste:
[..]

Daarom was City ook zo raar, het was helemaal toen al totaal geen speler die met zijn man meeliep maar hij was daar 90 minuten lang op en neer aan het sprinten en niet zonder gevaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:36:15 #86
262211 hhh38
pi_221507666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit omschreef je zelf het beste:
[..]

Lille uit was een collectieve wanprestatie, dat is niet fair. En thuis tegen AC Milan was ie ook geweldig, maar net ongelukkig in de laatste fase.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:36:45 #87
474254 GurneyIsBestOke
pi_221507670
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:elan
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Caland het volgende:
de verbeterde Minteh
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:39:54 #88
474254 GurneyIsBestOke
pi_221507687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Lille uit was een collectieve wanprestatie, dat is niet fair. En thuis tegen AC Milan was ie ook geweldig, maar net ongelukkig in de laatste fase.
Het was een collectieve wanprestatie, maar tegen Lille gooide hij er écht met de pet naar.

Hij heeft ook later nog een paar van dit soort potjes gehad, van die matige wedstrijden waar hij gewoon stopt met zijn best doen. Dat bedoel ik precies met ‘kwaaltjes’

(milaan thuis geloof ik je, dat herinner ik mij niet goed genoeg)
pi_221507770
Hij is nou eenmaal wisselvallig.

Tegen Oranje laatst ging in de eerste helft ook werkelijk alles fout. In de tweede helft zag je op een gegeven moment dat ie 2-3 goede momenten had en plots was daar die prachtkool.

Dat is Moussa.

Prachtige speler. :{
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:57:22 #90
262211 hhh38
pi_221507800
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het was een collectieve wanprestatie, maar tegen Lille gooide hij er écht met de pet naar.

Hij heeft ook later nog een paar van dit soort potjes gehad, van die matige wedstrijden waar hij gewoon stopt met zijn best doen. Dat bedoel ik precies met ‘kwaaltjes’

(milaan thuis geloof ik je, dat herinner ik mij niet goed genoeg)
Daar was ik toevallig bij in het stadion, dus die kan ik me nog vrij goed herinneren :P
pi_221507888
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
[..]

:D

Calandgod
blablablabla
pi_221508079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik snap niet echt waarom je liever zou hebben dat Hadj Moussa vertrekt dan Read, in de aanval is kwaliteit veel schaarser op dit moment en een stuk duurder om te vervangen.
Omdat ik Hadj Moussa, mede gezien zijn leeftijd, nu veel dichter op z’n (waarde) top vind zitten. Read heeft nog veel meer groeipotentieel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221508084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik snap niet echt waarom je liever zou hebben dat Hadj Moussa vertrekt dan Read, in de aanval is kwaliteit veel schaarser op dit moment en een stuk duurder om te vervangen.
Omdat ik Hadj Moussa, mede gezien zijn leeftijd, nu veel dichter op z’n (waarde) top vind zitten. Read heeft nog veel meer groeipotentieel.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij heeft ook een individuele actie die verder gaat dan menig buitenspeler dan ook. Ik heb denk ik bij Feyenoord nog nooit een speler gezien die er op de vierkante centimeter langs kan zoals hij.
Salomon Kalou. Ook met momenten.
pi_221508136
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[..]
Salomon Kalou. Ook met momenten.
Dat was echt het enige sympathieke Feyenoord team.
pi_221508343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat was echt het enige sympathieke Feyenoord team.
Lieve jongen. Verkoopt tegenwoordig ecologische chocola.
pi_221508654
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat waren toch ook enkel de eerste drie potjes (Salzburg, City en Praag) toen niemand hem nog kende. Hij had wellicht nog de verrassingsfactor, vanaf een gegeven moment kreeg hij dubbele dekking. Tegen beide Milaans en Bayern was hij niet bijzonder, en Lille uit was werkweigering
Bayern vind ik ook wel een lastige, daar konden wij aanvallend natuurlijk totaal niks klaarspelen en was het Bayern dat 80% balbezit had. Wij wonnen dankzij een bizar goede Bijlow, sterk collectief en 2 kansen die ook direct een goal opleverden en een pingel op het ideale moment. Als wij buiten die drie acties nog 1x over de middenlijn zijn geweest of een aanval hadden was het veel.

Wel een genotspot overigens
pi_221509049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:04 schreef fetX het volgende:
Die werkten toch via het moneyball-principe?

Dan zou je ueda juist niet moeten halen, massief over gepresteerd. Maar goed, laat ze maar lappen.

Een vertrek van Moussa zou ik niet heel erg vinden. Mits ze dan goede flankspelers halen. Toch karig bezet, kwalitatief dan.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 20:15:39 #98
474254 GurneyIsBestOke
pi_221509078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Hij is nou eenmaal wisselvallig.

Tegen Oranje laatst ging in de eerste helft ook werkelijk alles fout.
Hij had toen geen enkel goed balcontact inderdaad

Dat komt omdat hij pas de tweede helft inviel
pi_221509402
:D

Ok correctie: hij begon verschrikkelijk aan de tweede helft.
pi_221509407
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij heeft ook een individuele actie die verder gaat dan menig buitenspeler dan ook. Ik heb denk ik bij Feyenoord nog nooit een speler gezien die er op de vierkante centimeter langs kan zoals hij.
Het wordt tijd dat Feyenoord hem op een betere manier bediend. Er gaan heel veel ballen op Moussa, maar vooral wanneer hij nog laag op het veld staat. Wat mij betreft moet je hem aanspelen wanneer hij hoog op het veld staat, want hij heeft een hele goede actie maar niet genoeg snelheid. Als hij zijn actie wint op de middenlijn, dan heeft de verdediging genoeg tijd om de shit te herstellen. Als je hem aanspeelt op de punt van de 16, dan heeft zijn actie ook echt kans op rendement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')