Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:12 schreef CR7 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)-feyenoord-voor-ueda
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.
Dat zou ik dan flink onhandig vinden. Sowieso verwacht ik dat Tengstedt nog wel gaat, maar Ferri en vPersie zijn er nog niet klaar voor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.
Tengstedt is niet goed genoeg voor Feyenoord (middenmoot Eredivisie is al te hoog gegrepen voor hem vrees ik).quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met Tengstedt, Ferri en SvP nog in de selectie komt er echt geen nieuwe spits.
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef H.FR het volgende:
We hebben net Ferri voor 9/10 mln gekocht. Lijkt mij niet heel realistisch dat we nog eens zo een bedrag voor een spits uitgeven. Daarnaast kunnen we toch beter een echt goede linksbuiten gebruiken m.i.
We moeten die Ferri ook gewoon een kans geven. Hij heeft misschien maar 11 goals gemaakt, maar natuurlijk wel voor een middenmoter in België. Pepi, Parrott, Pavlidis etc maakten een vergelijkbaar aantal voordat zij de stap maakten. En volgens mij hadden we die ook graag bij Feyenoord willen zien. En voetballend deed die het in de voorbereiding best prima.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef H.FR het volgende:
We hebben net Ferri voor 9/10 mln gekocht. Lijkt mij niet heel realistisch dat we nog eens zo een bedrag voor een spits uitgeven. Daarnaast kunnen we toch beter een echt goede linksbuiten gebruiken m.i.
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2-3 miljoen extra uit peuren en laten gaan. Volgende week nieuwe spits en linksbuiten. Zou genot zijn.
Dan speel je gewoon hooguit om plek 3. Ferri is een leuke aankoop, maar is er nog niet klaar voor. Heeft notabene zelf aangegeven een jaartje te willen wennen. En dan daarachter vPersie die heel vaak stuk is. En Tengstedt kan écht niet. Ook gewoon contract ontbinden als er niemand komt en lekker een nieuwe spits halen. Voorin is het allemaal nog middelmaat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.
Mwoah. Fener weet ook wel dat het eerste bod zelden tot nooit wordt geaccepteerd. Een heel redelijk tegenbod doen en dan de centjes pakken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijk
Dan zul je van bovenaf iets moeten huren in mijn ogen. Ferri en vPersie zijn je spitsen voor de toekomst, daar mag geen enkele twijfel over zijn op dit moment.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon hooguit om plek 3. Ferri is een leuke aankoop, maar is er nog niet klaar voor. Heeft notabene zelf aangegeven een jaartje te willen wennen. En dan daarachter vPersie die heel vaak stuk is. En Tengstedt kan écht niet. Ook gewoon contract ontbinden als er niemand komt en lekker een nieuwe spits halen. Voorin is het allemaal nog middelmaat.
Huren kan ook. Maar ik zou Tengstedt laten gaan eigenlijk. Voor hem ook beter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zul je van bovenaf iets moeten huren in mijn ogen. Ferri en vPersie zijn je spitsen voor de toekomst, daar mag geen enkele twijfel over zijn op dit moment.
Tengstedt blijft zo’n vreemde aankoop. Daar zit je wel echt mee in je maag nu.
Uedaquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou inderdaad kapitaalvernietiging zijn. Voor potje 1tm4 kan je het prima redden met Ferri en vPersie, als je ziet dat die het nog niet redden moet je nog iets huren/kopen.
Vorig jaar schreeuwden we allemaal dat het seizoen starten met Ueda echt niet kon (lol)
Want Jorgensen!?quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou voor een keertje direct akkoord gaan, als je meer dan 15 miljoen krijgt voor Ueda is dat al belachelijk
Nee, omdat je moet hopen dat die turkenscouts niet een keer wat beelden gaan terugkijken van elke keer als Ueda niet tegenover een verdediger van niveau Michel Breuer staat.quote:
Daar scoort hij dan anders juist wel tegen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet hopen dat die turkenscouts niet een keer wat beelden gaan terugkijken van elke keer als Ueda niet tegenover een verdediger van niveau Michel Breuer staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |