Gaat het wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:47 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik zal Sjakie toch wel missen. redelijke commercieel directeur, trouw bestuurslid,
Sjaak zat wel lekkerder in het pluche vermoed ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga Sjaak missen als de geïnfecteerde steenpuist aan mijn reet (die was ook heel loyaal)
Toch wel een legendarisch interview op de open dagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga Sjaak missen als de geïnfecteerde steenpuist aan mijn reet (die was ook heel loyaal)
Dat was enkele dagen nadat hij strontbezopen tegen Dordrecht zei dat ze Sinisterra wel mochten hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een legendarisch interview op de open dag
Jawel hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal lekker?
Pek en veren zijn nog te goed voor Sjaak Troost. Die heeft echt alleen onrust gestookt. ‘Trouwe clubman’ is wel een heel erg eufemisme voor een ordinaire plucheplakker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:17 schreef Rocket Ride het volgende:
Het lijkt wel of iedereen met pek en veren de club uit wordt gejaagd tegenwoordig. Niet nodig naar mijn mening.
Ik denk dat je het dan ook wat overdrijft allemaal, Troost is wel gewoon iemand die al zijn hele leven lang in of rond de Kuip rondloopt terwijl het eigenlijk niet zo’n ordinaire plucheplakker (als bijvoorbeeld Salomon) isquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pek en veren zijn nog te goed voor Sjaak Troost. Die heeft echt alleen onrust gestookt. ‘Trouwe clubman’ is wel een heel erg eufemisme voor een ordinaire plucheplakker.
Als je het over te Kloese, vPersie en Priske hebt ofzo ben ik het met je eens, die deden ook meer fouts dan goeds maar hebben wel echt hun best gedaan. Maar Troost hoort niet in die categorie. Als hij echt van de club had gehouden, was hij nooit in de RvC gestapt na zijn periode als TD.
Ik denk niet dat ik overdrijf, dat hij nog zes jaar in de RvC heeft gezeten om zijn eigen klodderwerk te mogen beoordelen is natuurlijk van de zotte geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan ook wat overdrijft allemaal, Troost is wel gewoon iemand die al zijn hele leven lang in of rond de Kuip rondloopt terwijl het eigenlijk niet zo’n ordinaire plucheplakker (als bijvoorbeeld Salomon) is
Met ‘Allah was een kankerjood’ heeft hij in één zin al zo’n beetje de hele lijst uitgespeeldquote:
Ik doe dat soort uitingen meestal alleen maar bij andere clubs, gelukkig mag dat nog gewoonquote:
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik overdrijf, dat hij nog zes jaar in de RvC heeft gezeten om zijn eigen klodderwerk te mogen beoordelen is natuurlijk van de zotte geweest.
Zijn historie als ‘clubman’ ter spijt, maar dat hij er zijn hele leven rondloopt zegt eigenlijk helemaal niks. Meer dat zijn tentakels dusdanig vastgeroest waren dat hij nergens anders heen kon.
Eerlijk is eerlijk, het werd de laatste jaren misschien wel wat minder, dat moet ik toegeven, zeker in zijn periode als ad-interim TD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.
Dat ben ik wel met je eens hoor, maar ik vind die laatste periode (die ruim 7 jaar duurde) wel iets verder gaan dan iemand die wat foutjes heeft gemaakt. Met recent nog het lekken van Priske’s ontslag in de pers vlak voor München-thuis met alle gevolgen van dien. Ontslag van vGastel en Makaay die dat in de krant moesten lezen staat mij ook bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan prima naast elkaar bestaan imo, Sjaak is een echte clubman wiens laatste periode absoluut niet de schoonheidsprijs verdiende.
Dat wordt Valentequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Morgen de nieuwe aanvoerder jongens. Ik vind dit echt enorm spannend!
Zo praat Gio gewoonquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Tyfus zacht geluid. ALDI rommel.
https://one.feyenoord.nl/video/989688?showInterstitial=true
Nu ben ik helemaal in de war.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een echte aanvoerder.
@:scrummie
Ik zou hem kiezenquote:
Een fitte st Juste is meer dan prima, speelt ook sterk deze voorbereiding. Marmol linksback is geen zwakke plek, maar hij moet wel centraal ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:12 schreef alopio het volgende:
Als je de verwachte opstelling zo ziet dan heb je wel een aantal zwakke plekken. Linksbuiten is echt drie keer niks, daar moet natuurlijk echt een goede speler voor komen. Defensief is het ook lastig, Marmol moet natuurlijk in het centrum spelen. En ja het is een noodoplossing nu Bos en Smal geblesseerd zijn maar toch. St Juste ben ik geen fan van, maar denk niet dat er centraal iets gaat bijkomen.
Toch heb je wel echt bepalende spelers nodig, zeker aanvallend. Als Moussa blijft heb je natuurlijk een enorm sterk wapen, maar links moet er iets bij. Van Persie gaat ook definitief doorbreken dit seizoen dat is een prima back-up voor Moussa of in de spits. En het middenveld is natuurlijk heel erg sterk zoveel keuzes, hele goede bank ook. Daar heb je gewoon 5/6 spelers die basis kunnen staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een fitte st Juste is meer dan prima, speelt ook sterk deze voorbereiding. Marmol linksback is geen zwakke plek, maar hij moet wel centraal ja.
Ik vind het meevallen met die zwakke plekken, op de meeste plekken heb je voor Feyenoord-begrippen stevige kwaliteit met een paar uitschieters naar boven.
Alleen Diarra, Kraaijeveld en Ernst zijn wat minder, maar die moeten dit seizoen naar dat niveau toegroeien.
Moussa, Ueda en Valente zijn allemaal bepalend, en wellicht Read en Zechiël. VPersie, Ferri en Steijn kunnen allemaal als invaller bepalend zijn. Ik maak mij nog niet gelijk zorgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch heb je wel echt bepalende spelers nodig, zeker aanvallend. Als Moussa blijft heb je natuurlijk een enorm sterk wapen, maar links moet er iets bij. Van Persie gaat ook definitief doorbreken dit seizoen dat is een prima back-up voor Moussa of in de spits. En het middenveld is natuurlijk heel erg sterk zoveel keuzes, hele goede bank ook. Daar heb je gewoon 5/6 spelers die basis kunnen staan.
Toch mis ik iets, en denk ik dat wij zeker aanvallend en defensief te dun bezet zijn. Maar wie weet, ik laat mij graag verrassen
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa, Ueda en Valente zijn allemaal bepalend, en wellicht Read en Zechiël. VPersie, Ferri en Steijn kunnen allemaal als invaller bepalend zijn. Ik maak mij nog niet gelijk zorgen.
Wel eens dat het te dun is voorin en op de backposities.
Je moet die wedstrijden wel winnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.
Toch ben ik benieuwd hoe hij het zou doen in zijn tweede volledige seizoen als basisspeler.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda scoort alleen tegen de PECs van deze wereld. Zelden tot nooit bepalend als het er echt om gaat.
Wij doen niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk, een aanvoerder met de Arena op zijn kuit.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef De_Pel het volgende:
Het is wel echt bizar, dat jonge nieuwkomer Valente vooralsnog met een straatlengte voorsprong de beste speler van het seizoen is. Volgend seizoen de absolute aanvoerder, tenzij we nog met van Persie opgescheept zitten.
Na die post heeft hij een half jaar bij de tegenstander meegedaanquote:
Jammer, die onnodige, overdreven negativiteit. Valt me tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Na die post heeft hij een half jaar bij de tegenstander meegedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |