Dat wordt een tien jaren plan zo te zien.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
diarra was altijd al aangekondigd als een langdurig project, dat ten opzichte van een borges die er wel gewoon direct had moeten staan... ik hoop dat diarra wel stappen maakt dit seizoen
Maar dit deden ze voor het WK ook al bij hoge temperaturen, dan is het prima vind ik.quote:
Dit dus. 28 graden (hier dan) is gewoon tyfus heet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dit deden ze voor het WK ook al bij hoge temperaturen, dan is het prima vind ik.
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef Caland het volgende:
Al het voetbal komt van Valente en Zechiel, dat is wel leuk om te zien
Verdedigend is het allemaal wel twijfelachtig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.
Het is wel aardig ja. Zonder bal kan het nog wel een stuk beter m.i.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read en Moussa op rechts is ook heerlijk om te zien aanvallend. Voetballend is het echt heel goed, veel leuke functionele combinaties. Read laat wel veel ruimtes achter, en met dit overwicht had je allang een goal moeten hebben.
Borgesquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
Diarra's handelingssnelheid laat te wensen over. Mag toch open dat Devy nog een goede buitenspeler op het oog heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |