SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
v
Nog een feitje,quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef 12Beaufort het volgende:
Overigens staan we met het warmtegetal gewoon al in de top 10 ondertussen. Dus of het is tot nu toe een hele hete zomer, of de warmte was kort maar hevig. Het warmtegetal loopt overigens vanaf april en heeft in mei al flink wat punten opgeleverd.
[ afbeelding ]
Houd er maar rekening mee dat augustus ook warm wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:46 schreef Elan het volgende:
Op echte afkoeling hoeven we niet rekenen want maandag alweer 35 graden. Volgens het Europese model.
Koel weer komt in oktober wel weer en koud weer in novemberquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Houd er maar rekening mee dat augustus ook warm wordt.
En September nog een mooie nazomer.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Houd er maar rekening mee dat augustus ook warm wordt.
Sowieso heel september nog 20+ zou fijn zijn. 18+ na de 20e. Iets realistischerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:36 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
En September nog een mooie nazomer.
Nou ja, vroegâh werd dat nog wel eens onderbroken met dagen of weken waarbij de temperatuur regelmatig bleef steken op 17-18 graden. Dit jaar gelukkig niet. Althans in het Oosten en Zuiden niet echt. Enkele dag kleine 20 daargelaten. Verder gewoon zomer zoals zomer hoort. Valt weinig over te klagen. Extra bui voor de tuin is wel welkom. Maar de media gaat echt wel zulke berichten plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:22 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik zie dat éxtreme' nergens voorbij komen. Of het moet in de Televaag ofzo staan, maar die lees ik niet.
Het is tot nu toe een zomer die vrij warm is, maar die steeds wordt onderbroken door koelere periodes. En zelfs dan is de maand gewoon nog te warm.
Wat mij betreft een prima zomer.
[ afbeelding ]
De koude donkere en vochtige treurnis periode ohne ende met weinig daglicht komt vanzelf weer....komt elk jaar terug.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
Voelt toch wel weer heel warm aan. Oja, augustus is ook nog niet eens begonnen.
Ik heb het idee dat het na deze maand al minder wordt, maar we moeten nog een maand.
Heerlijke periode.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De koude donkere en vochtige treurnis periode ohne ende met weinig daglicht komt vanzelf weer....komt elk jaar terug.
Noequote:
Kunnen we niet een jaar overslaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De koude donkere en vochtige treurnis periode ohne ende met weinig daglicht komt vanzelf weer....komt elk jaar terug.
The winter solstice has always been special to me as a barren darkness that gives birth to a verdant future beyond imagination, a time of pain and withdrawal that produces something joyfully inconceivable, like a monarch butterfly masterfully extracting itself from the confines of its cocoon, bursting forth into unexpected glory.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je niet in Nederland blijvenquote:
Of een game.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Om 's avonds lekker lam op de bank series te bingen met chips en frisdrank of pils.
Ga je 3 maanden weg?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of ff lekker gaan overwinteren
Egypte ofzo
Iedergeval 6 wekenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga je 3 maanden weg?
Ik hoop stiekem zelf nog cran Canaria in februari. Even 10 dagen de kou en grijze treurnis verlaten.
Klopt, maar de herfst en winter hebben er wel vrij weinigquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:53 schreef Bocaj het volgende:
Alle seizoenen hebben zo zijn of haar eigen charmes. (Het is ook goed voor de natuur. (Afbraak en opbouw.)
Ga maar van uit dat het wel zo is. Komende week zwz... sterktequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind alles prima zolang het maar geen weken lang 30+ graden is
Meteen voor 3 dagenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:58 schreef Pino112 het volgende:
Toch nog maar even code geel in vier provincies.
Ik heb zalig koel geslapen eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:00 schreef Dutch_view het volgende:
Het is weer de typisch Nederlandse warme zomernacht:
- Compleet wegvallende wind
- Amper doorstroming bij alle ramen open
- LV schiet binnen omhoog
De airco maar weer aangezet
Gelukkig wisten we allemaal al ruim van tevoren dat deze dag eraan zat te komen en hebben we allemaal zitten koelen toen dat nog kon zodat afgelopen nacht gewoon prima te doen was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:00 schreef Dutch_view het volgende:
Het is weer de typisch Nederlandse warme zomernacht:
- Compleet wegvallende wind
- Amper doorstroming bij alle ramen open
- LV schiet binnen omhoog
De airco maar weer aangezet
Dekt precies de lading toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sorry hoor, maar komt code geel al voor twee dagen warmte? Het staat van vandaag tot vrijdagochtend 07:00 uur.
Dat!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we allemaal al ruim van tevoren dat deze dag eraan zat te komen en hebben we allemaal zitten koelen toen dat nog kon zodat afgelopen nacht gewoon prima te doen was.
Haha ik zag dat jij de laatste post had, en ik dacht meteen bij mezelf; zou ze een post hebben gedaan dat ze lekker met het paard het bos in is gegaan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk met het paard 2 uur het bos in geweest.
Hahaha, ja kan ook wel gaan klagen over de warmte en met koelvestjes of rare weermannen op Twitter quoten en zo, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ik zag dat jij de laatste post had, en ik dacht meteen bij mezelf; zou ze een post hebben gedaan dat ze lekker met het paard het bos in is gegaan?
Als ik nu paarden zie met zo’n oogmasker, zien ze er nog iets doorheen? Is het voor zon en muggen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk met het paard 2 uur het bos in geweest. Daarna hem lekker gedoucht met de tuinslang, vindt hij heerijk. Gaat hij daarna lekker in het zand liggen rollen, zodat hij net een gepaneerde frikandel is.
Ging prima vanmorgen, was fijn. Nu begint het pas echt warm te worden.
Ik dacht wijn of paardquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ik zag dat jij de laatste post had, en ik dacht meteen bij mezelf; zou ze een post hebben gedaan dat ze lekker met het paard het bos in is gegaan?
Nee we zijn allemaal op onze eigen manier eentonig as fuck hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, ja kan ook wel gaan klagen over de warmte en met koelvestjes of rare weermannen op Twitter quoten en zo, maar ieder zijn ding.
Dat is tegen de vliegen. Die gaan altijd bij en in de ogen zitten en daar krijgen veel paarden traanogen van en ontstoken ogen. Ze zien er prima doorheen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als ik nu paarden zie met zo’n oogmasker, zien ze er nog iets doorheen? Is het voor zon en muggen?
Hahaha, wel belangrijk in mijn leven, paarden, wijn en vergeet muziek niet. Het is hier altijd feest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik dacht wijn of paard![]()
Ik zie het altijd voor me hoe het zou zijn om daar een week te logeren bij @:bloodymary1
Als je op vakantie bent, wie verzorgt je paarden?
Saai is het nieuwe spannend.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal op onze eigen manier eentonig as fuck hieren dat is oke.
De ongelijkheid stoort me.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb gisteren hard lopen zwoegen om de cypress bomen die vlak achter ons hek staan te snoeien.
Ze waren zeg maar volledig vol tot aan de grond waardoor we een stuk uitzicht misten. Nu heb ik ze dus tot ongeveer twee meter hoog weg gesnoeid waardoor we er een stuk beter/vrijer doorheen kunnen kijken.
Alleen de meest rechter boom heb ik nog niet gedaan.
Twijfel of ik die wel of niet ga doen, omdat die wat meer los vd rest staat vind ik het bij die wat minder storend dat ie vol is en wat uitzicht weg neemt.
Wat vinden jullie, die laatste ook snoeien of zo laten?
[ afbeelding ]
Niet nog meer snoeien. Die ene stam is al erg eh apart genoeg voor een cypresss.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb gisteren hard lopen zwoegen om de cypress bomen die vlak achter ons hek staan te snoeien.
Ze waren zeg maar volledig vol tot aan de grond waardoor we een stuk uitzicht misten. Nu heb ik ze dus tot ongeveer twee meter hoog weg gesnoeid waardoor we er een stuk beter/vrijer doorheen kunnen kijken.
Twijfel of ik die wel of niet ga doen, omdat die wat meer los vd rest staat vind ik het bij die wat minder storend dat ie vol is en wat uitzicht weg neemt.
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo laten of alleen de onderste meter snoeien. Blijft toch ongelijk met die andere omdat die veel hoger is. Heerlijke bomen wel cipressen. Zo mediterraan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Kunstgrasquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou ik wilde gewoon even wat feedback hoorrrrrquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou hem zo laten of alleen de onderste meter snoeien. Blijft toch ongelijk met die andere omdat die veel hoger is. Heerlijke bomen wel cipressen. Zo mediterraan.
Komt hij weer aan met zijn foto's met zijn mooie uitzicht.En dan net doen of het over die fucking bomen gaat.
Ja ik had weinig keus, die ene hele grote vadsige cypress was gewoon mega vol en dik en staat echt precies in het midden, en nam gewoon best wel een flinke hap uitzicht weg. En ik mag ze niet kappen want ze staan net buiten mijn terrein en zijn dus officieel vd gemeente (aangezien ik geen directe buren heb hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niet nog meer snoeien. Die stam is al erg eh apart genoeg voor een cypresss.
Mijn cypress bomen staan representatief voor de maatschappij, daarin heerst ook heel veel ongelijkheidquote:
90% is vrij uitzicht, was het echt zo erg?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik had weinig keus, die ene hele grote vadsige cypress was gewoon mega vol en dik en staat echt precies in het midden, en nam gewoon best wel een flinke hap uitzicht weg. En ik mag ze niet kappen want ze staan net buiten mijn terrein en zijn dus officieel vd gemeente (aangezien ik geen directe buren heb hier). Maar snoeien mag wel als ze op minder dan een meter van je erfgrens staan dus dan maar dat.
Schaduw moet je niet willen in Spanje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
90% is vrij uitzicht, was het echt zo erg?
Ik zou er nog een rijtje bijzetten eigenlijk...of ergens anders natuurlijk als het uitzicht boven alles gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Good for you!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, wel belangrijk in mijn leven, paarden, wijn en vergeet muziek niet. Het is hier altijd feest.
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
Het strand is zalig,net aangekomen en nu plonsenalsof ik op vakantie ben
nog geen @:Starhopper gespot die zal wel.op vakantie zijn ofzo of aan het werk kan ook
Kijk nog eens goed naar de foto en probeer de oriëntatie vd bomen te raden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Schaduw moet je niet willen in Spanje.
Valt me wel tegen van je dat je niet even meedoetquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk met het paard 2 uur het bos in geweest. Daarna hem lekker gedoucht met de tuinslang, vindt hij heerijk. Gaat hij daarna lekker in het zand liggen rollen, zodat hij net een gepaneerde frikandel is.
Ging prima vanmorgen, was fijn. Nu begint het pas echt warm te worden.
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zou er nog een rijtje bijzetten eigenlijk...of ergens anders natuurlijk als het uitzicht boven alles gaat.
Prachtige bomen vind ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk het liefste Italiaanse wijnen. Pecorino, Greco di Tufo, Fiano, Fallanghina voor wit en Primitivo, Valpolicella Ripasso, Nero d'Avolo voor rood. En Prosecco. En Grappa niet te vergeten, Sarpa di Poli of Diciotto Lune van Marzadro en hun Trentino. Daar stoppen wel elk jaar op de terugweg bij hun destilleerderij (bij Rovereto, vlak bij de snelweg, je ziet het liggen). Voor een paar dozen. Pas terug, we kunnen weer even vooruit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Good for you!
Mag ik vragen waar je wijnvoorkeur ligt?
Ik ben gisteravond teruggekomen uit de Ahr...kleinste wijngebied van Duitsland en ook dichtbij.
Thuisgekomen met, toch weer, 16 flessen. Voornamelijk Spätburgunder (Pinot Noir) wat ook meteen mijn wijnvoorkeur verraad.
Duits...Pinot Noir voor rood, Riesling voor Wit
maar ook een hele santemekraam aan Sauvignon Blanc, Rivaner, Weißburgunder, Vermentino en Veltliner gaat er smakelijk in![]()
Nou... soms kijk ik wel eens jaloers naar hem. Dieren kunnen soms zo lekker rollen, de kat hier op het terras ook. En paarden in het zand of gras. Maar wij mensen kunnen dat helemaal niet. Ik probeer het wel eens, maar gaat echt niet. Zeker niet op harde grond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van je dat je niet even meedoet
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.Die olijfboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.Echt geweldig vind ik ze...meteen Mediterrane vibesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super! Ja, ik vind Italiaans ook geweldig. Laatst een hele fijne Greco gehad die ik had gekregen...of zo'n krachtige fruitige Rosato uit Pugliaquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het liefste Italiaanse wijnen. Pecorino, Greco di Tufo, Fiano, Fallanghina voor wit en Primitivo, Valpolicella Ripasso, Nero d'Avolo voor rood. En Prosecco. En Grappa niet te vergeten, Sarpa di Poli of Diciotto Lune van Marzadro en hun Trentino. Daar stoppen wel elk jaar op de terugweg bij hun destilleerderij (bij Rovereto, vlak bij de snelweg, je ziet het liggen). Voor een paar dozen. Pas terug, we kunnen weer even vooruit.
Zeg dat nou niet te hard, voor je het weet staat Hiddendoe bij je voor de deurquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Good for you!
Mag ik vragen waar je wijnvoorkeur ligt?
Ik ben gisteravond teruggekomen uit de Ahr...kleinste wijngebied van Duitsland en ook dichtbij.
Thuisgekomen met, toch weer, 16 flessen. Voornamelijk Spätburgunder (Pinot Noir) wat ook meteen mijn wijnvoorkeur verraad.
Duits...Pinot Noir voor rood, Riesling voor Wit
maar ook een hele santemekraam aan Sauvignon Blanc, Rivaner, Weißburgunder, Vermentino en Veltliner gaat er smakelijk in![]()
Sjonguh jonguhquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet ervan![]()
Ik ga alleen naar strand als er noorderlicht is
![]()
Van harte gefeliciteerd! Je hebt er prachtig weer bij! Dat je maar ha-gel-stenen dronken mag worden!quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Dus dat wordt in de tuin zitten.
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Bomen....quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de foto en probeer de oriëntatie vd bomen te raden.
Die kappen zijn het braden aan het oefenen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Je went ook echt wel aan de warmte. Best te doen vandaag, en het is hier toch 34. Maar geen hoge LV, dat scheelt veel natuurlijk. Je ziet het ook aan de kippetjes en vogeltjes buiten. Gewoon lekker aan het rondscharrelen en vliegen.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:11 schreef lbosse het volgende:
[..]
Die kappen zijn het braden aan het oefenen.
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Ook van harte nog!quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.
Wil je bij de airco zitten, mag het nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Je hebt er prachtig weer bij! Dat je maar ha-gel-stenen dronken mag worden!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.
Thanksquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wil je bij de airco zitten, mag het niet![]()
Gefeliciteerd!
50 is het nieuwe 40, maar dan met een onmetelijke grotere wijsheidquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
50, dus morgen vast proeflopen met rollators, en vrijdag proefliggen in wat kisten
Abrahamquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
50, dus morgen vast proeflopen met rollators, en vrijdag proefliggen in wat kisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bomen....
Je bedoelt die twee 100 jaar oude cypressen die vakkundig vermoord zijn door een onaangepaste gringo.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Ok man. Kon ook weinig zinnige input verwachten van een troll zoals jij
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
50 is het nieuwe 40, maar dan met een onmetelijke grotere wijsheid
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AbrahamHeb oa mosterd gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
En maandag nog een keerquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Morgen na 14u lekker afkoelen.
Mood.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Vast weer in de shithole gebieden die altijd wat krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen eind middag of begin avond wellicht een paar terreur buien
Ik hoop het.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Glanerbrug zal wel weer een F3 krijgen...quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast weer in de shithole gebieden die altijd wat krijgen.
Zal vast geen flikker voorstellen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop het. Laat het maar ff lekker onweren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nu nog 34, dan moet het een beetje opschietenquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond 23:00 komt het weer onder de 25
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nieuwste Harmonie geeft morgen meer regen in Nederland dan voorgaande uitvoer. Forser gebied ook. Einde middag.
Eigenlijk vooral vrijdag en maandag kans op beste jetsers van buien. Morgen kan, maar vooral in Deutschland grotere kans.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcpquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.
Het is een gezamelijke verwarming. Dus waar de knop zit weet niemand.quote:
Prachtig vind ik een groot woord. Maar wel mooi in de zin van bijzonder.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
Heerlijke zwoele zomeravond...wat een prachtige zomer is dit toch!
Dynamisch weertjequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:48 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Prachtig vind ik een groot woord. Maar wel mooi in de zin van bijzonder.
En laten we eerlijk zijn .... over een paar maanden zitten we vast weer in dagen regen, grijs weer, storm, sneeuw, barkoud.
Not really, hier vlak boven Maastricht is het 29 graden. Nog steeds veel te warm maar geen 32...quote:
Ik ben inmiddels weer terug van Noord-Limboland naar regio Nijmegen en het is het buiten nu 25.quote:
God, en Joost, weten hetquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een gezamelijke verwarming. Dus waar de knop zit weet niemand.
Venrayquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer terug van Noord-Limboland naar regio Nijmegen en het is het buiten nu 25.
Vanmiddag in Venray was het een verzengende 36 graden.
Bier was gelukkig wel koud
Ik had gelukkig op tijd mijn vaccinaties gehaaldquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Venray
Ja daar wonen mijn schoonouders. Ik kom er zo min mogelijk zoals je uiteraard wel begrijpt.
quote:High Temperature
36.1°C at 18:14
Low Temperature
17.1°C at 6:31
Gegevens gisteren:quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Het is bijna middernacht en nog steeds 25 graden buiten
Wel flink verschil vandaag
[..]
Dat is het wel, niet iedereen woont op de begane grond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:51 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Not really, hier vlak boven Maastricht is het 29 graden. Nog steeds veel te warm maar geen 32...
Ahh mooi, safe zone hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcp
Is weer iets minder geworden, ligt vooral oostelijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Venray
Ja daar wonen mijn schoonouders. Ik kom er zo min mogelijk zoals je uiteraard wel begrijpt.
De helft is 153 graden Kelvin, dat komt overeen met -120 graden Celsius. Sterkte!quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
33 graden vandaag hier. Richting de bergtoppen dan maar. Scheelt de helft.
Dus het is 24,5C bij je binnen en dat vind je erg?quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:34 schreef Discombobulate het volgende:
Het ergste aan zomer vind ik denk ik het feit dat het na de nacht amper afgekoeld is. Hier van 25 naar 24,5 gegaan.
Hier nu alweer 29 buiten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Ik denk dat ik de hele dag de ramen open hou. Het wordt hier niet warmer dan 24.
-120 graden, dan zal ik voor de zekerheid het vestje maar meenemen in de rugzak.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De helft is 153 graden Kelvin, dat komt overeen met -120 graden Celsius. Sterkte!
Ik zie jouw al de hele dag zitten op die bergtop, met een boekje en een natje en een droogjequote:Op donderdag 30 juli 2026 11:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-120 graden, dan zal ik voor de zekerheid het vestje maar meenemen in de rugzak.
Jouw?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zie jouw al de hele dag zitten op die bergtop, met een boekje en een natje en een droogje
Daar boven op de berg, daar boven op de berg, daar woont een indaan geschiedkundigequote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zie jouw al de hele dag zitten op die bergtop, met een boekje en een natje en een droogje
Het is mijn referentiekader hé.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus het is 24,5C bij je binnen en dat vind je erg?
#MeTooquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Zo maar eens het zwembad in duiken
Jij blijquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Afkoelen is al begonnen
Was kortstondig 31, maar nu 30.
Laat de regen maar komen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat vooral over Duitsland zo te zien.
Limburg en Brabant gaat ook regen vallen zie ik op buienradar, en dan omhoogschuivend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat vooral over Duitsland zo te zien.
Regen wel ja, onweer meer in Duitsland zo te zien. Maar zo te zien gaat het hier zo een uur of twee regenen en koelt het lekker af. Fijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Limburg en Brabant gaat ook regen vallen zie ik op buienradar, en dan omhoogschuivend.
Maar ja ... hoe betrouwbaar?
EDIT: is geen onweer maar regen wat ik bedoel
Afkoelen is voor mij als het buiten kouder is dan binnen. Tot nu toe nog 27 graden hier, en 25 binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Afkoelen is al begonnen
Was kortstondig 31, maar nu 30.
Laat de regen maar komen.
Komt niet veel uitquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, worden we ineens getrakteerd op wat van die lekkere gestage regen![]()
Gewoon rustig, niet van die terreurbuien, helemaal prima
Zelfs ik ben van mening dat het wel tijd is voor wat regen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij zit dit hele topic vol met regenfetishisten 👀
Hier wel kortstondig even stevig geplenst. Goed voor de tuin. Verder kan het me gestolen wordenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij zit dit hele topic vol met regenfetishisten 👀
“Valt in de herfst of winter wel weer”.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wel kortstondig even stevig geplenst. Goed voor de tuin. Verder kan het me gestolen worden. Valt in de herfst of winter wel weer
Prima zomer verder. Ik hoef echt niet 4x per week regen. Dan heb je een zomer met een intens hoge luchtvochtigheid heel de tijd
Beter te droog dan te nat
Oow, er heerst droogte, hoor. Ik weet het. Overigens afgelopen zondag en vandaag regen gehad. 16 mm totaal. Maar zie verder op werk natuurlijk wel de gevolgen. Gaan genoeg bomen doodquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:05 schreef Pisces het volgende:
[..]
“Valt in de herfst of winter wel weer”.
Half land heeft een mega tekort
Hier in een maand 4 druppels gehad. Niet echt gezond meer.
Ik vind het juist onaangenaam benauwdquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:34 schreef kilon het volgende:
Het is wel weer een heerlijke avond. Graadje of 24 en geen wind. De hitte overdag hoeft van mij niet, maar zulke avonden ga je snel missen als het overdag al niet boven de 22 uit gaat komen.
Als ik zou bewegen dan ik ook, maar rustig zitten is goed te doen. Ik heb al vaak genoeg van shirt moeten wisselen deze zomer door overmatig gezweet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het juist onaangenaam benauwd
Zweet...quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Al iets te zien van vocht op de langere termijn?
Die houden we erin voor de herfst/winterperiodequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oow, er heerst droogte, hoor. Ik weet het. Overigens afgelopen zondag en vandaag regen gehad. 16 mm totaal. Maar zie verder op werk natuurlijk wel de gevolgen. Gaan genoeg bomen dood
Neemt niet weg dat ik niet op 4x in de week regen zit te wachten. Weet je, het is wat het is. Ik verander het niet, dus so be it.
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurtquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even gewandeld met mijn jongste dochter, in het uurtje zijn we toch wel verbrand, en dat tussen half 8 en half 9quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurt
Serieus wandelen doe ik wel als het een paar graden kouder is
Zo denk ik dan ook, hoor. Grijze treurnis en koud weer komen er hoe dan ook, dus kan wel klagen, maar ik verander het toch nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die houden we erin voor de herfst/winterperiode
Alleen buiten is het echter onwijs goorquote:
Maar echt. Was net boodschappen doen op de fiets, nou ben ik ff blij dat ik nu al gedaan heb. Echt benauwd. Was om kwart voor 5 wakker was binnen van 28 naar 25 kunnen gaan door het luchten.. nu loopt het al weer op naar 26 binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alleen buiten is het echter onwijs goor
Dacht dat het aan mij (of mijn hart; hartpatiënt) lag, niet dus zo te lezen. Echt ontzettend benauwd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alleen buiten is het echter onwijs goor
Miss hangt er wel onweer in de lucht later de dag. Word nog best warm.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:15 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij (of mijn hart; hartpatiënt) lag, niet dus zo te lezen. Echt ontzettend benauwd.
Puur genieten voor je lees ik alquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurt
Serieus wandelen doe ik wel als het een paar graden kouder is
Tijd voor Nederlandse bergenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Puur genieten voor je lees ik almag ik een verzoekje doen voor een paar mooie ongevings foto's/ filmpje.. mis de bergen enorm
Die buien gaan precies langs mij heen, droog hierquote:
Hier hangen de bladeren ook in het najaar nog wel hoor, vooral laat bloeiers willen best nog wel een tijd blijben hangen zoals de bomen voor huis.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Dikke stortregens in Ass'n
En vergeleken bij de rest van Nederland hadden we ook al wat gehad.
Assen is straks de enige plek in Nederland die in het najaar nog blad aan de bomen heeft hangen.
Eindelijk brengt het positief
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struikenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier hangen de bladeren ook in het najaar nog wel hoor, vooral laat bloeiers willen best nog wel een tijd blijben hangen zoals de bomen voor huis.
Maar flinke storm kan het wel snel gaan met het bladverlies
Tja als je problemen wilt hebben moet dit vooral gaan gebeuren, even een laag ijzel, daarna forse storm erbij, denk dat niet veel bomen dan nog blijven staan op deze manierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struiken
Kale bomen an sich is niet zo erg of lelijk. Het is vaak het bijbehorende grijze miezerige weer wat het zo downie maakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struiken
Dat ook wel weer, maar ook tijdens mist is het mysterieuze beeld van de kale bomen die toch wel hele leuke plaatjes kunnen opleverenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kale bomen an sich is niet zo erg of lelijk. Het is vaak het bijbehorende grijze miezerige weer wat het zo downie maakt.
Strakblauwe lucht met bomen in winter stand ziet er juist wel mooi uit, dat contrast zeg maar.
Mijn dochter wordt 18 op de warmste dag van de weekquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig warm weer en gaat alleen maar slechter worden na het weekend.
Ff zo’n plantenapp gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
Het kleine bosje bomen achter ons huis zijn ook seizoensbomen. Bleven verrassend lang kaal viel me op dit jaar. Weet eigenlijk niet wat voor bomen 't zijn![]()
Maar weet wel dat ze echt tot laat in April volledig kaal bleven, terwijl we toen al volop zon en dagelijks 20/25 graden overdag hadden. Pas begin Mei begonnen ze opeens rap groen te worden.
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ff zo’n plantenapp gebruiken.Weet je meteen welke boom het is.
Hopelijk kunnen jullie er een mooie dag van maken! Zal wel apart zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt 18 op de warmste dag van de weekdenk dat we maar het zwembad gaan pakken
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doen![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...
Petersons Vogelgids zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...
Ja die zijn heel handig, heb ook van insecten en vogelsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ff zo’n plantenapp gebruiken.Weet je meteen welke boom het is.
Apart zal het zeker wel even zijn, maar we maken er een hele mooie dag vanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie er een mooie dag van maken! Zal wel apart zijn.
Dat is wel wat anders dan hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
ik heb 2x een soort van mini spetters gevoeld in De Bilt maar het raakte de grond niet eens, telt niet.. lijkt dus wel droog te blijven vandaag. Alles wat zou komen is al verdampt
Stuur ze dit plaatje, misschien snappen ze de hint en is het probleem binnenkort opgelost.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Bouw je een peperdure nieuwe regenradar, heb je al maanden een blinde vlek dankzij wat kutbomen
Wat over gelezen een tijdje terug, maar had niet verwacht dat het nog steeds zou zijn.
Zekers!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Puur genieten voor je lees ik almag ik een verzoekje doen voor een paar mooie ongevings foto's/ filmpje.. mis de bergen enorm
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doen![]()
Nou zeg dat, zag wel een flink dreigende lucht overkomen maar niets hier verder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan hierwel jammer gezien ik volgens mij wel wat neerslag in de voorspelling had
Wow, dit zijn prachtige plaatjes!! Wat heerlijk. En dat water zooooo helder (en ijskoud) heel erg mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers!
Blindsee, altijd leuk om wat rond te hangen ook met de kleine. Altijd een van de eerste dingen doen als we hier komen weer. Goede opstart
[ afbeelding ]
Heiterwanger See, ook mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets is ongeveer mijn uitzicht 'thuis', mooie blik op de Mieminger Kette
[ afbeelding ]
Het was hier eerder vet benauwd maar nu tikkeltje zon, lekker windje inderdaad. goed te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:07 schreef Pisces het volgende:
Het is hier echt heerlijk. Zon, briesje erbij.
Komt zeker omdat we geen regen gehad hebben?
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.
Ah, Verdampft mal....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
ik heb 2x een soort van mini spetters gevoeld in De Bilt maar het raakte de grond niet eens, telt niet.. lijkt dus wel droog te blijven vandaag. Alles wat zou komen is al verdampt
Waag het!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zag wel een flink dreigende lucht overkomen maar niets hier verder.
Ik had 0 dus houden zo
Wat is het daar prachtig zeg!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers!
Blindsee, altijd leuk om wat rond te hangen ook met de kleine. Altijd een van de eerste dingen doen als we hier komen weer. Goede opstart
[ afbeelding ]
Heiterwanger See, ook mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets is ongeveer mijn uitzicht 'thuis', mooie blik op de Mieminger Kette
[ afbeelding ]
Ik ontvang graag de foto als jullie weer samen een biertje drinken in het oosten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoor
Ja, in het oosten van Spanjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik ontvang graag de foto als jullie weer samen een biertje drinken in het oosten.
Ik anders ook welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoor
Ik plaats nooit kaarten!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.
Nee je praat erover.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik plaats nooit kaarten!
Maar verder ja... true.
Ik heb ook nepgras dat ik netjes schoon houd. Fucking ultiem boomer.
To be fair, het lag er al toen we het huis kochten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee je praat erover.![]()
Maar idd, zodra je met kunstgras komt ben je echt verloren.
Kunstgras? Man man man 🤦quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik plaats nooit kaarten!
Maar verder ja... true.
Ik heb ook nepgras dat ik netjes schoon houd. Fucking ultiem boomer.
Bro, doe nou niet zo.quote:
Als je gewoon wat moeite doet wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, doe nou niet zo.Je weet waar ik fucking woon, denk je nou echt dat echt gras een kans maakt hier?
Nee, begrijpelijk. Een beetje groen is wel mooi. Wel awesome om zo'n groot zwembad te hebben. Druppelslang aanleggen en iets meer bloemen en paar oleanders om het af te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, doe nou niet zo.Je weet waar ik fucking woon, denk je nou echt dat echt gras een kans maakt hier?
Kom langs en help me! Ik ben een waardeloze tuinier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Een beetje groen is wel mooi. Wel awesome om zo'n groot zwembad te hebben. Druppelslang aanleggen en iets meer bloemen en paar oleanders om het af te maken
Waardeloos of lui? Gewoon elke dag gras gieteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom langs en help me! Ik ben een waardeloze tuinier.
Ja bro, doe niet zo.quote:
@RamboDirk wil grasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
Lol ja ik ga hier elke dag tientallen liters water gieten om mn gras maar groen te houden, zodat ik dan hier kan posten hoe fucking groen mn echte gras is waarop @:Rambodirk me weer een onaangepaste gringo gaat noemen omdat ik water loop te verspillen in de woestijn.
[ afbeelding ]
Boomergras 😱quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee je praat erover.![]()
Maar idd, zodra je met kunstgras komt ben je echt verloren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waag het!![]()
Hopelijk komt er een bak water van 100mm
Dan doen we 2000mm 😉quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100mm is niet diep genoeg
22 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:31 schreef THEFXR het volgende:
Windstil, 27 gr en erg benauwd door de LV en bewolking.
Nope blijft op 0quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waag het!![]()
Hopelijk komt er een bak water van 100mm
[..]
Wat is het daar prachtig zeg!
Ik kan je vertellen, elke ding die nu nog veranderd gaat echt het verschil maken tussen 1,2,3 en natuurlijk ook de overige plaatsen, we staan zo dicht bij elkaar dat elke geschatte getal een veel verschil kan uitmaken. Maar als het nu zo blijft dan weet ik wat de top 3 is gezien de kleine gat als reserve kan worden gediend al denk ik niet dat de plek 4 nog naar de top 3 kan, tenzij de windrichting echt compleet anders is dan ik dachtquote:
Omg. Nou hopen dat ik weer eens hoog zit..is al weer even geleden..( zal wel nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, elke ding die nu nog veranderd gaat echt het verschil maken tussen 1,2,3 en natuurlijk ook de overige plaatsen, we staan zo dicht bij elkaar dat elke geschatte getal een veel verschil kan uitmaken. Maar als het nu zo blijft dan weet ik wat de top 3 is gezien de kleine gat als reserve kan worden gediend al denk ik niet dat de plek 4 nog naar de top 3 kan, tenzij de windrichting echt compleet anders is dan ik dacht
Of wel, eindelijk weer eens een hele spannende uitslag morgen, MITS KNMI niet lopen te slapen
Hier ook best fris, wat 33n verademing met gister toen was het om 12 zo benauwd heet en hoge luchtvochtigheid, was super smerig! En mistig ervan.quote:
Spoiler, alleen klikken als je het wilt wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg. Nou hopen dat ik weer eens hoog zit..is al weer even geleden..( zal wel niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is echt helemaal niks aan idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook best fris, wat 33n verademing met gister toen was het om 12 zo benauwd heet en hoge luchtvochtigheid, was super smerig! En mistig ervan.
Het huis is afgekoeld van 26 graden vanmorgen naar 21,2 graden nu, de boel gaat nu maar dicht want we duidelijk zo meteen onder de 15 graden
Weerstation Dokkum voor het actuele weer in de Friese 11steden stad
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Maandvoorspelling Augustus | Jaarvoorspelling 2026
Knmi stations allemaal onder de 20 nuquote:
Ik woon niet naast een station.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Knmi stations allemaal onder de 20 nu
Lekker onder je deken slapen.quote:
Ik ook niet, maar toch kom ik aardig overheen met het KNMI stationsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik woon niet naast een station.
[ afbeelding ]
Ja dat dan wel weerquote:
Haha ja bizar he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
13.6 nu brrr gister lag ik nog een lakentje..nu 2 dekbedden
2quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |