Nou... soms kijk ik wel eens jaloers naar hem. Dieren kunnen soms zo lekker rollen, de kat hier op het terras ook. En paarden in het zand of gras. Maar wij mensen kunnen dat helemaal niet. Ik probeer het wel eens, maar gaat echt niet. Zeker niet op harde grond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van je dat je niet even meedoet
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.Die olijfboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.Echt geweldig vind ik ze...meteen Mediterrane vibesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super! Ja, ik vind Italiaans ook geweldig. Laatst een hele fijne Greco gehad die ik had gekregen...of zo'n krachtige fruitige Rosato uit Pugliaquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het liefste Italiaanse wijnen. Pecorino, Greco di Tufo, Fiano, Fallanghina voor wit en Primitivo, Valpolicella Ripasso, Nero d'Avolo voor rood. En Prosecco. En Grappa niet te vergeten, Sarpa di Poli of Diciotto Lune van Marzadro en hun Trentino. Daar stoppen wel elk jaar op de terugweg bij hun destilleerderij (bij Rovereto, vlak bij de snelweg, je ziet het liggen). Voor een paar dozen. Pas terug, we kunnen weer even vooruit.
Zeg dat nou niet te hard, voor je het weet staat Hiddendoe bij je voor de deurquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Good for you!
Mag ik vragen waar je wijnvoorkeur ligt?
Ik ben gisteravond teruggekomen uit de Ahr...kleinste wijngebied van Duitsland en ook dichtbij.
Thuisgekomen met, toch weer, 16 flessen. Voornamelijk Spätburgunder (Pinot Noir) wat ook meteen mijn wijnvoorkeur verraad.
Duits...Pinot Noir voor rood, Riesling voor Wit
maar ook een hele santemekraam aan Sauvignon Blanc, Rivaner, Weißburgunder, Vermentino en Veltliner gaat er smakelijk in![]()
Sjonguh jonguhquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet ervan![]()
Ik ga alleen naar strand als er noorderlicht is
![]()
Van harte gefeliciteerd! Je hebt er prachtig weer bij! Dat je maar ha-gel-stenen dronken mag worden!quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Dus dat wordt in de tuin zitten.
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Bomen....quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de foto en probeer de oriëntatie vd bomen te raden.
Die kappen zijn het braden aan het oefenen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Je went ook echt wel aan de warmte. Best te doen vandaag, en het is hier toch 34. Maar geen hoge LV, dat scheelt veel natuurlijk. Je ziet het ook aan de kippetjes en vogeltjes buiten. Gewoon lekker aan het rondscharrelen en vliegen.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:11 schreef lbosse het volgende:
[..]
Die kappen zijn het braden aan het oefenen.
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Ook van harte nog!quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.
Wil je bij de airco zitten, mag het nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Je hebt er prachtig weer bij! Dat je maar ha-gel-stenen dronken mag worden!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heerlijk in juli jarig zijn (ik was het drie dagen geleden). Altijd mooi weer. Soms te mooi.
Thanksquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wil je bij de airco zitten, mag het niet![]()
Gefeliciteerd!
50 is het nieuwe 40, maar dan met een onmetelijke grotere wijsheidquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
50, dus morgen vast proeflopen met rollators, en vrijdag proefliggen in wat kisten
Abrahamquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
50, dus morgen vast proeflopen met rollators, en vrijdag proefliggen in wat kisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bomen....
Je bedoelt die twee 100 jaar oude cypressen die vakkundig vermoord zijn door een onaangepaste gringo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |