Nee we zijn allemaal op onze eigen manier eentonig as fuck hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, ja kan ook wel gaan klagen over de warmte en met koelvestjes of rare weermannen op Twitter quoten en zo, maar ieder zijn ding.
Dat is tegen de vliegen. Die gaan altijd bij en in de ogen zitten en daar krijgen veel paarden traanogen van en ontstoken ogen. Ze zien er prima doorheen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als ik nu paarden zie met zo’n oogmasker, zien ze er nog iets doorheen? Is het voor zon en muggen?
Hahaha, wel belangrijk in mijn leven, paarden, wijn en vergeet muziek niet. Het is hier altijd feest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik dacht wijn of paard![]()
Ik zie het altijd voor me hoe het zou zijn om daar een week te logeren bij @:bloodymary1
Als je op vakantie bent, wie verzorgt je paarden?
Saai is het nieuwe spannend.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal op onze eigen manier eentonig as fuck hieren dat is oke.
De ongelijkheid stoort me.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb gisteren hard lopen zwoegen om de cypress bomen die vlak achter ons hek staan te snoeien.
Ze waren zeg maar volledig vol tot aan de grond waardoor we een stuk uitzicht misten. Nu heb ik ze dus tot ongeveer twee meter hoog weg gesnoeid waardoor we er een stuk beter/vrijer doorheen kunnen kijken.
Alleen de meest rechter boom heb ik nog niet gedaan.
Twijfel of ik die wel of niet ga doen, omdat die wat meer los vd rest staat vind ik het bij die wat minder storend dat ie vol is en wat uitzicht weg neemt.
Wat vinden jullie, die laatste ook snoeien of zo laten?
[ afbeelding ]
Niet nog meer snoeien. Die ene stam is al erg eh apart genoeg voor een cypresss.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb gisteren hard lopen zwoegen om de cypress bomen die vlak achter ons hek staan te snoeien.
Ze waren zeg maar volledig vol tot aan de grond waardoor we een stuk uitzicht misten. Nu heb ik ze dus tot ongeveer twee meter hoog weg gesnoeid waardoor we er een stuk beter/vrijer doorheen kunnen kijken.
Twijfel of ik die wel of niet ga doen, omdat die wat meer los vd rest staat vind ik het bij die wat minder storend dat ie vol is en wat uitzicht weg neemt.
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo laten of alleen de onderste meter snoeien. Blijft toch ongelijk met die andere omdat die veel hoger is. Heerlijke bomen wel cipressen. Zo mediterraan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Kunstgrasquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou ik wilde gewoon even wat feedback hoorrrrrquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou hem zo laten of alleen de onderste meter snoeien. Blijft toch ongelijk met die andere omdat die veel hoger is. Heerlijke bomen wel cipressen. Zo mediterraan.
Komt hij weer aan met zijn foto's met zijn mooie uitzicht.En dan net doen of het over die fucking bomen gaat.
Ja ik had weinig keus, die ene hele grote vadsige cypress was gewoon mega vol en dik en staat echt precies in het midden, en nam gewoon best wel een flinke hap uitzicht weg. En ik mag ze niet kappen want ze staan net buiten mijn terrein en zijn dus officieel vd gemeente (aangezien ik geen directe buren heb hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niet nog meer snoeien. Die stam is al erg eh apart genoeg voor een cypresss.
Mijn cypress bomen staan representatief voor de maatschappij, daarin heerst ook heel veel ongelijkheidquote:
90% is vrij uitzicht, was het echt zo erg?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik had weinig keus, die ene hele grote vadsige cypress was gewoon mega vol en dik en staat echt precies in het midden, en nam gewoon best wel een flinke hap uitzicht weg. En ik mag ze niet kappen want ze staan net buiten mijn terrein en zijn dus officieel vd gemeente (aangezien ik geen directe buren heb hier). Maar snoeien mag wel als ze op minder dan een meter van je erfgrens staan dus dan maar dat.
Schaduw moet je niet willen in Spanje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
90% is vrij uitzicht, was het echt zo erg?
Ik zou er nog een rijtje bijzetten eigenlijk...of ergens anders natuurlijk als het uitzicht boven alles gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Good for you!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, wel belangrijk in mijn leven, paarden, wijn en vergeet muziek niet. Het is hier altijd feest.
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
Het strand is zalig,net aangekomen en nu plonsenalsof ik op vakantie ben
nog geen @:Starhopper gespot die zal wel.op vakantie zijn ofzo of aan het werk kan ook
Kijk nog eens goed naar de foto en probeer de oriëntatie vd bomen te raden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Schaduw moet je niet willen in Spanje.
Valt me wel tegen van je dat je niet even meedoetquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk met het paard 2 uur het bos in geweest. Daarna hem lekker gedoucht met de tuinslang, vindt hij heerijk. Gaat hij daarna lekker in het zand liggen rollen, zodat hij net een gepaneerde frikandel is.
Ging prima vanmorgen, was fijn. Nu begint het pas echt warm te worden.
Iets verder door op ons terrein hebben we er nog een paar staan hoor, en die laat ik met rust. Die zijn ook minder breed/dik dan die ene grote cypress die dus recht achter het huis staat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zou er nog een rijtje bijzetten eigenlijk...of ergens anders natuurlijk als het uitzicht boven alles gaat.
Prachtige bomen vind ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk het liefste Italiaanse wijnen. Pecorino, Greco di Tufo, Fiano, Fallanghina voor wit en Primitivo, Valpolicella Ripasso, Nero d'Avolo voor rood. En Prosecco. En Grappa niet te vergeten, Sarpa di Poli of Diciotto Lune van Marzadro en hun Trentino. Daar stoppen wel elk jaar op de terugweg bij hun destilleerderij (bij Rovereto, vlak bij de snelweg, je ziet het liggen). Voor een paar dozen. Pas terug, we kunnen weer even vooruit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Good for you!
Mag ik vragen waar je wijnvoorkeur ligt?
Ik ben gisteravond teruggekomen uit de Ahr...kleinste wijngebied van Duitsland en ook dichtbij.
Thuisgekomen met, toch weer, 16 flessen. Voornamelijk Spätburgunder (Pinot Noir) wat ook meteen mijn wijnvoorkeur verraad.
Duits...Pinot Noir voor rood, Riesling voor Wit
maar ook een hele santemekraam aan Sauvignon Blanc, Rivaner, Weißburgunder, Vermentino en Veltliner gaat er smakelijk in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |