quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Ok man. Kon ook weinig zinnige input verwachten van een troll zoals jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
50 is het nieuwe 40, maar dan met een onmetelijke grotere wijsheid
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AbrahamHeb oa mosterd gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
En maandag nog een keerquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Morgen na 14u lekker afkoelen.
Mood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Dus dat wordt in de tuin zitten.
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Vast weer in de shithole gebieden die altijd wat krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen eind middag of begin avond wellicht een paar terreur buien
Ik hoop het.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Glanerbrug zal wel weer een F3 krijgen...quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast weer in de shithole gebieden die altijd wat krijgen.
Zal vast geen flikker voorstellen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop het. Laat het maar ff lekker onweren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nu nog 34, dan moet het een beetje opschietenquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond 23:00 komt het weer onder de 25
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
35 nu buiten pfff
Had eigenlijk de hele middag binnen willen zitten met de airco aan, maar familie had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag
Dus dat wordt in de tuin zitten.
Gelukkig met 4 parasols.
En cervezas
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nieuwste Harmonie geeft morgen meer regen in Nederland dan voorgaande uitvoer. Forser gebied ook. Einde middag.
Eigenlijk vooral vrijdag en maandag kans op beste jetsers van buien. Morgen kan, maar vooral in Deutschland grotere kans.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcpquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen morgen? Whut morgen niets hoor bij mij.
Het is een gezamelijke verwarming. Dus waar de knop zit weet niemand.quote:
Prachtig vind ik een groot woord. Maar wel mooi in de zin van bijzonder.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
Heerlijke zwoele zomeravond...wat een prachtige zomer is dit toch!
Dynamisch weertjequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:48 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Prachtig vind ik een groot woord. Maar wel mooi in de zin van bijzonder.
En laten we eerlijk zijn .... over een paar maanden zitten we vast weer in dagen regen, grijs weer, storm, sneeuw, barkoud.
Not really, hier vlak boven Maastricht is het 29 graden. Nog steeds veel te warm maar geen 32...quote:
Ik ben inmiddels weer terug van Noord-Limboland naar regio Nijmegen en het is het buiten nu 25.quote:
God, en Joost, weten hetquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een gezamelijke verwarming. Dus waar de knop zit weet niemand.
Venrayquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer terug van Noord-Limboland naar regio Nijmegen en het is het buiten nu 25.
Vanmiddag in Venray was het een verzengende 36 graden.
Bier was gelukkig wel koud
Ik had gelukkig op tijd mijn vaccinaties gehaaldquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Venray
Ja daar wonen mijn schoonouders. Ik kom er zo min mogelijk zoals je uiteraard wel begrijpt.
quote:High Temperature
36.1°C at 18:14
Low Temperature
17.1°C at 6:31
Gegevens gisteren:quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Het is bijna middernacht en nog steeds 25 graden buiten
Wel flink verschil vandaag
[..]
Dat is het wel, niet iedereen woont op de begane grond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:51 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Not really, hier vlak boven Maastricht is het 29 graden. Nog steeds veel te warm maar geen 32...
Ahh mooi, safe zone hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcp
Is weer iets minder geworden, ligt vooral oostelijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Venray
Ja daar wonen mijn schoonouders. Ik kom er zo min mogelijk zoals je uiteraard wel begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |