Ja die zijn heel handig, heb ook van insecten en vogelsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ff zo’n plantenapp gebruiken.Weet je meteen welke boom het is.
Apart zal het zeker wel even zijn, maar we maken er een hele mooie dag vanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie er een mooie dag van maken! Zal wel apart zijn.
Dat is wel wat anders dan hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
ik heb 2x een soort van mini spetters gevoeld in De Bilt maar het raakte de grond niet eens, telt niet.. lijkt dus wel droog te blijven vandaag. Alles wat zou komen is al verdampt
Stuur ze dit plaatje, misschien snappen ze de hint en is het probleem binnenkort opgelost.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Bouw je een peperdure nieuwe regenradar, heb je al maanden een blinde vlek dankzij wat kutbomen
Wat over gelezen een tijdje terug, maar had niet verwacht dat het nog steeds zou zijn.
Zekers!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Puur genieten voor je lees ik almag ik een verzoekje doen voor een paar mooie ongevings foto's/ filmpje.. mis de bergen enorm
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doen![]()
Nou zeg dat, zag wel een flink dreigende lucht overkomen maar niets hier verder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan hierwel jammer gezien ik volgens mij wel wat neerslag in de voorspelling had
Wow, dit zijn prachtige plaatjes!! Wat heerlijk. En dat water zooooo helder (en ijskoud) heel erg mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers!
Blindsee, altijd leuk om wat rond te hangen ook met de kleine. Altijd een van de eerste dingen doen als we hier komen weer. Goede opstart
[ afbeelding ]
Heiterwanger See, ook mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets is ongeveer mijn uitzicht 'thuis', mooie blik op de Mieminger Kette
[ afbeelding ]
Het was hier eerder vet benauwd maar nu tikkeltje zon, lekker windje inderdaad. goed te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:07 schreef Pisces het volgende:
Het is hier echt heerlijk. Zon, briesje erbij.
Komt zeker omdat we geen regen gehad hebben?
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.
Ah, Verdampft mal....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:48 schreef MissHobje het volgende:
ik heb 2x een soort van mini spetters gevoeld in De Bilt maar het raakte de grond niet eens, telt niet.. lijkt dus wel droog te blijven vandaag. Alles wat zou komen is al verdampt
Waag het!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zag wel een flink dreigende lucht overkomen maar niets hier verder.
Ik had 0 dus houden zo
Wat is het daar prachtig zeg!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers!
Blindsee, altijd leuk om wat rond te hangen ook met de kleine. Altijd een van de eerste dingen doen als we hier komen weer. Goede opstart
[ afbeelding ]
Heiterwanger See, ook mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets is ongeveer mijn uitzicht 'thuis', mooie blik op de Mieminger Kette
[ afbeelding ]
Ik ontvang graag de foto als jullie weer samen een biertje drinken in het oosten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoor
Ja, in het oosten van Spanjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik ontvang graag de foto als jullie weer samen een biertje drinken in het oosten.
Ik anders ook welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel uit als een boomer,hoor
Ik plaats nooit kaarten!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je praat hier elke dag over het weer. Inclusief kaart en berekening. Boomer ben je al een poos.
Nee je praat erover.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik plaats nooit kaarten!
Maar verder ja... true.
Ik heb ook nepgras dat ik netjes schoon houd. Fucking ultiem boomer.
To be fair, het lag er al toen we het huis kochten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee je praat erover.![]()
Maar idd, zodra je met kunstgras komt ben je echt verloren.
Kunstgras? Man man man 🤦quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik plaats nooit kaarten!
Maar verder ja... true.
Ik heb ook nepgras dat ik netjes schoon houd. Fucking ultiem boomer.
Bro, doe nou niet zo.quote:
Als je gewoon wat moeite doet wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, doe nou niet zo.Je weet waar ik fucking woon, denk je nou echt dat echt gras een kans maakt hier?
Nee, begrijpelijk. Een beetje groen is wel mooi. Wel awesome om zo'n groot zwembad te hebben. Druppelslang aanleggen en iets meer bloemen en paar oleanders om het af te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, doe nou niet zo.Je weet waar ik fucking woon, denk je nou echt dat echt gras een kans maakt hier?
Kom langs en help me! Ik ben een waardeloze tuinier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Een beetje groen is wel mooi. Wel awesome om zo'n groot zwembad te hebben. Druppelslang aanleggen en iets meer bloemen en paar oleanders om het af te maken
Waardeloos of lui? Gewoon elke dag gras gieteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom langs en help me! Ik ben een waardeloze tuinier.
Ja bro, doe niet zo.quote:
@RamboDirk wil grasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
Lol ja ik ga hier elke dag tientallen liters water gieten om mn gras maar groen te houden, zodat ik dan hier kan posten hoe fucking groen mn echte gras is waarop @:Rambodirk me weer een onaangepaste gringo gaat noemen omdat ik water loop te verspillen in de woestijn.
[ afbeelding ]
Boomergras 😱quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee je praat erover.![]()
Maar idd, zodra je met kunstgras komt ben je echt verloren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waag het!![]()
Hopelijk komt er een bak water van 100mm
Dan doen we 2000mm 😉quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100mm is niet diep genoeg
22 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:31 schreef THEFXR het volgende:
Windstil, 27 gr en erg benauwd door de LV en bewolking.
Nope blijft op 0quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waag het!![]()
Hopelijk komt er een bak water van 100mm
[..]
Wat is het daar prachtig zeg!
Ik kan je vertellen, elke ding die nu nog veranderd gaat echt het verschil maken tussen 1,2,3 en natuurlijk ook de overige plaatsen, we staan zo dicht bij elkaar dat elke geschatte getal een veel verschil kan uitmaken. Maar als het nu zo blijft dan weet ik wat de top 3 is gezien de kleine gat als reserve kan worden gediend al denk ik niet dat de plek 4 nog naar de top 3 kan, tenzij de windrichting echt compleet anders is dan ik dachtquote:
Omg. Nou hopen dat ik weer eens hoog zit..is al weer even geleden..( zal wel nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, elke ding die nu nog veranderd gaat echt het verschil maken tussen 1,2,3 en natuurlijk ook de overige plaatsen, we staan zo dicht bij elkaar dat elke geschatte getal een veel verschil kan uitmaken. Maar als het nu zo blijft dan weet ik wat de top 3 is gezien de kleine gat als reserve kan worden gediend al denk ik niet dat de plek 4 nog naar de top 3 kan, tenzij de windrichting echt compleet anders is dan ik dacht
Of wel, eindelijk weer eens een hele spannende uitslag morgen, MITS KNMI niet lopen te slapen
Hier ook best fris, wat 33n verademing met gister toen was het om 12 zo benauwd heet en hoge luchtvochtigheid, was super smerig! En mistig ervan.quote:
Spoiler, alleen klikken als je het wilt wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg. Nou hopen dat ik weer eens hoog zit..is al weer even geleden..( zal wel niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is echt helemaal niks aan idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook best fris, wat 33n verademing met gister toen was het om 12 zo benauwd heet en hoge luchtvochtigheid, was super smerig! En mistig ervan.
Het huis is afgekoeld van 26 graden vanmorgen naar 21,2 graden nu, de boel gaat nu maar dicht want we duidelijk zo meteen onder de 15 graden
Weerstation Dokkum voor het actuele weer in de Friese 11steden stad
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Maandvoorspelling Augustus | Jaarvoorspelling 2026
Knmi stations allemaal onder de 20 nuquote:
Ik woon niet naast een station.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Knmi stations allemaal onder de 20 nu
Lekker onder je deken slapen.quote:
Ik ook niet, maar toch kom ik aardig overheen met het KNMI stationsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik woon niet naast een station.
[ afbeelding ]
Ja dat dan wel weerquote:
Haha ja bizar he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
13.6 nu brrr gister lag ik nog een lakentje..nu 2 dekbedden
2quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:00 schreef MissHobje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |