Miss hangt er wel onweer in de lucht later de dag. Word nog best warm.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:15 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij (of mijn hart; hartpatiënt) lag, niet dus zo te lezen. Echt ontzettend benauwd.
Puur genieten voor je lees ik alquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurt
Serieus wandelen doe ik wel als het een paar graden kouder is
Tijd voor Nederlandse bergenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Puur genieten voor je lees ik almag ik een verzoekje doen voor een paar mooie ongevings foto's/ filmpje.. mis de bergen enorm
Die buien gaan precies langs mij heen, droog hierquote:
Hier hangen de bladeren ook in het najaar nog wel hoor, vooral laat bloeiers willen best nog wel een tijd blijben hangen zoals de bomen voor huis.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Dikke stortregens in Ass'n
En vergeleken bij de rest van Nederland hadden we ook al wat gehad.
Assen is straks de enige plek in Nederland die in het najaar nog blad aan de bomen heeft hangen.
Eindelijk brengt het positief
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struikenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier hangen de bladeren ook in het najaar nog wel hoor, vooral laat bloeiers willen best nog wel een tijd blijben hangen zoals de bomen voor huis.
Maar flinke storm kan het wel snel gaan met het bladverlies
Tja als je problemen wilt hebben moet dit vooral gaan gebeuren, even een laag ijzel, daarna forse storm erbij, denk dat niet veel bomen dan nog blijven staan op deze manierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struiken
Kale bomen an sich is niet zo erg of lelijk. Het is vaak het bijbehorende grijze miezerige weer wat het zo downie maakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het blijven hangen tot half december. Zo lelijk al die kale bomen en struiken
Dat ook wel weer, maar ook tijdens mist is het mysterieuze beeld van de kale bomen die toch wel hele leuke plaatjes kunnen opleverenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kale bomen an sich is niet zo erg of lelijk. Het is vaak het bijbehorende grijze miezerige weer wat het zo downie maakt.
Strakblauwe lucht met bomen in winter stand ziet er juist wel mooi uit, dat contrast zeg maar.
Mijn dochter wordt 18 op de warmste dag van de weekquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig warm weer en gaat alleen maar slechter worden na het weekend.
Ff zo’n plantenapp gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
Het kleine bosje bomen achter ons huis zijn ook seizoensbomen. Bleven verrassend lang kaal viel me op dit jaar. Weet eigenlijk niet wat voor bomen 't zijn![]()
Maar weet wel dat ze echt tot laat in April volledig kaal bleven, terwijl we toen al volop zon en dagelijks 20/25 graden overdag hadden. Pas begin Mei begonnen ze opeens rap groen te worden.
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ff zo’n plantenapp gebruiken.Weet je meteen welke boom het is.
Hopelijk kunnen jullie er een mooie dag van maken! Zal wel apart zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt 18 op de warmste dag van de weekdenk dat we maar het zwembad gaan pakken
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, dan ben ik écht officieel het boomer territorium binnen getreden als ik dat ga doen![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...
Petersons Vogelgids zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb een plantenapp en ook een voor vogelgeluiden, die zegt dan welke vogel het is. Ik gebruik ze beide zeker eens per week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |