Hier wel kortstondig even stevig geplenst. Goed voor de tuin. Verder kan het me gestolen wordenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij zit dit hele topic vol met regenfetishisten 👀
“Valt in de herfst of winter wel weer”.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wel kortstondig even stevig geplenst. Goed voor de tuin. Verder kan het me gestolen worden. Valt in de herfst of winter wel weer
Prima zomer verder. Ik hoef echt niet 4x per week regen. Dan heb je een zomer met een intens hoge luchtvochtigheid heel de tijd
Beter te droog dan te nat
Oow, er heerst droogte, hoor. Ik weet het. Overigens afgelopen zondag en vandaag regen gehad. 16 mm totaal. Maar zie verder op werk natuurlijk wel de gevolgen. Gaan genoeg bomen doodquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:05 schreef Pisces het volgende:
[..]
“Valt in de herfst of winter wel weer”.
Half land heeft een mega tekort
Hier in een maand 4 druppels gehad. Niet echt gezond meer.
Ik vind het juist onaangenaam benauwdquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:34 schreef kilon het volgende:
Het is wel weer een heerlijke avond. Graadje of 24 en geen wind. De hitte overdag hoeft van mij niet, maar zulke avonden ga je snel missen als het overdag al niet boven de 22 uit gaat komen.
Als ik zou bewegen dan ik ook, maar rustig zitten is goed te doen. Ik heb al vaak genoeg van shirt moeten wisselen deze zomer door overmatig gezweet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het juist onaangenaam benauwd
Zweet...quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Al iets te zien van vocht op de langere termijn?
Die houden we erin voor de herfst/winterperiodequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oow, er heerst droogte, hoor. Ik weet het. Overigens afgelopen zondag en vandaag regen gehad. 16 mm totaal. Maar zie verder op werk natuurlijk wel de gevolgen. Gaan genoeg bomen dood
Neemt niet weg dat ik niet op 4x in de week regen zit te wachten. Weet je, het is wat het is. Ik verander het niet, dus so be it.
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurtquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zie jouw al de hele dag zitten op die bergtop, met een boekje en een natje en een droogje
Ik heb vanavond nog even gewandeld met mijn jongste dochter, in het uurtje zijn we toch wel verbrand, en dat tussen half 8 en half 9quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Max 20 graden, eettentje in de buurt
Serieus wandelen doe ik wel als het een paar graden kouder is
Zo denk ik dan ook, hoor. Grijze treurnis en koud weer komen er hoe dan ook, dus kan wel klagen, maar ik verander het toch nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die houden we erin voor de herfst/winterperiode
Alleen buiten is het echter onwijs goorquote:
Maar echt. Was net boodschappen doen op de fiets, nou ben ik ff blij dat ik nu al gedaan heb. Echt benauwd. Was om kwart voor 5 wakker was binnen van 28 naar 25 kunnen gaan door het luchten.. nu loopt het al weer op naar 26 binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alleen buiten is het echter onwijs goor
Dacht dat het aan mij (of mijn hart; hartpatiënt) lag, niet dus zo te lezen. Echt ontzettend benauwd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alleen buiten is het echter onwijs goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |