NEC wil 18 miljoen zien, dacht ik? Absurd.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik begin nu toch wel chagrijnig te worden.
PSV wil 15 miljoen betalen. Dan is er weinig absurds aan 18 miljoen. Laat staan als er ooit al eens 20 miljoen geboden en een paar weken terug nog 18 miljoen.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC wil 18 miljoen zien, dacht ik? Absurd.
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel 100% gelijk. Je bent vreselijk aan het zeuren, zonder enige kennis van wat er gebeurt en zonder ook maar iets van het spelletje te begrijpen.
Is niet erg, dat soort 'meningen' mogen er ook zijn. Het is alleen soms vermakelijk maar meestal irritant. Maar bovenal inderdaad een probleem wat alleen in de hoofden van Gotensjj en Solispar bestaat.
quote:Op maandag 27 juli 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.
Waar je vooral chagrijnig van wordt is het feit dat ze weer 4 maanden achter dezelfde speler aanlopen die, surprise surprise, niet haalbaar blijkt te zijn. Vorig jaar idem met een paar targets waardoor je om 23.55 weer een Nagalo van Nordsjaelland mag halen voor 10 miljoen.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik maak me niet druk, feit is wel dat we (met 8 afwezigen) tegen Villarreal bij elk balverlies compleet weggespeeld werden.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is verreweg het leukste deel van het seizoen eigenlijk. Top vermaak hier. Wat kunnen mensen zich toch vreselijk druk maken om niks.
Met zoveel passie je ergeren aan het werk van mensen die PSV al 3x op rij kampioen hebben gemaakt. Heerlijk als je leven zo compleet is dat je daar ruimte voor hebt in je hoofd.
Ah leuk, het neefje van EarnieGOD is er ook weerquote:Op maandag 27 juli 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is verreweg het leukste deel van het seizoen eigenlijk. Top vermaak hier. Wat kunnen mensen zich toch vreselijk druk maken om niks.
Met zoveel passie je ergeren aan het werk van mensen die PSV al 3x op rij kampioen hebben gemaakt. Heerlijk als je leven zo compleet is dat je daar ruimte voor hebt in je hoofd.
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!quote:Op maandag 27 juli 2026 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, feit is wel dat we (met 8 afwezigen) tegen Villarreal bij elk balverlies compleet weggespeeld werden.
Dat zal uiteraard beter moeten en ik denk dat we daar ook gewoon de mogelijkheden toe hebben.
Lekker zwetend kijken naar een c-garnituur.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!
Ja, maar FC Eindhoven doet ook mee!quote:Op maandag 27 juli 2026 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker zwetend kijken naar een c-garnituur.
quote:Op maandag 27 juli 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.
Hoho, niet te vroeg pieken. Ik ben er tegen AZ bij en dan moeten ze vlammen!quote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!
Die heeft geen beste beurt gemaakt zeg. Zo zonde, heeft echt een paar goede wedstrijden gespeeld in ons shirt. Wellicht past ie beter in een 5-3-2 of zo.quote:
Troostprijs voor als ze morgenavond niet winnen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoho, niet te vroeg pieken. Ik ben er tegen AZ bij en dan moeten ze vlammen!
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die heeft geen beste beurt gemaakt zeg. Zo zonde, heeft echt een paar goede wedstrijden gespeeld in ons shirt. Wellicht past ie beter in een 5-3-2 of zo.
Terwijl die ook voor geen meter kon verdedigen. Maar in de opbouw zo vreselijk sterk. Overigens een rol die Schouten moeiteloos heeft overgenomen. Alleen met hem in de lappenmand neemt niemand die rol echt over.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.
Dure gokjes met Flamingo, Yarek en Nagalo die er weinig van kunnen. En dan die grabbelaar Kovar er nog bijquote:Op maandag 27 juli 2026 16:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.
Het begon wel hoopvol ja, vervolgens werd het steeds minder. Nu is het samen met Sidilia (feyenoord materiaal) comedy capers achterin. Denk ook dat ie beter tot zn recht komt met 5 achterop , of misschien als cvm , maar dan niet bij PSVquote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die heeft geen beste beurt gemaakt zeg. Zo zonde, heeft echt een paar goede wedstrijden gespeeld in ons shirt. Wellicht past ie beter in een 5-3-2 of zo.
Met Boscagli had hij een ervaren speler naast zich. En verder heeft hij weinig minuten gemaakt afgelopen jaar, wat niet bevorderlijk was voor zijn verdere ontwikkeling.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat was zo duidelijk toen Alex daar stond. Degene naast hem was ook altijd goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Met Boscagli had hij een ervaren speler naast zich. En verder heeft hij weinig minuten gemaakt afgelopen jaar, wat niet bevorderlijk was voor zijn verdere ontwikkeling.
Nou Ooijer was destijds ook geen pannekoek. Wat een tijden, en dan op het middenveld Cocu en van Bommel er voor. En Gomez erachter. Wat een bizar elftal was dat zeg.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was zo duidelijk toen Alex daar stond. Degene naast hem was ook altijd goed.
Totdat ze het zonder Alex moesten doen
Jan Vennegoor of Hesselinkquote:Op maandag 27 juli 2026 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou Ooijer was destijds ook geen pannekoek. Wat een tijden, en dan op het middenveld Cocu en van Bommel er voor. En Gomez erachter. Wat een bizar elftal was dat zeg.
Het enige wat er aan ontbrak in 04-05 was een echte topspits.
Ik vind Kovar ook wel een probleem worden. Hoge pieken, diepe dalen. Te veel foutjes, pakt tegen Villarreal wel weer twee goede ballen maar hij is gewoon niet constant genoeg. Olij is ook een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Bizar dat we sinds Gomes (alweer twintig jaar geledenquote:Op maandag 27 juli 2026 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dure gokjes met Flamingo, Yarek en Nagalo die er weinig van kunnen. En dan die grabbelaar Kovar er nog bij
Het is alleen een troostprijs als we hem verliezen. Anders is het gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Troostprijs voor als ze morgenavond niet winnen.
Gomes is dan ook wel een hoge lat om neer te leggen. Al had die natuurlijk ook wel een verdediging voor zich die er voor zorgde dat hij eigenlijk vooral schoten uit de tweede lijn kreeg en dat was ook wel echt zijn specialiteit. En in de één op één deed ie het ook verschrikkelijk goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind Kovar ook wel een probleem worden. Hoge pieken, diepe dalen. Te veel foutjes, pakt tegen Villarreal wel weer twee goede ballen maar hij is gewoon niet constant genoeg. Olij is ook een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Bizar dat we sinds Gomes (alweer twintig jaar geleden) geen goede keeper meer gehad hebben.
Ik hoopte eigenlijk op een club als Ipswich of Hull dat met een goed bod zou komen, dan zou ik 'm wegdoen in ieder geval.
Cultfiguur natuurlijk, maar in het rijtje spitsen van PSV door de jaren heen wel echt een dissonant. En ook als je kijkt naar wat er verder dat jaar op het veld stond.quote:
Keeper is exact zelfde als onze beide CB's. Ook al 10 jaar geen fatsoenlijke steady optie. Allemaal net-niet die in 50% van hun potjes een kapitale blunder maken. Gelukkig scoren ze in 90% gevallen er voorin er meer in dan het andere team maar iets minder kamikaze mag wel eens met Bosz... Maarja gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind Kovar ook wel een probleem worden. Hoge pieken, diepe dalen. Te veel foutjes, pakt tegen Villarreal wel weer twee goede ballen maar hij is gewoon niet constant genoeg. Olij is ook een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Bizar dat we sinds Gomes (alweer twintig jaar geleden) geen goede keeper meer gehad hebben.
Ik hoopte eigenlijk op een club als Ipswich of Hull dat met een goed bod zou komen, dan zou ik 'm wegdoen in ieder geval.
Milan was wel echt een klasse beter. Dida, Maldini, Stam, Seedorf, Pirlo, Kaka, Gatusso en Shevchenko. Om er maar een paar te noemen.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cultfiguur natuurlijk, maar in het rijtje spitsen van PSV door de jaren heen wel echt een dissonant. En ook als je kijkt naar wat er verder dat jaar op het veld stond.
Toen hadden we de CL moeten winnen.
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen hadden we de CL moeten winnen.
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:08 schreef PSVCL het volgende:
cr7 en hmf waren in 2005 nog niet geboren of onder de 10 , aangezien behoorlijkkritisch gewoon gelijk heeft. PSV had Liverpool gepakt in de finale
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:08 schreef PSVCL het volgende:
cr7 en hmf waren in 2005 nog niet geboren of onder de 10 , aangezien behoorlijkkritisch gewoon gelijk heeft. PSV had Liverpool gepakt in de finale
Dat laatste is lastig inschatten, al was Milan veel sterker dan Liverpool en hebben ze de eigen glazen in de tweede helft ingegooid.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Milan won ternauwernood omdat uit goals toen nog wel zwaarder telde. Thuis was PSV gewoon de betere ploeg. En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Milan was wel echt een klasse beter. Dida, Maldini, Stam, Seedorf, Pirlo, Kaka, Gatusso en Shevchenko. Om er maar een paar te noemen.
Ook uit zat het niet mee. Dat je nog een extra doelpunt om de oren kreeg tegen de verhouding in.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Milan won ternauwernood omdat uit goals toen nog wel zwaarder telde. Thuis was PSV gewoon de betere ploeg. En niet zo'n beetje ook.
Ze hadden meer sterren, maar als team had PSV ze thuis gewoon in de tang.
Waarvan ik Yarek het voordeel van de twijfel geef. Die heeft ook goede dingen laten zien. Flamingo is domme kracht en Nagalo zit pas sinds 2 jaar op voetbal lijkt het wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dure gokjes met Flamingo, Yarek en Nagalo die er weinig van kunnen. En dan die grabbelaar Kovar er nog bij
Milan was wel echt van wereldklasse toentertijd. Over twee wedstrijden waren ze efficiënter. Desalniettemin was dat PSV denk ik wel een van de beste Nederlandse teams van de 21ste eeuw.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Milan won ternauwernood omdat uit goals toen nog wel zwaarder telde. Thuis was PSV gewoon de betere ploeg. En niet zo'n beetje ook.
Ze hadden meer sterren, maar als team had PSV ze thuis gewoon in de tang.
@Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef ISVV het volgende:
Hmm, de geluiden omtrent Kostic worden concreter. Het is iets
Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Galavoorstelling tegen de FC Eindhoven. Lek is boven, we gaan het met deze groep doen.
Alleen Driouech mag nog wel. Gratis af te halen.
Of je gaat gewoon naar het stadion. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zien![]()
Maar veel jonge gasten zag ik. Zit er nog wat leuks bij? Die spits (Bouhoudane) schijnt wel een leuk talentje te zijn? Is die CV (Merien) nog wat?
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Bajrak ruim beter dan Driehoek
Dat was bij Excelsior toch al duidelijk. Leuk voor top KKD of onderkant eredivisie maar niet voor PSV.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.
Driouech kan echt niet. Kan hij het in de CL nog zo goed hebben gedaan een aantal keer, maar dat was dan maar puur geluk kennelijk.
Echt, alles wat hij doet gaat gewoon fout.
Onhaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.
Zolang die daar niet fulltime bankt is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
Ik heb me eerlijk gezegd wel afgevraagd of zo’n jongen wel eens voor het NL elftal in beeld is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.
Zolang die daar niet fulltime bankt is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.
Je zult toch wat moeten verdedigend gezien. Ik mag toch hopen dat we niet met Obispo en Gasi weer 6 CL potten mogen gaan spelen, dan kan er weer een telraam bij.
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.
Ajax haalt voor 40 miljoen 2 spitsen, dan kan PSV toch ook met de middelen wel 1 goede verdediger halen?
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Klein denken = klein blijven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?
Een half jaar geleden hebben ze nog een bod van 30 miljoen vanuit Liverpool op hem afgeslagen. En zelf heeft hij aangegeven bij Napoli te willen blijven om te vechten voor zijn kans.
Allemaal leuk, beetje namen roepen. Maar denk je nou echt dat dit soort spelers niet op de radar van de Nederlandse topclubs staan en benaderd worden als er een kans van slagen zou zijn?
quote:
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een lijntje uitgooien naar Cucurella. Madrid wil vast wel een verlies van 40 miljoen ofzo nemen. Klein denken is immers klein blijven.
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.quote:OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.
OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen?
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.
[..]
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.
Ik denk dat zijn gedachte was dat hij bij Roma voor zijn kans kon gaan en dat Roma daar anders over denkt en met Olympiakos aan kwam zetten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.
De tijd verdoen ze nu ook, aangezien we een week voor de competitie welgeteld 1 transfers hebben verricht. Dus geen idee wat er nu gebeurt, maar de netto opbrengst is hetzelfde schijnbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.
Dat kan helemaal niet volgens user @BehoorlijkKritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.
Hij meldt ook dat PSV Kostic dus een aanbieding gedaan heeft en dat Sano zelf wel graag naar PSV wil komen.
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef RipCity het volgende:
Bord op schoot scouting in volle glorie
Beukema is inderdaad onhaalbaar ook nogal een verschil met domme draver Geertruida.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Hebben ze een managementboekje gelezen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’.
https://acties.psv.nl/psv-plus-masterclass-peter-boszquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze een managementboekje gelezen?
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Bij Peter moesten ze onlangs ook hun vingertje opsteken als ze zichzelf een winnaar vonden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze een managementboekje gelezen?
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasiequote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
De een is gelukt in het buitenland, zit al bij een grote club en wordt begeerd door andere grote clubs.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.
Nou ja, je kunt ook niet verwachten dat we elk jaar een jong talent van Bayern wegkapen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasie
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.
Verder zou ik Beukema elke dag verkiezen boven Salah Eddine en vind ik Geertruida echt een categorie minder dan Salah Eddine. Die heeft echt nul inzicht.
Dit ja. Daarna ben ik 'm wat uit het oog verloren. Weet alleen nog dat ik hij tegen Oostenrijk ongeveer net zo slecht was als Veerman. Maar lijkt mij gewoon een directe versterking en ik zie Kostic en Sano ook graag komen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.
Tsja en bij Ajax en Feyenoord is het pas écht wanbeleid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.
Echt lachwekkend hoe waanzinnig slecht die gozer is.
Let Earnie cook zeggen ze. Tis alleen altijd aangebrand of je moet alsnog McDonalds bestellenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.
Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.
Ik bedoelde maar te zeggen dat je soms ook wat mazzel moet hebben in dat vakgebied.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.
Hoe je het ook wendt of keert, PSV wordt al drie jaar kampioen met overwegend leuk voetbal. En er zijn ook echt leuke voetballers naar PSV gekomen. Of dat op het conto van Brands en Stewart geschreven mag worden is niet eens zo belangrijk.
En er zitten ook missers en voorspelbare transfers tussen. Dat is bij elke topclub elk jaar weer zo. Ook totaal niet boeiend. Spelers als Tillman en Wanner zijn gewoon ontzettend leuke transfers geweest en dat geldt ook voor Pepi en in potentie Plea.
Veel te makkelijk om alles maar af te zien vanwege een paar missers die je altijd hebt gehad, met elke technische directeur.
Uiteraard. Of pech. Dat je spitsen aan het begin van het seizoen geblesseerd raken en de vervanger ook, zoals afgelopen seizoen is dan weer domme pech.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik bedoelde maar te zeggen dat je soms ook wat mazzel moet hebben in dat vakgebied.
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.
Hoe je het ook wendt of keert, PSV wordt al drie jaar kampioen met overwegend leuk voetbal. En er zijn ook echt leuke voetballers naar PSV gekomen. Of dat op het conto van Brands en Stewart geschreven mag worden is niet eens zo belangrijk.
En er zitten ook missers en voorspelbare transfers tussen. Dat is bij elke topclub elk jaar weer zo. Ook totaal niet boeiend. Spelers als Tillman en Wanner zijn gewoon ontzettend leuke transfers geweest en dat geldt ook voor Pepi en in potentie Plea.
Veel te makkelijk om alles maar af te zien vanwege een paar missers die je altijd hebt gehad, met elke technische directeur.
Negentien jaar, eerste seizoen bij PSV en hij staat er gelijk. Wanner heeft wel degelijk laten zien dat hij prima kan voetballen. Als je zegt dat hij 0,0 heeft laten zien, dan kan ik je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.
En 3 jaar kampioen met leuk voetbal is prima; maar dat is in het verleden. Feit is dat we nu in de parkeerstand staan en dat we weer angstvallig vastklampen aan moeilijke transfers (Sano). Dat terwijl Ajax de selectie al rond heeft en PSV nog 'moet beginnen' (terwijl overmorgen AZ al wacht).
'We gaan het met deze ploeg doen' incoming.
Meh. Te weinig aanwezig, weinig rendement (ook in key passes bijvoorbeeld). Vooral bij vlagen leuk om naar te kijken, maar dat is het ook wel tot dusver. Vraag me bij dit soort knapen altijd af of er in jong niet een jongen loopt die dat ook kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Negentien jaar, eerste seizoen bij PSV en hij staat er gelijk. Wanner heeft wel degelijk laten zien dat hij prima kan voetballen. Als je zegt dat hij 0,0 heeft laten zien, dan kan ik je niet serieus nemen.
Ajax zoekt volgens Michel nog drie versterkingen. Die zijn dus nog minder compleet dan PSV. Terwijl ze al met 20+ miljoen hebben gestrooid. Maar blijf vooral onzin verkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.
En 3 jaar kampioen met leuk voetbal is prima; maar dat is in het verleden. Feit is dat we nu in de parkeerstand staan en dat we weer angstvallig vastklampen aan moeilijke transfers (Sano). Dat terwijl Ajax de selectie al rond heeft en PSV nog 'moet beginnen' (terwijl overmorgen AZ al wacht).
'We gaan het met deze ploeg doen' incoming.
Als je echt denkt dat Ajax minder compleet is dan PSV dan snap jij er zelf weinig van vrees ik. Stilstand is achteruitgang en dat is precies waar PSV op dit moment mee bezig isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax zoekt volgens Michel nog drie versterkingen. Die zijn dus nog minder compleet dan PSV. Terwijl ze al met 20+ miljoen hebben gestrooid. Maar blijf vooral onzin verkopen.
En als je vindt dat Wanner nog niks heeft laten zien dan kan ik je echt niet meer serieus nemen. Er loopt in Jong echt niemand die maar in de buurt komt.
Kijk jij eigenlijk wel eens voetbal? Je hebt er zo weinig kijk op dat ik me afvraag of je niet gewoon zit te trillen hier.
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat Ajax minder compleet is dan PSV dan snap jij er zelf weinig van vrees ik. Stilstand is achteruitgang en dat is precies waar PSV op dit moment mee bezig isMaar blijf vooral je pedante toontje aanhouden, aan het einde van het seizoen gaan we kijken wie er gelijk had
Ik roep niet elk jaar dat 'alles kut' is hoor. Ik roep dat zelfs nu niet. Ik vind alleen dat PSV even uit de passieve modus moet en eens daadkrachtig moet gaan handelen. Vooral om te voorkomen dat je jezelf weer in de positie brengt waarin je noodaankopen moet gaan doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.
Wie er dan uiteindelijk kampioen wordt heeft het uiteindelijk het beste voor elkaar. En over het einde van het seizoen, tja, als je maar elk jaar blijft roepen dat alles kut is en we geen kampioen worden dan zal dat vast wel een keer uitkomen. Ik lig daar niet wakker van hoor. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat PSV maar altijd kampioen blijft worden, series van meer dan 3 kampioenschappen op rij zijn uiterst zeldzaam in de Eredivisie.
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik roep niet elk jaar dat 'alles kut' is hoor. Ik roep dat zelfs nu niet. Ik vind alleen dat PSV even uit de passieve modus moet en eens daadkrachtig moet gaan handelen. Vooral om te voorkomen dat je jezelf weer in de positie brengt waarin je noodaankopen moet gaan doen.
Nee joh, Brands en Stewart liggen ergens aan het strand te wachten tot de laatste twee dagen aanbreken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.
BehoorlijkKritisch dus gek genoeg niet. We moeten niet zeuren, want we zijn al 3 jaar op rij kampioen geworden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.
Ik denk dat PSV minimaal 3 versterkingen nodig heeft eerlijk gezegd. Linksback, ervaren centrale verdediger en je hebt ook power nodig op het middenveld. Iemand die echt kan buffelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.
Wie er dan uiteindelijk kampioen wordt heeft het uiteindelijk het beste voor elkaar. En over het einde van het seizoen, tja, als je maar elk jaar blijft roepen dat alles kut is en we geen kampioen worden dan zal dat vast wel een keer uitkomen. Ik lig daar niet wakker van hoor. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat PSV maar altijd kampioen blijft worden, series van meer dan 3 kampioenschappen op rij zijn uiterst zeldzaam in de Eredivisie.
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
BehoorlijkKritisch dus gek genoeg niet. We moeten niet zeuren, want we zijn al 3 jaar op rij kampioen geworden.
Ik vul niks in; ik praat alleen in feiten. Feit: er heeft slechts 1 transfer plaatsgevonden waar we op 3 á 4 posities versterkingen nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.
Kortom: het verschil is vertrouwen.
Exact dat. Maar ook het vertrouwen dat je met deze selectie ook meedoet om de eerste plek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.
Kortom: het verschil is vertrouwen.
3xquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
n het realisme dat het in de Eredivisie pas 1x is voorgekomen dat een club 4 jaar op rij kampioen wordt.
Ja, ik vind wel dat PSV nog een paar keer kampioen moet worden. Vooral ook omdat ik het de concurrentie niet gun om kampioen te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact dat. Maar ook het vertrouwen dat je met deze selectie ook meedoet om de eerste plek.
En het realisme dat het in de Eredivisie pas 1x is voorgekomen dat een club 4 jaar op rij kampioen wordt.
Ik denk overigens ook dat ik aan het geheel wat minder zwaar til als PSV een keer geen kampioen wordt.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat ik aan het geheel wat minder zwaar til als PSV een keer geen kampioen wordt.
Kansloos inderdaad, gewoon totaal niet door willen pakken omdat je er ook wel een jaartje mee kan leven mocht PSV geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar dit is dus precies waarom jij heel anders in de transperiode staat. Bij Ajax spat de honger werkelijk van het scherm. Die zijn daadkrachtig en laten in alles zien gewoon weer kampioen te willen worden. Bij PSV proef ik nu echt een 'we zijn al 3 keer kampioen geworden, 4 keer zou leuk zijn maar is geen must' mentaliteit.
Je wil toch als topploeg altijd de duimschroeven aandraaien en als je aan de top staat verder weglopen? Slap gelul dit.
Ik vind voetbal gewoon minder belangrijk dan jullie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, gewoon totaal niet door willen pakken omdat je er ook wel een jaartje mee kan leven mocht PSV geen kampioen worden.
Geen wonder dat die er vuistdiep bij EarnieGOD in zit
Dit is jouw stille hoop of heb je er ook bewijs voor?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef DefKu het volgende:
Sano en Geertruida rond. Sano koop en Geertruida huur met verplichte koopoptie
Maar jij weet toch gewoon helemaal niet of dit is hoe het er aan toe gaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar dit is dus precies waarom jij heel anders in de transperiode staat. Bij Ajax spat de honger werkelijk van het scherm. Die zijn daadkrachtig en laten in alles zien gewoon weer kampioen te willen worden. Bij PSV proef ik nu echt een 'we zijn al 3 keer kampioen geworden, 4 keer zou leuk zijn maar is geen must' mentaliteit.
Je wil toch als topploeg altijd de duimschroeven aandraaien en als je aan de top staat verder weglopen? Slap gelul dit.
Dat is dan wel weer goed nieuws, die kun je dit seizoen niet kwijt raken in ieder geval. Onze enige verdedigende middenvelder denk ik?quote:
Ik zou hem graag in de Eredivisie aan het werk zien. Ben wel benieuwd hoe hij het houdt tegen echte mannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur doet nieuwe poging voor PSV-spits Bouhoudane
https://www.vi.nl/nieuws/(...)psv-spits-bouhoudane
Is dat wat jongens?
talentvolle spits wel, snap niet waarom PSV hem geen nieuwe contract aanbiedtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur doet nieuwe poging voor PSV-spits Bouhoudane
https://www.vi.nl/nieuws/(...)psv-spits-bouhoudane
Is dat wat jongens?
ligt er denk in aan of veerman blijft, mocht ie blijven dan wordt het waarschijnlijk het koppel veerman-sano. Mauro linksback..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed nieuws, die kun je dit seizoen niet kwijt raken in ieder geval. Onze enige verdedigende middenvelder denk ik?
Moet maar zien of die Sano komt, kan me niet voorstellen dat PSV zoveel gaat betalen voor een speler van NEC.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ligt er denk in aan of veerman blijft, mocht ie blijven dan wordt het waarschijnlijk het koppel veerman-sano. Mauro linksback..
Is ook niet het niveau spelers waar PSV zich op moet richten. We moeten basisspelers uit de top van Italië weg zien te trekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet maar zien of die Sano komt, kan me niet voorstellen dat PSV zoveel gaat betalen voor een speler van NEC.
Zo'n Tonali had ook wel wat voor ons geweest denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ook niet het niveau spelers waar PSV zich op moet richten. We moeten basisspelers uit de top van Italië weg zien te trekken.
Klein denken = klein blijven.
Earnie zat weer eens te slapen. En nou moeten we het doen met last minute aankopen als Sano.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo'n Tonali had ook wel wat voor ons geweest denk ik.
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf9644f56c43d4be1quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar jij weet toch gewoon helemaal niet of dit is hoe het er aan toe gaat?
Die "geen kampioen is ook goed"-mentaliteit die je beschrijft is puur invulling van jouw kant, dat heeft geen persoon bij PSV laten blijken.
Natuurlijk zijn ze gewoon hard bezig om iets moois samen te stellen. Of dat dan uiteindelijk is gelukt valt altijd nog te bezien, maar om nou op basis van geen informatie in deze paniekstand te gaan...
Nou moet ik wel zeggen dat tov wat Ajax aan het binnen halen is (ter Stegen, Brandt) dat Earnie wel behoorlijk ligt te slapen wanneer het al 8 maanden duidelijk is dat je bijv. CVs nodig hebt in de zomer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Earnie zat weer eens te slapen. En nou moeten we het doen met last minute aankopen als Sano.
Wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf9644f56c43d4be1
Ter Stegen, Brandt, Marco Leanardo.
Maar nee hoor. Sam Beukema niet niet bellen, want dat is niet realistischMocht je dit seizoen geen kampioen worden dan heb je het gewoon in de transferperiode laten liggen.
Je wordt toch nu al gillend gek van deze periode alleen alquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat tov wat Ajax aan het binnen halen is (ter Stegen, Brandt) dat Earnie wel behoorlijk ligt te slapen wanneer het al 8 maanden duidelijk is dat je bijv. CVs nodig hebt in de zomer.
Jep, zondag gewoon de eerste serieuze pot. Dan is alleen Mijnans gewoon mager hoor. Ik snap wel dat er nog een paar weken te gaan zijn, maar op dit moment ben ik wel jaloers op de doortastendheid van Cruijff.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat tov wat Ajax aan het binnen halen is (ter Stegen, Brandt) dat Earnie wel behoorlijk ligt te slapen wanneer het al 8 maanden duidelijk is dat je bijv. CVs nodig hebt in de zomer.
Een transfervrije speler vergelijken met Beukema die absoluut niet weg hoeft bij Napoli en er daar prima opstaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je wordt toch nu al gillend gek van deze periode alleen alZo'n kleurloze transfer als Sven Mijnans, waar Brandt ook gewoon voor het oprapen lag (want die zal vast liever in de Conference league spelen dan in de CL). En de laatste speeldag zal die Sano wel voor 20 miljoen komen. Daar ga je de oorlog echt niet mee winnen.
Ik word al 2,5 jaar gillend gek van Earnie. Maar omdat PSV 1x op miraculeuze wijze kampioen is geworden, en vorig jaar werkelijk iedere concurrent door de ondergrens is gezakt, schuiven we dat blijkbaar onder het tapijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je wordt toch nu al gillend gek van deze periode alleen alZo'n kleurloze transfer als Sven Mijnans, waar Brandt ook gewoon voor het oprapen lag (want die zal vast liever in de Conference league spelen dan in de CL). En de laatste speeldag zal die Sano wel voor 20 miljoen komen. Daar ga je de oorlog echt niet mee winnen.
En Brandt en Bosz hebben ook met elkaar samengewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De enige die dat niet is is BehoorlijkKritisch. Maar die gaf vanmiddag ruiterlijk toe dat voetbal hem eigenlijk niet zo boeit dus dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jep, zondag gewoon de eerste serieuze pot. Dan is alleen Mijnans gewoon mager hoor. Ik snap wel dat er nog een paar weken te gaan zijn, maar op dit moment ben ik wel jaloers op de doortastendheid van Cruijff.
Laten we het omdraaien: waarom is PSV niet concreet geweest voor Brandt? Transfervrij, perfecte opvolger van Saibari en nog veel goede jaren voor zich. Of ga jij hier nou met droge ogen beweren dat hij liever tegen Vladivostok speelt op donderdagavond? Je kunt grappig doen, maar je wordt hier gewoon keihard afgetroefd door onze vrienden uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een transfervrije speler vergelijken met Beukema die absoluut niet weg hoeft bij Napoli en er daar prima opstaat.
@:behoorlijkkritisch neem jij het vanaf hier weer over?
Hij heeft wel gelijk dat Ajax op meerdere posities wel moest. Die hadden 9 spelers oid die vervangen moesten worden. Daarom nog meer reden om gillend gek van klootzak Earnie te worden, want die had welgeteld 3 taken deze periode. Een vervanger voor Saibari vinden (bord op schoot Mijnans), een centraal duo vinden en een linksback vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De enige die dat niet is is BehoorlijkKritisch. Maar die gaf vanmiddag ruiterlijk toe dat voetbal hem eigenlijk niet zo boeit dus dat snap ik wel.
Er telt uiteindelijk maar 1 plek en dat is de eerste. Met deze selectie ga je echt wel weer winnen van de mindere goden, maar tegen Ajax ga je het nu gewoon 100% afleggen. Ik baal echt van de passiviteit van PSV deze zomer, bah. Heb je het gewoon voor het oprapen en dan blijf je gewoon op de knaken zitten.
Kennelijk had Ajax een mooie som aan tekengeld voor hem en zijn zaakwaarnemer klaarliggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien: waarom is PSV niet concreet geweest voor Brandt? Transfervrij, perfecte opvolger van Saibari en nog veel goede jaren voor zich. Of ga jij hier nou met droge ogen beweren dat hij liever tegen Vladivostok speelt op donderdagavond? Je kunt grappig doen, maar je wordt hier gewoon keihard afgetroefd door onze vrienden uit Amsterdam.
Misschien zijn ze dat wel geweest? Dit lekte toch ook niet uit? Ik vermoed dat hij een behoorlijk salaris krijgt en flink wat tekengeld. Misschien wilde PSV dat niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien: waarom is PSV niet concreet geweest voor Brandt? Transfervrij, perfecte opvolger van Saibari en nog veel goede jaren voor zich. Of ga jij hier nou met droge ogen beweren dat hij liever tegen Vladivostok speelt op donderdagavond? Je kunt grappig doen, maar je wordt hier gewoon keihard afgetroefd door onze vrienden uit Amsterdam.
Een buitenspeler zou ook wel lekker zijn natuurlijk. Aangezien we nu leunen op een opa (Perisic) en een talent (Bajraktarevic). van Bommel komt nog terug, maar om nou je hele hebben en houden te gooien op een jongen die net zijn VKB heeft gescheurd..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Ajax op meerdere posities wel moest. Die hadden 9 spelers oid die vervangen moesten worden. Daarom nog meer reden om gillend gek van klootzak Earnie te worden, want die had welgeteld 3 taken deze periode. Een vervanger voor Saibari vinden (bord op schoot Mijnans), een centraal duo vinden en een linksback vinden.
Tja.
Ja, bedankt Hans. Maar waarom had PSV dat niet? Brandt is natuurlijk een veel betere voetballer dan Sven MIjnans.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kennelijk had Ajax een mooie som aan tekengeld voor hem en zijn zaakwaarnemer klaarliggen.
Dat snap ik wel zolang Perisic er nog is, vorig seizoen heb je al 15 miljoen op tafel gegooid voor Van Bommel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een buitenspeler zou ook wel lekker zijn natuurlijk. Aangezien we nu leunen op een opa (Perisic) en een talent (Bajraktarevic). van Bommel komt nog terug, maar om nou je hele hebben en houden te gooien op een jongen die net zijn VKB heeft gescheurd..
Ajax speelt alles of niets, PSV kan teren op de laatste 3 seizoenen en CL dit seizoen. Wees blij dat ze niet blindelings miljoenen aan tekengeld geven. (Noem het speculatie maar anders had Brandt niet naar Ajax gekomen).quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, bedankt Hans. Maar waarom had PSV dat niet? Brandt is natuurlijk een veel betere voetballer dan Sven MIjnans.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik wel zolang Perisic er nog is, vorig seizoen heb je al 15 miljoen op tafel gegooid voor Van Bommel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je Brandt kunt pakken dan moet je dat doen maat. Dat is voor ED begrippen absolute buitencategorie. Ziek respect voor Jordi
Dacht wel eerst dat je een donkere grap over Spanje / Frankrijk maakte toen ik likedequote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
En Brandt en Bosz hebben ook met elkaar samengewerkt.
Scherp, scherpquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dacht wel eerst dat je een donkere grap over Spanje / Frankrijk maakte toen ik likede
Dit dus. Eerst allemaal nog eens zien en dan geloven. Wat ze in Amsterdam nu doen is wanbeleid en niets anders. Kan alleen maar fout gaan en dan is het helemaal smullen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in Amsterdam bezig zijn met "Als we kampioen worden spelen we CL dus dan komt het financieel allemaal goed"
"En als je geen kampioen wordt?"
"Daar hebben we geen plan voor."
Aan PSV om dat te dwarsbomen.
Schijnt financieel allemaal wel te kunnen, of het sportief ook wordt wat er verwacht wordt gaan we zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. Eerst allemaal nog eens zien en dan geloven. Wat ze in Amsterdam nu doen is wanbeleid en niets anders. Kan alleen maar fout gaan en dan is het helemaal smullen.
Ik ben wel benieuwd. Mocht Ajax sportief weer opkrabbelen hoe snel het kind van de rekening in de financiële problemen raakt. Zowel PSV als Feyenoord hebben gigantisch geïnvesteerd de afgelopen twee seizoenen voor Eredivisie begrippen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in Amsterdam bezig zijn met "Als we kampioen worden spelen we CL dus dan komt het financieel allemaal goed"
"En als je geen kampioen wordt?"
"Daar hebben we geen plan voor."
Aan PSV om dat te dwarsbomen.
Misschien is dat wel de reden dat Bosz het niet in hem zag zitten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
En Brandt en Bosz hebben ook met elkaar samengewerkt.
Of dat Brandt het niet in Bosz zag zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden dat Bosz het niet in hem zag zitten?
Kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Of dat Brandt het niet in Bosz zag zitten.
Dat is totaal niet vergelijkbaar. In Engeland heb je natuurlijk veel meer concurrentie. In Nederland kan een goede transferwindow je zo weer terug aan de top brengen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
Maar goed, ik moet het allemaal nog maar zien bij Ajax. Het is niet zo simpel om een dolende club ineens weer op de rit te krijgen, ook niet als je er heel veel geld tegenaan smijt.
Zie bv Man Utd.
We kunnen helaas niet de parkeerplaats verpatsen aan de gemeentequote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. Eerst allemaal nog eens zien en dan geloven. Wat ze in Amsterdam nu doen is wanbeleid en niets anders. Kan alleen maar fout gaan en dan is het helemaal smullen.
Zeker als blijkt dat deze trainer de poppetjes wel op de juiste plek zet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is totaal niet vergelijkbaar. In Engeland heb je natuurlijk veel meer concurrentie. In Nederland kan een goede transferwindow je zo weer terug aan de top brengen.
Over uitstekende deals gesprokenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet de parkeerplaats verpatsen aan de gemeente
We zullen het zien. Zal ook wel moeten. Als het namelijk niet lukt, dan komen er hele zware tijden aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is totaal niet vergelijkbaar. In Engeland heb je natuurlijk veel meer concurrentie. In Nederland kan een goede transferwindow je zo weer terug aan de top brengen.
Dit lijkt zo langzamerhand inderdaad heel stiekem wel het geval te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jullie zijn beter in andere dingen, zoals de boel flessen en vrouwen een onveilig gevoel geven op de werkvloer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen helaas niet de parkeerplaats verpatsen aan de gemeente
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker als blijkt dat deze trainer de poppetjes wel op de juiste plek zet.
Hoe dan ook, Brandt en Ter Stegen zijn wel mooie signings. Doet Ajax goed, al geloof ik er geen snars van dat het financieel verantwoord is wat daar gebeurt.
Het komt toch aardig paniekerig over van je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.
Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.
Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
In wat dan precies? Dennis man? Zou PSV maar wat meer geïnvesteerd hebben 😭quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Mocht Ajax sportief weer opkrabbelen hoe snel het kind van de rekening in de financiële problemen raakt. Zowel PSV als Feyenoord hebben gigantisch geïnvesteerd de afgelopen twee seizoenen voor Eredivisie begrippen.
Nooit wat laten zien? Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.
Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.
Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt toch aardig paniekerig over van je.
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:13 schreef Jaeger85 het volgende: Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!
Knap man dat die met de centen van de City Group een keer 3e is geworden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.
Had zomaar gekund. Maar ben eens eerlijk: jij had ook nog nooit van de beste man gehoord hé totdat Jordy er mee aan kwam zeilen. In Spanje nemen ze de beste man al alles behalve serieus. Bij Ajax doen ze alsof ze Mourinho hebben binnengehaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
Voetbalwereld is wel een grappige. Twee goede transfers en ineens veren supporters weer op, beginnen ze erin te geloven en vooral hun nederigheid te verliezen. Ajax supporters waren 4 seizoenen afwezig op het internet en ineens poppen ze als steenpuisten weer overal op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.
Of dat ongestraft blijft, gaan we meemaken.
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.
Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade. Perisic weer een jaartje ouder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.
Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
Dit seizoen is het vooralsnog niet minder dan vorig seizoen. Dus dat ontken ik wel. Vorig seizoen Luuk de Jong weg was achteraf gezien geen aderlating. Net als het vertrek van Lang. Voetbal werd er alleen niet beter op, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.
Neemt niet weg dat PSV nog steeds de favoriet is, lijkt me ook logisch.
Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst zien. Qua statistieken valt het mee. Saibari excelleerde ook pas afgelopen 1,5 seizoen. Mijnans die ervaring in de absolute top nog niet nee, de praktijk zal het nu gaan uitwijzen. Ik vind het een logische keuze van PSV als vervanger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:29 schreef fetX het volgende:
Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade.
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.
Proberen ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.
En daar speel je 2x tegen gelijk. Je wint er niet eens van.
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.
Ik had ook weinig opbouwends van jou verwacht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:41 schreef Tarado het volgende:
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.
Mijnans is wel minder hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel voor nu, maar in de Eredivisie de enige juiste vervanger die ze hadden kunnen halen.quote:
Dat hangen en wurgen kwam wel doordat wij zelf in 1 keer een bizarre inzinking hebben gehad (waar ik nog steeds helemaal niets van begrijp) icm dat bij Ajax werkelijk alles goed viel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Loopt weinig rond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel voor nu, maar in de Eredivisie de enige juiste vervanger die ze hadden kunnen halen.
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
In wat dan precies? Dennis man? Zou PSV maar wat meer geïnvesteerd hebben 😭
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.
En gij Renequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.
Ajax ook nog 100 miljoen geïnvesteerd zie ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.
Dat is natuurlijk altijd het geval als je iemand verkoopt aan een grotere club en je moet een vervanger halen.quote:
Uiteraard maar die winst neem je meteen de kosten van een transfer staan nog jaren in de boeken. Die moet je ieder jaar recht breien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.
Ik bedoel maar te zeggen volgens mij nemen ze alle drie aanzienlijke financiële risico's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.
En met Troy Parrott.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef Solispolar het volgende:
Ernie zal wel met Karsdorp bezig zijn.. die andere namen ook. Hoe verschrikkelijk bleu inspiratieloos kan je scouten zet. Bah.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef Solispolar het volgende:
Ernie zal wel met Karsdorp bezig zijn.. die andere namen ook. Hoe verschrikkelijk bleu inspiratieloos kan je scouten zet. Bah.
Ajax zal nog wel een 3e spits willen ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Denken dat EarnieGOD naar verdedigers kijkt
Lijkt me een bullshit gerucht , je hebt met Pepi,Plea en Til 3 spitsen in de selectie. Verder wel een interessante optie mocht Pepi alsnog vertrekken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax zal nog wel een 3e spits willen ja.
Ik denk dat AZ ook met hem te hoog in de boom gaat zitten, dus het zal wel een buitenlandse club worden als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt me een bullshit gerucht , je hebt met Pepi,Plea en Til 3 spitsen in de selectie. Verder wel een interessante optie mocht Pepi alsnog vertrekken.
Ik denk ook niet dat Ajax en Leonardo en Parott ging kopen, waar AZ ongetwijfeld dan hoog voor in de boom gaat zitten. Clubdropping klopt vaker niet dan wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.
Dat ook ja, zeker nadat ze Van Bommel en Mijnans al aan PSV hebben verkocht. Wordt een beetje teveel op die manier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ ook met hem te hoog in de boom gaat zitten, dus het zal wel een buitenlandse club worden als hij vertrekt.
Nu Pepi blijft moet er toch een extra spits bij.. ofzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
En recent kan natuurlijk ook prima zijn toen PSV nog dacht dat Pepi zou vertrekken. Is ook pas kort geleden dat hij heeft aangegeven te willen blijven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.
Of dat Plea z'n knie blijkbaar zo in puin ligt dat het van hem niet meer gaat komen. Heb niet het idee dat Plea een lekkere voorbereiding heeft gedraaid als je de verhalen zo leest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En recent kan natuurlijk ook prima zijn toen PSV nog dacht dat Pepi zou vertrekken. Is ook pas kort geleden dat hij heeft aangegeven te willen blijven.
Volstrekt uitgesloten dat PSV nog een spits koopt met Pepi en Plea al in de selectie.
Blijft die?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nu Pepi blijft moet er toch een extra spits bij.. ofzo.
Toezeggingen kopen we weinig voor. Die had ik niet zien aankomen, dacht echt nog dat die ging vertrekken na zijn flirt met Fulham.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, dat heeft ie zelf inmiddels ook toegezegd.
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Goed nieuws uit amsterdam,..ajax verkoopt met godts hun kansje op de titel.
Aanzienlijk jonger op een uniekere positie waar je eerder een gokje voor neemt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.
Vind dat wel een top toplevel speler, heeft denk ik de potentie om de wereldtop te halen. NU die vertrekt bij ajax kan ik het eindelijk zeggen.... hij is ook een stuk jonger dan Saibari.Snap wel dat ze daar veel voor gaan vangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:35 schreef AJAXCL het volgende:
[..]
Vind dat wel een top toplevel speler, heeft denk ik de potentie om de wereldtop te halen. NU die vertrekt bij ajax kan ik het eindelijk zeggen.... hij is ook een stuk jonger dan Saibari.Snap wel dat ze daar veel voor gaan vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen appende/bellende Earnie in beeld genot
En speelde vorig jaar prima in een vrij matig team.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Aanzienlijk jonger op een uniekere positie waar je eerder een gokje voor neemt.
Hadden de Belgjes hem mee moeten nemen naar het WK?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En speelde vorig jaar prima in een vrij matig team.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*UECL
CL is alleen voor toplevel clubs en feyenoord
Daarmee hadden ze niet van Spanje gewonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden de Belgjes hem mee moeten nemen naar het WK?
Niemand zou op dit toernooi van Spanje hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee hadden ze niet van Spanje gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Geertruida gaat mee op trainingskamp met Leipzig.Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen appende/bellende Earnie in beeld genotXbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?
Nee, dan zal het allemaal wel goed komen ja.
Dat is pas klein denken. En zoals @:Solispar zegt: dan blijf je ook klein.
Die krijgen we aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustus
Dat betekent natuurlijk niet dat er wekenlang constant intensief contact is. Of dat er in de tussentijd niet ook met andere spelers contact is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustus
Zou me ook niet verbazen als PsV probeert hem te kopen, terwijl je bij Feyenoord echt wel van huur uit mag gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?
Nee, dan zal het allemaal wel goed komen ja.
Dat is pas klein denken. En zoals @:Solispar zegt: dan blijf je ook klein.
Schijnt dat Geertruida een Uno Reverse card op zijn Insta story gepost heeft (nooit gedacht dat ik deze zin uit mijn toetsenbord zou persen overigens). Maar dat zou dan toch op een terugkeer bij Feyenoord duiden lijkt me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als PsV probeert hem te kopen, terwijl je bij Feyenoord echt wel van huur uit mag gaan.
Vind het sowieso vreemd dat hij nu al terug naar Nederland wil. Hij heeft nog drie jaar lopen á vijftien miljoen euro totaal. Vervolgens teken je voor drie miljoen bij PSV of minder bij Feyenoord Dan spoel je in het gunstigste geval slechts zes miljoen door de wc.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Schijnt dat Geertruida een Uno Reverse card op zijn Insta story gepost heeft (nooit gedacht dat ik deze zin uit mijn toetsenbord zou persen overigens). Maar dat zou dan toch op een terugkeer bij Feyenoord duiden lijkt me.
Ik vermoed dat de lieve stotteraar een heimwee-type is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het sowieso vreemd dat hij nu al terug naar Nederland wil. Hij heeft nog drie jaar lopen á vijftien miljoen euro totaal. Vervolgens teken je voor drie miljoen bij PSV of minder bij Feyenoord Dan spoel je in het gunstigste geval slechts zes miljoen door de wc.
Dat zou een plausibele reden zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de lieve stotteraar een heimwee-type is.
EarnieGOD is heerlijk aan het koken. Geen enkele van deze vier zou ook maar in de buurt van de basis mogen komen, en buiten Dest is er niemand die 1 van deze 4 gaat vervangen in de huidige selectiequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:27 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vandaag kunnen we de eerste prijs van het seizoen pakken.
De verdediging vanavond (naar het schijnt):
Sildillia, Flamingo, Yarek en Fernandez![]()
Niet dat ik zo ondersteboven ben van AZ, maar kom op jongens.
Net een kind ook. Die wil je dan toch liever dicht bij de familie opvoeden etc. Speelt allemaal mee.quote:
EarnieGOD dacht dit jaar, weet je wat, in plaats van een zomer achter 1 onhaalbaar target aan te lopen, doen we dit jaar gewoon 2 onhaalbare targets.quote:
Calimero piept nou eenmaal wat luider… Joh, bij iedere club zijn er jankballen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het zit psv ook altijd tegen begin ik op te merken in dit topic. Fijn dat het PSV Calimero plaatje bijna weer gebruikt kan worden.
Piepkuiken @Makamba_ heeft weinig anders in zijn repertoire. Stukje laag IQ.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Calimero piept nou eenmaal wat luider… Joh, bij iedere club zijn er jankballen.
Volgens mij is de kritiek hier gewoon op PSV gericht en dan met name op het gebrek aan slagkracht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het zit psv ook altijd tegen begin ik op te merken in dit topic. Fijn dat het PSV Calimero plaatje bijna weer gebruikt kan worden.
Ik zou graag van Nagalo af willen. Bajaktarevic mag zich ook iemand voor melden. Drommel. Driouech zou ook lekker zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:07 schreef Lyrebird het volgende:
Ik verbaas me meer over het gebrek aan uitgaande transfers, dan het gebrek aan inkomende transfers.
Wat is hier nou weer calimero aan? Er zijn fans die zich zorgen maken en fans die zich wat minder zorgen maken over de staat van de selectie. Puur intern gericht, dus mis wat er nou eigenlijk calimero aan is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het jezelf klein maken. Alles en iedereen is tegen psv en het zit al jaren tegen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij is de kritiek hier gewoon op PSV gericht en dan met name op het gebrek aan slagkracht.
Is goed kameraadquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het jezelf klein maken. Alles en iedereen is tegen psv en het zit al jaren tegen.
Nou zeg, wat gaat psv slecht de laatste jaren
Dit is niet eens EL materiaal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:27 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vandaag kunnen we de eerste prijs van het seizoen pakken.
De verdediging vanavond (naar het schijnt):
Sildillia, Flamingo, Yarek en Fernandez![]()
Niet dat ik zo ondersteboven ben van AZ, maar kom op jongens.
Ja, maar dat is alleen maar omdat er bij Ajax en Feyenoord nog slechter beleid wordt gevoerd!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nou zeg, wat gaat psv slecht de laatste jaren
Flamingo/Yarek samen werkt gewoon niet. Vorig jaar al gezien. Daar moet je een keuze maken.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:25 schreef PSVCL het volgende:
manolev-derijck-marcelo > sidilia-yarek-flamingo
Die staat inderdaad in het rijtje na Sidillia en Flamingo. Samen met Baumgartl.quote:
Yarek is gewoon prima.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:46 schreef Cherni het volgende:
Wat uitstekende CV's binnehalen is al jaren een probleem bij PSV.
Tja, ik vind het minder. Een Boscagli maar dan zonder de opbouw die dat nog wel kon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yarek is gewoon prima.
Aldus users hier het laatste jaar.
Die kan er echt bijzonder weinig van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yarek is gewoon prima.
Aldus users hier het laatste jaar.
Ja, alles wat hier wordt genoemd is het eigenlijk allemaal op z'n best net niet. PSV krijgt in de Eredivisie ook veel te makkelijk goals tegen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:46 schreef Cherni het volgende:
Wat uitstekende CV's binnehalen is al jaren een probleem bij PSV.
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.quote:
Niet echt beter, maar als je na 8 minuten al met 10 man komt te staan, dan win je 99 vd 100 keer niet, tenzij tegen een enorm kutelftal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Met een halve b team en 10 man beter dan AZ
Dan hopen we dat EarnieGOD nu aan de lijn hangt met Leipzig om gewoon de gewenste 18 miljoen te betalen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.
Gozer met veel talent die inderdaad moet rijpen naast een solide verdediger. Maar nu moet hij het rooien met een CV die nog minder is dan hij en gaten dicht rennen voor een back die als buitenspeler denkt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.
Dat is niet zo erg, zeker niet na zo’n snelle rode kaart, maar het niveau van bepaalde spelers is behoorlijk zorgwekkend.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, winnen we de fruitschaal een keer niet. Spijtig, tis niet anders.
Die schaal boeit niemand, maar geen serieuze testwedstrijd kunnen spelen omdat je meteen met 10 komt is wel kut.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, winnen we de fruitschaal een keer niet. Spijtig, tis niet anders.
Sildilla is het niet, het is dus bidden dat Dest heel blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, zeker niet na zo’n snelle rode kaart, maar het niveau van bepaalde spelers is behoorlijk zorgwekkend.
Het zou juist een test moeten zijn of je ook eens de bus kunt parkeren en door een uitbraak iets te kunnen bereiken. Je systeem eens aanpassen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die schaal boeit niemand, maar geen serieuze testwedstrijd kunnen spelen omdat je meteen met 10 komt is wel kut.
En dat Dest uberhaupt blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sildilla is het niet, het is dus bidden dat Dest heel blijft.
flamingo en yarek samen kan niet
Mijnans en Bouhamdi zeer zwak.
Alsnog een jantjequote:Op zondag 2 augustus 2026 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt beter, maar als je na 8 minuten al met 10 man komt te staan, dan win je 99 vd 100 keer niet, tenzij tegen een enorm kutelftal.
Maar kansloos achter met 0-3 in eigen huisquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Lekker boeiend die jc schaalquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar kansloos achter met 0-3 in eigen huis
Ik vind ze niet heel veel beter.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Nee die schaal is het punt niet. Maar zo makkelijk tegendoelpunten krijgen al speel je met 10 man is geen goed teken. Een afgang.quote:
Het begint wat gênant te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |