Je weet dat hij in het veld staat om doelpunten te maken, toch? Alsof Romario zoveel toevoegde naast doelpunten maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:21 schreef Solispolar het volgende:
En Pepi voegt, op zijn doelpunten na, ook niks toe.
Als je aanval beter functioneert kan de tegenstander ook niet met 11 man zorgeloos opbouwen. Maar goed, hier uitleggen dat je verdediging begint bij je aanvallers is hetzelfde als scheikunde uitleggen aan peuters.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanner, Til, Obispo (al gaat die mogelijk weg) en Bajraktarevic waren er ook niet. Over de aanval maak ik me ook geen zorgen. Van Bommel was prima in die 45 minuten
Maar die maakte er wel 30+, verder denk ik ook niet dat PSV zich enorm druk hoeft te maken, al is het qua centrale verdedigers al jaren niet top.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat hij in het veld staat om doelpunten te maken, toch? Alsof Romario zoveel toevoegde naast doelpunten maken.
Zolang je aanvallend een surplus aan kwaliteit hebt, maakt dat niet veel uit nee. Maar denk dat ze Saibari wel erg gaan missen. Alsnog ruim voldoende om kampioen te worden (op dit moment).quote:Op zondag 26 juli 2026 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die maakte er wel 30+, verder denk ik ook niet dat PSV zich enorm druk hoeft te maken, al is het qua centrale verdedigers al jaren niet top.
Pepi maakte er ook 15 terwijl hij maar de een half seizoen tussen de lijnen stond. Natuurlijk is hij geen Romario, verre van. De Nederlandse topclubs hadden in die tijd gemiddeld veel betere spelers.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die maakte er wel 30+, verder denk ik ook niet dat PSV zich enorm druk hoeft te maken, al is het qua centrale verdedigers al jaren niet top.
Toen was NL top subtop Europa, dat is inderdaad wel anders en helaas is het voetbal vooral verdedigend beter geworden in de loop der jaren, ook de kleine clubs laten zich niet meer verrassen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pepi maakte er ook 15 terwijl hij maar de een half seizoen tussen de lijnen stond. Natuurlijk is hij geen Romario, verre van. De Nederlandse topclubs hadden in die tijd gemiddeld veel betere spelers.
Maar Pepi zou er als hij een heel seizoen fit blijft ook zomaar eens 25 in kunnen trappen. Zou me echt niks verbazen.
Ook qua voetballer zou ik Pepi dan ook eerder vergelijken met Kezman, al denk ik dat ook hij technisch wel een stuk beter was aan de bal.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was NL top subtop Europa, dat is inderdaad wel anders en helaas is het voetbal vooral verdedigend beter geworden in de loop der jaren, ook de kleine clubs laten zich niet meer verrassen.
Natuurlijk was Romario buitencategorie, maar Pepi kan in de competitie er ook best 25-30 inschieten en dat is een belangrijk onderdeel van voetbal.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik koos Romario omdat hij een speler was die heel weinig deed buiten de drang naar de goal en omdat het natuurlijk een clubicoon is.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook qua voetballer zou ik Pepi dan ook eerder vergelijken met Kezman, al denk ik dat ook hij technisch wel een stuk beter was aan de bal.
Je komt gisteren voetballend tekort. Dat Pepi er op individuele titel 3 maakt is leuk, maar als je er potentieel 8 om de oren krijgt heb je er niks aan. Ergo: het lost ons probleem niet op.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat hij in het veld staat om doelpunten te maken, toch? Alsof Romario zoveel toevoegde naast doelpunten maken.
Zie je, peuters die scheikunde proberen te begrijpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je komt gisteren voetballend tekort. Dat Pepi er op individuele titel 3 maakt is leuk, maar als je er potentieel 8 om de oren krijgt heb je er niks aan. Ergo: het lost ons probleem niet op.
Kezman had Robben naast zich lopen. Die trok altijd twee verdedigers weg zodat Kezman de ruimtes kon benutten. En hij kreeg nogal eens een voorzet van Arjen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik koos Romario omdat hij een speler was die heel weinig deed buiten de drang naar de goal en omdat het natuurlijk een clubicoon is.
Pepi vind ik overigens potentieel een betere spits dan Kezman.
Pepi maakt dat de achterste linie minder ver naar voren kan staan, waardoor de druk van de tegenstander minder groot wordt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je komt gisteren voetballend tekort. Dat Pepi er op individuele titel 3 maakt is leuk, maar als je er potentieel 8 om de oren krijgt heb je er niks aan. Ergo: het lost ons probleem niet op.
Zucht.. We zien gewoon dat er exact dezelfde problemen zijn als vorig jaar: te weinig defensieve kwaliteiten. Tel daarbij op dat Saibari weg is en dat je vervanger Sven MIjnans is. Dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat we gewoon een stuk zwakker zijn? Komt nog bij dat gasten als Til, Veerman, Schouten (en dan mis ik er vast nog wat) inmiddels totaal verzadigd zijn en je hebt een toprecept voor een matig seizoen.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pepi maakt dat de achterste linie minder ver naar voren kan staan, waardoor de druk van de tegenstander minder groot wordt.
En gisteren interesseert mij heel weinig. Je mist gewoon meerdere belangrijke spelers.
Jij hebt gewoon geen idee wat er achter de schermen gebeurt en sowieso vind ik het altijd wel grappig hoe iedereen een mening heeft over wat de professionals die daar werken moeten doen, terwijl ze zelf niet verder zijn gekomen dan spelen bij de lokale club.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zucht.. We zien gewoon dat er exact dezelfde problemen zijn als vorig jaar: te weinig defensieve kwaliteiten. Tel daarbij op dat Saibari weg is en dat je vervanger Sven MIjnans is. Dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat we gewoon een stuk zwakker zijn? Komt nog bij dat gasten als Til, Veerman, Schouten (en dan mis ik er vast nog wat) inmiddels totaal verzadigd zijn en je hebt een toprecept voor een matig seizoen.
Ik snap dat weifelende bij PSV nooit zo. 'We hebben nog niet verkocht dus we hoeven ook niet te kopen'. Wees eens proactief in plaats van altijd dat reactieve. Laatste dag gaan Dest, Perisic en Pepi weg en dan gaan ze zeker weer een blik matige spelers van 10 miljoen+ open trekken?
Ah, de 'jij hebt dat zelf niet bereikt dus is jouw mening niet relevant' stelling. Leuke rubriek.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen idee wat er achter de schermen gebeurt en sowieso vind ik het altijd wel grappig hoe iedereen een mening heeft over wat de professionals die daar werken moeten doen, terwijl ze zelf niet verder zijn gekomen dan spelen bij de lokale club.
Dat is zoiets als dat je tijdens de operatie aanwijzingen gaat geven aan de chirurg. Of van die figuren die hun advocaat gaan vertellen hoe die moet procederen.
Ik snap best dat je teleurgesteld bent en ja, iedereen kan zien dat er nog spelers bij moeten komen maar heet stof van de WK is pas net neergedwarreld.
Dus zucht wat je wil, maar dat is vooral een Solispolar probleem.
Maar hij heeft wel 100% gelijk. Je bent vreselijk aan het zeuren, zonder enige kennis van wat er gebeurt en zonder ook maar iets van het spelletje te begrijpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah, de 'jij hebt dat zelf niet bereikt dus is jouw mening niet relevant' stelling. Leuke rubriek.
Sano, uh.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:36 schreef ISVV het volgende:
PSV wil dus Sano nog halen, maar NEC zit te hoog in de boom.
Ik zou in veel gevallen oud profvoetballers die na de voetbal carrière in een functie van technisch directeurtje zijn gevallen, veelal in het begin van toeten noch blazen weten over het runnen van een miljoenenbedrijf, nou niet perse vergelijken met een chirurg.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen idee wat er achter de schermen gebeurt en sowieso vind ik het altijd wel grappig hoe iedereen een mening heeft over wat de professionals die daar werken moeten doen, terwijl ze zelf niet verder zijn gekomen dan spelen bij de lokale club.
Dat is zoiets als dat je tijdens de operatie aanwijzingen gaat geven aan de chirurg. Of van die figuren die hun advocaat gaan vertellen hoe die moet procederen.
Ik snap best dat je teleurgesteld bent en ja, iedereen kan zien dat er nog spelers bij moeten komen maar heet stof van de WK is pas net neergedwarreld.
Dus zucht wat je wil, maar dat is vooral een Solispolar probleem.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah, de 'jij hebt dat zelf niet bereikt dus is jouw mening niet relevant' stelling. Leuke rubriek.
Dat is gewoon niet de situatie bij PSV en dat weet jij hopelijk ook.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou in veel gevallen oud profvoetballers die na de voetbal carrière in een functie van technisch directeurtje zijn gevallen, veelal in het begin van toeten noch blazen weten over het runnen van een miljoenenbedrijf, nou niet perse vergelijken met een chirurg.
Diezelfde Ernest Stewart speelde niet nog een jaartje bij VVV waarna hij daarna magischerwijs technisch directeurtje werd bij die club zonder enige vorm van ervaring. Enkel een CIOS diploma op zak. Had die verdienstelijk voetbalcarrière vast en zeker niks mee uit te staan.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de situatie bij PSV en dat weet jij hopelijk ook.
GGMM had gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Diezelfde Ernest Stewart speelde niet nog een jaartje bij VVV waarna hij daarna magischerwijs technisch directeurtje werd bij die club zonder enige vorm van ervaring. Enkel een CIOS diploma op zak. Had die verdienstelijk voetbalcarrière vast en zeker niks mee uit te staan.
Wel eentje die gelijk heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM had gelijk.
Je bent een irritante gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |