Nee, maar de prijzen gaan wel omhoog. Wij onderhandelen ook steviger als City komt hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een quatsch. Dat is toch het 'lot' van clubs die aan de top (lees: top van NL) staan? Mensen weten ook van clubs als Bayern en Real dat ze knaken hebben, daar moet je gewoon mee om kunnen gaan in de onderhandelingen. Anders kan je alleen maar goed handelen vanuit een positie van zwakte (jouw logica volgend).
Ach BehoorlijkKritisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens jou is alles al verloren en wordt het niks.
En dan ook nog net gevangen voor Saibari….quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Plus dat PSV met die ambitieuze stadion plannen ook wel de indruk wekt dat het geld tegen de plinten klotst. Dat helpt ook niet mee in de onderhandelingen.
Ik volg PSV niet heel erg maar met dit elftal kun je de CL niet in lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie gaan ook richting het niveau van AJax/Feyenoord zie ik.
Ik weet niet of Stewart nog twijfelde, maar mag hopen dat dit het laatste zetje wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
De voorbereiding in het seizoen 87/88 was ook vrij dramatisch.
Maar dat er een ervaren kracht in het centrum bij moet en een linksback lijkt mij evident.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:23 schreef Wotte het volgende:
Geloven jullie me inmiddels dat PSV op het einde van de cyclus zit?
Ik geloof in de geometrische verdelingquote:
In principe zijn alleen Schouten, Saibari en Salah-Eddine weg. Maar ja, dit was in principe ook een wanvertoningquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik volg PSV niet heel erg maar met dit elftal kun je de CL niet in lijkt me.
En Dest, Perisic en Pepi waren er ook (nog) niet bij. Plus twee spelers die pas na lange blessures weer hun eerste minuten maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In principe zijn alleen Schouten, Saibari en Salah-Eddine weg. Maar ja, dit was in principe ook een wanvertoning
Wanner, Til, Obispo (al gaat die mogelijk weg) en Bajraktarevic waren er ook niet. Over de aanval maak ik me ook geen zorgen. Van Bommel was prima in die 45 minutenquote:Op zondag 26 juli 2026 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Dest, Perisic en Pepi waren er ook (nog) niet bij. Plus twee spelers die pas na lange blessures weer hun eerste minuten maken.
Het was een wanvertoning, maar het is niet dat dit de beoogde basis is voor het komende seizoen.
Dest geef ik je, die mis je. Perisic wordt een beetje een droevig verhaal, hoe lang wil je je nog zo afhankelijk opstellen van een 36 jarige buitenspeler? En Pepi voegt, op zijn doelpunten na, ook niks toe. Dat zou je nu niet hebben geholpen tegen Villareal aangezien je voetballend gewoon ondersteboven werd gespeeld.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Dest, Perisic en Pepi waren er ook (nog) niet bij. Plus twee spelers die pas na lange blessures weer hun eerste minuten maken.
Het was een wanvertoning, maar het is niet dat dit de beoogde basis is voor het komende seizoen.
Ja, maar over een paar dagen staat de prestigieuze Fruitschaal op het spel! Het is erop of eronder!!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:28 schreef Caland het volgende:
Supporters die zich druk maken na wat oefenpotjes
Vermakelijke rubriek
Iedereen? We hebben exact twee paniek zaaiers. Dezelfde twee die het hele seizoen door doen alsof PSV een selectie van het niveau PEC heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:23 schreef Zorro het volgende:
Waarom doet iedereen alsof het morgen 2 september is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |