Dat hangen en wurgen kwam wel doordat wij zelf in 1 keer een bizarre inzinking hebben gehad (waar ik nog steeds helemaal niets van begrijp) icm dat bij Ajax werkelijk alles goed viel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
Dat denk ik ook wel ja. Loopt weinig rond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel voor nu, maar in de Eredivisie de enige juiste vervanger die ze hadden kunnen halen.
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
In wat dan precies? Dennis man? Zou PSV maar wat meer geïnvesteerd hebben 😭
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.
En gij Renequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik zo even tel heb je bijna 115 miljoen geïnvesteerd vanaf 24/25. Dat is niet niks.
Ajax ook nog 100 miljoen geïnvesteerd zie ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.
Dat is natuurlijk altijd het geval als je iemand verkoopt aan een grotere club en je moet een vervanger halen.quote:
Uiteraard maar die winst neem je meteen de kosten van een transfer staan nog jaren in de boeken. Die moet je ieder jaar recht breien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat 160 miljoen plus aan verkopen tegenover. Dat is ook niet niks.
Ik bedoel maar te zeggen volgens mij nemen ze alle drie aanzienlijke financiële risico's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is maar 10 miljoen meer dan Feyenoord.
En met Troy Parrott.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef Solispolar het volgende:
Ernie zal wel met Karsdorp bezig zijn.. die andere namen ook. Hoe verschrikkelijk bleu inspiratieloos kan je scouten zet. Bah.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef Solispolar het volgende:
Ernie zal wel met Karsdorp bezig zijn.. die andere namen ook. Hoe verschrikkelijk bleu inspiratieloos kan je scouten zet. Bah.
Ajax zal nog wel een 3e spits willen ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Denken dat EarnieGOD naar verdedigers kijkt
Lijkt me een bullshit gerucht , je hebt met Pepi,Plea en Til 3 spitsen in de selectie. Verder wel een interessante optie mocht Pepi alsnog vertrekken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax zal nog wel een 3e spits willen ja.
Ik denk dat AZ ook met hem te hoog in de boom gaat zitten, dus het zal wel een buitenlandse club worden als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt me een bullshit gerucht , je hebt met Pepi,Plea en Til 3 spitsen in de selectie. Verder wel een interessante optie mocht Pepi alsnog vertrekken.
Ik denk ook niet dat Ajax en Leonardo en Parott ging kopen, waar AZ ongetwijfeld dan hoog voor in de boom gaat zitten. Clubdropping klopt vaker niet dan wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.
Dat ook ja, zeker nadat ze Van Bommel en Mijnans al aan PSV hebben verkocht. Wordt een beetje teveel op die manier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ ook met hem te hoog in de boom gaat zitten, dus het zal wel een buitenlandse club worden als hij vertrekt.
Nu Pepi blijft moet er toch een extra spits bij.. ofzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
En recent kan natuurlijk ook prima zijn toen PSV nog dacht dat Pepi zou vertrekken. Is ook pas kort geleden dat hij heeft aangegeven te willen blijven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Recent' kan natuurlijk prima zijn voor dat Ajax die gast van Wolves gehuurd heeft.
Of dat Plea z'n knie blijkbaar zo in puin ligt dat het van hem niet meer gaat komen. Heb niet het idee dat Plea een lekkere voorbereiding heeft gedraaid als je de verhalen zo leest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En recent kan natuurlijk ook prima zijn toen PSV nog dacht dat Pepi zou vertrekken. Is ook pas kort geleden dat hij heeft aangegeven te willen blijven.
Volstrekt uitgesloten dat PSV nog een spits koopt met Pepi en Plea al in de selectie.
Blijft die?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nu Pepi blijft moet er toch een extra spits bij.. ofzo.
Toezeggingen kopen we weinig voor. Die had ik niet zien aankomen, dacht echt nog dat die ging vertrekken na zijn flirt met Fulham.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, dat heeft ie zelf inmiddels ook toegezegd.
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Goed nieuws uit amsterdam,..ajax verkoopt met godts hun kansje op de titel.
Aanzienlijk jonger op een uniekere positie waar je eerder een gokje voor neemt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.
Vind dat wel een top toplevel speler, heeft denk ik de potentie om de wereldtop te halen. NU die vertrekt bij ajax kan ik het eindelijk zeggen.... hij is ook een stuk jonger dan Saibari.Snap wel dat ze daar veel voor gaan vangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor weer een belachelijk bedrag waarschijnlijk, zeker tov Saibari. Godts is jonger, en ik vond hem ook de beste in Amsterdam, maar Saibari heeft het op het WK en in de CL laten zien. Godts, ja, in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:35 schreef AJAXCL het volgende:
[..]
Vind dat wel een top toplevel speler, heeft denk ik de potentie om de wereldtop te halen. NU die vertrekt bij ajax kan ik het eindelijk zeggen.... hij is ook een stuk jonger dan Saibari.Snap wel dat ze daar veel voor gaan vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen appende/bellende Earnie in beeld genot
En speelde vorig jaar prima in een vrij matig team.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Aanzienlijk jonger op een uniekere positie waar je eerder een gokje voor neemt.
Hadden de Belgjes hem mee moeten nemen naar het WK?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En speelde vorig jaar prima in een vrij matig team.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*UECL
CL is alleen voor toplevel clubs en feyenoord
Daarmee hadden ze niet van Spanje gewonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden de Belgjes hem mee moeten nemen naar het WK?
Niemand zou op dit toernooi van Spanje hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee hadden ze niet van Spanje gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Geertruida gaat mee op trainingskamp met Leipzig.Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen appende/bellende Earnie in beeld genotXbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wacht gewoon op Feyenoord joh, als PSV al rond kan komen met Leipzig. EarnieGOD is weer lekker aan een dood paard aan het trekken.
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?
Nee, dan zal het allemaal wel goed komen ja.
Dat is pas klein denken. En zoals @:Solispar zegt: dan blijf je ook klein.
Die krijgen we aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustus
Dat betekent natuurlijk niet dat er wekenlang constant intensief contact is. Of dat er in de tussentijd niet ook met andere spelers contact is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al wekenlang bezig volgens Rik. Op naar Nagalo 2.0 op 31 augustus
Zou me ook niet verbazen als PsV probeert hem te kopen, terwijl je bij Feyenoord echt wel van huur uit mag gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus we willen wel 'grote namen', maar als er concurrentie komt kunnen we beter op onze rug gaan liggen en opgeven?
Nee, dan zal het allemaal wel goed komen ja.
Dat is pas klein denken. En zoals @:Solispar zegt: dan blijf je ook klein.
Schijnt dat Geertruida een Uno Reverse card op zijn Insta story gepost heeft (nooit gedacht dat ik deze zin uit mijn toetsenbord zou persen overigens). Maar dat zou dan toch op een terugkeer bij Feyenoord duiden lijkt me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als PsV probeert hem te kopen, terwijl je bij Feyenoord echt wel van huur uit mag gaan.
Vind het sowieso vreemd dat hij nu al terug naar Nederland wil. Hij heeft nog drie jaar lopen á vijftien miljoen euro totaal. Vervolgens teken je voor drie miljoen bij PSV of minder bij Feyenoord Dan spoel je in het gunstigste geval slechts zes miljoen door de wc.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Schijnt dat Geertruida een Uno Reverse card op zijn Insta story gepost heeft (nooit gedacht dat ik deze zin uit mijn toetsenbord zou persen overigens). Maar dat zou dan toch op een terugkeer bij Feyenoord duiden lijkt me.
Ik vermoed dat de lieve stotteraar een heimwee-type is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het sowieso vreemd dat hij nu al terug naar Nederland wil. Hij heeft nog drie jaar lopen á vijftien miljoen euro totaal. Vervolgens teken je voor drie miljoen bij PSV of minder bij Feyenoord Dan spoel je in het gunstigste geval slechts zes miljoen door de wc.
Dat zou een plausibele reden zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de lieve stotteraar een heimwee-type is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |