abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2026 @ 21:03:30 #151
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221476238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Laten we het omdraaien: waarom is PSV niet concreet geweest voor Brandt? Transfervrij, perfecte opvolger van Saibari en nog veel goede jaren voor zich. Of ga jij hier nou met droge ogen beweren dat hij liever tegen Vladivostok speelt op donderdagavond? Je kunt grappig doen, maar je wordt hier gewoon keihard afgetroefd door onze vrienden uit Amsterdam.
Misschien zijn ze dat wel geweest? Dit lekte toch ook niet uit? Ik vermoed dat hij een behoorlijk salaris krijgt en flink wat tekengeld. Misschien wilde PSV dat niet.

Ik snap dat je wat actie wil hoor, maar jouw paniek slaat wel een beetje door.
pi_221476239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk dat Ajax op meerdere posities wel moest. Die hadden 9 spelers oid die vervangen moesten worden. Daarom nog meer reden om gillend gek van klootzak Earnie te worden, want die had welgeteld 3 taken deze periode. Een vervanger voor Saibari vinden (bord op schoot Mijnans), een centraal duo vinden en een linksback vinden.

Tja.
Een buitenspeler zou ook wel lekker zijn natuurlijk. Aangezien we nu leunen op een opa (Perisic) en een talent (Bajraktarevic). van Bommel komt nog terug, maar om nou je hele hebben en houden te gooien op een jongen die net zijn VKB heeft gescheurd..
pi_221476245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Kennelijk had Ajax een mooie som aan tekengeld voor hem en zijn zaakwaarnemer klaarliggen.
Ja, bedankt Hans. Maar waarom had PSV dat niet? Brandt is natuurlijk een veel betere voetballer dan Sven MIjnans.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 21:04:17 #154
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221476246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Een buitenspeler zou ook wel lekker zijn natuurlijk. Aangezien we nu leunen op een opa (Perisic) en een talent (Bajraktarevic). van Bommel komt nog terug, maar om nou je hele hebben en houden te gooien op een jongen die net zijn VKB heeft gescheurd..
Dat snap ik wel zolang Perisic er nog is, vorig seizoen heb je al 15 miljoen op tafel gegooid voor Van Bommel.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 juli 2026 @ 21:05:10 #155
842 Zorro
Z
pi_221476252
Ik heb wel het idee dat ze in Amsterdam bezig zijn met "Als we kampioen worden spelen we CL dus dan komt het financieel allemaal goed"

"En als je geen kampioen wordt?"
"Daar hebben we geen plan voor."

Aan PSV om dat te dwarsbomen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221476253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja, bedankt Hans. Maar waarom had PSV dat niet? Brandt is natuurlijk een veel betere voetballer dan Sven MIjnans.
Ajax speelt alles of niets, PSV kan teren op de laatste 3 seizoenen en CL dit seizoen. Wees blij dat ze niet blindelings miljoenen aan tekengeld geven. (Noem het speculatie maar anders had Brandt niet naar Ajax gekomen).
pi_221476254
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat snap ik wel zolang Perisic er nog is, vorig seizoen heb je al 15 miljoen op tafel gegooid voor Van Bommel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als je Brandt kunt pakken dan moet je dat doen maat. Dat is voor ED begrippen absolute buitencategorie. Ziek respect voor Jordi _O_
pi_221476301
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
En Brandt en Bosz hebben ook met elkaar samengewerkt.
Dacht wel eerst dat je een donkere grap over Spanje / Frankrijk maakte toen ik likede
pi_221476306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:11 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dacht wel eerst dat je een donkere grap over Spanje / Frankrijk maakte toen ik likede
Scherp, scherp
pi_221476349
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in Amsterdam bezig zijn met "Als we kampioen worden spelen we CL dus dan komt het financieel allemaal goed"

Dit dus. Eerst allemaal nog eens zien en dan geloven. Wat ze in Amsterdam nu doen is wanbeleid en niets anders. Kan alleen maar fout gaan en dan is het helemaal smullen.
U MAD?
  vrijdag 31 juli 2026 @ 21:20:54 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221476364
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit dus. Eerst allemaal nog eens zien en dan geloven. Wat ze in Amsterdam nu doen is wanbeleid en niets anders. Kan alleen maar fout gaan en dan is het helemaal smullen.
Schijnt financieel allemaal wel te kunnen, of het sportief ook wordt wat er verwacht wordt gaan we zien.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 22:08:00 #162
378023 Wotte
wotte!?
pi_221476588
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef Zorro het volgende:

Ik ben wel benieuwd. Mocht Ajax sportief weer opkrabbelen hoe snel het kind van de rekening in de financiële problemen raakt. Zowel PSV als Feyenoord hebben gigantisch geïnvesteerd de afgelopen twee seizoenen voor Eredivisie begrippen.
pi_221476590
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
En Brandt en Bosz hebben ook met elkaar samengewerkt.
Misschien is dat wel de reden dat Bosz het niet in hem zag zitten?
pi_221476600
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien is dat wel de reden dat Bosz het niet in hem zag zitten?
Of dat Brandt het niet in Bosz zag zitten.
pi_221476641
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef Adames het volgende:

[..]
Of dat Brandt het niet in Bosz zag zitten.
Kan ook natuurlijk.

Maar goed, ik moet het allemaal nog maar zien bij Ajax. Het is niet zo simpel om een dolende club ineens weer op de rit te krijgen, ook niet als je er heel veel geld tegenaan smijt.

Zie bv Man Utd.
pi_221476894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kan ook natuurlijk.

Maar goed, ik moet het allemaal nog maar zien bij Ajax. Het is niet zo simpel om een dolende club ineens weer op de rit te krijgen, ook niet als je er heel veel geld tegenaan smijt.

Zie bv Man Utd.
Dat is totaal niet vergelijkbaar. In Engeland heb je natuurlijk veel meer concurrentie. In Nederland kan een goede transferwindow je zo weer terug aan de top brengen.
pi_221476916
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
We kunnen helaas niet de parkeerplaats verpatsen aan de gemeente -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:27:16 #168
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_221476953
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat is totaal niet vergelijkbaar. In Engeland heb je natuurlijk veel meer concurrentie. In Nederland kan een goede transferwindow je zo weer terug aan de top brengen.
Zeker als blijkt dat deze trainer de poppetjes wel op de juiste plek zet.

Hoe dan ook, Brandt en Ter Stegen zijn wel mooie signings. Doet Ajax goed, al geloof ik er geen snars van dat het financieel verantwoord is wat daar gebeurt.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:28:03 #169
378023 Wotte
wotte!?
pi_221476958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Over uitstekende deals gesproken :)
pi_221476987
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
We zullen het zien. Zal ook wel moeten. Als het namelijk niet lukt, dan komen er hele zware tijden aan.
pi_221477303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.

Dit lijkt zo langzamerhand inderdaad heel stiekem wel het geval te zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 01-08-2026 06:22:11 ]
pi_221477359
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn beter in andere dingen, zoals de boel flessen en vrouwen een onveilig gevoel geven op de werkvloer.
U MAD?
pi_221477363
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zeker als blijkt dat deze trainer de poppetjes wel op de juiste plek zet.

Hoe dan ook, Brandt en Ter Stegen zijn wel mooie signings. Doet Ajax goed, al geloof ik er geen snars van dat het financieel verantwoord is wat daar gebeurt.
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.

Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.

Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:10:34 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221477569
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.

Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.

Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
Het komt toch aardig paniekerig over van je.
pi_221477824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd. Mocht Ajax sportief weer opkrabbelen hoe snel het kind van de rekening in de financiële problemen raakt. Zowel PSV als Feyenoord hebben gigantisch geïnvesteerd de afgelopen twee seizoenen voor Eredivisie begrippen.
In wat dan precies? Dennis man? Zou PSV maar wat meer geïnvesteerd hebben 😭
pi_221478036
quote:

[..]

Nooit wat laten zien? Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.
pi_221478053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het komt toch aardig paniekerig over van je.
Bekijk deze YouTube-video

Na 3 titels op rij zijn ze in Eindhoven niet meer zo paniekerig. Ik al helemaal niet maat.
U MAD?
pi_221478057
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:13 schreef Jaeger85 het volgende: Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:31:53 #179
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221478125
Jullie hebben wel wat nieuw bloed nodig om het team hongerig te houden. Dat zag je bij ons ook in het laatste seizoen onder ten Hag. Waarbij je toch bij een aantal spelers merkte dat ze dachten de ED ontgroeid te zijn. Volgens mij sprak de Ligt dan zelfs uit tijdens een interview.

Moeten jullie al bang worden voor ons, ik weet het niet... Eerst maar eens zien hoe het seizoen begint..
The name is Putler, Vladimir Putler
  FOK!Fotograaf zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:48:42 #180
842 Zorro
Z
pi_221478290
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
pi_221478343
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.
pi_221478511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Knap man dat die met de centen van de City Group een keer 3e is geworden.
pi_221478528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Had zomaar gekund. Maar ben eens eerlijk: jij had ook nog nooit van de beste man gehoord hé totdat Jordy er mee aan kwam zeilen. In Spanje nemen ze de beste man al alles behalve serieus. Bij Ajax doen ze alsof ze Mourinho hebben binnengehaald _O-
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:05:38 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221478535
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.
Of dat ongestraft blijft, gaan we meemaken.
pi_221478553
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Voetbalwereld is wel een grappige. Twee goede transfers en ineens veren supporters weer op, beginnen ze erin te geloven en vooral hun nederigheid te verliezen. Ajax supporters waren 4 seizoenen afwezig op het internet en ineens poppen ze als steenpuisten weer overal op.

Laat het team het op het veld maar eens bewijzen. Eerst zien dan geloven. Bij Manchester United probeerden ze hetzelfde met wat ze nu in Amsterdam doen, werd ook een grote farce.
U MAD?
pi_221478559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.
Of dat ongestraft blijft, gaan we meemaken.
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.

Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:20:12 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221478582
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.

Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.
Neemt niet weg dat PSV nog steeds de favoriet is, lijkt me ook logisch.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:29:55 #188
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221478618
quote:

[..]

Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade. Perisic weer een jaartje ouder.
pi_221478623
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.
Neemt niet weg dat PSV nog steeds de favoriet is, lijkt me ook logisch.
Dit seizoen is het vooralsnog niet minder dan vorig seizoen. Dus dat ontken ik wel. Vorig seizoen Luuk de Jong weg was achteraf gezien geen aderlating. Net als het vertrek van Lang. Voetbal werd er alleen niet beter op, maar dat is iets anders.
U MAD?
  FOK!Fotograaf zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:30:56 #190
842 Zorro
Z
pi_221478627
quote:

[..]

Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.
En daar speel je 2x tegen gelijk. Je wint er niet eens van.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:31:55 #191
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221478634
quote:

[..]

Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.
pi_221478652
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:29 schreef fetX het volgende:
Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade.
Eerst zien. Qua statistieken valt het mee. Saibari excelleerde ook pas afgelopen 1,5 seizoen. Mijnans die ervaring in de absolute top nog niet nee, de praktijk zal het nu gaan uitwijzen. Ik vind het een logische keuze van PSV als vervanger.
U MAD?
pi_221478656
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:36:02 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221478661
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Proberen ja.
pi_221478662
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:30 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.
En daar speel je 2x tegen gelijk. Je wint er niet eens van.
:')

(@maxi-mus - zo goed?)
U MAD?
pi_221478668
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Proberen ja.
:J
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:41:29 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221478710
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.
pi_221478805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:41 schreef Tarado het volgende:
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.
Ik had ook weinig opbouwends van jou verwacht eerlijk gezegd ^O^ Dus we doen het hier maar mee, bedankt.
U MAD?
pi_221479139
quote:

[..]

Mijnans is wel minder hoor.
pi_221479177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 12:11 schreef DobbyDobby het volgende:
Mijnans is wel minder hoor.
Geloof ik ook wel voor nu, maar in de Eredivisie de enige juiste vervanger die ze hadden kunnen halen.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')