Nooit wat laten zien? Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.
Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.
Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt toch aardig paniekerig over van je.
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:13 schreef Jaeger85 het volgende: Met drie clubs gepromoveerd en met een kleine club CL voetbal gehaald in de sterke La Liga.
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Spaanse Robert Maaskant. Gaaf!
Knap man dat die met de centen van de City Group een keer 3e is geworden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.
Had zomaar gekund. Maar ben eens eerlijk: jij had ook nog nooit van de beste man gehoord hé totdat Jordy er mee aan kwam zeilen. In Spanje nemen ze de beste man al alles behalve serieus. Bij Ajax doen ze alsof ze Mourinho hebben binnengehaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft Robert Maaskant ooit de CL gehaald ja? Vet.
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
Voetbalwereld is wel een grappige. Twee goede transfers en ineens veren supporters weer op, beginnen ze erin te geloven en vooral hun nederigheid te verliezen. Ajax supporters waren 4 seizoenen afwezig op het internet en ineens poppen ze als steenpuisten weer overal op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het ook een beetje gevaarlijk vinden dat, wat iemand hier eerder al zei, van de drie kampioenschappen er eentje met hangen en wurgen behaald is omdat ajax ineens niks meer won, en de ander omdat alle concurrenten er helemaal niks van konden. Een beetje zoals ajax in de De Boer tijd. Dat was ook helemaal niks. Toch 4x op rij kampioen omdat de rest het liet liggen. Dan ga je onterecht naast je schoenen lopen en lijk je beter dan je eigenlijk bent.
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is sinds die eerste van de 3, ieder seizoen wat minder geworden, ook nu lijkt het qua selectie weer minder dan vorig seizoen.
Of dat ongestraft blijft, gaan we meemaken.
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.
Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade. Perisic weer een jaartje ouder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh zoveel minder zijn we niet tov vorig seizoen. Ja we missen Saibari, maar hebben er Mijnans voor terug. Qua statistieken en geld een prima transfer als vervanger. Zolang Pepi, Perisic en Veerman nog aanwezig zijn hebben we voor Eredivisie begrippen een prima elftal.
Enige wat nu boven PSV hangt is onzekerheid. Niet alleen bij de eerder genoemde spelers, maar ook bijvoorbeeld wat betreft een Dest. Als we dat allemaal kwijt raken en moeten vervangen is er wel een probleem in Eindhoven ja. Vooralsnog zie ik dat niet.
Dit seizoen is het vooralsnog niet minder dan vorig seizoen. Dus dat ontken ik wel. Vorig seizoen Luuk de Jong weg was achteraf gezien geen aderlating. Net als het vertrek van Lang. Voetbal werd er alleen niet beter op, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder seizoen wat minder, dat kan zelfs jij niet ontkennen, tenzij er nog een topper of toppers uit de hoge hoed komen.
Neemt niet weg dat PSV nog steeds de favoriet is, lijkt me ook logisch.
Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Deze trainer’ heeft nog nooit wat laten zien. Godts gaat weg lees ik, dat was de enige die er wat van kon bij het ‘oude’ Ajax.
Ter Stegen is een leuke naam. Maar daarmee stel je je keepersprobleem sowieso met een jaar uit. Rare keuze om als zelfbenoemde topclub een keeper huren. En Brandt. Die heeft z’n top wel gehad. Leuk spelertje, maar het is niet voor niets dat alleen clubs als Leeds hem hadden willen halen.
Rustig aan dus. Niet direct paniekeren omdat ze in Amsterdam na 5 jaar huilen ineens drie goede spelers halen.
Eerst zien. Qua statistieken valt het mee. Saibari excelleerde ook pas afgelopen 1,5 seizoen. Mijnans die ervaring in de absolute top nog niet nee, de praktijk zal het nu gaan uitwijzen. Ik vind het een logische keuze van PSV als vervanger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:29 schreef fetX het volgende:
Mijnans tov Saibari is wel een behoorlijke downgrade.
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om uit te leggen dat je je geen zorgen maakt.
Proberen ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar waar sta je? Vorig seizoen kon de rest er helemaal niks van, ajax voorop.
En daar speel je 2x tegen gelijk. Je wint er niet eens van.
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het Ajax topic. Hier proberen we dingen te onderbouwen.
Ik had ook weinig opbouwends van jou verwacht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:41 schreef Tarado het volgende:
Het lukt je niet echt, maar je pogingen worden gewaardeerd.
Mijnans is wel minder hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |