Begin van het einde voor Berghius . (Of Godts gaat alsnog weg)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef Black-Death het volgende:
Holy moly die had ik niet zien aankomen.
Is ook een aanvallende middenvelder toch? Ben benieuwd hoe we dan gaan spelen.
Die komt op Gloukh zijn plek jaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef Black-Death het volgende:
Holy moly die had ik niet zien aankomen.
Is ook een aanvallende middenvelder toch? Ben benieuwd hoe we dan gaan spelen.
Zo dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://english.ajax.nl/articles/ajax-signs-julian-brandt/
Is dat eigenlijk niet ieder seizoen het geval. Ik gok dat PSV en Feyenoord de afgelopen twee seizoenen (exclusief de huidige) ook fors hebben uitgegeven.quote:
Als je Brandt kunt pakken dan moet je dat doen maat. Dat is voor ED begrippen absolute buitencategorie. Ziek respect voor Jordiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
Maar Brandt is dus een aanvallend middenvelder/vleugel? Snappen jullie de transfer/prioriteit.
Toch mooi om achter de hand te hebben als Davy moe is in de tweede helftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
Maar Brandt is dus een aanvallend middenvelder/vleugel? Snappen jullie de transfer/prioriteit.
PSV doet niet aan ´goed geluk galatasaray´ beleidquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je Brandt kunt pakken dan moet je dat doen maat. Dat is voor ED begrippen absolute buitencategorie. Ziek respect voor Jordi
Feyenoord krijgt jarenlang (veel) meer transferinkomsten dan uitgaven. Los van Europese inkomsten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet ieder seizoen het geval. Ik gok dat PSV en Feyenoord de afgelopen twee seizoenen (exclusief de huidige) ook fors hebben uitgegeven.
Dat gaat waarschijnlijk ook snel niet gezellig worden zonder Champions League.
Ernest downhoofd Stewart haalt spelers als Mijnansquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet niet aan ´goed geluk galatasaray´ beleid
[..]aldus Soliscied
Ook dat is een prima transfer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ernest downhoofd Stewart haalt spelers als Mijnans
Brands kan er al jaren niks meer vanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ernest downhoofd Stewart haalt spelers als Mijnans
Bedoel het meer in de zin van hoe meer je koopt des te groter het bekende gat in de begroting wordt. Dan zit je al snel met een probleem zonder Champions League. Het is dun koord voor al die clubs maar wat voor Ajax geldt ook voor Feyenoord en PSV. Die hebben ook wel 80/90 miljoen euro elk uitgeven de afgelopen twee seizoenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt jarenlang (veel) meer transferinkomsten dan uitgaven. Los van Europese inkomsten.
Ik vind het wel vette namen hoor. Brandt gaat wel vlammen (lol). Ter Stegen snap ik alleen niet helemaal.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Brands kan er al jaren niks meer van
Mijnans > Brandt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |