abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221455592
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Galavoorstelling tegen de FC Eindhoven. Lek is boven, we gaan het met deze groep doen.

Alleen Driouech mag nog wel. Gratis af te halen.
Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zien :')

Maar veel jonge gasten zag ik. Zit er nog wat leuks bij? Die spits (Bouhoudane) schijnt wel een leuk talentje te zijn? Is die CV (Merien) nog wat?
pi_221455888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zien :')

Maar veel jonge gasten zag ik. Zit er nog wat leuks bij? Die spits (Bouhoudane) schijnt wel een leuk talentje te zijn? Is die CV (Merien) nog wat?
Of je gaat gewoon naar het stadion. Dat kan natuurlijk ook.

Maar eerlijk, FC Eindhoven was zo verschrikkelijk slecht en kansloos dat het lastig is om zelfs die talenten te beoordelen.

Bouhamdi (linksbuiten) speelde erg goed, maar viel na 20 minuten uit met flinke hoofdpijn denk ik.

Sidibe viel nog wel goed in, die kan ook wel echt voetballen. Verder viel vooral op dat Driouech zelfs op dit niveau nauwelijks iets toevoegt. Waar Til en Obispo echt de kar trekken in dit gezelschap jonge gasten, hangt Driouech er maar een beetje bij.

Ook Bajraktarovic deed vooral veel fout maar nam in elk geval initiatief.
  Redactie Sport woensdag 29 juli 2026 @ 10:13:40 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221456185
Ik vond Bajrak ruim beter dan Driehoek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221456378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Bajrak ruim beter dan Driehoek
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.

Driouech kan echt niet. Kan hij het in de CL nog zo goed hebben gedaan een aantal keer, maar dat was dan maar puur geluk kennelijk.

Echt, alles wat hij doet gaat gewoon fout.
pi_221458702
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:39:41 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221458820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.

Driouech kan echt niet. Kan hij het in de CL nog zo goed hebben gedaan een aantal keer, maar dat was dan maar puur geluk kennelijk.

Echt, alles wat hij doet gaat gewoon fout.
Dat was bij Excelsior toch al duidelijk. Leuk voor top KKD of onderkant eredivisie maar niet voor PSV.
pi_221458853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
Onhaalbaar voor Nederlandse clubs.
pi_221458905
quote:
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.

Zolang die daar niet fulltime bankt is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
pi_221459022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.

Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.

Je zult toch wat moeten verdedigend gezien. Ik mag toch hopen dat we niet met Obispo en Gasi weer 6 CL potten mogen gaan spelen, dan kan er weer een telraam bij.
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:24:56 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221459058
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik heb me eerlijk gezegd wel afgevraagd of zo’n jongen wel eens voor het NL elftal in beeld is geweest.
pi_221459083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.

Je zult toch wat moeten verdedigend gezien. Ik mag toch hopen dat we niet met Obispo en Gasi weer 6 CL potten mogen gaan spelen, dan kan er weer een telraam bij.
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.
pi_221459099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.

Ajax haalt voor 40 miljoen 2 spitsen, dan kan PSV toch ook met de middelen wel 1 goede verdediger halen?
pi_221460220
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.

Ajax haalt voor 40 miljoen 2 spitsen, dan kan PSV toch ook met de middelen wel 1 goede verdediger halen?
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?

Een half jaar geleden hebben ze nog een bod van 30 miljoen vanuit Liverpool op hem afgeslagen. En zelf heeft hij aangegeven bij Napoli te willen blijven om te vechten voor zijn kans.

Allemaal leuk, beetje namen roepen. Maar denk je nou echt dat dit soort spelers niet op de radar van de Nederlandse topclubs staan en benaderd worden als er een kans van slagen zou zijn?

[ Bericht 17% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 29-07-2026 20:13:46 ]
pi_221460726
quote:
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.
U MAD?
pi_221462463
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?

Een half jaar geleden hebben ze nog een bod van 30 miljoen vanuit Liverpool op hem afgeslagen. En zelf heeft hij aangegeven bij Napoli te willen blijven om te vechten voor zijn kans.

Allemaal leuk, beetje namen roepen. Maar denk je nou echt dat dit soort spelers niet op de radar van de Nederlandse topclubs staan en benaderd worden als er een kans van slagen zou zijn?
Klein denken = klein blijven.

Maar goed, ik ben heel benieuwd waar ze 8 dagen voor aanvang van de competitie nog mee komen. De transferperiode moet immers nog starten naar het schijnt :')
pi_221462485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Klein denken = klein blijven.

:')

Misschien kunnen ze een lijntje uitgooien naar Cucurella. Madrid wil vast wel een verlies van 40 miljoen ofzo nemen. Klein denken is immers klein blijven.
pi_221462536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
:')

Misschien kunnen ze een lijntje uitgooien naar Cucurella. Madrid wil vast wel een verlies van 40 miljoen ofzo nemen. Klein denken is immers klein blijven.
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.

OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen? _O-
pi_221462591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.

quote:
OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen? _O-
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.
pi_221462651
D'r zal daar zwart ook wel wat meer te regelen zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221462719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.
[..]
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.
pi_221463061
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:

[..]
[..]
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.
Ik denk dat zijn gedachte was dat hij bij Roma voor zijn kans kon gaan en dat Roma daar anders over denkt en met Olympiakos aan kwam zetten.

Zal vast een mooie club voor hem komen, had hem graag nog een paar jaar bij PSV gezien.
  donderdag 30 juli 2026 @ 11:28:49 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221463511
quote:
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)
pi_221463521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.
pi_221463621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.
pi_221463633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.
De tijd verdoen ze nu ook, aangezien we een week voor de competitie welgeteld 1 transfers hebben verricht. Dus geen idee wat er nu gebeurt, maar de netto opbrengst is hetzelfde schijnbaar.

We hebben verder prima seizoenen gehad hoor; en heel blij met Bosz als trainer. Maar leg mij nou eens even uit waarom de hele wereld kan zien wat ons voornaamste probleem is, maar dat wij continue proberen weg te komen met kutaankopen op de laatste dag van de markt.

Bestaat er dan gewoon geen enkele goede CV die haalbaar is? En waarom lukt het andere clubs dan wel om die plek fatsoenlijk te versterken? Kijk alleen al eens naar onze Amsterdamse vrienden: ik zou al blij zijn met zo'n Ahmethodzic. En zo'n Hancko moeten wij toch ook eens kunnen scouten?

Op deze manier krijg je weer een buslading aan doelpunten tegen natuurlijk aangezien onze zwaktepunt al 10 jaar op rij niet versterkt wordt.
pi_221463660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.

Hij meldt ook dat PSV Kostic dus een aanbieding gedaan heeft en dat Sano zelf wel graag naar PSV wil komen.
pi_221463669
Bord op schoot scouting in volle glorie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221463670
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:04 schreef ISVV het volgende:

[..]
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.

Hij meldt ook dat PSV Kostic dus een aanbieding gedaan heeft en dat Sano zelf wel graag naar PSV wil komen.
Dat kan helemaal niet volgens user @BehoorlijkKritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
pi_221463705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef RipCity het volgende:
Bord op schoot scouting in volle glorie
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.
U MAD?
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:13:16 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221463710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Beukema is inderdaad onhaalbaar ook nogal een verschil met domme draver Geertruida.
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:16:38 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221463728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’.
Hebben ze een managementboekje gelezen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221463734
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:

[..]
https://acties.psv.nl/psv-plus-masterclass-peter-bosz

Masterclass met Bosz :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221463788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:21:41 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221463802
quote:

[..]
Bij Peter moesten ze onlangs ook hun vingertje opsteken als ze zichzelf een winnaar vonden.

Kutje Joey als eerste. (lol)
pi_221463832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.
pi_221463834
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Ik begin nu toch wel chagrijnig te worden.
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasie
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:28:59 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221463842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:

[..]
De een is gelukt in het buitenland, zit al bij een grote club en wordt begeerd door andere grote clubs.

De andere is Geertruida.
pi_221463855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:

[..]
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.

Verder zou ik Beukema elke dag verkiezen boven Salah Eddine en vind ik Geertruida echt een categorie minder dan Salah Eddine. Die heeft echt nul inzicht.
pi_221463867
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasie
Nou ja, je kunt ook niet verwachten dat we elk jaar een jong talent van Bayern wegkapen.

Overigens zou ik Kostic wel mooi vinden, ook al is die op leeftijd. Alleen of dat nou basismateriaal is? Ik zou niet weten op welke positie dan. Als back?
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:46:44 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221463929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.

Echt lachwekkend hoe waanzinnig slecht die gozer is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:49:39 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221463952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.

Verder zou ik Beukema elke dag verkiezen boven Salah Eddine en vind ik Geertruida echt een categorie minder dan Salah Eddine. Die heeft echt nul inzicht.
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.
pi_221463985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.
Dit ja. Daarna ben ik 'm wat uit het oog verloren. Weet alleen nog dat ik hij tegen Oostenrijk ongeveer net zo slecht was als Veerman. Maar lijkt mij gewoon een directe versterking en ik zie Kostic en Sano ook graag komen eigenlijk.
  Redactie Sport donderdag 30 juli 2026 @ 13:08:43 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221464068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.

Tsja en bij Ajax en Feyenoord is het pas écht wanbeleid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221464285
quote:
Denk het wel.
U MAD?
pi_221464767
quote:

[..]

Let Earnie cook zeggen ze. Tis alleen altijd aangebrand of je moet alsnog McDonalds bestellen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221464800
Ben geen fan van de voetballer Geerttruida, al denk wel dat ie goed zou passen in de tactiek van Bosz, in dezelfde rol als Salah-Edine. Als je dan ook Sano en Kostic kan binnenhalen heb je weer een sterke gebalanceerde selectie staan met veel ervaring, toplevel jeugdtalenten en spelers die hier al jaren voetballen. #28
pi_221465106
quote:

[..]

Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.
pi_221465849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.

Hoe je het ook wendt of keert, PSV wordt al drie jaar kampioen met overwegend leuk voetbal. En er zijn ook echt leuke voetballers naar PSV gekomen. Of dat op het conto van Brands en Stewart geschreven mag worden is niet eens zo belangrijk.

En er zitten ook missers en voorspelbare transfers tussen. Dat is bij elke topclub elk jaar weer zo. Ook totaal niet boeiend. Spelers als Tillman en Wanner zijn gewoon ontzettend leuke transfers geweest en dat geldt ook voor Pepi en in potentie Plea.

Veel te makkelijk om alles maar af te zien vanwege een paar missers die je altijd hebt gehad, met elke technische directeur.
pi_221465877
Winston is wel een mooie naam
pi_221466000
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 17:51 schreef William_Papadin het volgende:
Winston is wel een mooie naam
Met een iets donkerdere tint dan ook nu heb wel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')