Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Galavoorstelling tegen de FC Eindhoven. Lek is boven, we gaan het met deze groep doen.
Alleen Driouech mag nog wel. Gratis af te halen.
Of je gaat gewoon naar het stadion. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een absolute aids dat je dit alleen via 'het officiële PSV streamingplatform' kon zien![]()
Maar veel jonge gasten zag ik. Zit er nog wat leuks bij? Die spits (Bouhoudane) schijnt wel een leuk talentje te zijn? Is die CV (Merien) nog wat?
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Bajrak ruim beter dan Driehoek
Dat was bij Excelsior toch al duidelijk. Leuk voor top KKD of onderkant eredivisie maar niet voor PSV.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, was hij ook. Maar grossiert ook in verkeerde keuzes.
Driouech kan echt niet. Kan hij het in de CL nog zo goed hebben gedaan een aantal keer, maar dat was dan maar puur geluk kennelijk.
Echt, alles wat hij doet gaat gewoon fout.
Onhaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Waarom gooit PSV niet eens een lijntje uit naar Sam Beukema? Prima speler, goede leeftijd en bovendien Nederlands. Speelt bij Napoli niet alles en heeft ook nog de ambitie om richting het NL elftal wellicht nog eens wat te gaan doen.
Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.
Zolang die daar niet fulltime bankt is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
Ik heb me eerlijk gezegd wel afgevraagd of zo’n jongen wel eens voor het NL elftal in beeld is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat die niet al op de radar staat? Dat soort spelers worden constant gevolgd voor als ze op het tweede plan raken. Vooralsnog heeft hij vorig jaar ruim de helft van de wedstrijden gespeeld. Is een soort vaste backup en verdient bij Napoli ook 3x wat PSV hem kan bieden.
Zolang die daar niet fulltime bankt is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sam Beukema verdient 3,2 miljoen per jaar bij Napoli, dus dat argument kan de prullenbak in.
Je zult toch wat moeten verdedigend gezien. Ik mag toch hopen dat we niet met Obispo en Gasi weer 6 CL potten mogen gaan spelen, dan kan er weer een telraam bij.
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben 'm een jaar geleden gehaald voor 31 miljoen euro. Stel dat ze 'm als overtollig zouden beschouwen en 'm voor boekwaarde willen slijten, dan heb je het over een transfersom van 25 miljoen euro.
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Stel dat ze er 15 miljoen op af willen schrijven? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is wel de vijver waar voor PSV de betere spelers in zitten natuurlijk. Vooral verdedigend is het nu al 15 á 15 jaar compleet kut, daar mag best eens wat goeds voor gehaald worden.
Ajax haalt voor 40 miljoen 2 spitsen, dan kan PSV toch ook met de middelen wel 1 goede verdediger halen?
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Klein denken = klein blijven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 15 miljoen af willen schrijven op een speler die gewoon volwaardig lid van de selectie is?
Een half jaar geleden hebben ze nog een bod van 30 miljoen vanuit Liverpool op hem afgeslagen. En zelf heeft hij aangegeven bij Napoli te willen blijven om te vechten voor zijn kans.
Allemaal leuk, beetje namen roepen. Maar denk je nou echt dat dit soort spelers niet op de radar van de Nederlandse topclubs staan en benaderd worden als er een kans van slagen zou zijn?
quote:
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een lijntje uitgooien naar Cucurella. Madrid wil vast wel een verlies van 40 miljoen ofzo nemen. Klein denken is immers klein blijven.
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.quote:OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je de situatie naar het belachelijke moet trekken dan weet je dat je initiële punt niet zo sterk was.
OT: Gaat Salah-Edine nou serieus PSV afwijzen om vervolgens bij Olympiakos te gaan spelen?
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is nauwelijks belachelijker dan jouw idee, alleen zie jij dat niet.
[..]
Wellicht plaatst dat het wat in perspectief voor je. Snap je ook waar PSV staat voor spelers. Olympiakos betaalt een paar tientjes meer, het weer is beter en dat is kennelijk genoeg om het grote PSV de rug toe te keren.
Ik denk dat zijn gedachte was dat hij bij Roma voor zijn kans kon gaan en dat Roma daar anders over denkt en met Olympiakos aan kwam zetten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik lees zojuist dat hij dus ook niet naar Olympiakos wil. Maar een terugkeer naar PSV schijnt ook niet in het vat te zitten.
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lijkt mij wel haalbaar ja. (lol)
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dachten ze bij Götze ook. Maar goed, als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt.
De tijd verdoen ze nu ook, aangezien we een week voor de competitie welgeteld 1 transfers hebben verricht. Dus geen idee wat er nu gebeurt, maar de netto opbrengst is hetzelfde schijnbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ze met dat soort spelers hun tijd blijven verdoen dan ben jij de eerste die klaagt dat ze voor realistischere targets moeten gaan.
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beest Geert zou ik graag bij PSV zien.
Dat kan helemaal niet volgens user @BehoorlijkKritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens Elfrink heeft PSV een lijntje naar hem uitgegooid.
Hij meldt ook dat PSV Kostic dus een aanbieding gedaan heeft en dat Sano zelf wel graag naar PSV wil komen.
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef RipCity het volgende:
Bord op schoot scouting in volle glorie
Beukema is inderdaad onhaalbaar ook nogal een verschil met domme draver Geertruida.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Hebben ze een managementboekje gelezen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’.
https://acties.psv.nl/psv-plus-masterclass-peter-boszquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze een managementboekje gelezen?
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens user @:Behoorlijkkritisch . Spelers als Geertruida en Beukema zijn onhaalbaar voor ons kleine PSV. We moeten ons maar richten op D-keuze uit Scandinavië.
Bij Peter moesten ze onlangs ook hun vingertje opsteken als ze zichzelf een winnaar vonden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze een managementboekje gelezen?
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geertruida is wel even een andere categorie dan Beukema natuurlijk. Dat ze die proberen lijkt me logisch, al lijkt me niet dat dat nou de verlosser is waar jij op hoopt.
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasiequote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik begin nu toch wel chagrijnig te worden.
De een is gelukt in het buitenland, zit al bij een grote club en wordt begeerd door andere grote clubs.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke categorie is dat dan. Ik zie weinig verschil.
Nou ja, je kunt ook niet verwachten dat we elk jaar een jong talent van Bayern wegkapen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het wordt niet minder. Kostic, Geertruida, Mijnands. Holy molywat een gebrek aan fantasie
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ernie en Brand hebben als motto ‘Ever change a winning team’. En dat is prima. Maar je weet toch al ruim voor aanloop nieuwe seizoen wie je weg wil hebben en wie niet. Dan gooi je dan toch al de hengeltjes uit en ga je contractbesprekingen aan. Dit last-minute gelul is heel raar.
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Om te beginnen is Geertruida overbodig in de selectie van Leipzig en is Beukema dat niet bij Napoli. Dat scheelt nogal.
Verder zou ik Beukema elke dag verkiezen boven Salah Eddine en vind ik Geertruida echt een categorie minder dan Salah Eddine. Die heeft echt nul inzicht.
Dit ja. Daarna ben ik 'm wat uit het oog verloren. Weet alleen nog dat ik hij tegen Oostenrijk ongeveer net zo slecht was als Veerman. Maar lijkt mij gewoon een directe versterking en ik zie Kostic en Sano ook graag komen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Geertruida een tijdje niet zien spelen, maar bij Feyenoord was hij echt wel goed, schoof ook makkelijk het middenveld in en toen zeker een stuk beter dan Salah Edinne.
Tsja en bij Ajax en Feyenoord is het pas écht wanbeleid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.
Echt lachwekkend hoe waanzinnig slecht die gozer is.
Let Earnie cook zeggen ze. Tis alleen altijd aangebrand of je moet alsnog McDonalds bestellenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
EarnieGOD teert nog altijd op 1 goede transferperiode en een Perisic die zichzelf aan kwam melden.
Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij was die zomer ook meer geluk dan wijsheid. Als Ajax een willekeurige Nederlandse technisch directeur had aangesteld dan had je Bosz, Lang, Dest en wellicht schouten niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |