NEC wil 18 miljoen zien, dacht ik? Absurd.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik begin nu toch wel chagrijnig te worden.
PSV wil 15 miljoen betalen. Dan is er weinig absurds aan 18 miljoen. Laat staan als er ooit al eens 20 miljoen geboden en een paar weken terug nog 18 miljoen.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC wil 18 miljoen zien, dacht ik? Absurd.
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel 100% gelijk. Je bent vreselijk aan het zeuren, zonder enige kennis van wat er gebeurt en zonder ook maar iets van het spelletje te begrijpen.
Is niet erg, dat soort 'meningen' mogen er ook zijn. Het is alleen soms vermakelijk maar meestal irritant. Maar bovenal inderdaad een probleem wat alleen in de hoofden van Gotensjj en Solispar bestaat.
quote:Op maandag 27 juli 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.
Waar je vooral chagrijnig van wordt is het feit dat ze weer 4 maanden achter dezelfde speler aanlopen die, surprise surprise, niet haalbaar blijkt te zijn. Vorig jaar idem met een paar targets waardoor je om 23.55 weer een Nagalo van Nordsjaelland mag halen voor 10 miljoen.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik begin nu toch wel chagrijnig te worden.
Ik maak me niet druk, feit is wel dat we (met 8 afwezigen) tegen Villarreal bij elk balverlies compleet weggespeeld werden.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is verreweg het leukste deel van het seizoen eigenlijk. Top vermaak hier. Wat kunnen mensen zich toch vreselijk druk maken om niks.
Met zoveel passie je ergeren aan het werk van mensen die PSV al 3x op rij kampioen hebben gemaakt. Heerlijk als je leven zo compleet is dat je daar ruimte voor hebt in je hoofd.
Ah leuk, het neefje van EarnieGOD is er ook weerquote:Op maandag 27 juli 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is verreweg het leukste deel van het seizoen eigenlijk. Top vermaak hier. Wat kunnen mensen zich toch vreselijk druk maken om niks.
Met zoveel passie je ergeren aan het werk van mensen die PSV al 3x op rij kampioen hebben gemaakt. Heerlijk als je leven zo compleet is dat je daar ruimte voor hebt in je hoofd.
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!quote:Op maandag 27 juli 2026 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, feit is wel dat we (met 8 afwezigen) tegen Villarreal bij elk balverlies compleet weggespeeld werden.
Dat zal uiteraard beter moeten en ik denk dat we daar ook gewoon de mogelijkheden toe hebben.
Lekker zwetend kijken naar een c-garnituur.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!
Ja, maar FC Eindhoven doet ook mee!quote:Op maandag 27 juli 2026 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker zwetend kijken naar een c-garnituur.
quote:Op maandag 27 juli 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd toch op met pedante toontje. Op deze manier ga je 3de eindigen.
Hoho, niet te vroeg pieken. Ik ben er tegen AZ bij en dan moeten ze vlammen!quote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het echt ergens over en dan zullen ze er wel staan. De mooiste cup van Eindhoven wordt dan verdeeld. Ik ben er bij!
Die heeft geen beste beurt gemaakt zeg. Zo zonde, heeft echt een paar goede wedstrijden gespeeld in ons shirt. Wellicht past ie beter in een 5-3-2 of zo.quote:
Troostprijs voor als ze morgenavond niet winnen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoho, niet te vroeg pieken. Ik ben er tegen AZ bij en dan moeten ze vlammen!
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die heeft geen beste beurt gemaakt zeg. Zo zonde, heeft echt een paar goede wedstrijden gespeeld in ons shirt. Wellicht past ie beter in een 5-3-2 of zo.
Terwijl die ook voor geen meter kon verdedigen. Maar in de opbouw zo vreselijk sterk. Overigens een rol die Schouten moeiteloos heeft overgenomen. Alleen met hem in de lappenmand neemt niemand die rol echt over.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.
Dure gokjes met Flamingo, Yarek en Nagalo die er weinig van kunnen. En dan die grabbelaar Kovar er nog bijquote:Op maandag 27 juli 2026 16:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gevalletje gegokt en verloren. Je moet ook een bepaalde mate van voetbalintelligentie hebben en dat heeft die jongen gewoon niet. De slimmigheid van een Boscagli zie je bij hem bijv. niet. God, wat zou ik een moord doen voor Boscagli weer in een PSV shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |