EarnieGOD is heerlijk aan het koken. Geen enkele van deze vier zou ook maar in de buurt van de basis mogen komen, en buiten Dest is er niemand die 1 van deze 4 gaat vervangen in de huidige selectiequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:27 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vandaag kunnen we de eerste prijs van het seizoen pakken.
De verdediging vanavond (naar het schijnt):
Sildillia, Flamingo, Yarek en Fernandez![]()
Niet dat ik zo ondersteboven ben van AZ, maar kom op jongens.
Net een kind ook. Die wil je dan toch liever dicht bij de familie opvoeden etc. Speelt allemaal mee.quote:
EarnieGOD dacht dit jaar, weet je wat, in plaats van een zomer achter 1 onhaalbaar target aan te lopen, doen we dit jaar gewoon 2 onhaalbare targets.quote:
Calimero piept nou eenmaal wat luider… Joh, bij iedere club zijn er jankballen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het zit psv ook altijd tegen begin ik op te merken in dit topic. Fijn dat het PSV Calimero plaatje bijna weer gebruikt kan worden.
Piepkuiken @Makamba_ heeft weinig anders in zijn repertoire. Stukje laag IQ.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Calimero piept nou eenmaal wat luider… Joh, bij iedere club zijn er jankballen.
Volgens mij is de kritiek hier gewoon op PSV gericht en dan met name op het gebrek aan slagkracht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het zit psv ook altijd tegen begin ik op te merken in dit topic. Fijn dat het PSV Calimero plaatje bijna weer gebruikt kan worden.
Ik zou graag van Nagalo af willen. Bajaktarevic mag zich ook iemand voor melden. Drommel. Driouech zou ook lekker zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:07 schreef Lyrebird het volgende:
Ik verbaas me meer over het gebrek aan uitgaande transfers, dan het gebrek aan inkomende transfers.
Wat is hier nou weer calimero aan? Er zijn fans die zich zorgen maken en fans die zich wat minder zorgen maken over de staat van de selectie. Puur intern gericht, dus mis wat er nou eigenlijk calimero aan is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Makamba_ het volgende:
Het jezelf klein maken. Alles en iedereen is tegen psv en het zit al jaren tegen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij is de kritiek hier gewoon op PSV gericht en dan met name op het gebrek aan slagkracht.
Is goed kameraadquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het jezelf klein maken. Alles en iedereen is tegen psv en het zit al jaren tegen.
Nou zeg, wat gaat psv slecht de laatste jaren
Dit is niet eens EL materiaal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:27 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vandaag kunnen we de eerste prijs van het seizoen pakken.
De verdediging vanavond (naar het schijnt):
Sildillia, Flamingo, Yarek en Fernandez![]()
Niet dat ik zo ondersteboven ben van AZ, maar kom op jongens.
Ja, maar dat is alleen maar omdat er bij Ajax en Feyenoord nog slechter beleid wordt gevoerd!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nou zeg, wat gaat psv slecht de laatste jaren
Flamingo/Yarek samen werkt gewoon niet. Vorig jaar al gezien. Daar moet je een keuze maken.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:25 schreef PSVCL het volgende:
manolev-derijck-marcelo > sidilia-yarek-flamingo
Die staat inderdaad in het rijtje na Sidillia en Flamingo. Samen met Baumgartl.quote:
Yarek is gewoon prima.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:46 schreef Cherni het volgende:
Wat uitstekende CV's binnehalen is al jaren een probleem bij PSV.
Tja, ik vind het minder. Een Boscagli maar dan zonder de opbouw die dat nog wel kon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yarek is gewoon prima.
Aldus users hier het laatste jaar.
Die kan er echt bijzonder weinig van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yarek is gewoon prima.
Aldus users hier het laatste jaar.
Ja, alles wat hier wordt genoemd is het eigenlijk allemaal op z'n best net niet. PSV krijgt in de Eredivisie ook veel te makkelijk goals tegen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:46 schreef Cherni het volgende:
Wat uitstekende CV's binnehalen is al jaren een probleem bij PSV.
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.quote:
Niet echt beter, maar als je na 8 minuten al met 10 man komt te staan, dan win je 99 vd 100 keer niet, tenzij tegen een enorm kutelftal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Met een halve b team en 10 man beter dan AZ
Dan hopen we dat EarnieGOD nu aan de lijn hangt met Leipzig om gewoon de gewenste 18 miljoen te betalen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.
Gozer met veel talent die inderdaad moet rijpen naast een solide verdediger. Maar nu moet hij het rooien met een CV die nog minder is dan hij en gaten dicht rennen voor een back die als buitenspeler denkt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima centrale verdediger, maar jonge centrale verdedigers hebben een ervaren kracht ernaast nodig, tenzij supertalent en dan ben je eigendom van City of Real.
Dat is niet zo erg, zeker niet na zo’n snelle rode kaart, maar het niveau van bepaalde spelers is behoorlijk zorgwekkend.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, winnen we de fruitschaal een keer niet. Spijtig, tis niet anders.
Die schaal boeit niemand, maar geen serieuze testwedstrijd kunnen spelen omdat je meteen met 10 komt is wel kut.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, winnen we de fruitschaal een keer niet. Spijtig, tis niet anders.
Sildilla is het niet, het is dus bidden dat Dest heel blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, zeker niet na zo’n snelle rode kaart, maar het niveau van bepaalde spelers is behoorlijk zorgwekkend.
Het zou juist een test moeten zijn of je ook eens de bus kunt parkeren en door een uitbraak iets te kunnen bereiken. Je systeem eens aanpassen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die schaal boeit niemand, maar geen serieuze testwedstrijd kunnen spelen omdat je meteen met 10 komt is wel kut.
En dat Dest uberhaupt blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sildilla is het niet, het is dus bidden dat Dest heel blijft.
flamingo en yarek samen kan niet
Mijnans en Bouhamdi zeer zwak.
Alsnog een jantjequote:Op zondag 2 augustus 2026 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt beter, maar als je na 8 minuten al met 10 man komt te staan, dan win je 99 vd 100 keer niet, tenzij tegen een enorm kutelftal.
Maar kansloos achter met 0-3 in eigen huisquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Lekker boeiend die jc schaalquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar kansloos achter met 0-3 in eigen huis
Ik vind ze niet heel veel beter.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Nee die schaal is het punt niet. Maar zo makkelijk tegendoelpunten krijgen al speel je met 10 man is geen goed teken. Een afgang.quote:
Het begint wat gênant te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |