Ik bedoelde maar te zeggen dat je soms ook wat mazzel moet hebben in dat vakgebied.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.
Hoe je het ook wendt of keert, PSV wordt al drie jaar kampioen met overwegend leuk voetbal. En er zijn ook echt leuke voetballers naar PSV gekomen. Of dat op het conto van Brands en Stewart geschreven mag worden is niet eens zo belangrijk.
En er zitten ook missers en voorspelbare transfers tussen. Dat is bij elke topclub elk jaar weer zo. Ook totaal niet boeiend. Spelers als Tillman en Wanner zijn gewoon ontzettend leuke transfers geweest en dat geldt ook voor Pepi en in potentie Plea.
Veel te makkelijk om alles maar af te zien vanwege een paar missers die je altijd hebt gehad, met elke technische directeur.
Uiteraard. Of pech. Dat je spitsen aan het begin van het seizoen geblesseerd raken en de vervanger ook, zoals afgelopen seizoen is dan weer domme pech.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik bedoelde maar te zeggen dat je soms ook wat mazzel moet hebben in dat vakgebied.
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als mijn moeder Surinaams was geweest had ik misschien wel Winston geheten. Lekker belangrijk.
Hoe je het ook wendt of keert, PSV wordt al drie jaar kampioen met overwegend leuk voetbal. En er zijn ook echt leuke voetballers naar PSV gekomen. Of dat op het conto van Brands en Stewart geschreven mag worden is niet eens zo belangrijk.
En er zitten ook missers en voorspelbare transfers tussen. Dat is bij elke topclub elk jaar weer zo. Ook totaal niet boeiend. Spelers als Tillman en Wanner zijn gewoon ontzettend leuke transfers geweest en dat geldt ook voor Pepi en in potentie Plea.
Veel te makkelijk om alles maar af te zien vanwege een paar missers die je altijd hebt gehad, met elke technische directeur.
Negentien jaar, eerste seizoen bij PSV en hij staat er gelijk. Wanner heeft wel degelijk laten zien dat hij prima kan voetballen. Als je zegt dat hij 0,0 heeft laten zien, dan kan ik je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.
En 3 jaar kampioen met leuk voetbal is prima; maar dat is in het verleden. Feit is dat we nu in de parkeerstand staan en dat we weer angstvallig vastklampen aan moeilijke transfers (Sano). Dat terwijl Ajax de selectie al rond heeft en PSV nog 'moet beginnen' (terwijl overmorgen AZ al wacht).
'We gaan het met deze ploeg doen' incoming.
Meh. Te weinig aanwezig, weinig rendement (ook in key passes bijvoorbeeld). Vooral bij vlagen leuk om naar te kijken, maar dat is het ook wel tot dusver. Vraag me bij dit soort knapen altijd af of er in jong niet een jongen loopt die dat ook kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Negentien jaar, eerste seizoen bij PSV en hij staat er gelijk. Wanner heeft wel degelijk laten zien dat hij prima kan voetballen. Als je zegt dat hij 0,0 heeft laten zien, dan kan ik je niet serieus nemen.
Ajax zoekt volgens Michel nog drie versterkingen. Die zijn dus nog minder compleet dan PSV. Terwijl ze al met 20+ miljoen hebben gestrooid. Maar blijf vooral onzin verkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou mijn username toch maar eens aanpassen naar BehoorlijkOptimistisch ofzo. Pepi en met name Tilmann zijn top natuurlijk, maar Wanner en Plea hebben echt 0,0 laten zien. Laatstgenoemde is een ander geval, maar omdat aan de voorkant dan een 'leuke' transfer te noemen is op lucht gebaseerd natuurlijk.
En 3 jaar kampioen met leuk voetbal is prima; maar dat is in het verleden. Feit is dat we nu in de parkeerstand staan en dat we weer angstvallig vastklampen aan moeilijke transfers (Sano). Dat terwijl Ajax de selectie al rond heeft en PSV nog 'moet beginnen' (terwijl overmorgen AZ al wacht).
'We gaan het met deze ploeg doen' incoming.
Als je echt denkt dat Ajax minder compleet is dan PSV dan snap jij er zelf weinig van vrees ik. Stilstand is achteruitgang en dat is precies waar PSV op dit moment mee bezig isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax zoekt volgens Michel nog drie versterkingen. Die zijn dus nog minder compleet dan PSV. Terwijl ze al met 20+ miljoen hebben gestrooid. Maar blijf vooral onzin verkopen.
En als je vindt dat Wanner nog niks heeft laten zien dan kan ik je echt niet meer serieus nemen. Er loopt in Jong echt niemand die maar in de buurt komt.
Kijk jij eigenlijk wel eens voetbal? Je hebt er zo weinig kijk op dat ik me afvraag of je niet gewoon zit te trillen hier.
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat Ajax minder compleet is dan PSV dan snap jij er zelf weinig van vrees ik. Stilstand is achteruitgang en dat is precies waar PSV op dit moment mee bezig isMaar blijf vooral je pedante toontje aanhouden, aan het einde van het seizoen gaan we kijken wie er gelijk had
Ik roep niet elk jaar dat 'alles kut' is hoor. Ik roep dat zelfs nu niet. Ik vind alleen dat PSV even uit de passieve modus moet en eens daadkrachtig moet gaan handelen. Vooral om te voorkomen dat je jezelf weer in de positie brengt waarin je noodaankopen moet gaan doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.
Wie er dan uiteindelijk kampioen wordt heeft het uiteindelijk het beste voor elkaar. En over het einde van het seizoen, tja, als je maar elk jaar blijft roepen dat alles kut is en we geen kampioen worden dan zal dat vast wel een keer uitkomen. Ik lig daar niet wakker van hoor. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat PSV maar altijd kampioen blijft worden, series van meer dan 3 kampioenschappen op rij zijn uiterst zeldzaam in de Eredivisie.
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik roep niet elk jaar dat 'alles kut' is hoor. Ik roep dat zelfs nu niet. Ik vind alleen dat PSV even uit de passieve modus moet en eens daadkrachtig moet gaan handelen. Vooral om te voorkomen dat je jezelf weer in de positie brengt waarin je noodaankopen moet gaan doen.
Nee joh, Brands en Stewart liggen ergens aan het strand te wachten tot de laatste twee dagen aanbreken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.
BehoorlijkKritisch dus gek genoeg niet. We moeten niet zeuren, want we zijn al 3 jaar op rij kampioen geworden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen en daar wordt schijnbaar aan gewerkt.
Ik denk dat PSV minimaal 3 versterkingen nodig heeft eerlijk gezegd. Linksback, ervaren centrale verdediger en je hebt ook power nodig op het middenveld. Iemand die echt kan buffelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Michel vindt dat Ajax nog drie versterkingen nodig heeft. Bij PSV gaat het om 2 posities, misschien 3 als er zich een buitenkans voordoet.
Wie er dan uiteindelijk kampioen wordt heeft het uiteindelijk het beste voor elkaar. En over het einde van het seizoen, tja, als je maar elk jaar blijft roepen dat alles kut is en we geen kampioen worden dan zal dat vast wel een keer uitkomen. Ik lig daar niet wakker van hoor. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat PSV maar altijd kampioen blijft worden, series van meer dan 3 kampioenschappen op rij zijn uiterst zeldzaam in de Eredivisie.
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
BehoorlijkKritisch dus gek genoeg niet. We moeten niet zeuren, want we zijn al 3 jaar op rij kampioen geworden.
Ik vul niks in; ik praat alleen in feiten. Feit: er heeft slechts 1 transfer plaatsgevonden waar we op 3 á 4 posities versterkingen nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.
Kortom: het verschil is vertrouwen.
Exact dat. Maar ook het vertrouwen dat je met deze selectie ook meedoet om de eerste plek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen jullie beiden is dat jij afgaat op ‘ik hoor niets, dus er gebeurt niets’ en hij denkt ‘ze zullen wel druk bezig zijn’.
Kortom: het verschil is vertrouwen.
3xquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
n het realisme dat het in de Eredivisie pas 1x is voorgekomen dat een club 4 jaar op rij kampioen wordt.
Ja, ik vind wel dat PSV nog een paar keer kampioen moet worden. Vooral ook omdat ik het de concurrentie niet gun om kampioen te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact dat. Maar ook het vertrouwen dat je met deze selectie ook meedoet om de eerste plek.
En het realisme dat het in de Eredivisie pas 1x is voorgekomen dat een club 4 jaar op rij kampioen wordt.
Ik denk overigens ook dat ik aan het geheel wat minder zwaar til als PSV een keer geen kampioen wordt.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat ik aan het geheel wat minder zwaar til als PSV een keer geen kampioen wordt.
Kansloos inderdaad, gewoon totaal niet door willen pakken omdat je er ook wel een jaartje mee kan leven mocht PSV geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar dit is dus precies waarom jij heel anders in de transperiode staat. Bij Ajax spat de honger werkelijk van het scherm. Die zijn daadkrachtig en laten in alles zien gewoon weer kampioen te willen worden. Bij PSV proef ik nu echt een 'we zijn al 3 keer kampioen geworden, 4 keer zou leuk zijn maar is geen must' mentaliteit.
Je wil toch als topploeg altijd de duimschroeven aandraaien en als je aan de top staat verder weglopen? Slap gelul dit.
Ik vind voetbal gewoon minder belangrijk dan jullie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, gewoon totaal niet door willen pakken omdat je er ook wel een jaartje mee kan leven mocht PSV geen kampioen worden.
Geen wonder dat die er vuistdiep bij EarnieGOD in zit
Dit is jouw stille hoop of heb je er ook bewijs voor?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef DefKu het volgende:
Sano en Geertruida rond. Sano koop en Geertruida huur met verplichte koopoptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |