Haha nee. Is er überhaupt iemand onder me geëindigd het jaar dat ik meedeed?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Pino112 het volgende:
@:dimmak
@:Cupfighter
@:Mavcovic
@:Amplifier
@:FiRePaTH
@:Tekaschi
@:reteppd
@:Ferry3
@:fetX
@:Littlerabbit
@:H.Vviv
@:Krogzar
@:H_T
@:inspectHER
@:koemleit
@:nieuwssjefke
@:over_hedge
@:UberN00b
@:ThePlaneteer
@:JhonnyEnglish
@:Mansjester
@:MartinLI
@:KoenKampioen
@:Erasmus
@:Doug-Heffernan
@:Beestenboel95
@:Rodgrod
@:superniger
@:DeLuna
Alleen jammer dat jouw link verwijst naar de voetbalmanager 2026 - 2026 waarvan alle rondes gespeeld zijn omdat er geen rondes zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij de FOK! Voetbalmanager seizoen 2026/2027.
Gurbuz is naar Willem II.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wissel Lammers een pak duurder dan Woutje, jeetje.
(-gurbuz van Heerenveen is verhuurd aan Sparta
-Stengs weg bij Feyenoord)
Ja, excuus. Wel handig dat ik het hier goed 'corrigeer'.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gurbuz is naar Willem II.
Ja Lammers/Weghorst hadden wellicht nog wat dichter bij elkaar gekund. Lammers heeft over afgelopen 2 jaar namelijk wel de betere statistieken, maar ja, dan moet je wel spelen
Als ik Brom zo hoor gaat Sam niet veel spelen nee. Maar goed, zo heb je altijd wel wat natuurlijk over het algemeen kan ik mij prima vinden in de waardes van dit spel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Lammers/Weghorst hadden wellicht nog wat dichter bij elkaar gekund. Lammers heeft over afgelopen 2 jaar namelijk wel de betere statistieken, maar ja, dan moet je wel spelen
Ja na dat interview van gisterenavond had ik daar achteraf nog iets aan kunnen wisselen. Statistieken liggen ook wel dichter bij elkaar dan ik dacht, Wout heeft natuurlijk ook veel als invaller gespeeld. Beide ongeveer 30 g/a in 4000 minuten vorige 2 seizoenen. En beide wel een beetje in een vergelijkbaar 'als het draait'-team.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik Brom zo hoor gaat Sam niet veel spelen nee. Maar goed, zo heb je altijd wel wat natuurlijk over het algemeen kan ik mij prima vinden in de waardes van dit spel.
We doen weer mee!!quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Pino112 het volgende:
@:SnuggLe
@:Starflyer
@:Steppenpferd
@:stpn
@:tacotrooper
@:Tim_G
@:VDL27
@:Viper2k1
@:Vis1980
@:voetbalmanager2
@:Wazaa
@:WillemsJ
@:YellowBlacks
@:zoekeenleven
@:Bayswater
@:Bine
@:Morphidae
@:IkeDubaku99
@:onlogisch
@:Yoda_FCT
@:Irritatie100
@:Dr.Mikey
@:Moonburn
@:Fok-it
@:Geluiden
@:Dven
@:ronnygeurtsen
@:het_synergy_effect
@:The_Wounded
Oeps, vorig seizoen vergetenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer krijg Telstar werkende shirtjes?
Wat een flexquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zerrouki is inmiddels van FC Twente.
Weetzelluf.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal wit is genoegquote:
Je hebt hun thuisshirt zojuist beter gemaakt. Ik verwacht dat Robey spoedig contact met je opneemt.quote:
Gaat niet gebeuren! :-pquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:13 schreef RudyL het volgende:
Mooi op tijd, kan de voorbereiding op titel verdediging beginnen.
PSV verdedigers? Dat is achterin zo lek als een mandje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:56 schreef SnuggLe het volgende:
Tevreden met mijn team.
Keuzes nog: Valente of Zechiel. Oefenduel Atlanta afwachten. Zechiel 100k goedkoper, dan kan ik eventueel Henrique ipv Blind kopen. Of…. Valente er helemaal uit en dan PSV-verdediger kopen (..maar wie?!). Marmol speelt wel, netzoals Meerdink. Op zich Weghorst ook goedkoop, maar daar twijfel ik over.
Godts? Veel te duur man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Keuzes keuzes. Nu Godtsgod wegvalt zal het gros wel moeten wisselen
Ueda blijft die @:zipportal ?
Vorig seizoen redelijk puntjes mee gescoord.quote:
Ik scoor al jaren in de top 10, zelfs een keer gewonnen. Nuff said.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij scoort niet graag punten in dit spel? Kan.
Keuzes.
Nuquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal morgen even transfers opsommen maar als jullie poppetjes missen mogen jullie dat ook noemen. Boogaard zit in het spel nog bij AZquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kasper Boogaard mist bij Willem II
Zo'n snobistisch clubje is niets voor ons. Wij zijn van het volk. Wij zijn PUUR.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de Toppers van Weleer altijd maar een ietwat arrogant clubje.
Lekker daar blijven dan!quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben een keer 7de geworden.
Desondanks ga ik liever bij een subleague van HET volk.
Ajax: Abdalla & Ouazanequote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:39 schreef Pino112 het volgende:
WE hebben de transfers verwerkt, mocht je toch nog iets tegenkomen, laat het weten!
Een topic aankondigen kan alleen een x-aantal dagen nadat het topic is gestart.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
Het spel begint morgen beste mensen. Je hebt nog tot morgen 20:00 om een selectie op te stellen.
@:ggmm @ iedereen die dit omhoog kan halen.
Dat is wel echt heel raar, geen kritiek verder als je niet meer kunt doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een topic aankondigen kan alleen een x-aantal dagen nadat het topic is gestart.
Ik kan wel een nieuw topic aanmaken en dan in dat topic naar dit topic verwijzen.
Blijven doneren!
Ik heb het niet verzonnenquote:
Leuk dat je meedoet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Maar ik heb het wel aangekondigd
Ik nog niet overigens. Doe wel mee maar een team samenstelling is erg lastig.quote:
Komt allemaal goed. @Coco en @Pisces gaan ook nog mee doen!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik nog niet overigens. Doe wel mee maar een team samenstelling is erg lastig.
En lekker bewerkt @:ggmm je bent geweldig.
Gelukt en gedaan. Als je gewoon stopt met nadenken dan gaat het vrij vlot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. @:Coco en @:Pisces gaan ook nog mee doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is helemaal geen 20.00 uur.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Maar ik heb het wel aangekondigd
Ik erken per ongeluk valse informatie te hebben verschaft aan @GGMM Al denk ik niet dat dit ene uur verschil gaat uitmaken in de aankondiging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen 20.00 uur.
Kan gebeuren, ik laat het voor nu voor wat het is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik erken per ongeluk valse informatie te hebben verschaft aan @:ggmm Al denk ik niet dat dit ene uur verschil gaat uitmaken in de aankondiging.
60 deelnemers inmiddels!
Gedurende het seizoen zou ik dat wel doen aangezien je dan betere spelers kan kopen omdat je meer budget krijgt als je goed scoort.quote:
Je behaalde punten staan gelijk aan extra budget. Des te meer punten, des te meer geld. Ik zou niet blijvend vasthouden aan spelers van Telstar (bijvoorbeeld) omdat je geld momenteel niet meer toeliet.quote:
Ah, duideiljk, dus dan is het een beetje balans vinden door betere spelers te kopen die punten scoren in de rest van het seizoen, zonder dat het teveel punten kost?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je behaalde punten staan gelijk aan extra budget. Des te meer punten, des te meer geld. Ik zou niet blijvend vasthouden aan spelers van Telstar (bijvoorbeeld) omdat je geld momenteel niet meer toeliet.
Maar je selectie staat telkens sowieso 2 speelrondes vast voordat je weer kunt wisselen.
Ja, maar je houdt altijd 11 spelers dus als je een nieuwe speler koopt moet je er ook 1 verkopen (krijgt niet het totale bedrag terug).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, duideiljk, dus dan is het een beetje balans vinden door betere spelers te kopen die punten scoren in de rest van het seizoen, zonder dat het teveel punten kost?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik had toch voor Excelsior moeten gaan.
5-3 verlies met opnieuw goals van Naujoks en De Regtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen levert wel aardig puntjes meteen voor een lage prijs.
De rest ook maar was wel een stukje duurder en moet nog wel even tegen PSV
Ik heb er 5quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 3 Cambuur spelers
De keeper wel alleen om zo goedkoop mogelijk te beginnen, die speelde gelukkig niet.
Zeker, denk dat veel mensen hem wellicht als “vulling speelt toch niet”-hadden. En 1 zwaluw maakt nog geen zomer…. Ze hebben alleen tegen Cambuur gespeeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen levert wel aardig puntjes meteen voor een lage prijs.
De rest ook maar was wel een stukje duurder en moet nog wel even tegen PSV
42quote:Kallisvaart -
Fonville 0
L. Schouten 9
Rente 5
Zechiël 8
Lebreton 2
Van der Werff 5
Souren 2
Daal 8
Vink 2
Linssen 1
Twentequote:Linssen 1
Ørjasæter 2
Weidmann -
Tielemans -
Yegoian 12
Rossen 5
Hardeveld 5
Adelgaard 1
Dijkstra 9
Janssen 17
Unnerstall 1
Ik ga denk ik minimaal 2 pipos van SCC wisselen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ondanks diverse nulpunters toch nog een score van 53 punten.
Als het volgende week meezit, los van doelpunten, zou dit ergens tussen de 90 en 100 punten moeten kunnen uitkomen.
Komende week maar alvast even over mogelijke wissels gaan nadenken.
Van Janssen was ik vrij zeker dat hij basis zou zijn. Dat, het feit dat hij vrij vaak opkomt en assist maakt, maar vooral zijn lage prijs maakte hem voor mij een zekerheidje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 04:42 schreef SnuggLe het volgende:
Zeker, denk dat veel mensen hem wellicht als “vulling speelt toch niet”-hadden.
Ah, nice to know! Even afwachten hoe ze het tegen PSV doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Janssen was ik vrij zeker dat hij basis zou zijn. Dat, het feit dat hij vrij vaak opkomt en assist maakt, maar vooral zijn lage prijs maakte hem voor mij een zekerheidje.
Ik ben blij dat je in deze manager bij uitgestelde wedstrijden je nog altijd punten scoort met het team dat je had toen de wedstrijd officieel in de planning stond. Bij andere managers telt alleen je opstelling op het moment van spelen en dan krijg je heel oneerlijke situaties.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En NEC - Excelsior ook uitgesteld.
Dat wordt wellicht VEEL wisselen.
En je hebt minder wisselbudget tussen speelronde 4 en 5quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in deze manager bij uitgestelde wedstrijden je nog altijd punten scoort met het team dat je had toen de wedstrijd officieel in de planning stond. Bij andere managers telt alleen je opstelling op het moment van spelen en dan krijg je heel oneerlijke situaties.
Nu moet je alleen wat langer op je punten wachten. Dat is een kleiner nadeel.
Ja, dat is het kleinere nadeel. Je budget is tijdelijk kleiner.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En je hebt minder wisselbudget tussen speelronde 4 en 5
48, rondetotaal van 101, niks mis meequote:Linssen 8
Ørjasæter 7
Weidmann 9
Tielemans -
Yegoian 5
Rossen 2
Hardeveld 2
Adelgaard 5
Dijkstra 5
Janssen 0
Unnerstall 5
+ 48, dus 90 totaal. Niet verkeerd met 3 nutteloze Cambuur spelers.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
42
Als NEC en Cambuur het zo kut blijven doen wordt dit een hele valse start. Daal, Zechiël en Schouten lijken wel prima keuzes te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |