55 punten dusquote:Op zondag 6 september 2026 22:02 schreef Starflyer het volgende:
57 punten onder voorbehoud van de rest van de wedstrijd Utrecht - Go Ahead.
Neen.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef raptorix het volgende:
Thórisson rode kaart is seponeert, bedenkt dat ook dat de strafpunten worden ingetrokken?
van Bommel gezien de discussie 6 strafpunten geven vind je?quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef raptorix het volgende:
Thórisson rode kaart is seponeert, bedenkt dat ook dat de strafpunten worden ingetrokken?
Dat is wat anders, de kaart is officieel geseponeert.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Bommel gezien de discussie 6 strafpunten geven vind je?
30quote:Daal 3
Van Bergen 3
Willumson 8
Weidmann 8
Yegoian 2
Hardeveld 3
Chávez 1
Dijkstra 1
Schouten 1
Janssen -1
De Busser 1
Vertrokken spelers zijn altijd lichtrood en blijven tot het einde van het seizoen gewoon in de database staan. Zijn ze er een paar hun nieuwe kleurtje vergeten te geven?quote:Op donderdag 17 september 2026 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie nog veel spelers staan die niet meer in de Eredivisie voetballen, kunnen die nog uit het spel gehaald worden?
Dat bedoel ik. Bij de aanvallers bijvoorbeeld Parrott en C. Tengstedtquote:Op donderdag 17 september 2026 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vertrokken spelers zijn altijd lichtrood en blijven tot het einde van het seizoen gewoon in de database staan. Zijn ze er een paar hun nieuwe kleurtje vergeten te geven?
@Pino112quote:Op donderdag 17 september 2026 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bij de aanvallers bijvoorbeeld Parrott en C. Tengstedt
Ach so.quote:Op donderdag 17 september 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino is met verkansie. Ik heb een lijst doorgegeven, iemand zou die verwerken maar is nog niet gebeurd helaas
Nu wel, beter zo @hhh38?quote:Op donderdag 17 september 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino is met verkansie. Ik heb een lijst doorgegeven, iemand zou die verwerken maar is nog niet gebeurd helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |