Dat hoeft ook weer niet, ik woon inmiddels 10 jaar in Amerika dus mijn Nederlands gaat ook wat achteruit. Ik bedoel het eigenlijk echt alleen maar positief naar de organisatoren, maar het komt er misschien een beetje lomp uit.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd en bied ik zelfs mijn excuses aan.
Janssen heeft iedereen inmiddels.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:54 schreef SnuggLe het volgende:
Denk dat ik met oa Janssen en Zechiel een goede poging voor plek 1 doe deze ronde.
Kijk naar de top 10, bijna niemand heeft ze beiden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janssen heeft iedereen inmiddels.
Ja Zechiel niet, dus dat is wel een fijne om te hebben. Maar Yegoian is bijvoorbeeld net zo goedquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kijk naar de top 10, bijna niemand heeft ze beiden.
62, pohquote:Daal 6
Van Bergen 6
Willumson 3
Weidmann 3
Yegoian 12
Hardeveld 3
Chávez 4
Dijkstra 4
Schouten 4
Janssen 13
De Busser 4
55 punten dusquote:Op zondag 6 september 2026 22:02 schreef Starflyer het volgende:
57 punten onder voorbehoud van de rest van de wedstrijd Utrecht - Go Ahead.
Neen.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef raptorix het volgende:
Thórisson rode kaart is seponeert, bedenkt dat ook dat de strafpunten worden ingetrokken?
van Bommel gezien de discussie 6 strafpunten geven vind je?quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef raptorix het volgende:
Thórisson rode kaart is seponeert, bedenkt dat ook dat de strafpunten worden ingetrokken?
Dat is wat anders, de kaart is officieel geseponeert.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Bommel gezien de discussie 6 strafpunten geven vind je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |