Het verschil zit in dat ik 56 en 37 niet kan optellenquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Oei, ik heb nu 93.
[..]
88.
Als jullie toevallig snel zien waar het verschil zit, zou fijn zijn. Anders moet ik ze nog een keer bij langs
Ik ga er 1 weghalen. De andere 2 hebben in ieder geval nog geleverd met een goal en een assist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Toch al 2 van m'n Cambuur spelers kwijt.
UIT: Kallisvaart, Vink
IN: Klaverboer, S. Janssen
Ik ga uit van een stabiele 44ste plek voor jou.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:48 schreef NikeyAjax het volgende:
Slecht gestart, enig voordeel, kan alleen maar beter gaan.
Lekker beginquote:Daal 5
Dijkstra 9 (of 13, Flashscore gaf eerst een assist aan, maar haalde die daarna weer weg)
Schouten 9
De Busser 10
Daar heb je wel echt mazzel mee, dat was tot nu niet bepaald een scorende verdediger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer verdediger Marvin Young met een goal
Laatste 3 of 4 jaar had ik telkens een dramatische start. Meestal steeg ik daarna flink, maar nooit eindigde ik in de top vanwege zo'n kutstart. Nu lijkt in elk geval het begin prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je wel echt mazzel mee, dat was tot nu niet bepaald een scorende verdediger.
Ja sowieso wel een aantal goede keuzes, maar Young was er niet 1 die ik zelf snel overwogen zou hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laatste 3 of 4 jaar had ik telkens een dramatische start. Meestal steeg ik daarna flink, maar nooit eindigde ik in de top vanwege zo'n kutstart. Nu lijkt in elk geval het begin prima.
Klaverboer was ook geen geweldige keus.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In de Zagaritis val getrapt.
42 met nog 5 spelers te gaan, gaat goedquote:Daal 5
Van Bergen 4
Willumson 5
Dijkstra 9
Schouten 9
De Busser 10
Ik kijk altijd op Flashscore, die is over het algemeen erg accuraat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:53 schreef SnuggLe het volgende:
Wat is ook als weer de bron voor de doelpunten etc?
Dit is inderdaad dan ook de bron die we gebruiken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op Flashscore, die is over het algemeen erg accuraat.
Ik heb hem ook. Maar de officiële verklaring is dat hij niet fit is.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, bij Ajax is Rosa die redelijk zeker leek ineens uit de rotatie.
52, dat maakt samen 94, en dan heb ik nog de resultaten van Excelsior (Janssen en Yegoian), Telstar (Hardeveld en Rossen) en Twente (Weidmann) te goed. Es geht lekkâhquote:Daal 11
Van Bergen 4
Willumson 5
Weidmann 5
Yegoian 5
Rossen 2
Hardeveld 2
Dijkstra 4
Schouten 9
Janssen 3
De Busser 4
Die heb ik ook, levert volges mij weinig op, ik heb als AZ supporter 3 spelers, welke nu wel wat inbengen, daarnaast Anis van Feyenoord, voor de rest allemaal gruis, ik laat het even zo staan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klaverboer was ook geen geweldige keus.
Je tweede alinea had niet gehoeven, maar als jij kunt bijspringen zal het vast worden gewaardeerd.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:40 schreef stpn het volgende:
Ondanks dat het allemaal gratis is en vrijwillig, is het wel jammer dat dit jaar de transfers een beetje blijven hangen. Woensdag was de transferdeadline en we kunnen tot 18:59 wisselen vanavond, de afgelopen jaren waren de transfers dan in ieder geval verwerkt zodat je niet heel ronde 5/6 niet de nieuwe spelers in de manager hebt zitten.
Misschien toch wat versterkingen zoeken als het qua tijd allemaal niet goed uitkomt of als er niet zoveel voldoening meer uit het beheren gehaald wordt?
Ik heb het al 3-4 jaar elke keer voordat de manager van start ging aangeboden, al meerdere keren is drukte als reden gegeven en wordt er verder niet op ingegaan op de aangeboden hulp. Ik heb ook al meerdere keren oud deelnemers uitgenodigd/herinnerd aan het aanmelden voor het spel, dus ik probeer bij te dragen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je tweede alinea had niet gehoeven, maar als jij kunt bijspringen zal het vast worden gewaardeerd.
Dan heb ik niks gezegd en bied ik zelfs mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef stpn het volgende:
[..]
Ik heb het al 3-4 jaar elke keer voordat de manager van start ging aangeboden, al meerdere keren is drukte als reden gegeven en wordt er verder niet op ingegaan op de aangeboden hulp. Ik heb ook al meerdere keren oud deelnemers uitgenodigd/herinnerd aan het aanmelden voor het spel, dus ik probeer bij te dragen.
Dit jaar valt het gewoon extra op dat met name de transfers nu gewoon geen prioriteit heeft. Dus ik roep niet zomaar wat, ik speel dit spel sinds seizoen 2010/2011 toen er nog 650+ mensen mee deden. Het lijkt iemands "kindje" te zijn, maar op een gegeven moment is hulp inschakelen echt niet zo erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |