Het verschil zit in dat ik 56 en 37 niet kan optellenquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Oei, ik heb nu 93.
[..]
88.
Als jullie toevallig snel zien waar het verschil zit, zou fijn zijn. Anders moet ik ze nog een keer bij langs
Ik ga er 1 weghalen. De andere 2 hebben in ieder geval nog geleverd met een goal en een assist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Toch al 2 van m'n Cambuur spelers kwijt.
UIT: Kallisvaart, Vink
IN: Klaverboer, S. Janssen
Ik ga uit van een stabiele 44ste plek voor jou.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:48 schreef NikeyAjax het volgende:
Slecht gestart, enig voordeel, kan alleen maar beter gaan.
Lekker beginquote:Daal 5
Dijkstra 9 (of 13, Flashscore gaf eerst een assist aan, maar haalde die daarna weer weg)
Schouten 9
De Busser 10
Daar heb je wel echt mazzel mee, dat was tot nu niet bepaald een scorende verdediger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer verdediger Marvin Young met een goal
Laatste 3 of 4 jaar had ik telkens een dramatische start. Meestal steeg ik daarna flink, maar nooit eindigde ik in de top vanwege zo'n kutstart. Nu lijkt in elk geval het begin prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je wel echt mazzel mee, dat was tot nu niet bepaald een scorende verdediger.
Ja sowieso wel een aantal goede keuzes, maar Young was er niet 1 die ik zelf snel overwogen zou hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laatste 3 of 4 jaar had ik telkens een dramatische start. Meestal steeg ik daarna flink, maar nooit eindigde ik in de top vanwege zo'n kutstart. Nu lijkt in elk geval het begin prima.
Klaverboer was ook geen geweldige keus.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In de Zagaritis val getrapt.
42 met nog 5 spelers te gaan, gaat goedquote:Daal 5
Van Bergen 4
Willumson 5
Dijkstra 9
Schouten 9
De Busser 10
Ik kijk altijd op Flashscore, die is over het algemeen erg accuraat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:53 schreef SnuggLe het volgende:
Wat is ook als weer de bron voor de doelpunten etc?
Dit is inderdaad dan ook de bron die we gebruiken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op Flashscore, die is over het algemeen erg accuraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |