Ah, nice to know! Even afwachten hoe ze het tegen PSV doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Janssen was ik vrij zeker dat hij basis zou zijn. Dat, het feit dat hij vrij vaak opkomt en assist maakt, maar vooral zijn lage prijs maakte hem voor mij een zekerheidje.
Ik ben blij dat je in deze manager bij uitgestelde wedstrijden je nog altijd punten scoort met het team dat je had toen de wedstrijd officieel in de planning stond. Bij andere managers telt alleen je opstelling op het moment van spelen en dan krijg je heel oneerlijke situaties.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En NEC - Excelsior ook uitgesteld.
Dat wordt wellicht VEEL wisselen.
En je hebt minder wisselbudget tussen speelronde 4 en 5quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in deze manager bij uitgestelde wedstrijden je nog altijd punten scoort met het team dat je had toen de wedstrijd officieel in de planning stond. Bij andere managers telt alleen je opstelling op het moment van spelen en dan krijg je heel oneerlijke situaties.
Nu moet je alleen wat langer op je punten wachten. Dat is een kleiner nadeel.
Ja, dat is het kleinere nadeel. Je budget is tijdelijk kleiner.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En je hebt minder wisselbudget tussen speelronde 4 en 5
48, rondetotaal van 101, niks mis meequote:Linssen 8
Ørjasæter 7
Weidmann 9
Tielemans -
Yegoian 5
Rossen 2
Hardeveld 2
Adelgaard 5
Dijkstra 5
Janssen 0
Unnerstall 5
+ 48, dus 90 totaal. Niet verkeerd met 3 nutteloze Cambuur spelers.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
42
Als NEC en Cambuur het zo kut blijven doen wordt dit een hele valse start. Daal, Zechiël en Schouten lijken wel prima keuzes te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |