Ah, duideiljk, dus dan is het een beetje balans vinden door betere spelers te kopen die punten scoren in de rest van het seizoen, zonder dat het teveel punten kost?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je behaalde punten staan gelijk aan extra budget. Des te meer punten, des te meer geld. Ik zou niet blijvend vasthouden aan spelers van Telstar (bijvoorbeeld) omdat je geld momenteel niet meer toeliet.
Maar je selectie staat telkens sowieso 2 speelrondes vast voordat je weer kunt wisselen.
Ja, maar je houdt altijd 11 spelers dus als je een nieuwe speler koopt moet je er ook 1 verkopen (krijgt niet het totale bedrag terug).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, duideiljk, dus dan is het een beetje balans vinden door betere spelers te kopen die punten scoren in de rest van het seizoen, zonder dat het teveel punten kost?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik had toch voor Excelsior moeten gaan.
5-3 verlies met opnieuw goals van Naujoks en De Regtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen levert wel aardig puntjes meteen voor een lage prijs.
De rest ook maar was wel een stukje duurder en moet nog wel even tegen PSV
Ik heb er 5quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 3 Cambuur spelers
De keeper wel alleen om zo goedkoop mogelijk te beginnen, die speelde gelukkig niet.
Zeker, denk dat veel mensen hem wellicht als “vulling speelt toch niet”-hadden. En 1 zwaluw maakt nog geen zomer…. Ze hebben alleen tegen Cambuur gespeeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen levert wel aardig puntjes meteen voor een lage prijs.
De rest ook maar was wel een stukje duurder en moet nog wel even tegen PSV
42quote:Kallisvaart -
Fonville 0
L. Schouten 9
Rente 5
Zechiël 8
Lebreton 2
Van der Werff 5
Souren 2
Daal 8
Vink 2
Linssen 1