Ik zal morgen even transfers opsommen maar als jullie poppetjes missen mogen jullie dat ook noemen. Boogaard zit in het spel nog bij AZquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kasper Boogaard mist bij Willem II
Zo'n snobistisch clubje is niets voor ons. Wij zijn van het volk. Wij zijn PUUR.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de Toppers van Weleer altijd maar een ietwat arrogant clubje.
Lekker daar blijven dan!quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben een keer 7de geworden.
Desondanks ga ik liever bij een subleague van HET volk.
Ajax: Abdalla & Ouazanequote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:39 schreef Pino112 het volgende:
WE hebben de transfers verwerkt, mocht je toch nog iets tegenkomen, laat het weten!
Een topic aankondigen kan alleen een x-aantal dagen nadat het topic is gestart.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
Het spel begint morgen beste mensen. Je hebt nog tot morgen 20:00 om een selectie op te stellen.
@:ggmm @ iedereen die dit omhoog kan halen.
Dat is wel echt heel raar, geen kritiek verder als je niet meer kunt doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een topic aankondigen kan alleen een x-aantal dagen nadat het topic is gestart.
Ik kan wel een nieuw topic aanmaken en dan in dat topic naar dit topic verwijzen.
Blijven doneren!
Ik heb het niet verzonnenquote:
Leuk dat je meedoet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Maar ik heb het wel aangekondigd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |