Haha nee. Is er überhaupt iemand onder me geëindigd het jaar dat ik meedeed?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Pino112 het volgende:
@:dimmak
@:Cupfighter
@:Mavcovic
@:Amplifier
@:FiRePaTH
@:Tekaschi
@:reteppd
@:Ferry3
@:fetX
@:Littlerabbit
@:H.Vviv
@:Krogzar
@:H_T
@:inspectHER
@:koemleit
@:nieuwssjefke
@:over_hedge
@:UberN00b
@:ThePlaneteer
@:JhonnyEnglish
@:Mansjester
@:MartinLI
@:KoenKampioen
@:Erasmus
@:Doug-Heffernan
@:Beestenboel95
@:Rodgrod
@:superniger
@:DeLuna
Alleen jammer dat jouw link verwijst naar de voetbalmanager 2026 - 2026 waarvan alle rondes gespeeld zijn omdat er geen rondes zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij de FOK! Voetbalmanager seizoen 2026/2027.
Gurbuz is naar Willem II.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wissel Lammers een pak duurder dan Woutje, jeetje.
(-gurbuz van Heerenveen is verhuurd aan Sparta
-Stengs weg bij Feyenoord)
Ja, excuus. Wel handig dat ik het hier goed 'corrigeer'.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gurbuz is naar Willem II.
Ja Lammers/Weghorst hadden wellicht nog wat dichter bij elkaar gekund. Lammers heeft over afgelopen 2 jaar namelijk wel de betere statistieken, maar ja, dan moet je wel spelen
Als ik Brom zo hoor gaat Sam niet veel spelen nee. Maar goed, zo heb je altijd wel wat natuurlijk over het algemeen kan ik mij prima vinden in de waardes van dit spel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Lammers/Weghorst hadden wellicht nog wat dichter bij elkaar gekund. Lammers heeft over afgelopen 2 jaar namelijk wel de betere statistieken, maar ja, dan moet je wel spelen
Ja na dat interview van gisterenavond had ik daar achteraf nog iets aan kunnen wisselen. Statistieken liggen ook wel dichter bij elkaar dan ik dacht, Wout heeft natuurlijk ook veel als invaller gespeeld. Beide ongeveer 30 g/a in 4000 minuten vorige 2 seizoenen. En beide wel een beetje in een vergelijkbaar 'als het draait'-team.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik Brom zo hoor gaat Sam niet veel spelen nee. Maar goed, zo heb je altijd wel wat natuurlijk over het algemeen kan ik mij prima vinden in de waardes van dit spel.
We doen weer mee!!quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Pino112 het volgende:
@:SnuggLe
@:Starflyer
@:Steppenpferd
@:stpn
@:tacotrooper
@:Tim_G
@:VDL27
@:Viper2k1
@:Vis1980
@:voetbalmanager2
@:Wazaa
@:WillemsJ
@:YellowBlacks
@:zoekeenleven
@:Bayswater
@:Bine
@:Morphidae
@:IkeDubaku99
@:onlogisch
@:Yoda_FCT
@:Irritatie100
@:Dr.Mikey
@:Moonburn
@:Fok-it
@:Geluiden
@:Dven
@:ronnygeurtsen
@:het_synergy_effect
@:The_Wounded
Oeps, vorig seizoen vergetenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer krijg Telstar werkende shirtjes?
Wat een flexquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zerrouki is inmiddels van FC Twente.
Weetzelluf.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal wit is genoegquote:
Je hebt hun thuisshirt zojuist beter gemaakt. Ik verwacht dat Robey spoedig contact met je opneemt.quote:
Gaat niet gebeuren! :-pquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:13 schreef RudyL het volgende:
Mooi op tijd, kan de voorbereiding op titel verdediging beginnen.
PSV verdedigers? Dat is achterin zo lek als een mandje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:56 schreef SnuggLe het volgende:
Tevreden met mijn team.
Keuzes nog: Valente of Zechiel. Oefenduel Atlanta afwachten. Zechiel 100k goedkoper, dan kan ik eventueel Henrique ipv Blind kopen. Of…. Valente er helemaal uit en dan PSV-verdediger kopen (..maar wie?!). Marmol speelt wel, netzoals Meerdink. Op zich Weghorst ook goedkoop, maar daar twijfel ik over.
Godts? Veel te duur man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Keuzes keuzes. Nu Godtsgod wegvalt zal het gros wel moeten wisselen
Ueda blijft die @:zipportal ?
Vorig seizoen redelijk puntjes mee gescoord.quote:
Ik scoor al jaren in de top 10, zelfs een keer gewonnen. Nuff said.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij scoort niet graag punten in dit spel? Kan.
Keuzes.
Nuquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |