Oeps, vorig seizoen vergetenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer krijg Telstar werkende shirtjes?
Wat een flexquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zerrouki is inmiddels van FC Twente.
Weetzelluf.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal wit is genoegquote:
Je hebt hun thuisshirt zojuist beter gemaakt. Ik verwacht dat Robey spoedig contact met je opneemt.quote:
Gaat niet gebeuren! :-pquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:13 schreef RudyL het volgende:
Mooi op tijd, kan de voorbereiding op titel verdediging beginnen.
PSV verdedigers? Dat is achterin zo lek als een mandje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:56 schreef SnuggLe het volgende:
Tevreden met mijn team.
Keuzes nog: Valente of Zechiel. Oefenduel Atlanta afwachten. Zechiel 100k goedkoper, dan kan ik eventueel Henrique ipv Blind kopen. Of…. Valente er helemaal uit en dan PSV-verdediger kopen (..maar wie?!). Marmol speelt wel, netzoals Meerdink. Op zich Weghorst ook goedkoop, maar daar twijfel ik over.
Godts? Veel te duur man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Keuzes keuzes. Nu Godtsgod wegvalt zal het gros wel moeten wisselen
Ueda blijft die @:zipportal ?
Vorig seizoen redelijk puntjes mee gescoord.quote:
Ik scoor al jaren in de top 10, zelfs een keer gewonnen. Nuff said.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij scoort niet graag punten in dit spel? Kan.
Keuzes.
Nuquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |