SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heeft het geweldig bij ons gedaan. Echt een aderlating.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:40 schreef Wotte het volgende:
Twee miljoen voor Zerrouki, lees ik. Koopje voor Twente
Had denk ik meer uitgehaald moeten kunnen worden, maar ben vooral blij dat die tyfusdebiel weg is. Dit is wat ik bedoelde met "CL centen gebruiken om te saneren", dus nog steeds fan van Rigauxquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij dit soort gasten die tekort komen maar wel enorm veel verdienen is het gewoon zaak ze zo snel mogelijk te verpatsen, en dan niet al die huurconstructies van vorig jaar. Dat vind ik belangrijker dan een miljoentje meer of minder transfersom.
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:03 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ja, heeft het geweldig bij ons gedaan. Echt een aderlating.![]()
Zochten ze in Amsterdam niet nog een betrouwbare 6? Gemiste kans.
Hij is als 8 en als 6 geprobeerd. Als 8 kwam ie sowieso enorm tekort.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?
Ik heb altijd wel het idee gehad dat hij door Feyenoord niet gebruikt werd zoals bij Twente. Terwijl tussen de linies achterin, in de opbouw, zijn kracht ligt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is als 8 en als 6 geprobeerd. Als 8 kwam ie sowieso enorm tekort.
Hij liep vooral enorm in de weg als hij op het veld stond.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?
Geweldige motoriek heeft Zerrouki hé.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel het idee gehad dat hij door Feyenoord niet gebruikt werd zoals bij Twente. Terwijl tussen de linies achterin, in de opbouw, zijn kracht ligt.
Eens. Ik kan hier wel mee leven. Was gewoon een miskoop die teveel verdiende. Prima dat je daar vanaf bent. Een Ivanusec zal ook voor niet heel veel meer gaan en een Stengs al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij dit soort gasten die tekort komen maar wel enorm veel verdienen is het gewoon zaak ze zo snel mogelijk te verpatsen, en dan niet al die huurconstructies van vorig jaar. Dat vind ik belangrijker dan een miljoentje meer of minder transfersom.
Zerrouki speelde afgelopen seizoen natuurlijk wel goed. Stengs zijn kwaliteit zou zonder zijn blessures ook buiten kijf staan. Dus je hoopt/verwacht nog wel iets terug van die investering.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik kan hier wel mee leven. Was gewoon een miskoop die teveel verdiende. Prima dat je daar vanaf bent. Een Ivanusec zal ook voor niet heel veel meer gaan en een Stengs al helemaal niet.
Overigens lees ik ook her en der dat de laatste termijnbetalingen aan Twente vervallen. Dat scheelt wel weer.
Ik lees her en der dat de laatste termijn voor Zerrouki ter waarde van 2.3M nog betaald moest worden maar dat die nu komt te vervallen, dus in die zin 4.3M.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het wel heel weinig. Als er nog een fors doorverkoop percentage is afgesproken kan ik er wel mee leven. Anders had ik hem liever voor minder in de zandbak geloosd.
Geen een nieuwssite rept daar anders over.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat de laatste termijn voor Zerrouki ter waarde van 2.3M nog betaald moest worden maar dat die nu komt te vervallen, dus in die zin 4.3M.
Moet een speler zelf ook nog willen. Helaas zijn het nog altijd mensen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het wel heel weinig. Als er nog een fors doorverkoop percentage is afgesproken kan ik er wel mee leven. Anders had ik hem liever voor minder in de zandbak geloosd.
Die bolle had hem voor nog minder verkocht!!1!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Als je ze liever gewoon wil houden mag je het gewoon zeggen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 01:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap echt wel dat je geen hoofdprijzen hoeft te verwachten, maar 3 miljoen voor Wellenreuther + Zerrouki is wel weer een typische Feyenoord-fooi.
Je kon Timon nog beter als 2e keeper houden voor dat fooitje.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je ze liever gewoon wil houden mag je het gewoon zeggen.
Timon ga je niks meer vangen en bij Ramiz is het gewoon het verlies nemen. Zolang daar geen Arabische club voor wil komen pak je daar ook nooit veel meer op.
Voor dat soort spelers verwacht ik sowieso lage bedragen, want met 40 selectiespelers moet je dit soort gasten kwijt. En ja, die hebben al jaren weinig laten zien en nemen een aardig deel van het salarisbudget in. Stengs zal ook voor een habbekrats gaan en dan betalen we misschien nog wat salaris mee ook.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al benieuwd naar de reacties van de transfersom die Ivanusec gaat opleveren.
Het helpt voor een transfersom vaak ook niet echt mee dat iedereen en zijn moeder weet dat je van een speler af moetquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor dat soort spelers verwacht ik sowieso lage bedragen, want met 40 selectiespelers moet je dit soort gasten kwijt. En ja, die hebben al jaren weinig laten zien en nemen een aardig deel van het salarisbudget in. Stengs zal ook voor een habbekrats gaan en dan betalen we misschien nog wat salaris mee ook.
Did you drink your Tjark today?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je zal maar Tjark heten, wat een naam joh
Anyway welkom Tjark
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je kon Timon nog beter als 2e keeper houden voor dat fooitje.
En bij Zerrouki ben je gewoon gepiepeld door die kale. Zelfs voor 3,5/4 miljoen had Twente echt geen betere gevonden (voor hun) dan Zerrouki.
En die is elke keer zo het seizoen ingegaan, dus die is daar inderdaad klaar mee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.
Daarnaast, nergens op gebaseerd, zie ik Timon die rol ditmaal niet zonder morren vervullen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.
Mag je blij zijn als je die überhaupt kwijtraakt. Zal denk ik ook tegen elk aannemelijk aanbod op tranferroom ofzo staan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al benieuwd naar de reacties van de transfersom die Ivanusec gaat opleveren.
Je wil ook niet dat Zerrouki met zijn chagrijnige kop de training komt verstieren zodat wij er een half miljoentje meer uit persen. Je had vast meer dan 2 miljoen kunnen ontvangen maar dan ga je moeilijk doen over je 8e keus op het middenveld. Gewoon eruit met die zooi.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
bij Ramiz is het gewoon het verlies nemen. Zolang daar geen Arabische club voor wil komen pak je daar ook nooit veel meer op.
Dit, en dat er een Arabische club zou komen is ook niet gegarandeerd en dat zit je met een irritante speler en bijna een miljoen salaris per jaar die volgend jaar gratis de deur uit gaat. Dan maar snel weg, twee miljoen pakken, miljoen salaris besparen en ruimte in je salaris huishouding voor andere spelers (of contract verhogingen)quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je wil ook niet dat Zerrouki met zijn chagrijnige kop de training komt verstieren zodat wij er een half miljoentje meer uit persen. Je had vast meer dan 2 miljoen kunnen ontvangen maar dan ga je moeilijk doen over je 8e keus op het middenveld. Gewoon eruit met die zooi.
Verdiende ook behoorlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wellenreuther is juist zo’n speler die je wél moet bedanken voor bewezen diensten. Heeft zich jarenlang goed ingezet en wordt nu vrij plots op de bank gezet. Als hij dan elders eerste keeper wil zijn, moet je voor die paar knaken niet moeilijk doen joh
Overigens vind ik een miljoen prima voor zijn kwaliteiten.
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar volgens Kicker wil Feyenoord maar zeven miljoen voor Sauer. Stukje uitverkoop.quote:Um Sauer nun nach Sinsheim zu lotsen, müsste die TSG wohl einen höheren einstelligen Millionenbetrag in die Hand nehmen. Feyenoord Rotterdam verlangt dem Vernehmen nach sieben Millionen Euro. Da Sauer offenbar keine Ausstiegsklausel besitzt, ist die Ablöse allerdings nicht in Stein gemeißelt und verhandelbar.
Dat zou een significant stukje wanbeleid zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar volgens Kicker wil Feyenoord maar zeven miljoen voor Sauer. Stukje uitverkoop.
Het zou vooral een significant stukje wanbeleid zijn van de kopende club. Die jongen is inmiddels 21 jaar en komt nog steeds geen lantaarnpaal voorbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou een significant stukje wanbeleid zijn.
🤪quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zou vooral een significant stukje wanbeleid zijn van de kopende club. Die jongen is inmiddels 21 jaar en komt nog steeds geen lantaarnpaal voorbij.
Aan de andere kant gaan Nederlandse talenten die minder hebben laten zien al snel voor 15 of meer de deur uit de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
7 miljoen zou een koopje zijn maar de 20 miljoen + die ik hier las lijkt mij ook ietwat aan de hoge kant voor iemand die het alleen een seizoen heeft laten zien bij NAC. Wel een leuk spelertje trouwens.
Feyenoord zal denk ik ca 15 vragen, en wellicht met minder akkoord gaan als Rigaux een minimaal gelijkwaardige vervanger op de korrel heeft en er snel geld vrijgespeeld moet worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:57 schreef fetX het volgende:
Nu weet ik ook wel dat dit geen Engelse club is, dus de hoofdprijs is sowieso niet realistisch. Maar voor minder dan een miljoen of 16-17 zou ik hem zeker niet laten gaan. We mogen best wat hoger in de boom zitten. Hij hoeft niet weg tenslotte.
15 en doorverkooppercentage kan ik mee leven. En inderdaad onder de voorwaarde dat je wel al een goede speler op de korrel hebt, maar daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord zal denk ik ca 15 vragen, en wellicht met minder akkoord gaan als Rigaux een minimaal gelijkwaardige vervanger op de korrel heeft en er snel geld vrijgespeeld moet worden.
Prima als je Sauer weg doet, maar dan moet je wel direct voor hetzelfde geld iets beters halen.
Nu heb ik wel genoeg sneertjes naar te Kloese gegeven dus dat laat ik maar, maar ik vind Rigaux het eigenlijk nog veel beter doen dan ik had verwacht. Het is half juli en hij heeft al op vier van de zwakste posities een directe versterking binnen die gescout is op onze ploeg/speelstijl. Voorheen was Feyenoord, mede door de financiële positie, veel aan het afwachten wat er beschikbaar kwam, en moest je uiteindelijk maar hopen dat het zou klikken. Deze snelle gerichte manier van scouten en spelers halen bevalt mij enorm en gaat hopelijk zorgen dat je in augustus met een behoorlijk ingespeelde ploeg kan starten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:07 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan de overdreven Te Kloese haat / Rigaux adoratie weer even iets dimmen nu.
Van wat ik gezien heb was het best goed (behalve Ernst uiteraard). Maar goed, oefenwedstrijden en zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu heb ik wel genoeg sneertjes naar te Kloese gegeven dus dat laat ik maar, maar ik vind Rigaux het eigenlijk nog veel beter doen dan ik had verwacht. Het is half juli en hij heeft al op vier van de zwakste posities een directe versterking binnen die gescout is op onze ploeg/speelstijl. Voorheen was Feyenoord, mede door de financiële positie, veel aan het afwachten wat er beschikbaar kwam, en moest je uiteindelijk maar hopen dat het zou klikken. Deze snelle gerichte manier van scouten en spelers halen bevalt mij enorm en gaat hopelijk zorgen dat je in augustus met een behoorlijk ingespeelde ploeg kan starten.
Dit is puur op basis van de werkwijze he, of Ferri, Marmol, Ernst en Charles iets zijn geen flauw idee. Maar de laatste jaren had ik zelfs bij veel goede transfers (zoals Hwang en Timber) van ‘ja leuk, maar wat moet je er precies mee?’. Dat is nu wel anders, tot nu toe handelt Rigaux precies naar mijn verlanglijstje.
quote:Voor een bedrag onder de vijftien miljoen euro valt er naar verwachting niet te praten, want binnen Feyenoord bestaat nog altijd veel vertrouwen dat Sauer definitief kan doorbreken in De Kuip.
Ze zullen in Engeland toch wel beter weten dan gaan voor zo'n matige speler, of bedoel je Championship/League One clubs?quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:15 schreef Rocket Ride het volgende:
Het blijft trouwens opvallend relatief stil rondom Ueda. Gaan die Engelsen echt eerst zitten wachten tot het WK voorbij is?
Ook in de bekerfinale enorm belangrijk geweest, en verder natuurlijk veel meer potjes meer dan goed gepresteerd dan andersom. Zijn knulligheden zijn her en der wat meer blijven hangen. Wel de beste stap voor beide partijen nu.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wellenreuther nu officieel. Kwalitatief mis je niets, maar hij vorig seizoen was wel een van de weinigen die elke wedstrijd zich weer voor de volle 100% gaf. En eigenlijk alleen door de redding in 020 al een eeuwige Feyenoord-held.
Maar wat heeft hij meer laten zien dan elke willekeurige buitenspeler van zijn leeftijd in de Eredivisie dan? Helemaal niks toch?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan Nederlandse talenten die minder hebben laten zien al snel voor 15 of meer de deur uit de afgelopen jaren.
Nu weet ik ook wel dat dit geen Engelse club is, dus de hoofdprijs is sowieso niet realistisch. Maar voor minder dan een miljoen of 16-17 zou ik hem zeker niet laten gaan. We mogen best wat hoger in de boom zitten. Hij hoeft niet weg tenslotte.
Ja klopt man. Had evenveel goals gemaakt bij een degradatiekandidaat als een Onal die nu voor 12 miljoen gaat. Is ook al 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij meer laten zien dan elke willekeurige buitenspeler van zijn leeftijd in de Eredivisie dan? Helemaal niks toch?
Oei. Ik wist niet dat dit zo gevoelig lag, sorry. Terug naar Veerman bashen dan maar (die heeft overigens stats die 5x zo goed zijn, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja klopt man. Had evenveel goals gemaakt bij een degradatiekandidaat als een Onal die nu voor 12 miljoen gaat. Is ook al 20 jaar oud.
https://football-observatory.com/WeeklyPost510
Verder rankt CIES rankt hem als een top 30 jongeling ter wereld. Maar verder moeten we lekker nuchter zijn en hem maar verkopen voor 5 miljoen.
Die ranking is een jaar oud, dus dat zegt momenteel heel weinig, ik zeg niet dat het niks kan worden, maar ben het wel met jou eens dat hij niet veel heeft laten zien afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Ik wist niet dat dit zo gevoelig lag, sorry. Terug naar Veerman bashen dan maar (die heeft overigens stats die 5x zo goed zijn, maar dat terzijde)
Oh sorry hoor dat er wel clubs geïnteresseerd zijn in een Sauer en niet in Veerman.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Ik wist niet dat dit zo gevoelig lag, sorry. Terug naar Veerman bashen dan maar (die heeft overigens stats die 5x zo goed zijn, maar dat terzijde)
Dat is prima hoor, maar ik zou hem snel verkopen voor 5 miljoenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat er wel clubs geïnteresseerd zijn in een Sauer en niet in Veerman.
Ben je er al wel over uit waar het aan kan liggen?
Daarbij als een club 15 miljoen voor een Van Bommel betaald die 4 goals had gemaakt voor AZ. Dan ben je sowieso al af.
Prima shirtje. Graag contactgegevens verzenden naar de afdeling die dit verzorgt in Eindhoven.quote:
Geen idee, op één of andere manier komt Veerman in elke discussie terug bij @Solispolar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
In welke wereld is een 27-jarige middenvelder vergelijken met een 20-jarige buitenspeler logisch?
Geen idee, al heeft Sauer dan nog wel eens een goede interland gespeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
In welke wereld is een 27-jarige middenvelder vergelijken met een 20-jarige buitenspeler logisch?
Is dit zonder schoudersponsor, rugsponsor en miljoenmiljard andere tyfusmeuk op het shirt?quote:
Zandbak, vraag me af wat ze qua prijs in gedachten hebben dan. Het is natuurlijk bij vlagen wel een geniale speler maar soms zie je hem hele wedstrijden niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Van welke club? Best veel geld. Maar die gaat sowieso weg denken jullie?
Het is net een buitenspelerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zandbak, vraag me af wat ze qua prijs in gedachten hebben dan. Het is natuurlijk bij vlagen wel een geniale speler maar soms zie je hem hele wedstrijden niet.
Misschien net als bij Zerrouki wat termijntjes van Borges kwijtgescholden?quote:
Scheelt je ook zomaar zo’n 5 miljoen aan salaris.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:16 schreef De_Pel het volgende:
Hwang + Zerrouki + Wellenreuther voor 8 miljoen.
Ik vind dit niet zo lekker gaan…
Porto is beursgenoteerd en maakt de bedragen zelf altijd openbaar, dus als de transfer doorgaat komen we er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:26 schreef Scrummie het volgende:
We gaan hier ook al Portugese krantjes serieus nemen en dan op basis daarvan lopen zeiken. Gaat lekker jongens.
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:36 schreef Qarrad het volgende:
Zo te zien Zechiël betrokken bij alle drie de goals. Heb alleen die gezien en niet de wedstrijd maar ik lees ook dat hij zich goed liet zien
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.
Maar Zechiel liep er naar mijn mening wel bij alsof hij het niet naar zijn zin heeft.
Haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?
Want?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.
Maar Zechiel liep er naar mijn mening wel bij alsof hij het niet naar zijn zin heeft.
Met Castore zijn ze juist altijd na een half jaartje 50/60 (of soms zelfs een paar tientjes)quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje de tijd dat shirts voor 50/60 euro te koop waren is ook voorbij he? tandjes
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mounir Boualin
@:MounirBoualin
Tsuyoshi Watanabe staat nadrukkelijk op de radar bij enkele clubs uit Saudi-Arabië. Zo zouden Al-Taawoun FC en Al-Shabab FC de verdediger van #Feyenoord op hun targetlist hebben staan.
https://x.com/MounirBoualin/status/2078113619095540207
Als ik zou moeten kiezen tussen Watanabe en Ahmed zou dat voor mij een absolute no-brainer zijn, altijd Watanabe. Sowieso vind ik 4 cv's aan de karige kant.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.
Ik krijg ook dat gevoel altijdquote:
Ja zo’n St. Juste is erg betrouwbaar inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.
Ik op zich ook wel, maar als je nog 10 miljoen kan vangen voor een niet waanzinnige verdediger van 29 moet je dat altijd doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen Watanabe en Ahmed zou dat voor mij een absolute no-brainer zijn, altijd Watanabe. Sowieso vind ik 4 cv's aan de karige kant.
Daar gaan die theedoeken geen zak geld voor geven he, daar zit je sowieso nog wel een seizoen aan vast.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo’n St. Juste is erg betrouwbaar inderdaad
Ahmedhodzic (waar ik zeker geen fan van ben overigens) een redelijke back-up vinden gelijkstellen aan dat de club opgedoekt zou worden is een tikkeltje hysterisch, niet waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Ahmedhodzic ook
Sjonge jonge zeg. De club zou met een aantal gasten uit dit topique aan het roer allang al opgedoekt zijn.
Vorig seizoen hele matige sale. Niet alleen qua prijzen maar überhaupt beschikbaarheid. En dat groenwitte shirt van 2 seizoenen terug is echt een weekje te krijgen geweest in de gangbare maten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Castore zijn ze juist altijd na een half jaartje 50/60 (of soms zelfs een paar tientjes)
Dat was met adidas nooit zo
Mwoah, eerlijk gezegd vind ik hem puur verdedigend juist de beste van allemaal. Dat het aan de bal niet zo veel is, vind ik in principe wat minder relevant. Alleen jammer dat dat afgelopen seizoen WEL relevant werd omdat hij Ahmed naast hem had staan die NOG minder kan met een bal. Dat issue zou met een voetballende speler als Marmol naast hem een stuk minder aan de orde zijn, dat lijkt mij echt een heel goed en complementair duo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar als je nog 10 miljoen kan vangen voor een niet waanzinnige verdediger van 29 moet je dat altijd doen.
Je hebt als optie 5 ook nog Beelen.
Hij liep grotendeels met een chagrijnige kop rond.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?
Maar, weet je ook waarom hij chagrijnig was? Weet je of hij *nu* ook nog chagrijnig is? Weet je wat er in zijn leven speelt?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij liep grotendeels met een chagrijnige kop rond.
Ik ben het eigenlijk grotendeels met je eens maar ik vind dat we met Watanabe erg veel betaald hebben voor een 29-jarige verdediger die niks meer dan degelijk is. Als je dat bedrag netto meer dan terug kunt vangen moet je dat gelijk doen vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, eerlijk gezegd vind ik hem puur verdedigend juist de beste van allemaal. Dat het aan de bal niet zo veel is, vind ik in principe wat minder relevant. Alleen jammer dat dat afgelopen seizoen WEL relevant werd omdat hij Ahmed naast hem had staan die NOG minder kan met een bal. Dat issue zou met een voetballende speler als Marmol naast hem een stuk minder aan de orde zijn, dat lijkt mij echt een heel goed en complementair duo.
Sauer sluit weer een aanquote:Tot slot gaf Van Bronckhorst een update over de geblesseerde spelers. Alleen Leo Sauer reist mee naar het trainingskamp in België. "Hij kan volgende week grote delen van de training weer aansluiten. De overige spelers blijven achter om verder te werken aan hun herstel. We kunnen in België rustig verder bouwen aan de ontwikkeling van het team, fysiek en tactisch, richting de wedstrijd in De Kuip."
Leonardo 2 komt elke dag bij mij op kantoor langs in de hoedanigheid van UPS-bezorger. Toen ik er net werkte moest ik ook even 2 keer kijkenquote:
En de eerder niet genoemde geblesseerden die nog niet aanhaken zijn Smal, Beelen, Nieuwkoop en Moder.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:39 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)ver-blessuregevallen
[..]
Sauer sluit weer een aan
Ik heb in 2018 het uitshirt van Adidas voor 30 euro opgepikt aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Castore zijn ze juist altijd na een half jaartje 50/60 (of soms zelfs een paar tientjes)
Dat was met adidas nooit zo
Ik kocht in 2001 nog een zak patat voor een knaakquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb in 2018 het uitshirt van Adidas voor 30 euro opgepikt aan het eind van het seizoen.
Niet mee eens. Kraaijeveld zeker de potentie. Ahmed is oke. St Juste is fysiek totaal niet betrouwbaar, vind dat ook hooguit een reserve. Watanabe begon vorig seizoen echt wel heel goed, Ahmed ook maar zag je wel meteen aan dat daar minder voetbal in zit dan bij Wata.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja mooie herinneringen aan.quote:
Die Beelen begint ook wel een beetje de nieuwe Ron Vlaar te worden zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En de eerder niet genoemde geblesseerden die nog niet aanhaken zijn Smal, Beelen, Nieuwkoop en Moder.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)der-op-trainingskamp
Als ie uiteindelijk net zo goed wordt als Ron Beton is dat primaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die Beelen begint ook wel een beetje de nieuwe Ron Vlaar te worden zo.
Prima middenveld straks.quote:
Presentatie van de vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:26 schreef De_Kraam het volgende:
Ook op joeptoep
Bekijk deze YouTube-video
Die hebben een Japanner genaamd Rio gehaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Presentatie van de vrouwen
Wakkere onzin
Ni ha oquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die hebben een Japanner genaamd Rio gehaald.
Helaas geen Miyaichi al zie je het verschil toch niet hi ha ho.
Triest, zullen een hoop kinderen nu erg teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Irrem het volgende:
Zerrouki werd ook nog even aangekondigd als een van de afwezigen.
Feyenoord had 'm al ingeschreven voor de CL. Zerrouki had graag met de onderbroek aan gedoucht in het Real Madrid stadion.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Irrem het volgende:
Zerrouki werd ook nog even aangekondigd als een van de afwezigen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Die Hartman mag wel stoppen met zingen nu.
AI-bot Jetten heeft een betere prompt nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker aan de verengelsing. @:rambodirk
quote:Op zondag 19 juli 2026 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
Ik ben voor racisme
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat en volgens Rijnmond een lvb vrouw die eigenlijk voor PSV was en die gevatte vraag aan Steijn en Valente waren weer de hoogtepunten.
Rijnmond snap ik niet hoor interviewen een gehandicapte die domme dingen zegt zoals dat de eigenlijk voor psv is en Rijnmond post het overal op de socials met als titel PSV fan op de Feyenoord open dag, opdonderen gouw met je stemmingmakerij.
Toch vind ik van die deef tot nu toe vrij normale maar duidelijke teksten komen. Maakt ook wel duidelijk waarom een dubbelfunctie AD/TD gewoon onmogelijk is. Hopelijk blijft het niet bij die woorden, en blijken zijn daden net zo doortastend te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker aan de verengelsing. @:rambodirk
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebbenquote:
Bij dit soort gasten gaat het mij vooral om dat laatste inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebben. Geen gekke deal voor Fc Vuurwerk.
Wel positief dat er geld vrijkomt in het overvolle salarishuis.
4,25 miljoen met een vervallen betalingstermijn. Prima bedrag, zeker voor een transfer binnen de Nederlandse grenzenquote:Op maandag 20 juli 2026 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebben. Geen gekke deal voor Fc Vuurwerk.
Wel positief dat er geld vrijkomt in het overvolle salarishuis.
Tja als je daar al twee uur loopt en alleen maar zulke mensen tegenkomt ben je er op een gegeven moment ook klaar mee natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rijnmond snap ik niet hoor interviewen een gehandicapte die domme dingen zegt zoals dat de eigenlijk voor psv is en Rijnmond post het overal op de socials met als titel PSV fan op de Feyenoord open dag, opdonderen gouw met je stemmingmakerij.
Nog geen fatsoenlijke bron van gevonden. Lijkt groteduimnapraatlarie.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens lees ik ook her en der dat er wordt gezegd dat er nog een termijn voor Zerrouki betaald moest worden aan Twente en dat die vervalt. Net zoals er een termijn voor Borges zou vervallen rondom de transfer van Hwang.
Ook Rijnmond walgt van Feyenoord. Ach.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja als je daar al twee uur loopt en alleen maar zulke mensen tegenkomt ben je er op een gegeven moment ook klaar mee natuurlijk.
Dat is zeker waar, maar bij Hwang heb ik wel de neiging om het te geloven aangezien er vorige week nog een bod van 7 miljoen zou zijn afgewezen en de verwachting was dat het 8 zou gaan worden. 5 miljoen plus een Borgestermijn niet betalen lijkt me erg dicht bij die 8 te zitten.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog geen fatsoenlijke bron van gevonden. Lijkt groteduimnapraatlarie.
In het begin was ik zo snel fan.quote:
Zolang het blijft bij “iemand op reddit/X zei…” geloof ik er geen kut van.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:21 schreef H.FR het volgende:
Apart verhaal met die vervallen termijnen. Daar rekening mee houdend zijn het beide prima transfers. Zonder vind ik het mager.
quote:De 29-jarige middenvelder, die de Rotterdammers 4,5 miljoen euro oplevert, een bedrag dat door bonussen kan oplopen tot vijf miljoen euro, tekent een driejarige verbintenis bij de kampioen van Portugal, met de optie op nog een seizoen.
Valt wel tegen, ja. Maar goed, er komt ook ongeveer 6 miljoen aan salarisruimte vrij.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:33 schreef De_Pel het volgende:
7,5 miljoen voor Hwang, Zerrouki en Wellenreuther
<4.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel tegen, ja. Maar goed, er komt ook ongeveer 6 miljoen aan salarisruimte vrij.
Bij al die spelers zit ik gewoon in team-blij-dat-ze-opgepleurd-zijn hoor.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bereid jullie dan maar voor op de transfersommen van Luka en Calvin, als dit al ontevredenheid oproept.
Stengs is momenteel de absolute ropverdiener en standaard geblesseerd. Daarbij mag je al blij zijn als hij transfervrij vertrekt zonder dat je een deel salaris mag meebetalen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bereid jullie dan maar voor op de transfersommen van Luka en Calvin, als dit al ontevredenheid oproept.
Dan zou het nog meevallen inderdaad…quote:Op maandag 20 juli 2026 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)oenen-op-dan-gedacht
Voor Zerrouki lijkt het verhaal van de vervallen termijn toch wel te kloppen.
quote:Op maandag 20 juli 2026 22:30 schreef De_Pel het volgende:
De 29-jarige middenvelder, die de Rotterdammers 4,5 miljoen euro oplevert, een bedrag dat door bonussen kan oplopen tot vijf miljoen euro, tekent een driejarige verbintenis bij de kampioen van Portugal, met de optie op nog een seizoen.
[..]
In één geval blijkt mijn stelling ook in de praktijk tot uiting te komen, ondanks het financieel ontspoorde mondiale voetbal.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.
Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
Wel heel fijn dat we tweede zijn geworden en kunnen saneren met de CL miljoenen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Feyenoord lijkt afscheid te nemen van Ka en Nadje
https://www.fr12.nl/nieuw(...)emen-van-ka-en-nadje
Oh ja, Nadje. Die ene uit de categorie "Shit ja, die hadden we ook nog..."
Er is inderdaad nog een shitload aan puin te ruimen....quote:Op maandag 20 juli 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Met een dubbel programma kan je best verantwoorden om 30 spelers te hebben. Als er maar niemand tussen zit die echt geen enkele waarde heeft zoals 'T Zand afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog een shitload aan puin te ruimen....
Vrees dat het een onmogelijke opgave wordt om die selectie terug te krijgen naar 25 man. Zeker omdat er ook nog wat bij moet (een linksback, wat mij betreft ook een vleugelaanvaller en een reservekeeper).
quote:De 32-koppige selectie van Feyenoord:
Keepers: Tjark Ernst, Mannou Berger, Liam Bossin en Stenn de Mol
Verdedigers: Tsuyoshi Watanabe, Jeremiah St. Juste, Mats Deijl, Anel Ahmedhodzic, Givairo Read, Jordan Lotomba, Mika Mármol, Neraysho Kasanwirjo en Tijme Wessels.
Middenvelders: Luciano Valente, Sem Steijn, Thijs Kraaijeveld, Gjivai Zechiël, Oussama Targhalline, Calvin Stengs, Charles Vanhoutte en Tobias van den Elshout.
Aanvallers: Ayase Ueda, Gonçalo Borges, Leo Sauer, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, Anis Hadj Moussa, Gaoussou Diarra, Aymen Sliti, Luka Ivanusec, Shaqueel van Persie en Jivayno Zinhagel.
Bossin reserve keeper, lijkt mij prima. Tenzij je een buitenkansje kan halen die ook nog eens reserve keeper wil zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog een shitload aan puin te ruimen....
Vrees dat het een onmogelijke opgave wordt om die selectie terug te krijgen naar 25 man. Zeker omdat er ook nog wat bij moet (een linksback, wat mij betreft ook een vleugelaanvaller en een reservekeeper).
Jup, daar loopt nog wel wat troep rond. Ervan uitgaande dat Hadj Moussa vertrekt moeten daar zeker nog twee echt goede buitenspelers bij.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Vooral voorin moet er veel weg en eventueel kwaliteit bij.
Negers kunnen niet keepen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Altijd tegen ONS.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:05 schreef De_Pel het volgende:
Ik had toch gedacht dat we recht hadden opniets meer. Pijnlijk![]()
Had ik m’n hoofd dat hij wat langer bij ons had rondgelopen, dus hoger percentage manquote:
Mag aannemen voor minder dan de 100, maar 50 zal het ook weer niet zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat is 50% van hij nog zou krijgen, of de volle 100?
Was twee seizoenen terug nog één van de beste spelers van de Eredivisiequote:
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was twee seizoenen terug nog één van de beste spelers van de Eredivisie
Heeft vooral pech met twee rotte knieën. Nadat iemand bij Feyenoord dat lekte nadat hij voor een relatief laag bedrag verkocht leek te worden aan dat FC Charlotte wist je eigenlijk genoeg, die jongen is afgekeurd. Jammer, want in potentie is het echt een topspeler, zeker voor Feyenoord.
De nieuwe staf ziet gelijk dat het ALDI rommel is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.
Nouja, hij kreeg sowieso teveel salaris voor wat hij nog kon toevoegen de afgelopen seizoenen. Maar ontbinding kost ook geld; misschien ruimte in het salarishuis creëren omdat je nagenoeg rond bent met een buitenspeler?
Pure speculatie verder natuurlijk. Maar ik zou niet inzien waarom je anders gaat ontbinden.
Ik vermoed ook dat ze snel salarisruimte vrij willen maken, omdat er nog spelers aan zitten te komen. Wat dat betreft gaat het vrijmaken van salarisruimte wel prima.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.
Nouja, hij kreeg sowieso teveel salaris voor wat hij nog kon toevoegen de afgelopen seizoenen. Maar ontbinding kost ook geld; misschien ruimte in het salarishuis creëren omdat je nagenoeg rond bent met een buitenspeler?
Pure speculatie verder natuurlijk. Maar ik zou niet inzien waarom je anders gaat ontbinden.
Redelijk apart wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Meegespeeld in oefenwedstrijden, daarin het zodanig aardig gedaan hebben dat er wordt aangegeven dat hij een serieuze kans zou krijgen, hij wekt de geboorte van z'n kind vervroegd op zodat hij met volledige concentratie naar het trainingskamp kan en nu ineens is het contract ontboden. Dat maakt dit wel een opmerkelijke timing.
Maar goed, verder kan ik er niks op tegen hebben. Er zal wel helemaal niemand in hem geïnteresseerd zijn geweest.
Gedeeltelijk eens, maar hopelijk gooien ze dan niet alle ballen op Ferri en van Persie, en komt er nog een goede spits bij.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
Sprekend over puin ruimen, is Ueda al weg?
De nieuwe Spaanse spits Nacho Ferri was meermaals trefzeker op het trainingskamp. Hij maakte ook al een doelpunt in een oefenwedstrijd. "Ferri is een spits waarmee we in meerdere stijlen kunnen spelen", begint zijn trainer over hem.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:58 schreef fetX het volgende:
Het liefst vertrekt Tengstedt ook nog en haal je nog een spits, maar ik verwacht niet dat dit gebeurt.
Dat valt mij tegen, ik had eigenlijk verwacht dat hij voor de basis gehaald was. Benieuwd of Tengstedt of vPersie de beoogde eerste spits is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Spaanse spits Nacho Ferri was meermaals trefzeker op het trainingskamp. Hij maakte ook al een doelpunt in een oefenwedstrijd. "Ferri is een spits waarmee we in meerdere stijlen kunnen spelen", begint zijn trainer over hem.
"We kunnen hem als aanspeelpunt opzoeken, maar hij kan ook de diepte in. Daar profiteren wij van." Toch denkt Van Bronckhorst niet dat de Spanjaard een basisspeler zal worden, ook als Ayase Ueda nog vertrekt.
https://www.rijnmond.nl/n(...)oft-in-dit-feyenoord
Hehquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch denkt Van Bronckhorst niet dat de Spanjaard een basisspeler zal worden
Zonder goede toelichting ga ik er toch vanuit dat dit een soort schrijffout is. Als je zo’n zak geld neerlegt voor die jongen, mag ik er toch vanuit gaan dat een al afgeserveerde speler en een junior hem niet uit de basis houdenquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt mij tegen, ik had eigenlijk verwacht dat hij voor de basis gehaald was. Benieuwd of Tengstedt of vPersie de beoogde eerste spits is.
Interview even kijken, vanmiddag gedaan, vluchtig, maar ik haal dat er eigenlijk helemaal niet uit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder goede toelichting ga ik er toch vanuit dat dit een soort schrijffout is. Als je zo’n zak geld neerlegt voor die jongen, mag ik er toch vanuit gaan dat een al afgeserveerde speler en een junior hem niet uit de basis houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |