AI-bot Jetten heeft een betere prompt nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker aan de verengelsing. @:rambodirk
quote:Op zondag 19 juli 2026 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
Ik ben voor racisme
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat en volgens Rijnmond een lvb vrouw die eigenlijk voor PSV was en die gevatte vraag aan Steijn en Valente waren weer de hoogtepunten.
Rijnmond snap ik niet hoor interviewen een gehandicapte die domme dingen zegt zoals dat de eigenlijk voor psv is en Rijnmond post het overal op de socials met als titel PSV fan op de Feyenoord open dag, opdonderen gouw met je stemmingmakerij.
Toch vind ik van die deef tot nu toe vrij normale maar duidelijke teksten komen. Maakt ook wel duidelijk waarom een dubbelfunctie AD/TD gewoon onmogelijk is. Hopelijk blijft het niet bij die woorden, en blijken zijn daden net zo doortastend te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker aan de verengelsing. @:rambodirk
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebbenquote:
Bij dit soort gasten gaat het mij vooral om dat laatste inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebben. Geen gekke deal voor Fc Vuurwerk.
Wel positief dat er geld vrijkomt in het overvolle salarishuis.
4,25 miljoen met een vervallen betalingstermijn. Prima bedrag, zeker voor een transfer binnen de Nederlandse grenzenquote:Op maandag 20 juli 2026 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljoen nadat we 3 jaar geleden 7 voor hem overgemaakt hebben. Geen gekke deal voor Fc Vuurwerk.
Wel positief dat er geld vrijkomt in het overvolle salarishuis.
Tja als je daar al twee uur loopt en alleen maar zulke mensen tegenkomt ben je er op een gegeven moment ook klaar mee natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rijnmond snap ik niet hoor interviewen een gehandicapte die domme dingen zegt zoals dat de eigenlijk voor psv is en Rijnmond post het overal op de socials met als titel PSV fan op de Feyenoord open dag, opdonderen gouw met je stemmingmakerij.
Nog geen fatsoenlijke bron van gevonden. Lijkt groteduimnapraatlarie.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens lees ik ook her en der dat er wordt gezegd dat er nog een termijn voor Zerrouki betaald moest worden aan Twente en dat die vervalt. Net zoals er een termijn voor Borges zou vervallen rondom de transfer van Hwang.
Ook Rijnmond walgt van Feyenoord. Ach.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja als je daar al twee uur loopt en alleen maar zulke mensen tegenkomt ben je er op een gegeven moment ook klaar mee natuurlijk.
Dat is zeker waar, maar bij Hwang heb ik wel de neiging om het te geloven aangezien er vorige week nog een bod van 7 miljoen zou zijn afgewezen en de verwachting was dat het 8 zou gaan worden. 5 miljoen plus een Borgestermijn niet betalen lijkt me erg dicht bij die 8 te zitten.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog geen fatsoenlijke bron van gevonden. Lijkt groteduimnapraatlarie.
In het begin was ik zo snel fan.quote:
Zolang het blijft bij “iemand op reddit/X zei…” geloof ik er geen kut van.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:21 schreef H.FR het volgende:
Apart verhaal met die vervallen termijnen. Daar rekening mee houdend zijn het beide prima transfers. Zonder vind ik het mager.
quote:De 29-jarige middenvelder, die de Rotterdammers 4,5 miljoen euro oplevert, een bedrag dat door bonussen kan oplopen tot vijf miljoen euro, tekent een driejarige verbintenis bij de kampioen van Portugal, met de optie op nog een seizoen.
Valt wel tegen, ja. Maar goed, er komt ook ongeveer 6 miljoen aan salarisruimte vrij.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:33 schreef De_Pel het volgende:
7,5 miljoen voor Hwang, Zerrouki en Wellenreuther
<4.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel tegen, ja. Maar goed, er komt ook ongeveer 6 miljoen aan salarisruimte vrij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |