Mijn meest favoriete fetX-post.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:28 schreef fetX het volgende:
Voor de linksbuiten heb je wel echt nog wat nodig. En die Ferri maakt ook nog geen onuitwisbare indruk deze voorbereiding. Maar goed, geef hem wat tijd.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk jaar trappen mensen weer in de wonderlijke wereld van de voorbereiding.
Wel met het verschil dat we Borges en Sauer al een tijdje kennen natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2026 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete fetX-post.
[..]
Voor teamprestaties is de voorbereiding niet veelzeggend, maar individuele spelers kan je wel aardig beoordelen op kwaliteit.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete fetX-post.
[..]
St Juste heeft zich op een veel hoger niveau bewezen dan die twee. Alleen mist hij de helft van de wedstrijden door blessures, dus je kan er echt totaal niet op bouwen. Maar doen alsof het een koekenbakker is slaat ook nergens op, in die luttele minuten vorig seizoen vond ik hem echt een verademing tov Ahmedhodzic.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan absoluut nog niet meegaan met het St. Juste is beter dan Watanabe of Ahmedhodzic. Verre van zelfs.
Labyad was bij Ajax altijd koning voorbereiding.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor teamprestaties is de voorbereiding niet veelzeggend, maar individuele spelers kan je wel aardig beoordelen op kwaliteit.
De voorbereidingsmessi.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Labyad was bij Ajax altijd koning voorbereiding.
Mooi goaltje ja!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Valente-Zechiël-Van Persie
Heerlijke voetballers
Is dit een act? Ik snap echt niet waarom je dit blijft zeggen over een middelmatige speler die de afgelopen jaren amper heeft gespeeld.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
St Juste is indien fit onze beste RCV (alleen is hij heel vaak niet fit)
Wellicht dat er met een goede trainer meer in Borges zit dan we denken. Zijn problemen zaten vooral in zijn positionering en zijn zelfvertrouwen. Laten we het hopenquote:
Ik doe niet alsof het een koekenbakker is. Hij heeft het leuk gedaan op een hoger niveau, maar ook weer niet voor niets terug bij Feyenoord. Heeft mij vorig seizoen allesbehalve dat gevoel gegeven wat jij bij hem hebt. (en dan neem ik zijn idiote gedrag nog niet eens mee)quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
St Juste heeft zich op een veel hoger niveau bewezen dan die twee. Alleen mist hij de helft van de wedstrijden door blessures, dus je kan er echt totaal niet op bouwen. Maar doen alsof het een koekenbakker is slaat ook nergens op, in die luttele minuten vorig seizoen vond ik hem echt een verademing tov Ahmedhodzic.
Mwoah. Durf wel te stellen dat hij tekort komt. Het is nooit écht wat met hem geweest natuurlijk. Je wil het liefste wel een speler hebben daar wat meer zekerheid geeft op kwaliteit. Met alleen Borges en Sauer op linksbuiten zou ik niet het seizoen in gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht dat er met een goede trainer meer in Borges zit dan we denken. Zijn problemen zaten vooral in zijn positionering en zijn zelfvertrouwen. Laten we het hopen
Weet niet of je Zechiël altijd kan opstellen, soms heb je wellicht meer duelkracht nodig. Maar hij is zeker een meerwaarde.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:45 schreef bbuddybb het volgende:
Ik lees wederom goede dingen over Zechiel.
Voor de mensen die kijken: is hij een basisspeler? En wie zouden jullie op de bank zetten: Vanhoutte of Targhalline?
Dank. Wat vind je van het voetbal vandaag?quote:Op zondag 26 juli 2026 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet niet of je Zechiël altijd kan opstellen, soms heb je wellicht meer duelkracht nodig. Maar hij is zeker een meerwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |